Rethon

Úroveň: Kolemjdoucí

Další úroveň: 0 / 10

Bazar index: 0 0 0

Zatroleným hráčem: 4503 dnů

Naposledy přihlášen: před 8 dny

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Archa Nova (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Mechanika dne a noci je zajímavým zpestřením, zvlášť když se vám ji někdy povede ovlivnit ve svůj prospěch.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Bang! (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxoooooooo Z původního BANGu, který je spíše průměrnou hrou, si tato verze vzala to horší. Po jedné hře se skupina shodla na tom, že ji nechce už nikdy hrát a majitelka ji (snad úspěšně) hned poté zkusila prodat. Veškerá zábava je pryč, jedná se jen o házení kostkami a odhazování životů.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Tato hra má 2 nesporné výhody: Zaprvé fantastickou atmosféru a zadruhé skvěle vyřešený systém, kdy hrajete i v kolech soupeřů a "downtime" tak není skoro žádný (výjjimkou jsou odhalení cyloni). I proto je to nejhranější kus v naší skupině. Plné hodnocení však nedostane, mimojiné i proto, že se relativně často stává, že po několikahodinovém hraní rozhodne finální hod kostkou.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Blood Rage (2015)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Mám rozporuplné pocity. Hra mě sice baví, ale zatím jsme nedokázali najít více než 1 vítěznou strategii. Nejtěžší pro mě bylo uvědomit si, že ztrácet jednotky není nebo nemusí být špatně.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Břink! (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Skvěle udělaná hra, která nikdy nezklame a která i díky kratšímu hernímu času nachází často cestu na náš stůl a zatím se (i díky novým mapám) neomrzela.

Captain Sonar (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo fajn blbina

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo I když jsem fanouškem tohoto druhu her, tak stavění hradů mě moc nenadchlo. Nelíbí se mi mechanika městských budov a žlutých vylepšení a celkově ta hra nevyvolala to, co většina výborných her nabízí - že bych si před nebo po hraní přemítal v hlavě strategie a snažil se vymyslet nějakou zajímavou cestu nebo kombinaci. Jo a nebaví mě vzhled. Čili kategorie "ok, zahraju si, když chcete, ale nemáte tam radši něco jiného?"

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Zdařilá aplikace legacy systému do lehčí hry typu Clank. Občas sice bylo toho čtení zbytečně moc najednou, zvlášť když se řetězily odměny, ale celkově moc hezký zážitek.

Concordia (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Custom Heroes (2017)

Hodnocení hráče: xxxooooooo Koncept hry se mi nelíbí. Skládání hrdinů sice vypadá zajímavě a zábavně, ale nakonec je to stejně jen štychová hra. Navíc je ruka dost nepřehledná a zbytečně je navýšeno počítání a kombinování. K tomu zase veliký podíl náhody a možnost, že budete neustále vynecháváni. Takže radši si vezmu klasický balíček karet, a zahraju si jednu z mnoha již existujících her. 1,5* zní sice přísně, ale vlastně nevím, proč jsem dal tolik.

Cyclades (2009)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo + zajímavý systém i prostředí - nevyvážené bytosti Obecně se hra většinou vyvíjí v pokojném, přátelském duchu, až je na konci zničena použitím kreatur

Dark Domains (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Hodnotím po 1 hře, kterou jsme ani nedohráli do konce. Zajímalo by mě, kdo testoval kouzla a kdo dospěl k závěru, že jsou v pořádku. Protože nejsou (zjištěno z vyprávění ostatních, kteří to hráli víckrát). My jsme to nedohráli kvůli nim a pochybuju, že se hra ještě někdy dostane na stůl s původními pravidly. Jinak hra vypadá pěkně a téma je zajímavé.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Dědictví (2011)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Kdo znáte Dominion, RuneAge nebo třeba Ascension, tak thle hru už z 70% umíte. Pro mě je to tedy alternativa ve světe deckbuldingových her a nutno uznat, že ne špatná. Ale taky nikterak výjjimečná.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxoooooooo Odehrány 2 hry, první s rozpačitými pocity a druhá kvůli totálnímu znudění hráčů nedohrána vůbec. Fantom staré Prahy má smysl, tohle smysl nemá. Marně hledám něco, co se na té hře povedlo - ani atmosféra, ani cestování, ani soubojový systém, který je naprosto příšerný. Z mého pohledu je 1 hvězdička vlastně nadhodnocením, protože si nemůžu vzpomenout, za co by ji ta hra měla dostat.

Ghost Stories (2008)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Kdo nemá moc rád náhodu, tak jako já, ten tuto hru neocení. Náhoda na vás totiž čeká na každém kroku - nejen při hodech kostkou, kterými se řeší prakticky vše, ale i při otáčení setkání nebo nálezů. My jsem náhodně rozdali i úkoly a asi to nebyl šťastný nápad, takže doporučuji úkoly podle povolání. Nicméně, pokud máte rádi Talisman nebo třeba Runebound, můžete být spokojeni i s tímto počinem, přišlo mi to totiž podobné. Ocenil bych potom to, že kostkový systém je stejný prakticky pro všechny testy - prostě 5/6 úspěch, zbytek ne, a není to tak náročné na hlavu jako třeba zmíněný Rnebound nebo třeba deskový World of Warcraft.

Gloomhaven (2017)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Již se mi do této hry podařilo zamilovat. Pro GH hovoří výborný mechanismus hraní a zahazování karet ústící v to, že vám ty karty dojdou. Celou dobu máte před sebou hodně rozhodnutí, která si jistě užijete. Dalším plusem je pojetí atmosféry ve skupině, kdy máte společný cíl, ale každá postava sleduje i cíle vlastní. To vede k třenicím a omezuje prvek alfa hráče. Proti hře mluví dost komplexní pravidla, která zaberou několik hraní, než si je osvojíte a budete hrát hru správně - to je pro mě u kooperativky dost důležité, protože nesnáším ten pocit, že nevědomky podvádíme. No a potom je tu AP, která dokáže být někdy až vražedná. Nejdřív musíte zhodnotit možnosti a vybrat 2 karty, které zahrajete, potom vyberete iniciativu. No a po odhalení karet jdete hodnotit možnosti znovu, protože díky akcím ostatních hráčů i nepřátel se plánovaná kombinace karet nezdá tak skvělá jako předtím a hledáte, jak udělat aspoň něco. To je parádní, ale strašně to trvá.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Miluju možnosti, které tahle hra přináší, miluju rozhodování, které musím dělat každý tah. A protože ve svých dosavadních třech hrách jsem pokaždé něco důležitého opomenul (třeba mít prachy), mám o motivaci postaráno.

High Society (1995)

Hodnocení hráče: xxxxoooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Istanbul (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxooooooo Další z her, které se vydaly kostkovu cestou a opustily tak většinu zajímavého, co v sobě měly. Nejzajímavější mi přišlo sledovat, co má tato verze společného s původním Istanbulem. Ale je to dost krátká hra, takže s ní nepromarníte zase tolik času.

Karak (2017)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Kaskádie (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Koncept (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Království (1994)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Krycí jména (2015)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Lizard Wizard (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Lovci noci (2005)

Hodnocení hráče: xooooooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Řekl bych, že v této hře se toho děje mnohem méně, než co se na první pohled zdá. Příjemně ubíhá a hezky vypadá, ale ta rozhodnutí, která před vás hra postaví, bývají velmi jednoduchá a nepřináší kýžené uspokojení.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Mare Nostrum (2003)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Nejhranější hra v naší skupině. Nevím přesně, čím to je, ale každého to baví.

Hodnocení hráče: xxxxoooooo nápad je to sice dobrý přidat další symboly a "suroviny", hře samotné nicméně toto rozmělnění nepomáhá

Mascarade (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Zajímavá hra z prostředí světa LOTR, kde hrajete týmově Sauron proti 1-3 hrdinům, ale dá se hrát i ve větším počtu (za Saurona můžou hrát dva a domlouvat se).. Znáte-li Dorn, je tahle hra něco podobného, jen je epičtější, zasazená do známého prostředí a víc náhodná. Z vlastní zkušenosti tu pak celkem dlouho trvá, než lidi pochopí, jak hra končí a za jakých podmínek vlastně vyhrajete. Této části v pravidlech se doporučuji věnovat opravdu zodpovědně. + pěkný zážitek ze světa LOTR + týmová hra, kde sice hrdinové hrají každý za svou postavu, ale mají společný plán + mechanismus, kde kartu můžete použít buď na pohyb nebo na boj - zbytečně velká náhoda - downtime - může se vám stát, že vaše postava je "uvězněna" v horách a navíc (nebo proto) se na ni Sauron nezaměřuje, takže tah odehrajete rychle a pak půl hodiny sledujete, co se děje na mapě - trochu složitější pravidla. +- zábavný soubojový systém mírně znehodnocený několika komby, ke kterým můžete přijít jak slepý k houslím

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Na 16 karet je to pořádný kus zábavy a ideální výplňovka a hra na cesty.

Munchkin (2001)

Hodnocení hráče: xooooooooo Hra se tváří příjemně a vtipně, ale nikam nevede. Po 3hodinovém strádání jsme se ocitili všichni opět na startovní čáře. Všichni 3 jsme se poté shodli, že více času s touto hrou nebudeme ztrácet ani s pistolí na spánku.

Nemesis (2018)

Hodnocení hráče: xxxxoooooo Po dvou hrách hodnotím 2* a zklamáním. A to hlavně z důvodu že v obou hrách byl u stolu někdo po právu frustrován. Nejdřív 1 hráč ze 3 a pak 2 z 5. Může to být způsobeno malým vzorkem? Jistě, ale to, že se to stalo a to opakovaně, hře v mých očích sympatie rozhodně nepřidá. Navíc mám velký problém s tím slovem "kooperativní" v názvu - je příliš úkolů, které vedou k opaku kooperace a je pak těžké vůbec někomu věřit. K tomu vám náhoda může (nebo nemusí) házet na hlavu nepřátele - což by v kooperativní hře šlo zkousnout snáz, ale v kompetitivní hře to nemá moc co dělat. Tady byla např. postava zabita blbou náhodou ve 2. kole aniž by tomu mohla nějak rozumně zabránit a to mi nepřijde nijak extra zábavné. Nicméně v partii, kdy mě hra nemlátila do hlavy, jsem se celkem bavil a mohl jsem dělat rozhodnutí, která měla vliv na osud můj i protihráčů, takže hodnotím jen lehce podprůměrně.

Noc upírů (2021)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Clank (Břink) v upírském světě. Spousta mechanik samozřejmě upravena, ale ta hlavní idea zůstává - čili vydat se ven, vydělat co nejvíc bodů a včas se vrátit, aby se z těch bodů nestala nula. Někomu to bude určitě vyhovovat mnohem víc, já zůstávám věrný originálu.

Nocturion (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Některé systémy jsou zajímavé a ve hře jsem měl pocit, že něco tvořím a někam se blížím. Dokonce jsem se i bavil. Ale to vydrželo jen několik hodin, než jsme hru sklidili ze stolu, protože to, co bylo zprvu zajímavé, se tolikrát opakovalo, že se to ohrálo. A hlavně jsme se ani zdaleka neblížili ke konci. Potvory se nám zdály krapet nevyvážené, ale tomu nepřikládejte moc velkou váhu, to se z jedné nedohrané hry těžko spravedlivě posoudí.

Obludárium (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Draftovací hra ála 7 divů, která ale zapomněla na nějakou vyváženost karet, které chodí. Nemysím tím, že některé karty jsou silnější než druhé (což jsou), ale spíš to, že mohou přijít převážně země a málo potvor nebo naopak. A vy se při draftování nemáte čeho chytit. Takže vybíráte na základě totálního tipu a lehce se může stát, že jen smutně koukáte, jak do vašich širých lesů nepáchne jediný lesní tvor a naopak že by se k vám chtělo nastěhovat 15 mořských oblud, pro které ale nemáte akvárko. A to hodně kazí zábavu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Patchwork (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Je to první hra, kterou jsem se svou tehdy 4letou dcerou hrál zcela podle pravidel. To se nepovedlo ani u člobrda ani u Grabola atd.. Dokonce mě párkrát i porazila - miluju, když slyším: "Tati, chtěla bych si s tebou zahrát Knoflíky"

Proroctví (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Puerto Rico (2002)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Rising Sun (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxooooooo

Santorini (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Scythe (2015)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Speculation (1992)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Splendor (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Hra, která má pěkné tempo a zajímavou mechaniku, ale hlavně, můžete si při ní hrát s žetony :)

Steam Park (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo mechaniky použité ve hře se mi vůbec nelíbí. Nejdřív kostky a potom tahání z pytlíku, to je na mě trochu moc.

Hodnocení hráče: xxxxoooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Nečekal jsem nic a byl jsem mile překvapen zajímavými mechanikami a příjemným hraním. Ale poměrně rychle se to ohrálo, začala vítězit nuda a ani výborný příběh to sám neutáhl. Zbytek byl už jen o tom dostat se konečně k cíli. Spoustu věcí jsme neprozkoumali nebo mohli udělat jinak, což by mělo vést k touze zahrát si to znovu a lépe, což u her dost často dělám. To se ale tady rozhodně nestane. Problém vidím i s nastavením obtížnosti, nejdřív moc těžké (samý grind a malý posun v příběhu), po možná problematické úpravě v průběhu hry zase příliš jednoduché. Ještěže máme spoustu miniatur, které vždy na 1 kolo souboje můžeme podat a pak zas uklidit, když je příšra rozprášena. Špatná hra to není, jen ta časová investice je šílená - mnohem lepší pocity bych měl, kdyby hra trvala polovinu času.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Ve své době to byla naprostá špička, ale příchod nových her (v tomto případě hlavně Proroctví) ukázal, kolik nedostatků hra v sobě má, jak je nevyvážená a neuvěřitelně kostková.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Nevím, jak mě hra bude bavit po vícerém zahrání, ale zatím si mě jednoznačně získala. A to i přes více než velkou časovou náročnost - jediná dohraná hra vyšla na 9 hodin. Máte-li volný den a k tomu pár podobně naladěných individuí, tak neváhejte a nechte se vtáhnout do děje. Stojí to za to. I přestože, tak jako já, nemáte rádi kooperativní hry.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo

Time's up! (2000)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo

Továrník (2009)

Hodnocení hráče: xxxxxooooo

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo

Hodnocení hráče: xxxooooooo totální chaos nehodný mé přítomnosti. Své hráče si to asi najde, ale mě ne.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo i přesto, že kooperativní hry mě obecně nebaví, má v sobě XCOM něco zajímavého. Real-time aspekt pomáhá k dotvoření atmosféry.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Pěkná atmosferická hra, kterou si musíte chtít užít a zahrát, nikoliv vyhrát.

Vybíráme z Bazaru

dominion
dominion
Akt. cena: 749 Kč
Končí za: 5 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas