Vstřícnost českých distributorských firem, případně výrobců.

Chtěl bych touto cestou poděkovat firmě Blackfire, kterou jsem několikrát během let požádal o pravidla ke hrám a naposledy o pár komponentů, které se mně ztratily. Vždy okamžitě reagují a vše co jsem žádal do současné doby mně zaslali. Takhle si představuji podporu hráčů.

P.S.: Jenom chci podotknout, že nemám s touto firmou nic společného a ani tam nikoho neznám.
21.9.2009 10:19:54

aneken
Ok, ach jo. V kazdem pripade diky za info. Pritom na webovych strankach to vypadalo, ze jsou celkem vstricni. :-(

2.3.2010 08:55:52

Parxel
No drzim pesti, at mas lepsi zkusenost;)

2.3.2010 09:00:10

aneken
Dam jim cas 1-2 tydny jestli se ozvou a pak dam v kazdem pripade info na ZH.

2.3.2010 09:25:26

aneken
Tak jsem včera ráno napsal do Valeygames a večer asi v půl desáté jsem dostal odpověď, že ten problém vyřídí jak nejrychleji to půjde. Tak uvidím jestli nezůstane pouze u slov, v každém případě to znamená, že s hraním budu muset pár týdnů počkat.

3.3.2010 07:22:36

Parxel
Wow, tak bud tam maji noveho snaziveho cloveka na customer service nebo nevim:) My jsme se s nima trapili mesice a nic;)

3.3.2010 08:12:37

Parxel
Tak to taky jen čumim :D ... na mé maily nereagovali ... a to jsem měl u jejich hry poškozené hrací desky

3.3.2010 08:51:09

aneken + Seils
Tak jsem napsal do Valeygames mail a neuplynuly ani dva tydny a prisel nam domu balik. Obsahoval presne tri kartony zetonu, ktere jsem u nich reklamoval, protoze byly natiskle uplne mimo rastr. Moje zkusenost s Valeygames je vyborna!

15.3.2010 14:59:06

bohužel špatná zkušenost...
...s jedním českým distributorem. Jeden chlapec chodící ke mně do deskoherního kroužku je nadšeným příznivcem Stars Wars. Tak jsem mu donesl ukázat náš starter SW miniatures a on nadšen začal pátrat, kde by si mohl objednat další figurky. Před cca 6 TÝDNY si objednal u Blackfire figurky zhruba za tři stovky, zaplatil a ..... stále nic. Telefonáty, mejly a pořád nic, jen velké zklamání v chlapcových očích...
O ty peníze té rodině ani tak nejde, ale o jde spíše o ten přístup k zákazníkovi...
Když jsem jim řekl, že z jiných i-obchodů je zboží u mně téměř do 24 hodin, nevěřili....

27.4.2010 09:37:39

Hammer
No myslím, že vstřícnost Blacfkfire ke koncovému zákazníkovi je opravdu vděčné téma :-(

27.4.2010 09:40:43

The Hammer
Důležité je, nenechat to tak. Nejde o peníze ale o princip.

27.4.2010 12:34:50

bf..
fuha..to co tu citam o blackfire..
..takze to sa ani nemam cudovat, ze nevedia uz X-ty tyzden odpisat na jednoduchy e-mail jednu blbu y/n odpoved.. (@adresa je 'info' kontakt, co maju pysne uvedenu na strankach)..hmm..no dobre vediet:/

27.4.2010 12:56:50

Hammer
To me mrzi, ve vztazich byznys-byznys jsou velice precizni, ani by me nenapadlo, ze k zakaznikum se chovaji spatne...

27.4.2010 12:59:24

BF
Děsně. Psala jsem jim všeho všudy 2x. Na jednu odpověď jsem čekala asi 3 týdny, druhé jsem se nedočkala vůbec.

27.4.2010 13:09:14

ad Blackfire
Já bych nesoudil, pokud neznám veškeré souvislosti. Chybka se může stát komukoli. Mě třeba kdysi Albi poslalo správné cestičky k Osadníkům až napočtvrté. Napřed dřevěné místo plastových, pak plastové, ale jiné barvy, pak správné barvy ale jedna chyběla a až napočtvrté to bylo OK. S Radkem Švecem z Albi, který to tenkrát vyřizoval se znám osobně a když jsme spolu onehdá seděli v hospodě, když přijel do Ostravy, tak jsme se při vzpomínce na ten renonc oba srdečně zasmáli. Říkal mi, že už pak nevěděl, jaký omluvný dopis mi má napsat a že by tenkrát nejraději chodil kanálama :). Vzniklo to šumem, mezi mým mailem, Radkem, jejich obchodnicí a skladem ze kterého se to posílá.

27.4.2010 13:18:17

kren
Samozřejmě uznávám, že chyba se stát může, to není žádná tragédie, problém je v tom, že oni nekomunikují...v tvém případě měli zájem problém řešit, tady ten zájem bohužel nevidím....

27.4.2010 13:32:58

to Křen
Ale to co tu popisuješ je něco úplně jiného. Na tvém příběhu je vidět snaha pomoci. A nikdo nesoudí. Jen konstatujeme, že prostě nekomunikují.

27.4.2010 13:34:59

aneken
Nevím, jestli to není tím, že ve vztahu byznys-byznys jde o jiné peníze, než o figurky za tři stovky...
Já u nich v začátku své deskoherní kariéry taky objednával, až do doby, kdy jsem téměř měsíc (dnes nepředstavitelné) čekal na objednanou hru (bylo to před vánoci) a až po mém telefonátu mi sdělili, že tu hru nemají skladem, že čekám zbytečně. Přitom v nabídce ji měli. Opět uznávám, chyba se stát může, stačilo tenkrát jen napsat, nemáme....no nic, koupil jsem jinde.

27.4.2010 13:40:59

to The Hammer
Zajímavé... Ale jak jsem jim posílal mail ohledně toho, jestli plánují vydat českou lokalizaci rozšíření k WoW:tBG, tak mi odepsali v podstatě obratem (a ten človíček, který mi odepisoval, se občas vyskytuje i tady na Zatrolkách, alespoň ve vlákně kolem WoW:tBG párkrát psal).

27.4.2010 13:47:41

Kadaver
Ono je to asi o přístupu toho kterého člověka...
Ale jim nikdo nezvedal telefony, neodpovídal na meily...až po měsíci se jim někdo ozval a omlouval se, že měl zdravotní problémy, že byl v nemocnici (nevím, nakolik je tato firma firmou jednoho muže a jak je to se zastupitelností), což by se jistě dalo pochopit. Po dalším čekání a dalších telefonátech jim bylo sděleno, že požadovanou hru nemají skladem...a opět v nabídce je...Prostě nevidím v tom serióznost, ti lidé z toho nemají dobrý pocit...

27.4.2010 13:56:41

Komunikace
Jo tak komunikovat by se mělo to je fakt. Že někdy nějaký mail spadnu do spamu a nepřijde odpověď se stát může, ale když je to opakované, tak si dotyčná firma fakt dělá špatné jméno. Velkoobchodní a maloobchodní komunikaci a prodej zajišťují různá oddělení - je to vidět i v upozornění u nich na stránkách v kontaktech - Obchodní oddělení: (pouze pro obchodní partnery)

27.4.2010 14:04:12

ad Hammer
No a taky je pravda, že pokud se něco takového stane lidem co nemají příliš zkušeností z e-shopy, tak potom hážou všechny do jednoho pytle a trpí tím i firmy, které se snaží být k zákazníkům maximálně vstřícní.

27.4.2010 14:26:52

BF
Kadaver tu daneho cloveka z BF s kterym komunikuji i ja zminil a musim obhajit, ze to je clovek, ktery se ozyva do 10 minut. Tezko rici jak to bylo, ale verim, ze mohlo byt neco v pozadi, proc danou objednavku nevyridili tak jak meli, samozrejme nechi ale obhajovat.
Jinak me se podarilo nakoupit k SWM 6 boosteru a 2 startery v prumeru za 80kc za kus :)

27.4.2010 17:06:14

to Bajn a Kadaver
Tak co tu furt chodíte okolo horké kaše. Když se vám ozývá do deseti minut, tak ať se tady k tomu vyjádří!

27.4.2010 22:30:03

kren
:)ze! ..nech da vediet, ako maju nastavene spamove filtre na mailboxe..mozno staci dohodnut nejake klucove slovo alebo co;))

27.4.2010 23:01:43

klopcik
asi to maji nastavene obacene, klíčové slova: dotaz, prosba, problém jdou automaticky do spamu :)

27.4.2010 23:25:27

Vybíráme z Bazaru

East India Companies
East India Companies
Akt. cena: 650 Kč
Končí za: 1 den

Offcanvas