Panství hrůzy: Druhá edice

xxxxxxxxxo hodnoceno 376x (Seznam vlastníků)

Panství hrůzy: Druhá edice - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy, Horror
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Nikki Valens
Rok vydání: 2016
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Česká verze ?

Nevíte náhodou někdo, zde se plánuje česká verze?
Jelikož první edici této hry čeští vydavatelé tak nějak přešly bez povšimnutí, tak tomu moc nevěřím, ale tajně doufám.
Díky
24.10.2016 19:42:46

Kurdt57
Myslím, že o to jde především - taky se těším, až mi přistane na stole, ať už s Conversion Kitem nebo bez a za překlad palec nahoru!

19.3.2018 12:19:51

IN

Kubrt
Ano, to máš pravdu, to by zapadnout nemělo. Hra je parádní a za lokalizaci díky...

19.3.2018 12:42:59

:)

to je fakt :D ono uprime bude stacit kdyz se rozjede fan preklad app sem ochotnej i prispet =)

19.3.2018 12:45:35

Kubrt
Právě jsem viděl tvoje video-dík za něj.
Jen reakce na tvůj názor ohledně prvních dvou rozšíření.
Ano třeba první cenově 1250-1500 kč,není levné ,ale samotná hra za 2400 kč taky ne ,nebýt to ffg a téma,tak je to neprodejné .


19.3.2018 19:23:37

Rozšírenia simulujúce 1. edíciu
No, ja som mal obe rozšírenia ešte k anglickej verzii hry a musím za seba povedať, že boli snáď úplne zbytočné. Kupoval som ich z nadšenia, pretože som mal dojem, že hra je viac bojová, ale niekedy sa vám v celej hre objavia 2-3 príšery plus boss a na to vám bohato stačí základ.

Samozrejme, to vôbec nič nehovorí o tom, že ak zaplatíme rovnakú alebo vyššiu cenu ako je originál, že má vydavateľ právo nám odoprieť zaplatený materiál. Pretože stále je dosť ľudí, ktorí si to kúpiť skrátka budú chcieť a potom sú v háji.

19.3.2018 21:19:20

Ludomyl
Jako sorry (nebo sorry jako :)), ale nikdo Ti nic neodpira, nedej boze neco, co bys zaplatil. Hadam, ze na boxu je uvedeny obsah a CK tam neni. Uz staci jen zacit s tim, ze hrace BF okradl (vice mene to same, co pises). Platis za ceskou verzi s jasne danym obsahem a nebyt teto diskuze, tak ani nevim, ze u AJ verze je a stale myslím, ze neni ani potreba...

Mam pocit, ze se to zvrhava nekam, kam by nemelo, ale chapu, ze BF je historicky zazity cil...

19.3.2018 22:39:11 | Upraveno autorem (porovnej)

Kedrigern

https://www.fantasyflightgames.com/en/mansions-madness-second-edition-showcase/

19.3.2018 22:47:33

:)

spise bych se zameril na preklad appky v diskusi :) prece jen preklad vice scenaru hru udela daleko lepsi nez CK :) a od BF skvelej krok ktery podpori prodejnost zakladu :) hra je to dokonala jen sem se bal ze 4 scenare sou malo :) ale pokud se toho komunita chopi bude to skvele :)

19.3.2018 22:47:55

:)

kedrigern asi myslel popis na ceske krabici :D

19.3.2018 22:50:23

Kubrt
DŽ 14.8.2016....Tvůj příspěvek
"Ale tady jsou materiály i z dvou velkých rozšířeni. A zrovna mapy a figurky bych řekl, že jsou z toho nakladnějšího, co v krabici najdeš. Ja mam radost. Bal jsem se, že bez první edice budu o něco ve druhé ochuzen. Tohle je podle mě fér, když se tu kompatibilitu rozhodli umožnit. Také oceňuji, ze do expanzí nenarvali něco navíc, aby svrběla peněženka i majitele 1. edice.. "

Co když tak po dvou letech přemýšlí více lidí, co si chtěji koupit cz verzi a budou o něco ochuzeni ?

19.3.2018 22:50:58 | Upraveno autorem (porovnej)

Bastacka
Ano, ale bavime se o CZ, ne ENG verzi ;).

Let the witch hunt begin!

19.3.2018 22:55:40

Kedrigen
Argument ako naši politici - a tú poznámku pod čiarou ste nečítali? Nie? Vy ste ale blbci! Ďakujem, to čakám v politike. :D

Je úplne jasné, že keď je niečo v originále, že čakáš, že to bude i v preklade a bez varovania neštuduješ, že čo všetko hra obsahuje, hlavne, keď to je nutné pre jej rozšírenie.

Okrem toho ja nikde nenadávam na BF, nikoho som neobvinil z úmyselnej krádeže a ani z neúmyselnej krádeže. Tak mi láskavo nedávaj do úst, čo som nepovedal. Vtipné, zase ako naši politici :) Len vyjadrujem, že sa mi to nepáči (mám na to právo), aj kvôli tomu, že cena išla nahoru oproti anglickej verzii a obsahuje toho menej ako anglická verzia.

A vieš čo? Hru mám aj napriek tomu objednanú. A vieš čo? Aj napriek tejto mojej nespokojnosti nemám s BF žiadny problém a rád si od nich kúpim dobrú hru aj nabudúce.

19.3.2018 22:56:37

Kedrigern
Ked kupuje clovek lokalizovanu verziu tak predpoklada ze tam je vsetko co v original verzii, pokial nie je specificky upozorneny ze nieco bolo vypustene z urciteho dovodu - co nie je tento pripad...
Nedava zmysel ked si kupujem cesku verziu aby som porovnaval na krabici ci su tam vsetky sucasti co tam maju byt...

p.s. dufam ze sa to vyriesi k spokojnosti tych, ktorym CK chyba a dostanu aspon eng verziu

19.3.2018 22:58:10

Ludomyl
No ty jsi psal, ze je ti odepreny zaplaceny material, ta ma parafraze vychazi z tohoto. Ja tvrdim, ze jsi zaplatil za to, co mas v boxu. Hru mam taky objednanou a nebudu se tady cilit kvuli necemu, co BF neinzeroval, ze by tam melo byt... ;)

19.3.2018 23:02:06 | Upraveno autorem (porovnej)

Ludomyl
Zdvojeny prispevek...

19.3.2018 23:02:07 | Upraveno autorem (porovnej)

CK
Obavam se,ze CK nebude dostupny ani v originalni anglicke verzi, nedokazu si predstavit, jak by to BF zprocesovali , pokud se to samostatne neda bezne u FFG poridit.Muj odhad je, ze dostaneme k dispozici pouze tiskova data a s trochou stesti bud i v cz a nebo se pouzije zdejsi preklad CK.

19.3.2018 23:05:02 | Upraveno autorem (porovnej)

Luboc
Mam zaplaceny Netflix, taky bych ocekaval, ze budu mit to same, co maji v Americe a ono ejhle a to platim uplne stejne, jsem osizen, okraden? Tato parafraze funguje na vse a vsechno, vyrobky na trzich z podstaty veci nejsou identicke, i kdyz se stejne jmenuji... Tyka se to jidla, aut, sluzeb... Je to Tvuj predpoklad, zakladem obecne je, never assume, tedy nikdy nepredpokladej, ale zjisti fakta...

Koncovka, uz nebudu pokracovat, fakt ne :D

19.3.2018 23:06:10

Kedrigern
netflix je sluzba a o netflixe je to vseobecne zname a je aj dovod preco to tak je, preco nie je CK sucastou ceskeho prekladu sme sa oficialne este nedozvedeli...

porovnavat preklad vyrobku a sluzbu, ktora je ina v kazdom state je dost odveci...

samozrejme BF sa moze ohradit tak ako ty ze v ich popise CK nie je, tak je vsetko v poriadku, ale rozhodne by to nebolo slusne chovanie, nemam chut porovnavat pri kazdej objednavke lokalizovanych veci presne zoznam co kde chyba a co bolo zredukovane, to by som si rovno dal firmu na blacklist

19.3.2018 23:12:46 | Upraveno autorem (porovnej)

Kendrigen
Radšej nepokračuj :D si navrchole ... porovnávať netflix a toto to chce inú dávku nepochopenia bežného sveta :D

EDIT: okrem toho toto nie je česká verzia - toto je preklad anglickej verzie!

19.3.2018 23:14:30 | Upraveno autorem (porovnej)

Luboc
Ok, posledni, pokud neni od BF uvedeno, ze je CK soucasti, tak je nemuzes z niceho obvinovat, ne?

Jinak ten muj primer byl pro zjednoduseni a ver, ze se toto tyka i vyrobku... (uz jsme off topic). Opravdu vim, kde je uskali Netflixu, ale proc nepouzit zkratku, obecne je to jednodussi, ze :)

19.3.2018 23:15:08 | Upraveno autorem (porovnej)

Kedrigern
a kde niekoho obvinujem ? sak pisem ze dovod nepozname, ani to ako sa k tomu BF postavia

19.3.2018 23:17:53 | Upraveno autorem (porovnej)

Luboc
Jen mi to celé pripada ubytecne. Uz nekolik lidi naznacilo ocekavatelny vysledek, tedy, ze CK proste nebude. A podle tohoto vlakna je uz vinik znamy ;)

19.3.2018 23:19:44

Kedrigern
mne to zbytocne nepripada, rad by som vedel dovod vypustenia CK a ci bude nejaka naprava (aj ked je to nepravdepodobne)... aj ked mna sa CK netyka tak ma zaujima postoj BF, kedze kupujem ich produkty (dnes som bral eldritch+forsaken) a do buducna aj budem chciet kupovat...

a zbytocne to nepripada ani tebe ked mas potrebu o tom diskutovat...

19.3.2018 23:24:17

Kedrigern
Formálně máš pravdu - BF nikde neinzeroval, že CK bude součást balení CZ verze. Materiálně to ale podle mě v pořádku rozhodně není. Spotřebitel může legitimně očekávat, že když si koupí určitý produkt, bude obsahovat totéž, co ve stejném balení a pod stejnou značkou obsahuje jinde. S tvým tvrzením, že je v pořádku, když se pod stejným označením prodávají různé věci (resp. věci odlišného složení), dost zásadně nesouhlasím. Přesně tahle logika vede mj. k rozdílům v potravinách a jejich složení - přijde ti, že je to také v pořádku? Pokud ano, potom tvůj názor (díkybohu) nesdílí postupně větší a větší část mě známé populace. Ale to bych dost odbíhal...

Osobně BF absenci CK nevyčítám - samotného by mě z jeho označení nenapadlo, že bude obsahovat komponenty, které využiji i jinde než pro zajištění kompatibility první edice s druhou (přičemž ta v češtině nevyšla). Jako spotřebitel se ale nyní velmi rozmýšlím, jestli si lokalizovanou hru bez CK koupím, když její cena je vyšší než u originálu, ale obsahově je chudší. To je moje právo, které mi určitě odpírat nebudeš.

Závěrem dvě poznámky:
1) vyčkejme na finální resumé od BF, naděje (byť malá) žije,
2) pro případ, že by se naplnily nejhorší obavy a CK k dispozici nakonec vůbec nebyl, mohl by někdo dokonale znalý věci popsat, co přesně absence CK znamená? Kolika scénářů a jak se to dotýká atp.? Na základě toho bych se (nejenom já) asi dokázal lépe rozhodnout, jestli absenci CK oželím (což je varianta, kterou rozhodně nevylučuji).

19.3.2018 23:43:59

Hawkie
Pod to se můžu podepsat. Naprosto souhlasím a než jsi to napsal, srovnání s potravinama mě napadlo také. Úplně nejvíce by to vysvětlil asi Yedle.

Co vím já, tak pokud nemáš CK, tak minimálně 2 scénáře si nezahraješ. Což je více jak 10% a pokud FFG chystá další scénáře, tak se klidně může objevit další, který třeba bude potřebovat dílek právě z rozšíření, které nebudeš díky CK mít.

19.3.2018 23:55:31

Vybíráme z Bazaru

Tanto Monta
Tanto Monta
Akt. cena: 2000 Kč
Končí za: 4 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas