Vstřícnost českých distributorských firem, případně výrobců.

Chtěl bych touto cestou poděkovat firmě Blackfire, kterou jsem několikrát během let požádal o pravidla ke hrám a naposledy o pár komponentů, které se mně ztratily. Vždy okamžitě reagují a vše co jsem žádal do současné doby mně zaslali. Takhle si představuji podporu hráčů.

P.S.: Jenom chci podotknout, že nemám s touto firmou nic společného a ani tam nikoho neznám.
21.9.2009 10:19:54

PJ

Albi
Já můžu podobně poděkovat pogovi z "dřívější Albi", který mně skoro okamžitě poslal poštou chybějící kostičky z Pilířů Země.

A děkuji za všechny hráče "nové Albi" za urychlenou opravu kartiček z Dobyvatelů Vesmíru (první vydání) a distribuci zájemcům ZDARMA.

A všem firmám patří obrovský dík za jejich vstřícnost k herním klubům a více než přátelskou výpomoc s turnaji, ať už formou zaslaných her pro potřeby turnaje, tak zásobováním cenami.

Děkujeme!

21.9.2009 10:34:44

Re
To já mám s Blackfire úplně opačnou zkušenost, na dva mé maily vůbec neragovali, pak jsem to už nezkoušel a s důvěrou se obracím na jiné distributory.

21.9.2009 10:34:59

Planeta Her
A když jsme u toho děkování, tak to já chci poděkovat klukům z Planety za luxusní servis. Když jsem ve svémanglickém Call to arms dostal francouzské karty, sehnali ty správné. A když mi ve Steamu chyběla jediná dřevěná kostička (vláčku), sehnali ji téměř obratem. Takže díky!

21.9.2009 10:37:08

Z mé strany díky Pogovi za chybějících 5 zelených kostek v Poštovním kurýrovi.

S Blackfirem mám zkušenost rok starou - nereagovali na maily, i když jsem je uháněla telefonicky. Přesto ráda slyším, že se zlepšujou:-)

21.9.2009 10:46:17

...
Musím také pochválit kluky z Planeta Her, kde jsem s jejich servisem naprosto spokojený a mám v obchod s nimi plnou důvěru.

Dále bych také rád dal bod podpoře u Blackfire, kdy na moje požadavky reagovali téměř okamžitě. Takže moje zkušenost je určitě pozitivní.

Vím, že to sem nepatří, je to vlákno o distribuci a výrobcích v ČR, ale nedá mi to nepodělit se o dobrou zkušenost s Mayfair, kdy jsem u E&T neměl všechny komponenty, tak na můj mail reagovali také ihned a s omluvou mi potvrdili, že mi vše potřebné posílají poštou.

21.9.2009 11:09:21


Taky se přidám ke chválení :-)
Vesměs velice dobré zkušenosti, ať už s Planetou (když mi přišly ve hře pravidla jen v italštině, do večera jsem měl anglickou verzi v poště), se světem-deskových-her, s Rebelem (tam se mi stalo, že jsem nedopatřením zaplatil víc než jsem měl - sami mě upozornili a částku vrátili), velice vstřícné jednání Mindoku ohledně her a reklamních plakátů, bezproblémová a vstřícná domluva s hrasem, myslím, že je o nás dobře postaráno :-)

snad jen kdysi jsem měl problém s Blackfirem (ztratila se moje objednávka, nedali vědět, že objednanou hru již nemají) ale je to už nějaký pátek a taky rád slyším, že se snad zlepšují

21.9.2009 12:16:28

Taky se přidám ke chválení :-)
to psal já :-)

21.9.2009 12:17:48

MindOk zklamání, Piatnik díky
Mně nedávno zamrzela (ne)odezva od Poga, kdy jsem ho požádal, zda by nemohl k Agricole zaslat opravenou kartu "Dodavatel dřeva" a nový originál zápisník, jelikož původní máme již popsaný. K zápisníku se vůbec nevyjádřil a ke kartě mně napsal toto (zkopírováno) "Bohuzel není uplne standartni politika ty karty posilat postou. Nebude třeba na Deskohrani nebo na nejakem jinem hernim setkani, kde bych ti tu kartu
mohl predat?" Když jsem stejný požadavek napsal na info Mindoku, tak nereagovali. Vím, že to byl možná ode mě malicherný požadavek a Pogo měl alespoň částečně snahu kartu předat. Nedaří se mně však odstranit pocit částečného zklamání.

Naopak musím poděkovat Piatniku, kterého jsem požádal o ztracené přesýpací hodiny k Activitám a hned odepsali, že je posílají.

P.S.: Vypadá to tady, že jen píšu někam o komponenty, ale není to tak. Pracuji ve škole s dětmi a vedu klub deskových her, kam pořizuji spousty her a spousty nosím vlastních a na začátku školního roku jsem se pokusil některé hry zkompletovat.

21.9.2009 19:27:58

Aldo
Tak to je zvlastni, to bych od Mindoku necekal a od Poga kor ne. Jeste jsem se nesetkal s nekym, kdo by s nima mel problem...

21.9.2009 21:19:27

trochu mimo (nečeský vydavatel)
Někde v diskusi (a nemohu to již nalézt) jsem zachytil, že FFG už nemají tak super podporu jako měly... Moje aktuální zkušenost opět vynikající.

Ve WoW: Adventure Game jsem měl jednu špatnou kartu a týden po napsání emailu do FFG jsem na stole měl náhradní s ručně psanou omluvou z FFG. Takže stále 100% :-)

21.9.2009 21:53:08

ffg
Teda ja na ne muzu pet jen chvalu ... pravda, obcas uz si necham posilat veci na adresy kamaradu, pisu jim tak casto, ze uz se skoro bojim aby to nebylo moc :)

21.9.2009 22:38:45

rbx

Days of Wonder
Dal jsem dotaz na jejich webu pres formular a ani po mesici nikdo neodpovedel. Pak jsem se dostal shodou okolnosti na jednoho chlapika od nich, ktery me ale presmeroval sem do Evropy, konkretne do Francie, ze se tam meho problemu ujmou. Ubehlo 14 dni a zase nic. Takze DoW velke zklamani. Na stejny dotaz zareagovali FFG s tydennim zpozdenim, ale dali konkretni odpoved. Na odpoved na tuto odpoved ale opet nikdo nezareagoval. Takze ja to spis hodnotim jako zklamani.

22.9.2009 00:46:08

brloh,albi
davnejsie boli v Galaxy Truckrovi zle presypacie hodiny, sice sme sa trocha po brlohoch nabehali, ale nakoniec sme dostali nove funkcne phode(:
...a asi mame stastie, lebo z tych mnozstva hier, jedine co nam chyba je jedna karta prehladu vo vysokom napati :P (samozrejme minus tie co sme este nehrali ani:)
...velmi sa mi pacil postup Albi pri nepodarenych kartach Dobyvatelov vesmiru, nebol problem to poslat ani na slovensko

22.9.2009 01:07:42

mindok,albi,gmt games
v hre stone age mi chybali vsetky civilizacne karty.napisal som mail a za 3 dni som ich mal doma.suhlasim s lubbom,co sa tyka poslania kariet DV od albi.najvacsie nervy som ale mal,ked mi v hre twilight struggle chybali vsetky!!! zetony a to je 80% materialu hry.najhorsie vsak bolo,ze hru som kupoval z usa.ale aj tam mi po odoslani reklamacneho mailu za tyzden prisli zetony v poriadku.

22.9.2009 01:29:33

to zeus
Myslím že to bylo ohledně polámaných figurek MEQ. Kdy prohlásily, že je budou reklamovat distribučníma cestama, nikoliv přímo. Omlouvali se, že to mají hodně. Zbytek podpory je stále výborný. Na druhou stranu jsme jim zkusily vysvětlit, jak je v čr těžké reklamovat oficiální cestou a ejhle, oni udělají po posouzení v některých případech vyjímku a přece to pošlou. Takže FFG stále super.

22.9.2009 06:39:00

mindok
Budu taky žádat od Mindoku výměnu karty k Agricole. Tak doufám, že to nebude třeba řešit oficiální reklamací. Zatím tu moc kladných reakcí na jejich podporu není.

27.12.2009 19:15:22

to Sappho
Můžu tě ujistit, že s reklamacemi u Mindoku není principielně absolutně žádný problém. Pokud někdo nějaký problém měl, tak to bylo myslím jen díky tomu, že na rozdíl od Albi je v Mindoku obrazně řečeno pět a půl lidí a tak se někdy něco nestíhá a nebo se na něco lidsky zapomene Takže není třeba se bát napsat prosbu o výměnu poškozených nebo zaslání zničených nebo chybějících komponent.

27.12.2009 19:22:45

osobna skusenost s Mindokom
Po rozbaleni Agricoly som zistil, ze mi chyba jeden zeleny plot. Rozhodol som sa napisat do Mindok a pripisal som aj prosbu, ze som JA STRATIL z Puerto Rica jednu kocku tabaku. Velmi ochotne mi asi do tyzdna oba dieliky poslali :)

29.12.2009 15:10:18

Hras
Já musím pochválit HRAS, protože mi bez problémů vyměnili poškozenou hrací desku ze hry Die Macher - Valley Games nehli ani brvouo

30.12.2009 18:41:04

Albi, Svět deskových her
Co se týče Albi, s několika potížemi jsem se už setkal, ale vždy bylo vše vyřešeno operativně. Loni před Vánocemi jsem si objednával rozšíření ke Galaxy Truckerovi a omylem mi naúčtovali i poštovné, peníze rychle vrátili. Po cca 3 měsících jsem se dozvěděl, že jsem dostal pouze polovinu Compatibility Packu, opět dodáno obratem. A nakonec nyní mi v zásilce chybělo jedno rozšíření Černý trh, opět jsem ho měl během několika dnů v ruce.
Vstřícnost musím pochválit i u Světa deskových her, kde mi v Eufratu a Tigridu chyběl zelený lev, kterého mi L. Smejkal nejprve nahradil z vlastní hry a posléze úspěšně vyreklamoval u výrobce.

3.1.2010 11:45:30

Černý trh
Sakra, já ten čený trh taky u Dominionu jaksi nemám. Dá se to tedy ve Dvětě deskových her vyreklamovat?

4.1.2010 00:18:48

Černý trh
Ten se dával zdarma pouze u Albi, pokud si někdo objednal 5 a více ks Dominionů. Pokud by ti ale nevadil v němčině, tak ti jeden mohu věnovat.

4.1.2010 00:20:40

Černý trh - Albi
Ten černý trh s 5 kusy Dominionu byla až druhotná akce. Jako první akce byl černý trh s každou hrou, ale jen pro ty co si Dominion předobjednali u Albi ještě před tím, než byl oficiálně vydán. Byl to tedy bonus pro předobjednávky českého vydání Dominionu. Po té co byl už Dominion oficiálně vydán v češtině tato akce skončila.

Jinak černý trh je podle mne prima oživení Dominionu. Umožňuje vlastně hráči mít v dané hře kartu akce, kterou nemá žádný jiný soupeř :).

4.1.2010 01:18:01

Černý trh
Černý trh se dal na podzim objednat i samostatně za 69 Kč, ale před vánoci ho z čuníku stáhli. Možná se ho prodalo víc než očekávali a bude se muset čekat na dotisk. Ale to je jen moje spekulace.

4.1.2010 06:14:09

černý trh
Černý trh má chybu, když se hraje kombinace karet všech krabic (základ Intriky, Seaside). Ten trhovej balíček by byl ohromný a není jasno, zda v něm přeci jenom nemá být nějak omezenej počet karet a ze které krabice je pak vykládat.

4.1.2010 10:16:11

Vybíráme z Bazaru

Splendor
Splendor
Akt. cena: 450 Kč
Končí za: 6 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas