Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Vstřícnost českých distributorských firem, případně výrobců.
Chtěl bych touto cestou poděkovat firmě Blackfire, kterou jsem několikrát během let požádal o pravidla ke hrám a naposledy o pár komponentů, které se mně ztratily. Vždy okamžitě reagují a vše co jsem žádal do současné doby mně zaslali. Takhle si představuji podporu hráčů.aneken
Ok, ach jo. V kazdem pripade diky za info. Pritom na webovych strankach to vypadalo, ze jsou celkem vstricni. :-(
Parxel
No drzim pesti, at mas lepsi zkusenost;)
aneken
Dam jim cas 1-2 tydny jestli se ozvou a pak dam v kazdem pripade info na ZH.
aneken
Tak jsem včera ráno napsal do Valeygames a večer asi v půl desáté jsem dostal odpověď, že ten problém vyřídí jak nejrychleji to půjde. Tak uvidím jestli nezůstane pouze u slov, v každém případě to znamená, že s hraním budu muset pár týdnů počkat.
Parxel
Wow, tak bud tam maji noveho snaziveho cloveka na customer service nebo nevim:) My jsme se s nima trapili mesice a nic;)
Parxel
Tak to taky jen čumim :D ... na mé maily nereagovali ... a to jsem měl u jejich hry poškozené hrací desky
aneken + Seils
Tak jsem napsal do Valeygames mail a neuplynuly ani dva tydny a prisel nam domu balik. Obsahoval presne tri kartony zetonu, ktere jsem u nich reklamoval, protoze byly natiskle uplne mimo rastr. Moje zkusenost s Valeygames je vyborna!
bohužel špatná zkušenost...
...s jedním českým distributorem. Jeden chlapec chodící ke mně do deskoherního kroužku je nadšeným příznivcem Stars Wars. Tak jsem mu donesl ukázat náš starter SW miniatures a on nadšen začal pátrat, kde by si mohl objednat další figurky. Před cca 6 TÝDNY si objednal u Blackfire figurky zhruba za tři stovky, zaplatil a ..... stále nic. Telefonáty, mejly a pořád nic, jen velké zklamání v chlapcových očích...
O ty peníze té rodině ani tak nejde, ale o jde spíše o ten přístup k zákazníkovi...
Když jsem jim řekl, že z jiných i-obchodů je zboží u mně téměř do 24 hodin, nevěřili....
Hammer
No myslím, že vstřícnost Blacfkfire ke koncovému zákazníkovi je opravdu vděčné téma :-(
The Hammer
Důležité je, nenechat to tak. Nejde o peníze ale o princip.
bf..
fuha..to co tu citam o blackfire..
..takze to sa ani nemam cudovat, ze nevedia uz X-ty tyzden odpisat na jednoduchy e-mail jednu blbu y/n odpoved.. (@adresa je 'info' kontakt, co maju pysne uvedenu na strankach)..hmm..no dobre vediet:/
Hammer
To me mrzi, ve vztazich byznys-byznys jsou velice precizni, ani by me nenapadlo, ze k zakaznikum se chovaji spatne...
BF
Děsně. Psala jsem jim všeho všudy 2x. Na jednu odpověď jsem čekala asi 3 týdny, druhé jsem se nedočkala vůbec.
ad Blackfire
Já bych nesoudil, pokud neznám veškeré souvislosti. Chybka se může stát komukoli. Mě třeba kdysi Albi poslalo správné cestičky k Osadníkům až napočtvrté. Napřed dřevěné místo plastových, pak plastové, ale jiné barvy, pak správné barvy ale jedna chyběla a až napočtvrté to bylo OK. S Radkem Švecem z Albi, který to tenkrát vyřizoval se znám osobně a když jsme spolu onehdá seděli v hospodě, když přijel do Ostravy, tak jsme se při vzpomínce na ten renonc oba srdečně zasmáli. Říkal mi, že už pak nevěděl, jaký omluvný dopis mi má napsat a že by tenkrát nejraději chodil kanálama :). Vzniklo to šumem, mezi mým mailem, Radkem, jejich obchodnicí a skladem ze kterého se to posílá.
kren
Samozřejmě uznávám, že chyba se stát může, to není žádná tragédie, problém je v tom, že oni nekomunikují...v tvém případě měli zájem problém řešit, tady ten zájem bohužel nevidím....
to Křen
Ale to co tu popisuješ je něco úplně jiného. Na tvém příběhu je vidět snaha pomoci. A nikdo nesoudí. Jen konstatujeme, že prostě nekomunikují.
aneken
Nevím, jestli to není tím, že ve vztahu byznys-byznys jde o jiné peníze, než o figurky za tři stovky...
Já u nich v začátku své deskoherní kariéry taky objednával, až do doby, kdy jsem téměř měsíc (dnes nepředstavitelné) čekal na objednanou hru (bylo to před vánoci) a až po mém telefonátu mi sdělili, že tu hru nemají skladem, že čekám zbytečně. Přitom v nabídce ji měli. Opět uznávám, chyba se stát může, stačilo tenkrát jen napsat, nemáme....no nic, koupil jsem jinde.
to The Hammer
Zajímavé... Ale jak jsem jim posílal mail ohledně toho, jestli plánují vydat českou lokalizaci rozšíření k WoW:tBG, tak mi odepsali v podstatě obratem (a ten človíček, který mi odepisoval, se občas vyskytuje i tady na Zatrolkách, alespoň ve vlákně kolem WoW:tBG párkrát psal).
Kadaver
Ono je to asi o přístupu toho kterého člověka...
Ale jim nikdo nezvedal telefony, neodpovídal na meily...až po měsíci se jim někdo ozval a omlouval se, že měl zdravotní problémy, že byl v nemocnici (nevím, nakolik je tato firma firmou jednoho muže a jak je to se zastupitelností), což by se jistě dalo pochopit. Po dalším čekání a dalších telefonátech jim bylo sděleno, že požadovanou hru nemají skladem...a opět v nabídce je...Prostě nevidím v tom serióznost, ti lidé z toho nemají dobrý pocit...
Komunikace
Jo tak komunikovat by se mělo to je fakt. Že někdy nějaký mail spadnu do spamu a nepřijde odpověď se stát může, ale když je to opakované, tak si dotyčná firma fakt dělá špatné jméno. Velkoobchodní a maloobchodní komunikaci a prodej zajišťují různá oddělení - je to vidět i v upozornění u nich na stránkách v kontaktech - Obchodní oddělení: (pouze pro obchodní partnery)
ad Hammer
No a taky je pravda, že pokud se něco takového stane lidem co nemají příliš zkušeností z e-shopy, tak potom hážou všechny do jednoho pytle a trpí tím i firmy, které se snaží být k zákazníkům maximálně vstřícní.
BF
Kadaver tu daneho cloveka z BF s kterym komunikuji i ja zminil a musim obhajit, ze to je clovek, ktery se ozyva do 10 minut. Tezko rici jak to bylo, ale verim, ze mohlo byt neco v pozadi, proc danou objednavku nevyridili tak jak meli, samozrejme nechi ale obhajovat.
Jinak me se podarilo nakoupit k SWM 6 boosteru a 2 startery v prumeru za 80kc za kus :)
to Bajn a Kadaver
Tak co tu furt chodíte okolo horké kaše. Když se vám ozývá do deseti minut, tak ať se tady k tomu vyjádří!
kren
:)ze! ..nech da vediet, ako maju nastavene spamove filtre na mailboxe..mozno staci dohodnut nejake klucove slovo alebo co;))
klopcik
asi to maji nastavene obacene, klíčové slova: dotaz, prosba, problém jdou automaticky do spamu :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
East India Companies
Akt. cena: 650 Kč
Končí za: 1 den