Schvalování obrázků, aneb odpovědi admina

Zde (mi) můžete nadávat, spílat, lamentovat, vyhrožovat (byť bych preferoval uplácet : ). Každopádně piště sem případné připomínky OHLEDNĚ SEKCE OBRÁZKY, ať můžeme vaše nápady a podměty vyřešit.
Alternativně piště SZ.
30.1.2015 17:08:08 | Upraveno autorem (porovnej)

Mizení obrázků
Co tak pozoruju, tak jo, mizení bodů může vadit. Problém je, že ztráta bodů je prakticky jediná informace o tom, že byl smazán uživatelův obsah. Když bych to vztáhnul na sebe (fotky ale žádné nedávám kromě svých inzerátů), byl bych dost naštvaný, kdybych zjistil jen takovým způsobem, že mi zmizel obrázek, aniž by mi kdokoliv sdělil důvod.

Tím, že nenahrávám obrázky, tak netuším, jak přesně to chodí, ale podle vyjádření ostatních to vypadá tak, že admin něco smaže, uživateli zmizí body a uživatel netuší, za co, resp. se může domnívat, že za obrázky. A uživatel má problém, protože ani nemá zpětnou reakci, aby věděl, co do příště zlepšit. Kdyby došla alespoň automatická zpráva ve stylu "Byl vám smazán obrázek nahraný dne tolik a tolik u hry takové a takové", nářků by možná mohlo celkem dost ubýt.

6.3.2018 11:58:59

Fotka špatně hrané hry
Jak je to s fotkami, které jsou třeba technicky dobré, ale je zřejmé, že daná situace ve hře je hrána špatně? Příkladem jsou třeba fotky u hry Karak, kde má hráč třeba 3 kouzla, 2 zbraně a 4 poklady, což je evidentně špatně, protože podle pravidel se destička s pokladem dává také do inventáře, který tam nemůže nikdy mít více než 6 položek.

Hmm, právě jsem zjistil, že jsem zvolil špatný příklad :-D Nicméně otázka zůstává.

6.3.2018 12:03:24 | Upraveno autorem (porovnej)

Kousavý jsem pořád
osobně mi je mizení fotek ukradené, to je věc každého jestli chce nastoupit do takového systému. Ten je jasně daný. Vím, do čeho jdu nebo vím, do čeho se zapojit nechci.

Osobně se mi vadí nahánění uživatelů k činnosti.
To je jen můj vnitřní problém (připomíná mi to sběr papíru ve škole).

Přeji zdar v práci oběma.

--------------------------------------
Nevěřící Tomáš nevěří na Speedyho a Ježíška
S radostí prohraje jakoukoliv historickou hru
Střet zájmů jen s manželkou

6.3.2018 12:48:46

marektomas98

Naprostý souhas...už jsem psal SZ 1a2a3a4, aby mi už neposílal takové spamy, které mi přišly. Zbytečně to zasírá zprávy a díky notifikacím i mailovou schránku...
Navrhl jsem mu, že já bych spíše na titulce v nějakém pravidelném intervalu zveřejňoval seznam her, u kterých nejsou fotky a ne, aby každému rozesílal zprávy...e ještě k tomu ke každé hře zvlášť.
Ale to je prý nerealizovatelné...zato rozesílat každému zprávy realizovatelné je :) :D

A dost mi i vadila věta: Jinak ti dříve nebo později napíšu znovu i kvůli těmto hrám… :-)

V psaném textu to může působit i jako výhružka - Nenahraješ? Tak tě budu uhánět tak dlouho dokud nenahraješ (chápu jako - ty nebo někdo jiný).

Kdysi jsem se zařekl, že už sem žádnou fotku nenahraju... s informací o zapojení 1a2a3a4 jsem to přehodnotil a něco nafotil ještě než se on ozval ... a pak mi přišly 4 zprávy "zlepšení webu" s tou mnou zmiňovanou větou a zas mě to dost znechutilo :(

Kdo chce, ten to udělá a kdo nechce, tak ne. Ale takovéto uhánění mě osobně dost odrazuje...

6.3.2018 15:12:37

Špatňák

Teď jde o případ Rixe...

Jak mám chápat tvou odpověď, že v tomto ohledu nemáš žádné povinnosti ani práva?

Nemáš povinnost spravovat obrázky?
Nemáš právo mazat obrázky?

Divné, podle mě si trochu protiřečíš :)
Povinnost vyplývá z tvého správcovství (ano, dobrovolného, ale to na věci nic nemění). A právo mazat fotky opravdu máš :)

Já být na místě Dia a zjistit tohle (viz. jednou to někdo bude muset udělat, ale já to nebudu - nechám to na Dia), tak jako správce buď skončíš nebo bych chtěl minimálně vysvětlení. Chápu, že to děláš ve volném čase o dobrovolně, ale k tomu přece patří i toto a ne, že co se mi dělat chce to dělat budu a co ne, tak na to se vykašlu... Proto se třebas já do správcovství neženu a nebral bych to ani kdyby mi bylo nabídnuto... protože si právě toto uvědomuju :)

Nevím o jakého uživatele se jednalo, ale nedávno tu byl uživatel, který žádal smazání profilu včetně veškerého jím přidaného obsahu... nyní s ne tak extrémním, ale dost podobným požadavkem přišel Rix. A upřímně, po tom "spamování" od 1a2a3a4 jsem měl chuť o to stejné požádat taky...

A to je další mínus pro web (z mého pohledu) - nahraju obsah což je ok, ale když ho chci odstranit, tak mě pošlete někam? A je úplně jedno z jakého důvodu podobná žádost přijde, jde o to že je to regulérní žádost, a že na to má uživatel plné právo... na motivaci se zeptat můžeš, ale ta nemá (podle mě ani v takovémto případě nesmí) mít vliv na její splnění.

6.3.2018 15:29:30

ad k věci
Už dávno jsem volal po funkčnosti, aby se každý uživatel mohl ve svém účtu podívat (a nejen podívat, ale i mít možnost smazat) na seznam všeho, co na tenhle web kdy nahrál (fotky, články, recenze). Popisy samozřejmě ne, protože tu jsou modifikovány průběžně více lidmi.

Tohle by měla být samozřejmá funkce - něco svého na web nahrávám, tak chci mít kompletní přehled co. Pak by hromadné smazání neměl být problém.

Jinak plně souhlasím s duchem toho, co Peet v obou postech napsal.

6.3.2018 16:12:21

Peet vs Rix
Peete jestli Spatnak napsal, ze nema moznost to smazat hromadne tak je to nejspis pravda. A aby tomu mohl vyhovet musel by nejakym naprosto nesmyslnym zpusobem prochazet jednu hru po druhe a hledat fotky od Rixe. Jestli jsi trochu soudny tak jiste pochopis, ze to nikdo delat nebude, protoze to by bylo nejspis jeho celozivotni dilo a hlavne takhle se to nedela. Proste "obrazkovy admin" nema vhodny nastroj pro smazani VSECH fotek jednoho uzivatele. Tecka. Tak to je. Ano muzete takovou funkci pozadovat. Ano muzete pozadovat aby si to mohl uzivatel smazat sam. Ano muzete pozadovat smazani vseho sveho obsahu. Ale nemuzete to chtit po Spatnakovi, protoze ten to proste evidentne rozumne udelat nemuze...

Takze tvoje nesmyslne konstrukce na tema jaky je Spatnak spatny admin jsou uplne mimo.
Navic Spatnak jasne napsal, ze pokud to bude Rix opravdu pozadovat tak mu nejvyssi admin (Zeus) nejspis vyhovi - ale musi to udelat on (Zeus), protoze on jediny ma nastroje k tomu vhodne. Tak priste trochu premyslej nez tu zacnes konspirovat o nefungujicich administratorech...

6.3.2018 18:34:36

robkin
Mě jde spíše o přístup a jak Rixe odpálkoval...
Rix ani neoslovoval přímo jeho pokud vím, ale veřejně...asi adminy obecně :)
Ale to je jeho věc a do toho se plést nebudu...jak říkám, jde mi o přístup a ta poslední Špatňákova věta v odpovědi Rixovi je přesně ono.

To se do mě opři jak chceš, ale stojim si za tim co jsem napsal :)
(vzhledem k veřejné diskuzi)

6.3.2018 18:55:51 | Upraveno autorem (porovnej)

zruda
Máš pravdu, mohlo. Ovšem narážíme na problém, že to ZH neumí a nejde to zařídit jinak, než že bych všem napsal zprávu. Manuálně. Odhad časové investice na dostání databáze do takového stavu, v jakém má být, je skoro 1.000 hodin. Pokud bych měl všem psát zprávu, tak je to dalších 1.000-2.000 hodin navíc. Už jsem se Xkrát vyjadřoval, že tohle opravdu nemohu. Resp. pokud se mi složíte na adminský plat, pak nemám problém. ;)

Teoreticky by mohl Zeus zařídit nějakou zprávu, automaticky zasílanou v případě smazání, ale:

1) Co ti taková zpráva dá? Ten obrázek definitivně zmizí. Opravdu nevěřím, že si všichni přesně pamatují, co zde nahráli.

2) Jsme u toho, co jsem popisoval - Zeus by to uměl zařídit, ale musel by dost překopat kód. A to jen proto, aby až bude hotovo, a tohle vše ustane, byla funkce zbytečná. Nepotřebujeme zapracovat na jiných, mnohem podstatnějších věcech?

--------------------

Fakticky špatné fotky neřeším. Fotka z hraní má uživateli ukázat, jak hra vypadá naživo. V té chvíli nezná pravidla a proto mu stačí, že vidí, co dostane. Pokud je už tak daleko, že z fotky pozná porušení pravidel, tak naopak nepotřebuje vidět fotku z hraní. :)
Jediné, čemu se bráním, jsou specifické situace z hraní. Například detailní záběr na kostky s komentářem "Jéééé já hodil pět šestek." No OK. Tak pak jsem schopen nahrát fotku, kde jich hodím 666, chcete-li.
Dále fotky, kde není vidět hra, ale parta kamarádů. Opakuji; nejsme FB. Důležitá je hra. Ne lidi. (I když je pravda, že někdy i taková fotka má smysl a protože nevypovídá nic o hře jako takové, patří do kategorie off-topic. Z hlavy si vzpomenu, že taková fotka z hraní je u Zimy mrtvých.)

6.3.2018 19:30:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Nahánění k činnosti
Kluci a zkusili jste se na to podívat i jinou, než svou optikou? Vy (marektomas98 a Peet) přesně víte, jak obrázky nahrávat, jak je mít kvalitní, ale jen proto, že jsem vás osobně urazil (resp. vy to tak vnímáte - já proti vám nic nemám), jste se rozhodli je nenahrávat. Není to tedy o tom, že neumíte. Vy nechcete. Umíte si třeba představit, že jsou zde uživatelé, kteří nevědí, nebo si myslí, že by něco takového nezvládli? No a těm 1a2a3a4 napíše, povzbudí je a stanou se z nich aktivní přispěvatelé. Je to teorie? Ne. Podívejte se, kolik nových přispěvatelů se vylouplo za minulý týden.

A pokud chcete 1a2a3a4 vyčítat obsah mailu, tak pfffffffff. Nebyl bych už ani malinko vlídný a musel bych se sám potrestat. Začal dělat něco, co zde nikdy nebylo a čekat, že to bude od začátku dokonalé.... No kluci. Máte fakt nereálné nároky.

6.3.2018 19:40:29

Peet
Server je podle mě nastaven špatně a jelikož do toho trochu vidím, tak předpokládám, že je jen otázkou času, než Zeus přehodnotí svůj postoj. Postupně:

- Zeus je majitel (správce, hlavní admin - říkej tomu, jak chceš) webu.
- Web plní uživatelé svými příspěvky.
- Já jsem mezičlánkem, který dobrovolně zajišťuje nějaké síto. Kdybych tady nebyl a fotky se schvalovaly automaticky, tak se třeba může stát, že u Arkham Horroru přibude, dejme tomu, dětské porno (půjdu-li ad-absurdum a bez kontrolního mechanizmu by se to stát mohlo).

V čem je podle mě chyba? V tom, že nahráním obsahu nepřevede uživatel svá autorská práva na Zatrolenky. Dejme tomu, že mě, Caulymu, Bacilovi a třeba Savagerovi rupne v bedně a založíme si vlastní web. V té chvíli požádáme Dia o smazání veškerého obsahu. Optimálně k tomu přesvědčíme ještě dalších 20 aktivních uživatelů. Co tady pro vás zůstane? Torzo. Vidíš v tom samovolném mazání obsahu nějaký benefit pro tebe? Pro komunitu? Já ne.
Druhá věc je, že doteď netuším, proč se rix rozhodl, jak se rozhodl. Nicméně kvalita jeho příspěvků je nekompromisně vysoká a proto byl v mnoha a mnoha případech upřednostněn a jeho obrázky byly vystaveny, zatímco ostatním zamítnuty. No a on se teď, protože může, rozhodne, že je chce smazat. To je špatně už jen proto, že zmizí obsah, se kterým měli práci i další lidé (v tomto případě já, ale u článků je to Kew atp.), ale je to primárně podraz na ty, kterým nebyl obsah schválen. Pokud by rix neexistoval, oni by zde svůj příspěvek měli. Takto zde nebude nic.

A teď k pointě. V tomto spojení autorského práva web vs. uživatel nemám povinnost dělat nic. Funguji na dobrovolné bází. Jestliže chce rix řešit mazání, nechť si to vyřeší s Diem. Ten se musí řídit tím, co si sám rozhodl. Já ne. Ano. Mám práva mazat obrázky. Nicméně pokud mi rix řekne, že chce smazat všechny své příspěvky, tak (pro ty, kterým to ještě nedošlo), budu muset projít celou databázi, manuálně hru po hře a hledat, kde má příspěvky a ty mazat. To je tak práce na několik set hodin. Spíš k tisícovce. A pak přijdeš třeba ty a řekneš "Hej Špatňáku. Já chci vymazat všechny mé fotky, kde je vidět hraní, ale jen ty, kde jsou v záběru kostky." Dohodněte se, chtějte to po mě deset lidí a mám do konce života co dělat.

Je to pro mě tedy nejen morálně nepřijatelné, ale nereálné jako celek (nemám ty nástroje, co Zeus).

Rozumíme?

6.3.2018 19:56:46

Špatňák
nahánění k činnosti:

- Však to je jasný, že to nebude hned dokonalý. Proto ty připomínky ne? :) Zpětná vazba je důležitá (jak pochvala, tak kritika), tak jsem hned dal i návrh jak to řešit jinak, pokud se najde jinej, kterej se mi bude íbit, tak s tim nemám problém a podpořím ho :).
Jen mi přišla vtipná odpověď, že je to nerealizovatelné. Přitom rozesílat SZ kvantu uživatelů, navíc na kažou hru zvlášť realizovatelné je :)
Já mu napsal SZ s žádostí a on řekl, že se bude snažit si můj nick zapamatovat při dalších rozesíláních, ale že za nic neručí (kvůli určitým důvodům) což chápu a to mi stačí :)
Jestli to bude fungovat se teprve uvidí.

Je to můj úhel pohledu, to ano. Proto jsem začal hned po zjištění informace, že nás 1a2a3a4 bude ohledně toho kontaktovat... A nečekal jsem, že to bude kontaktování takovýmto způsobem, ale právě něčím jako jsem navrhoval já...něčím hromadným na titulce.

A (zas podle mě), když se zde člověk dokáže zaregistrovat a třebas i jen posílat mail s přílohou, tak zvládne i nahrát obrázek na ZH ne?
Hlavně tlačítko "přidat obrázek" je jedna z prvních věcí, které vidím když otevřu galerii :)

Ano, notifikace můžu vypnout (kvůli tomuto případu), ale pak pro mě jejich funkce uplně ztrácí význam :(

Jak řikám, psaná diskuze může vyznít jinak než při živé diskuzi. Rozhodně to nepíšu s nějakou záští, hněvem nebo tak... :)

6.3.2018 20:02:49

Peet
K odpálkování rixe. Ano, odmítl jsem se podílet na mazání jeho obsahu a odmítám stále. Důvody jsem už asi 3x uvedl, opakovat se proto netřeba. Tebe poprosím, abys byl tak hodný, a nezkoušel tady nesmysly. Tohle vlákno jsem založil já a primárně proto, abyste do mě mohli šít. Ono to má svůj smysl, protože zde zaznělo pár zajímavých nápadů, u kterých jsem zajistil, aby se uvedly v život. Nicméně není zde žádný jiný aktivní admin, než já. Pokud zde tedy někdo o něco požádá admina, moc dobře ví, že neoslovuje adminy obecně. Oslovuje mě. Rix se "neunavoval" jakkoliv vysvětlil svůj postoj. Což by byla, z mého subjektivního úhlu pohledu, minimálně slušnost, když jsme spolu nejednou konzultovali, co a jak vystavit. I já do jeho obsahu vložil část svého času a energie (byť samozřejmě zlomek toho, co on) a cítím proto jisté zklamání, když mu teď ani nestojím za vysvětlení.
A ne. SZ mi nenapsal.

6.3.2018 20:05:56

Peet - nahánění k činnosti
Samozřejmě respektuji zpětnou vazbu i kritiku. Ale ono je vždy lepší, když jde o konstruktivní kritiku. Možná jsem se málo snažil, nicméně jsem ji ve tvém příspěvku neviděl. Jestliže se mi ji podařilo přehlédnout, omlouvám se.

Samozřejmě se zvažovalo i to, že se dá nějaká obecná výzva na titulku, nicméně se dospělo k závěru, že takové věci nefungují. Jmenovitě oslovit lidi funguje. Což je vidět i na přispěvatelích. Denně vidím nové a nové a obrázků je ve frontě tolik, že asi bude schvalováno více, jak 12/den.
Chápu, že na tebe nemusí daný postup fungovat. Nicméně obecně funguje.

6.3.2018 20:09:44

Špatňák

Dix za odpověď, proto jsem se ptal přímo tebe jak to mám chápat i spřihlédnutím k tomu odpálkování Rixe :)

Tvoje argumenty naprosto chápu a dávají smysl, ale to podle mě i moje.
Jak říkáš ty, já spousta dalších...je to o úhlu pohledu a proto diskuze :)

Ještě se tě chci zeptat... zamítl jsi mi fotku (nemám za zlé a vlastně jsem to i čekal) krabice, kterou jsem fotil společně s krabicí od Talismanu pro porovnání velikosti s odůvodněním: Přední strana krabice se nefotí - ani pro porovnání. Na to je náhled hry.

Není možné takovéto fotky mít v kategorii "ostatní" ? Protože, když jsem danou hru kupoval, tak jsem byl velmi překvapen právě velikostí krabice...čekal jsem něco jiného. Stejně tak bych rád viděl třebas krabici od Kingdom Death v porovnání s klasickou FFG krabicí (Talisman, Runebound apod.). Mě to nepřijde uplně blbý, tak se právě ptám :)
Nebo třebas (taky kdysi zamítnuto - stejný případ) Sedition Wars, které mají naprosto atypické rozměry krabice. Bylo by i fajn toto vědět a vidět už při rozhodování o koupi vzhledem k ukládání a požadavkům na prostor (samozřejmě hlavně právě u těch velkých nebo atypických rozměrů krabic) :)

6.3.2018 20:16:36

návrh k diskuzi
Nebo co třebas, že 1a2a3a4 by udělal a zveřejňoval seznam (třebas na externím webu v Excelu a sem dát jen odkaz na něj). Práva na upravování jeho obsahu bys měl jen ty a on...on by dělal seznam (jak jsem pochopil, tak jede od nejstarších po nejnovější hry) a ty bys z něj umazával hry, ke kterým jsi schválil fotky? Či něco viz. Zatrocon a seznam her/lidí, kteří si je chtějí zahrát/lidí, kteří hry vlastní. Že by každý kdo nahraje k nějaké hře fotku ji rovnou smazal ze seznamu (pokud budou schváleny). Když scválíš fotky, ke hrám, ke kterým se ještě nepropracoval, tak už je do seznamu ani nezahrne :) Toto by právě bylo dobré, když už, tak udělat co nejdříve právě kvůli tomu postupu (od nejstarších po nejnovější hry).

Myslím, že titulka funguje celkem dobře, a když to bude mít pořádně zvýrazněnej nadpis společně s pravidelným zveřejňováním, tak by to nemuselo bejt tak zlý... zas podle mě, vy jste měli jinej názor a podle toho jste se zařídili... proto návrh k diskuzi :)

6.3.2018 20:27:06 | Upraveno autorem (porovnej)

jiný názor
Mám potřebu sdělit svůj odlišný názor.

Maily od 1a2a3a4 mi nevadí, i když velmi pravděpodobně nic nenafotím (nerad fotím, neumím to, nechci bádat nad pravidly, které má fotka splňovat).
Pokud tyto maily naopak vyburcovaly nové fotografy, tak jedině dobře (navíc k hrám bez fotek).

A tohle nechápu:
Jen pomyslet na požadavek smazání svých fotek z webu, protože mi přišla do SZ prosba, abych nafotil nějakou hru, kterou mám a která tu nemá fotky ... to je podle mého názoru hodně žabomyší důvod.
Když dostanu 4 žádosti, tak snad není problém ty zprávy/maily smazat. Samozřejmě kdyby jich bylo 50, tak je to jiná, ale to zatím asi nehrozí.

6.3.2018 23:55:59

Pohled "zvenčí" + pravidla pro přidávání fotek
Chodím sem poslední dobou dost sporadicky, her také moc nemám a asi ani nesplňuji zdejší představu "hráče", ale teď mě zase přiměla k návštěvě zpráva/e-mail od 1a2a3a4 s prosbou o nahrání fotek ke hře, kterou mám.
Docela mě to povzbudilo se zvednout, fotky udělat, nahrát (a zase si nějakou deskovku zahrát). Nezabralo to ani moc času, tak jsem prošla svůj seznam a rovnou jsem vyfotila i další hru, která tu neměla jedinou fotku. To jen tak k tomu, že to byla obtěžující zpráva. Mně naopak přišlo fajn, že někdo má chuť to tu vylepšit, a našel si čas napsat osobně prosbu o fotku.

Náhodou jsem pak zabrousila i do diskusí a tady jsem v té vaší ohnivé debatě natrefila na poznámku, že přední strana krabice se podle pravidel nefotí. Chtěla jsem být vzorná a začala jsem ty pravidla hledat... ale bezvýsledně. Měla jsem z diskuze dojem, že někde bude soupis typu: "nefotit přední stranu krabice, fotit všechny komponenty pohromadě nebo tak něco podobného". Existuje to? Docela ráda udělám fotky u her, co tu nemají žádnou, ale zase se mi nechce fotit něco zbytečně, když to sem nepatří. Jestli někde ta pravidla jsou a já jsem je jen přehlédla, tak děkuji za nasměrování.
____________

Mně ten spor o tom, jestli se někomu smazala fotka a má proto o pár bodů méně nebo že ho urazila žádost o fotku, tak chce všechno vymazat, trochu připomíná děti na pískovišti, co se hádají, kdo komu sebral kyblíček (případně naše politiky). Já myslela, že to tu celé funguje na principu společného zájmu, dobrovolnosti a vzájemné podpory. Není tak trochu jedno, jestli je u hry můj obrázek nebo od někoho jiného, hlavně že tam ten obrázek je?
Kromě toho mi lehce uniká, na co ty body vlastně jsou - našla jsem, že podle toho se mění ikonka u jména, jasně, pěkný ;-). A dál? Má to ještě na něco dalšího vliv?

7.3.2018 00:34:47 | Upraveno autorem (porovnej)

Morgainne Pravidla
To je právě ten problém. Slovíčko PRAVIDLA ke schvalování fotek se tu skloňuje ve všech pádech, ale veřejně žádná neexistují. Špatňák slíbil, že budou.

7.3.2018 06:43:41

Pravidla
Tak já tedy taky přihodím svůj pohled: Mazání starých nevyhovujících fotek je podle mě v pořádku. I moji jedinou fotku to postihlo a nemám s tím problém. Chápu potřebu udělat v tom pořádek. Zpráva o smazání by byla fajn, ale tady Špatňáka chápu. To by prostě nedal.

Už mnohokrát jsem zvažoval, že nějakou hru nafotím. Ale vždy mě odradila právě ona neexistující pravidla. Vytahovat foťák, stativ, chystat hru, vybalit karty z obalů, pohrát si s tím, aby to vypadalo... potom post processing fotek atd. To je hromada času. A fakt nerad bych pak zjistil, že fotky nesplňují nějaká pravidla, která ale zná jen pár vyvolených, a proto tu nemohou ty fotky být. Takže se na focení vyprdnu a radši si něco zahraju...

Stejně tak články. Dříve jsem chtěl aspoň něčím přispět a napsal jsem pár článků (popis, recenze...) a pak trvalo víc než měsíc, (skoro dva, v jednom případě) než se to tu objevilo. Takže i od toho jsem upustil. V současné době sem, bohužel, nemám chuť přispívat právě z těchto důvodů.

7.3.2018 07:21:14

Celej systém ZH
... je antimotivační, kdysi sem něco nafotil, asi to nesplnilo nepsana pravidla a skončilo to někde v pryč, aniž bych věděl co se stalo. Když sem napsal do námětů nějakou připomínku, ani jednou se mi nedostalo odpovědi admina. V pořádku, jejich server, jejich pravidla, ale motivace pro mě něčím přispět je nula.

Přístup adminů je pak věc druhá, v lepším případě se člověk dozví, že jeho návrh je sice fajn, ale Ondra to prostě neudělá, protože prostě něco..., v horším případě dá admin k dobru svůj názor, že nevidí důvod proč to vůbec dělat, že jemu to příjde zbytečné (jako wtf), i přesto, že to vyžaduje nezávisle na sobě dost lidí, takže to je rovnou spláchnuté do hajzlu.

Zatrolenky jsou v současné podobě relikt, chybí tu naprosto základní funkce jako sledování konkrétních vláken diskuse, upozornění na nové příspěvky, možnost bookmarku u inzerátu, předvyplněná částka u příhozu na bazaru a mraky dalších. Jediná deviza je obsah, který tu nashromáždili tisíce aktivních uživatelů, kteří se tím marastem, který tu je nenechali odradit. Ti mají můj obrovský respekt.

7.3.2018 19:09:05

Špatňák
Dneska přidané fotky ke hře Dáma od admina 1a2a3a4.
To je jenom vtip ? Ok fotky jsou ke hře,kterou zná 99,99% lidí.
Ale ta kvalita je opravdu k pláči.
A popis herní plán/tzv.šachovnice - to je pro koho pro mimozemšťany?
Ok ,chcete mít fotky u co nejvíce her ,ale u dámy a ještě taková kvalita?

8.3.2018 00:06:47

Bastacka
Vďaka za poukázanie na tie 4 fotky pri dáme, tak som sa už dávno nepobavil. Dal som aj komentár k fotke, kde je rozostavenie hry - to ani nie je oficiálna dáma. :-)
K fotkám a politike na ZH som indiferentný - ak už hru fotím, tak to robím pre seba a nie pre body na ZH. Sú to iba fotky, ľudia, nič viac, nebral by som do úvahy "prácu", ktorú si s tým niekto dal. Robíme to snáď dobrovoľne a pre dobro komunity. Autorské práva by tu mohli byť uplatnené jedine, keby na tých fotkách web zarábal, nie?

8.3.2018 00:34:28

...
Ja nechápem tú ľudskú potrebu, že keď niekto iný rozmýšľa inak ako ja, že mu za každú cenu potrebujem dokázať, že je vlastne zlý, zákerný a nehodnotný človek a jeho práca stojí za psie exkrementy.

8.3.2018 09:07:04

..

Ale ludomyl,nikdo tu neshazuje Špatňákovu práci. Ale diskuze byla o tom proč se mažou fotky,Špatňák napsal své argumenty.
A pak schválí takové fotky.
Psal ,že nekdy přivře oko a schválí i fotky horší kvality ,když je to od nováčků na ZH,aby je odmítnutím neodradil.
To plně chápu,ale 1a2a3a4 je admin a toho by odmítnutí,doufám,neodradilo.

8.3.2018 10:07:05

Vybíráme z Bazaru

 Brew Crafters
Brew Crafters
Akt. cena: 590 Kč
Končí za: 21 hodin

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas