Schvalování obrázků, aneb odpovědi admina

Zde (mi) můžete nadávat, spílat, lamentovat, vyhrožovat (byť bych preferoval uplácet : ). Každopádně piště sem případné připomínky OHLEDNĚ SEKCE OBRÁZKY, ať můžeme vaše nápady a podměty vyřešit.
Alternativně piště SZ.
30.1.2015 17:08:08 | Upraveno autorem (porovnej)

Rukavička
Máš pravdu, ale to je na jinou diskuzi a jinde.
Tady bych to více nekomentoval.
--------------------------------------
Deskoherní Inkvizitor
Zakládající člen hnutí "Jednorožce s duhou do záhlaví Zatrolenek"

11.1.2019 12:06:23

Kacířská a ještě off-topic :)
Kdyby to admini začali pokládat, možná by byla šance, že by se celý server posunul od manuálního, pomalého, nekonzistentního systému někam dál :).

18.1.2019 11:17:24

Miner
Zeus to nepoloží, protože je to jeho web - pokud by to položil, dost pravděpodobně by to znamenalo zánik ZH. A pokud to položí admini, znamená to, že adminovat bude zase jen on sám.

Jsi na ZH registrovaný déle než já, takže tipuju, že si vybavuješ, jak to vypadalo, než Cauly Dia ukecal, aby přibral do týmu další lidi. Minimálně mně a Špatňákovi trvalo cca půl roku, než jsme vyřešili frontu, která se za tu dobu nasbírala. Taky přidávání her uživateli dřív neexistovalo a hry se přidávaly čistě z iniciativy admina. Aktuálně je může přidat kdokoli a admin je jen schválí => další fronta.

Podle mě by se to prostě jen vrátilo do starých kolejí.

Ale jestli chceš, můžeme se s klukama domluvit a zkusit podat hromadnou demisi :P

18.1.2019 15:18:28 | Upraveno autorem (porovnej)

Kew
Já bych si přál (a né že by to bylo jakkoliv podstatný), aby se server předělal, aby tu nebylo všechno závislé na jedincích, aby se změnil přístup, že si uživatel musí všechno zasloužit, všechno najít, aby dlouholetí přispivatelé nebyli frustrovaní a nekončili se svojí aktivitou a tak bych mohl pokračovat :).

Nedělám si iluze, že se tak stane, ale tohle bych chtěl, kdyby cesta přes to byla demise adminů - ideálně dočasná, tak ze mě dobrý :).

BTW: Že by ZH umřeli se nebojím a kdyby, věřím, že by rychle vznikla náhrada, přeci jen deskovky se rozvíjí a prázdné místo by se IMHO rychle zaplnilo. Ale to už jsem úplně OT.

EDIT: Ohledně vlastníka serveru, to co sem psal výše nemá za podmínku jakoukoliv změnu, plně respektuju, že je to Diův server a tak by to i zůstalo, jen by nemusel připomínat mauzoleum :).

18.1.2019 15:45:13 | Upraveno autorem (porovnej)

bez konkurence.
Echm, do dnešního dne nevznikl v ČR jediný server, který by ZH jakkoliv konkuroval co se týče databáze her a obsahu tvořeného komunitou. Všem adminům a Ondrovi za tu mravenčí práci (která není tak úplně vidět, když obsah tvoří sami uživatelé) patří obrovský dík.
Jediné, co zde na ZH opravdu chybí, je na homepage velké tlačítko DONATE.

18.1.2019 21:57:11

Úderník
plne sa s týmto názorom stotožňujem. ZH sú jediným serverom na svete, kde by som s radosťou prispel dobrovoľne na jeho chod, pretože mi poskytol zďaleka najviac užitočných informácií z "brandže". Minimalistický design a funkcie sú tu možno práve viac na osoh - som z tých spiatočníkov, ktorí nepotrebujú fancy web vychytávky a prehnané vylepšenia každú chvíľu.

18.1.2019 23:16:26

pecovarhy
A už je to tu zas...

"som z tých spiatočníkov, ktorí nepotrebujú fancy web vychytávky a prehnané vylepšenia každú chvíľu."

Např. mít možnost efektivně vyhledávat v databázi je naplnění smyslu existence databáze a ne nějaká fancy vychytávka co si vymysleli zpovykaní mileniálové. Mít data (to už tu tak nějak je) je jenom půlka věci, druhá půlka bez které to nejde je umožnit jejich efektivní zobrazení/analýzu (to tu výrazně chybí).

ZH je sice největší v českých vodách, ale s BGG se nedá srovnat, a ač jsou tamější možnosti vyhledávání taky dost přízemní, pořád jsou lepší než tady, což pořád znamená nějaký ten odliv uživatelů.

Kldině si říkejte že VÁM je vyhledávání podle více kritérií nebo řazení výsledků na nic, fajn. Ale jaký má smysl tyhle očividně užitečné a pro analýzu dat základní věci zvát "fancy vychytávkami"...?

19.1.2019 03:54:42 | Upraveno autorem (porovnej)

Minimalistický web
Ten minimalistický web je ironie počítam. ZH nejsou minimalistické, jsou archaické.

Jak psal Borghal - nikdo nemluví o "fancy vychytávkách", ale užitečných a praktických věcech, které třeba někteří mentální důchodci nechtějí, protože jim nerozumí a jen je to otravuje, ale pro normálního uživatele jsou fajn.

Navíc tu opakovaně dlouholetí přispivatelé odpadají, protože už je nebaví absolvovat byrokracii, pokaždé když chtějí nahrát obrázek nebo něco přidat. Nemluvě o tom, že ve chvíli kdy to odešlou, ztratí veškerý přehled o tom, co se s tím děje. To skutečně není minimalismus.

Co se týká konkurence - ano, jiný server tu zatím není, ale to přeci neznamená, že není důvod ZH rozvíjet. Pokud budou zahnívat, tak dříve nebo později konkurence vznikne a je otázka jestli je žádoucí mít dvě DB her.


Ostatně nějaký opatrný pokrok v mezích zákona to probíha, počítám, že asi nikomu nevadí, že si může dát inzeráty do sledování nebo to taky spadá do "fancy vychytávek" co nikdo nepotřebuje?


EDIT: Teď sem koukal, že přehled nahraných materiálů uživatele je nově naimplementován, což je super. Je vidět, že to věčné remcání kverulantů je k něčemu dobré :).

19.1.2019 11:06:28 | Upraveno autorem (porovnej)

Web
Je to sice offtopic a s obrazky to nema moc spolecneho, ale.

@Miner
Neni pravda, ze tu nejsou zadne jine weby. V ceskych luzich a hajich jich tu je vice a nektere vznikly dokonce z duvodu dlouhodobe nespokojenosti se ZH, respektive nereflektovani pozadavku komunity. Otazkou je, co uzivatele chteji a vyhledavaji.

@Borghal
Muzes byt konkretnejsi co ti vadi/chybi na vyhledavani? Co se analyzy tyce, tak to je podle me uplne jina vec a je otazkou, zdali sam provozovatel webu chce zverejnovat/umoznovat jednoduchou analyzu dat tohoto webu.

@pecovarhy
Prispevky na provoz ZH tu uz byly a uz ani nevim, proc se to vlastne zrusilo. Mozna to za tu almuznu nestoji.

19.1.2019 11:54:18 | Upraveno autorem (porovnej)

Borghal, Miner

Co sem taháte nějáký mileniály? :D Co je pro jednoho "fancy vychytávka" nebo zbytečnost může být pro druhého životně důležité, to asi nikdo nerozporuje.
Já jsem taky z těch "zpátečníků", kterým ZH vyhovují tak jak jsou a minimalistický web vidim jako plus :) A nazývejte si to klidně archaickým webem...já má třeba raději starý tlačítkový telefony, který uměj jen volat a posílat sms než ty nový pos...ný dotykáče kde máte všechno. Ano, můžu tam mít např. poznámky, fotky, videa a mapy (GPS) atd. ale stejně raději sáhnu např. po atlasu. Jeto zpátečnické? Asi ano, ale to je mi celkem jedno :)
Pakmi tu Borghla jednou psal něco o tom, že neefektivně využívám čas... (Citace: Už jsi nedodal, že je přirozené věnovat se něčemu jen do té míry, do jaké se ti vynaložená snaha vyplatí. A prohledávat bazar ručně pro celý wishlist vs. mít to přehledně na jedné záložce jsou v podstatě opačné póly co do toho vynaloženého úsilí. Ta práce, kterou bys udělal navíc protože "něco mě zajímá, tak se tomu věnuju" nemá žádnou hodnotu. I kdyby tě tohle zpátečniství těšilo, ztratil jsi čas který se dal využít lépe než mačkáním ctrl+f a vypisováním názvů her.)

- mě by zajímalo z jaké pozice toto komukoli říká :D Asi je to děd vševěd či nějáká vševědoucí entita, když ví co je pro mě ztráta času a co ne a čím čas ztrácím. Čas by se dal využít i jinak (ano, já to vím, je to muj čas), ale já jsem se rozhodl ho využít takhle. Takže z jeho pohledu je to sice ztráta čau, ale z mého pohledu jsem té činnosti ten čas věnoval, portože prostě chci a tim pádem pro mě má i hodnotu. Že ji nemá pro něj je ho věc :) Někoho baví se probrat bordelem, ale to neznamená, že když já to vidim jako ztrátu času, že to ztráta času je...pro toho dotyčného určitě ne :)
A to jsem taky mileniál a žádnej důchodce :D S tim jakej má člověk názor nemá věk až takovej vliv jak si asi myslíte pánové :D
Že tu přibyla možnost hodit si inzeráty do sledovaných je fajn...podle mě uplně zbytečné (ale přímo o tomto už jsme se tu bavili), ale je to tu a možná to používat budu, možná ne. Každopádně je to funkce, která mi tu nechyběla a ani bych jí nežádal. Nejvíc mě pobavilo, když někdo (vícero lidí) napsal, že to už dlouho chtěl a přitom si toho skoro týden snad nikdo nevšiml, že tu ta funkce je... takže asi tak ukrutně nutná nebyla :D


Ty argumenty Borghala jsou z mého pohledu uplně stejný jako ty moje jen z jeho úhlu pohledu:

Pro nás je to zbytečnost a proto jsme ti špatní a pro vás je to ukrutně důležité a proto jste ti špatní...

A aby to bylo pokud možno pochopeno správně, tak "zbytečnost" je podle mě něco bez čeho se uplně v pohodě obejdu (stejně jako se bez toho do teď obešli všichni kdo tu jsou) a jak vidno se bez toho obešli i když tu ta funkce byla (když si toho ani nevšimli), ale netvrdim, že je zlo je přidávat. Jen, když už se bez toho obejdu, tak nebudu nikoho urgovat, aby funkce přidával, když to dělá dobrovolně, ve svém volnu, zcela zdarma a určitě by čas rád věnoval i jiným věcem než starostí o ZH. Prostě bych myslel více na pohodlí a volnost provozovatele webu (a adminů) než na své vlastní, já jsem jen uživatel :)
Aneb - darovanému koni na zuby nehleď.

BGG je možná větší a modernější, ale stejně chodim raději sem...na BGG v podstatě jen kvůli fotkám (hlavně fotkám krabic, které jsou tu zakázané přidávat).

19.1.2019 12:42:59

Vojtěch Musil - sponzorování
Napsal jsi to dobře :) Vždyť je tu Deskožrout, Hrajeme a další, už i Deskofobie má dost obsáhlý web. Těch webů věnujícím s deskovkám je opravdu dost i u nás :)
A co de databáze týče, tak je opravdu na každám jaký smysl pro něj má a jak s ní chce nakládat :)
Já mam třebas databázi vlastních knih, her (i "videoher") a mam jí jen abych jí prostě měl - je nepřehledná a něco v ní najít chce čas, ale mě to tak stačí a vyhovuje. Mohl bych to třebas seřadit podle abecedy nebo jinak, ale nechce se mi, to bych bral zas já jako ztrátu času :D
A to je prosim "fyzická" databáze - seznamy na papíru, takže byc ji mohl mít v kompu, ale mě to takto vyhovuje prostě víc :) Stejně jako raději pošlu dopis (třebas k vánocům, narozeninám, z dovči) než sms což je nesrovnatelně jednodušší.

SPONZOŘI:
Myslim, že to bylo to mecenášství ne? To tušim padlo kvůli tomu, že by Zeus musel kvůli tomu vést účetnictví...

Mě napadlo spíše založit transparentní účet kam by mohl každý přispět, ale nakládat s ním by mohl pouze Zeus.
Jestli by se to takto dalo obejít...

19.1.2019 12:46:52 | Upraveno autorem (porovnej)

Peet
Ano, mecenasstvi a potvrdil jsi, co jsem psal... kdyby mu to hodilo 100k mesicne, tak si myslim, ze by si s tim ucetnictvim tu praci dal (cti zaplatil by ucetni). Ale imo mu to hodilu par supu a cas straveny s tim by se mu nevyplatil. Takze to pro neho asi bylo jednodussi zrusit. Co se jinych moznosti tyce, tak netusim, ale verim, ze Ondra vi o moznostech a ma duvody, proc to tak nechce a nebo taky nema a je to jako v ostatnich pripadech, ze proste mlci a bud se tu nekdy neco takoveho objevi a nebo taky ne.

Osobne nemam fora rad kvuli jejich neprehlednosti a komplexnosti a ve vysledku vyuzijes dve funkce a o zbytku ani clovek nevi a nebo je potrebuje jednou za deset let. A proto se nedivim, ze toto neni reflektovano, protoze cas straveny nad programovanim a ladenim a vysledny prinos je maly. Chapu ohlasy ostatnich, ale je potreba zvazit, co z toho budou mit vsichni, nikoli hrstka lidi.

Proto se mi ZH libi, ze jsou jednoduche, prehledne a nemaji ony zbytecnosti.

19.1.2019 13:02:22

Peet - rozmanitost webu
Ja toto vidim spis jako problem, protoze tri lide delaji kazdy zvlast na svem projektu misto aby vsichni delali na jednom a tom samem. Ale to prameni i z toho, ze ani jeden web nevzniknul za ucelem jednotneho webu pro deskove hry, ale kazdy mel nejakou svoji motivaci. Krom toho ani jeden projekt neni zamysleny jako komercni, ale hobby.

Cili nikdo si nechce nechat sahnout na svoje miminko a na druhou stranu na tom dela sam bez kapitalu.

Reklamu tu nikdo nechce, donate nema vyznam, protoze je tak maly, ze s nim je vic prace nez uzitku a lidi stejne pujdou na BGG, kde reklama sice je, ale uprimne ji vubec nevnimam, takze asi nebude tak velka.

Mimichodem ted jsem se dival, jestli existuje nejaky konkurent k BGG a vysledek? Spousta lidi na BGG nadava, ale neni lepsi alternativa... cili ani tam to nebude zadna hitparada + co jsem pochopil, tak pokud prispivas na provoz, nevidis reklamu. Ale to je zase o mentalite... u nas by takovy model asi moc dobre nefungoval.

19.1.2019 13:42:39

@Peet
Ty nejsi moc kamarád s logikou co?

Za a) Celej ten tvůj post je jedno velké já, já a já. Bavíme se o funkcích serveru, nikoho nezajímá že máš radši mapu než GPS.
b) To, že tu části uživatelů nějaká funkce chybí není to samé jako když tu funkce je a část uživatelů ji nevyužívá. Ti druzí nejsou existencí té fukce jakkoliv omezeni, ti první jejich absencí ano.
c) Já si třeba funkce Sledování všiml záhy, ale ikdyby mi to trvalo déle, nemá to žádnou souvislost s tím, jak moc mi chybí. Tvoje tvrzení by mělo smysl, kdyby funkce byla a nebyla využívána, což se minimálně v mém případě neděje. Celkové využití bude znát Zeus a může se vyhodnotit, jestli je funkce využívána nebo ne, ty žádná data nemáš. Takže to tvrzení je jen plácnutí do vody.


@Vojtěch Musil - Nevím proč přesně deskožrout vznikl, ale vím, že funguje ke spokojenosti jeho uživatelů a pro to co oni chtějí funguje velmi dobře.

19.1.2019 14:36:54

hmm
tak mne deskožrout vyhovuje viac, ale bohužial je tam mŕtvo a ked ho checknem, preberajú sa tam dve témy, kickstarter a bloodbowl liga, a hlavne je tam veľa inside vtipov ktorým vôbec nerozumiem :)
tiež by som uvítal lepšie funkcie, niekedy sa človek celkom dosť zbytočne nakliká, lenivý človek je pokrokový, ale tak nestrielam z toho, adminov web, pri pridávaní obsahu som súhlasil s jeho pravidlami..

19.1.2019 15:02:55

Miner

Ano, je to já,já a já. Protože říkám můj názor (svou pravdu) a uvádím mé důvody pro ten daný názor :)
Ale třebas Borghal podle svého názoru (své pravdy) prohlašuje, že já ztrácím čas, že se mi něco nevyplatí apod. Ale to můžu posoudit jen já sám co se mi vyplatí, co je ztráta času a co ne. ...rozumíš? :)
Se statistikou využívanosti máš samozřejmě pravdu a ani jsem nikde netvrdil, že mám nějáká data.... Jenže to zjistíš až poté co danou funkci zavedeš žejo…
A vždy, když se tu objeví vlákno s nějákým návrhem, tak se tam najdou lidi co jsou pro i proti a jejich počty nejsou ani nijak extrémně rozdílné (v podstatě píšou pořád ti stejní lidé včetně mě), protože těch lidí se stejně vyjádří minimum, takže si myslim, že to ani není tak horký s tim, že by tu lidem chyběly nějáký funkce, když si vezmu kolik lidí se k modernizaci vyjadřuje (jakkoli) a kolik jich tu celkově je a web využívá (a to neberu v potaz ty bez registrace).

Ono nejlepší (co se týče spokojenosti "všech" a omezení "remcání") by bylo zavést společně s možností vznést požadavek i možnost, aby uživatelé k tomuto požadavku hodili třeba + / - a podle toho by se daná funkce zavedla nebo ne, nebo by se zavedla až kdyby dosáhl počet plusů nějákého čísla... Ale to by taky vyžadovalo další práci k tomu, aby se zjistilo jestli má cenu dělat ještě další práci :D...takže jak řikám, já jsem se ZH spokojen jak jsou. Neřikám, že by se vylepšit nedaly nebo neměly, ale podle mě je to do určité míry zbytečné. Vy zas máte názor opačný no :)

Tak, aby to nebyl uplně OT (tohle už by se mělo přesunout do vlákna "modernizace"):
Osobně spíš vidim problém ve funkci webu né v té technické rovině, ale spíše jinde. Třebas tady nesouhlasím s některýma pravidlama Špatňáka, co se přidávání obrázků týče (fotky krabic). Nebo, že admin upravuje text napsaný některým uživatelem (popisy her), tak, aby se mu líbil apod. To jestli je galerie řazena tak nebo tak, kolik je za to bodů a jestli body mizej po smazání nebo ne jde mimo mě... já jsem jen užívám něco co mi někdo poskytl / poskytuje :)

19.1.2019 15:40:10

@Peet
Viz. bod b) níže. Nechci se opakovat.

Navíc nechápu proč bych měl aktivně vystupovat proti zavádění jakékoliv nové funkce na serveru, která mě nijak neovlivní, ale jiní jí uvítají. To mi hlava opravdu nebere.

Dám ti analogii, kterou založím na tvém příkladu s mapou. Tobě stačí mapa, proto podle nějakého pro mě nepochopitelné logiky budeš aktivně vystupovat proti zavedení navigace do aut, prostě protože ty to nepotřebuješ, tak proč by to měli mít k dispozici ostatní, zatímco normální člověk, který používá mapy by řekl, klidně si tam navigaci dejte, ale hlavně ať mi tam zůstane i mapa.

Jakou újmu ti způsobilo zavedení funkce sledování inzerátů? Mělo to nějaký negativní vliv na tvojí uživatelskou zkušenost se ZH?

Za předpokladu, že to nemělo negativní dopad, proč proti tomu aktivně vystupuješ?


EDIT: Odpověď klidně do pošty, případně ti já pak odpovím tam, ať to tu neplevelíme víc než už jsme zaplevelili.

19.1.2019 16:38:48 | Upraveno autorem (porovnej)

Peet
Chápu tě.Mám to podobně.
Už se tu v minulosti i dávaly příklady "cool webů",jak by mohly třeba ZH vypadat......... ale děkuji ,nechci.

19.1.2019 18:26:56

Příklady
A nijak nevadí, že ty příklady snad bez vyjímky, dávali jiní než ti co chtěli nějaké změny že?

Takovej hezkej strawman. Děkuju nechci.

19.1.2019 18:54:22

Vojtěch Musil
Už to tu píšu poněkolikáté, a nechápu že se mě na to furt lidi znova ptají, jako by si to neuměli sami představit. Tak to zkusím stručně.

Účel katalogu her je, aby si v něm uživatel našel informace. Takže k místní parodii na katalog dám několik příkladů celkem normálních dotazů na databázi, k nimž zde data sice jsou, ale nejsou jednoduše nalezitelné:

- Jaké jsou nejlépe hodnocené hry za rok 2015?
- Jaké rozšíření vydali Portal Games?
- Seznam nejlepších ekonomických her kratších 90 minut?
- Jaké Cthulhu věci vyšly od FFG?
- Vytvořil Petersen nějakou kooperativní hru?
- Vyšlo letos víc zombie her než loni?
- Existuje válečná+sběratelská hra z 1. nebo 2. světové?

...atd.

Tl;dr:
nelze kombinovat kritéria a nelze řadit vyhledávání. Hledání je otravné až nemožné.

Btw. analýzou jsem myslel analýzu dat v databázi, tj. konkrétní dotazy jako příklady výše (počty vydaných her, rozložení jejich hodnocení, počet hodnotících, komentářů, záznamů o hraní, překladů...) , nikoliv statistiky provozu webu.

22.1.2019 18:43:53 | Upraveno autorem (porovnej)

Mea maxima culpa
Drazí moji. Opět jsme narazil na problém 4Q, kdy mám práce, že nevím, co dřív. Aby toho nebylo málo, na konci ledna se mi narodil syn. Takže celkově jsem si "užil spoustu srandy" a ZH zanedbával. To není omluva. To není výmluva. Vůbec vás to nezajímá a máte pravdu. Jen vysvětluji, proč jsem měl výpadek. Poctivě jsem si teď pročetl všechny vaše komentáře a snad na nic nezapomenu:

- Na rozdíl od kolegů adminů bych uvítal bič ušitý sám na sebe, který by mi odečítal body za liknavost. Protože máte svatou pravdu v tom, že jsem něco komunitě slíbil a pravidelně jednou za rok selhávám. Pro vaši představu; schválit 30 her-obrázků (denní maximum) je otázka 45-90 minut. Tedy dost času. Nicméně abych musel schvalovat denně 30 kousků..... to se stane jen, když nechám naplnit frontu. Pokud pracuji pravidelně, dostanu se na cca. 20 min. denně. Takže i pro mě je lepší nenechat si frontu přerůst přes hlavu. Negativní motivace v době, kdy jsem časově v prd.... časově pod tlakem, by tedy konkrétně u mě fungovala. Je to individuální, ale znám se a vím, co na mě platí. :)

- Bod výše vysvětluje, proč neuvažuji o pomoci. Po většinu roku funguji a druhý admin by neměl práci.

- Souhlasím, že z jistého úhlu pohledu je chyba, aby schvalování čehokoliv zde bylo one-man-show. Nicméně má i výhodu v konzistentnosti. Pokud si na 3 měsíc pustím někoho do obrázků, tak konzistentnost nebude. Můžeme debatovat, co je lepší, nicméně tím vše skončí. Pro Dia už tak bylo velké sousto vložit někomu svou důvěru. Takže nějaké komunitní schvalování/hlasování adminů.... to nebude. Můžete mě jen vyměnit.

- Můj konzistentní úhel pohledu je ten, že pokud máme u hry hodně obrázků, tak schvaluji jen kvalitní příspěvky, se skřípěním zubů příspěvek 0 bodového uživatele. Abych ho nedemotivoval a pokračoval. Ano. Je to nefér dvojí metr, nicméně věřím, že chápete důvody. Pokud je málo obrázků, tak mám nastavenu toleranci o něco níž, ale úplně benevolentní také nebudu.

- Krabice se schválit dají, ale pokud je nahrajete, napište mi SZ s důvodem, proč bych je měl akceptovat. Bude-li v pořádku, vydupal jsem si kategorii off-topic, kde takové příspěvky mohou být. Nicméně ne vždy hru znám a pochopit záměr autora si mi prostě nemusí podařit. Jako příklad, co myslím, se podívejte třeba na Space Hulk. Zrovna tam bych vývoj krabic viděl smysluplně.

- Vím, že je minimální šance, že by se někdo kvůli obsahu ZH soudil s Diem. Nicméně předchozí věta naprosto jasně definuje můj úhel pohledu - SOUDIL SE S DIEM. Nechci svým chování způsobit, že by měl problém. Být já majitelem webu, tak schavaluji odvážněji. Takto raději ne. Proto, mám-li pochybnosti o autorství, píši SZ a nedostanu-li potvrzení, že ten, kdo obrázek nahrál, je současně jeho autorem, tak zamítám. Na druhou stranu pokud si dám tu práci, hru nafotím v tak peckovní kvalitě, že je až studiová, nahraji, udělám popisek a pak nejsem schopen odepsat "ANO, JE TO MOJE PRÁCE", tak je se mnou něco asi hodně špatně. Navíc většina takového obsahu opravdu pochází od autorů hry, kterým byl obrázek do takové kvality připraven jejich grafiky. Primárně tak jde o podporu jejich hry. BEZPLATNOU podporu. Takže jsou-li tak zabednění, že nejsou ochotní potvrdit autorství, tak ať si platí reklamu třeba na seznamu. Jejich volba. De-facto si tam také potvrdí své autorství. Zaplacením mastné faktury. :D

- Je pravda, že se pravidelně umisťuji v žebříčku aktivních uživatelů. Proč je asi jasné. Bylo by divné, pokud bych jako admin obrázků neměl vlastní tvorbu a ještě divnější, pokud bych se nesnažil o vysokou kvalitu. Vysoká kvalita je více bodů a věřte, že si dávám stejně, jako vám ostatním (případně lze doložit). Pak je otázka, jak se k mému umístění postavíme. Pokud jako k poděkování, že jsem pro server něco udělal, asi dobrý. Jestli ale vyhlášení vidíme jako soutěž, pak velký, velký špatný. Teoreticky s vámi soutěžit mohu, ale nikdy to nebude vypadat dobře. Ani v případě, že budu férový do stavu "křišťálově čistý." Sám nevím, ale měl-li bych se rozhodnout, z žebříčku se vyjmu.

27.2.2019 01:03:27 | Upraveno autorem (porovnej)

@Špatňák
Myslím, že spousta věcí, které ty popisuješ jako výhody, jsou něco, co mě naprosto odrazuje od toho, abych znovu na ZH přispíval (soubory, fotkami). A proč kvůli těmto věcem mnohem raději zajdu na BGG...

27.2.2019 05:20:19

ad jlkcz
Naprostý souhlas. Od doby, co se tady z toho začala dělat přísně střežená výběrová národní galerie chodím pro informace na fotky her taky raději na BGG. A to je skutečnost, ne že mne zase někdo osočí, že jsem hater.

A ještě jedna poznámka. Sice se to tady omílalo už nesčetněkrát, ale tady jde teď jenom o sdělení takového mého pocitu, tak mi to snad odpustíte. Minulý týden jsem tady zavítal na hry, do kterých jsem tady před lety nahrával se synem fotky. Tehdy byl ještě malý a chtěl tady získat nějaké body, a pamatuju si s jakým nadšením chystal hru, stativ, foťák, jak mne žádal o rady a s jakým nadšením dělal ty fotky. Prostě jsem si vzpomněl na tu atmosféru a jeho nadšení. No a když jsem tam teď po letech zavítal, tak už ty jeho fotky zmizely a byly nahrazeny jinými, které byly o malinko z jiného úhlu, o malinko víc zoomované, o malinko s lepší kompozicí ale že by byly až tak jiné a řádově lepší, to nebyly a jiné zmisely úplně, protože asi dublovaly nějakou už podanou informaci. Nové fotky se asi líp hodili do Špatňákova konceptu dokonalé národní galerie zatrolených her. A mě zůstal jenom ten smutek ze vzpomínky, jak se ten kluk tenkrát moc snažil. To není kritika, protože to tady Špatňák X-krát vysvětloval, to je opravdu jen takový smutný pocit.

27.2.2019 07:55:55 | Upraveno autorem (porovnej)

kren
Pokud je to jen smutný pocit, není to na nějaké jiné vlákno než na to, kde se mají řešit věci související s administrativou webu?

27.2.2019 09:21:06

@Kew
Když ses zeptal, odpovím ti. Myslím že ne.

27.2.2019 09:24:11

Vybíráme z Bazaru

Kniha kouzel česky prodej
Kniha kouzel česky prodej
Akt. cena: 440 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas