Warhammer: Invasion LCG

xxxxxxxxoo hodnoceno 69x (Seznam vlastníků)

Warhammer: Invasion LCG - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 15 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: není
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Autoři: Eric M. Lang
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Mám nějaké nejasnosti v pravidlech,takže jak to vidíte vy :
Útočí mi na město a to na zónu království ,kde mám 2 podpory za 2 sekery.Takže beru celkem 5 žetonů zdrojů(království samo dává 3).Zónu mi vyplení ,takže hoří.
1)Kolik budu dobírat žetonů zdrojů ,když zóna hoří?
2)Podpory jsou rovněž pryč?
3)A když ano můžu do hořící zóny Království dát další(nebo nové) podpory?
Zatím jsme to hráli tak ,že všechny podpory se daly pryč v kole, kdy zóna byla dobyta a v dalším kole jsme mohli dát do této zóny další podpory i když hořela,abychom mohli brát více žetonů zdrojů.
12.1.2010 20:44:18

ndru
Tady je problém, že jsem nenašel ani v pravidlech, ani v erratech to, že development či support karta nemůže mít damage tokeny na sobě. Pokud to někdo našel, tak sem s odkazem.
Pokud ne, tak zraněná jednotka která se změní na development žádný damage token neodstraní, protože žádné pravidlo neříká, že pří té změně dojde k odstranění žetonů zranění.
Stačí takhle?
Podle mě kdyby ta změna typu měla odstraňovat zranění, tak je to tam explicitně uvedeno jako například na kartách typu Hydra Blade (http://deckbox.org/whi/Hydra%20Blade)

27.4.2011 21:29:15

to Aldarann
tohle mi doslo. mne spis jde o to jak chapes citovane pravidlo k Kingdom/Quest/Battlefield Only a v cem vidis podobenstvi

krom toho diskuse, ve kterych odpovidaji na dotazy tvurci hry ci tvurcem (resp. firmou) urceni vykladaci pravidel (nevim nakolik tomu tak je/bylo v tomto pripade), se obvykle povazuji za legitimni a dostacujici a na jejich zakladech casto vznikaji doplnujici faq ci errata
moc nechapu co ti na tomhle nevoni

27.4.2011 21:36:35 | Upraveno autorem (porovnej)

ndru
Jo, pokud by někde byl oficiální post of FFG, tak s tím problém nemám. Ale zmíněnou diskuzi jsem četl a tam nikdo oficiální stanovisko právě neuváděl. Ale pokud by někdo z vývojářů či tech supportu napsal výklad, tak to beru. Ale co jsem si všiml, tak (podle mě) FFG moc na fórech ruling neupravuje a proto jsem nechtěl diskuze. Oni prostě jednou za čas vydají novou verzi FAQ a do té doby (se) můžeš pouze hádat :)

27.4.2011 21:45:15

můj názor
Pokud jde o mě, tak mi připadá logické ty žetony zranění z karty rozvoje odstranit. Už jen, když si představím, že bych potom nějakou schopností přeměnil kartu rozvoje znovu v jednotku a to např. s jedním životem, tak potom ihned umře. Tak to zřejmě autor hry nezamýšlel.
My to tedy určitě budeme hrát tak, že žetony zranění z karty odchází po zničení jednotky.

28.4.2011 06:31:10

Deth
Jo, tak po zničení jednotky se zranění odstraní. Problém je v tom, že když zahraješ změnu jednotky v development, tak to není zničení jednotky.

Sacrifice
Sacrifice means to put a card that you control into its owner’s discard pile. It cannot be cancelled or prevented by other effects.

Destroy
Destroy means to put a card that is in play into it’s owner’s discard pile. It is important to note that sacrificing a unit is not destroying it and vice versa.

Leaves Play
Leaves play is when a card that is in an in play zone goes into an out of play zone, such as back into a hand, deck, or discard pile.

Přičemž ani jedno se s tou jednotkou neděje.

Stejně tak když by měl umřít Oathbearer (http://deckbox.org/whi/Oathbearer), tak podle mě by se to zranění z něj oddělat nemělo, protože je tam "instead". Takže taky neumře, ale jen změní svůj stav.

Chápu, že je to poměrně nelogické, aby development měl zranění. Ale v pravidlech není nikde uvedeno, že to tak být nemůže (nebo jsem to nenašel), ani že při změně stavu karty se z ní oddělávají tokeny (damage, resource či třeba i attachmenty).
Na většině diskuzí píšou, že se při změně má oddělat obojí (damage i attachmenty), ale já s tím nesouhlasím, protože to není nikde podloženo žádným pravidlem.
Zcela určitě to bude vysvětleno v příštích erratech a ať už to bude jakkoliv, tak do té doby bych to já neoddělával. To je ovšem pouze můj názor :)

28.4.2011 08:51:05

Všcihni
Tak je to jednoduché, počkejte na nejnovější FAQ a zatím to hrajte každej podle sebe. Tohle pravidlo pořešené zatím zjevně není.;) Na turnaji se asi do té doby nepotkáte, tak je jedno pořád řešit. :)

28.4.2011 10:09:25

Turnaj
Ale turnaj bychom mohli udělat (až výjdou nové FAQ :) )...

28.4.2011 10:15:51

dmg
omluvte mou kratkou pamet (urcite jsme se uz na to ptal) i muj slaby zrak a chaby usudek (nikde to neumim najit explicitne napsane), ale damage tokeny na potvorach zustavaji nebo se je po boji (na konci kola? jindy?) odstranuje?

20.9.2011 16:11:04

handsize
stejna omluva a je nejaky handsize? nebo limit draw v kole?

20.9.2011 16:43:52

ndru
- zranění se neodstraňují
- omezení počtu karet v ruce není, ani omezení lízání karet není

20.9.2011 17:24:42 | Upraveno autorem (porovnej)

development
development jde do hrobu face up? potazmo v hrobe se pak jiz jedna o standartni kartu?

jde mi napr. jestli by slo vyuizit Stand Your Ground a vytahnout trpajzlika do hry

22.9.2011 12:28:29

ndru
nemám to pravidlově podložené, ale mám za to, že ano. že je to pak standardní karta

22.9.2011 12:37:40

quest
je nejaky zpusob jak se zbavit questu?

23.9.2011 23:25:51

ndru
Neznám žádný.

24.9.2011 01:26:14

quest zone
potvoru musim na quest zahrat, nebo muzu na quest premistit potvoru, ktera jiz v zone je (resp. diky nejakym abilitnim cachrum ji na quest premistit i z jine zony)?

24.9.2011 07:36:04

ndru
Pokud se nepletu, tak na quest může jít jen obluda vyložená z ruky. Jinak jde pouze do zóny.

24.9.2011 11:23:52

loyalty
Dlouho řeším problém, jestli mezi mé karty se počítají i attachmenty na soupeřových kartách. Jde mi o vliv na loyalty.

30.11.2011 22:20:17

Stepan
Ano, počítají.

30.11.2011 22:49:24

uhašení města
Mohu uhasit hořící čvrť ? - např. pokud použiju schopnost "heal"

dík

7.8.2012 15:52:27

čínan
nemůžeš. Heal - léčíš pouze zraněné jednotky.
Schopnost, na kterou se ptáš, dokáže jen jedna z dosud vydaných karet a tou je Rebuild the Hold.
http://deckbox.org/whi/Rebuild%20the%20Hold

7.8.2012 18:24:39

death
Hráli jsme s číňanem spolu, jedná se o kartu Keystone forge: BuildingKINGDOM, forced: After your turn begins, heal 1 demage to your capital.

7.8.2012 19:18:48

jarmuk
Tak v tomto případě ano, odstraníte jeden žeton poškození některé z poškozených zón. Ovšem jak píši, žeton poškození, nikoliv žeton zapálení.

čínan se ptal na uhašení, tak jsem bral za to, že má na mysli odstranění žetonu zapálení.

7.8.2012 21:41:57

Death
No jo, ale co když odstraním žetony poškození pod hranici dejme tomu 8 základní výdrž) u čtvrti která už hoří - takže má opět méně žetonů poškození než je potřeba k tomu aby začala hořet.
Přestane tím hořet nebo hoří dál i když není vlastně momentálně dostatečně poškozená ?

7.8.2012 23:07:10

To Čínan
Nemůžeš léčit oblast, která již hoří..

Death správně zmínil, že to bude umět jen nový quest. Mimo to pozor na terminologii cancel a heal.

cancel rusi damage pred pridelenim a heal leci jiz prideleny dmg, jinymi slovy pokud nevyhoris, muzes healovat, pokud vyhoříš máš smůlu..

7.8.2012 23:25:48

Význam karty - Doors of Karak Hirn- ?
Text karty: This zone cannot be attacked, unless each other zone you control is burning.
Volně přeloženo: "Nemůže být útočeno na tuto zónu, pokud nehoří ostatní zóny, které ovládáš". Souhlasí, nebo je význam karty jiný, děkuji.

odkaz na kartu: http://www.cardgamedb.com/index.php/warhammer/warhammer-invasion-card-spoilers/_/eternal-war-cycle/days-of-blood/doors-of-karak-hirn-dob

18.1.2013 12:46:37

Vybíráme z Bazaru

Coal Baron: The Card game / Glück Auf (EN, DE)
Coal Baron: The Card game / Glück Auf (EN, DE)
Akt. cena: 290 Kč
Končí za: 11 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas