Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Michael Menzel |
Rok vydání: | 2012 |
Sdílej: |
Dotazy k pravidlům
Našel jsem rozpor v tom co stojí hodinu času..vule priser
chcem sa spytať na boj s nepriatelmi a na ukazovatel vole, ten ukazovatel je spoločný pre všetkých napr. gorov? a ked jednemu klesne tak všetkým, alebo ked ho nezabijem naraz a ide další hrač, tak ten tiež nezabije atd, atd, to si musím každeho pamatať potom kolko mu ešte ostava? alebo ako sa to rieši?
------------------
teraz som pozeral video, takže je to tak že oni majú tu vule vždy rovnaku? teda ten gor ma vždy 4 a musím ho teda zabiť na jeden šup, inak sa vylieči? alebo sa vylieči až na nový deň?
zivoty priser
prisery maju na zaciatku kazdeho suboja plny pocet vole. cize ak priseru nezabijes v jednom suboji, suboj prerusis a vzapati na priseru zautoci niekto iny, tak ma prisera znova plany pocet zivotov.
to sa mi nezdá
ako sa da potom zabiť niekto kto ma 20 vole a 30 sily na jeden boj? my sme to hrali tak že sa im vola obnovila až rano na dalši den, a proste sme ho na 3 suboje zdolali...inak si to neviem predstaviť, načo je tam to počitadlo, ani ako by sme mu tiež životy zobrali na 1 hod kockami...
matko1986
Tyto silné nestvůry musí hráči přemoci společně. Když útočí společně, sečtou své síly, hody kostkou plus speciální bonusy, a tak se dá dosáhnout opravdu velkého čísla (například 40).
boj
End of Battle Round
If the monster and hero both have willpower points remaining, the battle
immediately goes into its next round unless the hero cannot advance his
time marker on the time track or he voluntarily ends the battle.
----------------------
z tohoto mi vychadza, že bojujem, uberiem mu trebars polku willpower a môžem bojovať znova, stači si odpočitať hodinu ak môžem...takže ju asi nemusím poraziť naraz....
matko1986
nie, nie
akonahle ukoncis (prerusis) boj, tak sa prisera vylieci.
kedze je hra kooperativna, tak je to tak, ako pise Stepan. silnejsie prisery treba zabijat spolocnymi silami + bonusy + kopec stastia pri hodoch kockami
rincewind
Ano ano ano. V rámci jednoho tahu se můžeš rozhodnout v boji pokračovat, pokud máš ještě nějakou vůli. Pokud ti vůle nedojde, nebo dokud se nerozhodneš v boji nepokračovat, tak se vůle příšeře nevrací.
Každé kolo souboje stojí každopádně herní hodinu.
dva nazory
každopadne sa priklanam k nazoru kurdta57, teda v boji môžeš pokračovať ak maš volné hodiny alebo volu na zaplatenie nadhodín...z toho čo som na forach prečital mi to pride ako zmysluplné, a aj samotná hra k tomu podla mna smeruje...proste s nejkým tuhšim nepriatelom budem bojovať 2-3 hodiny, pride mi to fer...
matko1986
To sme sa troska zle pochopili. Ja nehovorim, ze musis zvitazit na jedno kolo/hodinu. Jasne, ze to trva niekedy dlhsie a spotrebujes viac hodin. V tom sme zajedno.
Som myslel, ze sa pytas na to, ci mozes zahrat jedno kolo suboja, zranit tym priseru, odist sa poprechadzat napriklad k studni, vratit sa k prisere a dorazit ju. To rozhodne nemozes, lebo prisera bude mat znova plny pocet zivotov. Musis ju dorazit v jednom suboji, ktory moze mat viac kol.
rincewind
ahaaaa... :)
tak, potom super teda, asi som sa nevyjadril najlepšie, ale som rad, že sa to vyjasnilo.
Legenda č.4 a poplach
Pokud bude nějaký hrdina stát na poli 0 a na začátku dne tam doputuje příšera, vyvolá se poplach?
pohyb nestvůr
nastala nám situace, kdy za sebou stáli gor1 gor2 a wardrak. po skončeni dne se posuvají nejdříve gorové podle cisel tudiz se posune gor 1 po nem gor 2, pote se posuvá wardrak..wardrak skáče po dvou políčkách tudiž by měl skončit na políčku kde se nachází gor2 v pravidlech je napsáno že pokud se posune nestvůra na políčko kde již některá je má se posunout o jedno políčko dále tudíž by měla gora2 předskočit. Ale na dalším políčku stojí gor1.?
Otázka zní co s wardrakem napadají mě dvě možnosti.
a) posune se wardrak až za gor1 (přeskočí gor2 i gor1)
b) našel sem někde ve zvlaštních pravidlech že pokud je políčko za nestvůrou kterou by měla přeskočit zablokované nestvůra se nepohne..tudíž by wardrak zůstal stát.
pokud by platilo za a) a v následujícím kole by žadna z těchto příšer nebyla zabita pohyb nestvůr by byl strašne rýchlý...gor2 by přeskočil gor1 i wardraka, gor 1 by přeskočil wardraka a nově postaveného gor2 a wardrak by přeskočil oba dva..
pohyb
přikláněl bych se k možnosti A i k rychlému pohybu v dalším kole. Je to zlo :-)
pohyb nestvůr
A je správně, je to kruté ale je to tak,ale.... je jen na vaší domluvě jak důsledně budete pravidla dodržovat, dají se lehce přizpůsobit a tím i snížit popř. ztížit obtížnost legendy ;-)
pohyb nestvůr
V příručce na str. 2 se píše, že pokud je pole zablokované, tak nestvůra zůstává stát. Takže podle toho by bylo správně za b)
pohyb nestvůr
Tak editujem. Som si skoro isty, ze som v jednej z legiend cital, ze zablokovana nestvura sa nepohybuje (ako pise enzo), ale v rulebooku (ceskom aj anglickom) sa pise o preskakovani. Takze tak, ako pisali Tharr a guyverus.
pohyb nestvůr
Nevim kolikrat jste jiz tuto hru hráli ale v legende 3 kterou sme zkouseli hrat ve 3 i 4 lidech..je tolik nestvur ze kdyz hrajem s super rychlym preskakovanim i o 3 policka i o 4 muze nastat :) tak sme nikdy nenaplnili svuj osud max 1 az 2 hracum se podarilo natoz abysme jeste po braneni sli zabit toho carodeje ktereho sme nikdy neodkryli.. jen sme branili hrad aby sme neprohrali a vypravec si dosel pohodlne na pismeno N :(
nevim jak vy to hrajete ale zrovna tahle legenda s rychlim pohybem je nehratelna... :( :(
3 legenda
vyhrali sme ju niekolko krat v roznom počte hračov, vždy s preskakovaním ako je to v pravidlach...par krat sme ju aj prehrali, nuž je to hra s takou obtiažnosťou kde nie vždy sa podari vyhrať, niekedy sa hrači zbytočne zdržujú, niekedy sprvia chybu a niekedy proste neprajú karty :) treba skušať určite to ide
5. legenda - karta F
Zdravím, mám dotaz ohledně karty F v 5. legendě. Pokud padne 4, 5 nebo 6 a mají se odstranit všechny žetony sedláků z herního plánu, platí to i pro ty, kteří se již nacházejí v hradě jako zlaté štíty? A když takto sedláci opouští hru, posouvá se za každého žeton N o 1 pole dolů, jak je napsáno na začátku? Děkuji za odpověď :)
to MarcusIV
Myslím že pokud dostaneš sedláka do hradu, tak ho otáčíš jako štít a tudíž přestává být sedlákem.
Překlad
Tak jsem se dozvěděl. že to je asi opět chyba v českém překladu. Mají se odstraňovat žetony studní a ne sedláků. Pouze ten sedlák, který je na poli s drakem.
Lučištník
Lučištník ,keď útočí z diaľky je na neho zahájený útok tak, ako keby stál s príšerou na tej istej dlaždici?
...
ano, příšera na něho útočí klasicky
helma+luk
ahoj, ako funguje helma s lukom, alebo lukostrelcom? pride mi, že vtedy je helma uplne zbytočna a nijako to nefunguje spolu, či sa mylim?
Helma + luk
Nemylis - helma je uzitecna pouze pro valecnika/trpaslika bez luku, ale nasazenou ji muze mit kdokoliv :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Střet Civilizací: Monumentální vydání CZ
Akt. cena: 1600 Kč
Končí za: 6 dnů