Schvalování obrázků, aneb odpovědi admina

Zde (mi) můžete nadávat, spílat, lamentovat, vyhrožovat (byť bych preferoval uplácet : ). Každopádně piště sem případné připomínky OHLEDNĚ SEKCE OBRÁZKY, ať můžeme vaše nápady a podměty vyřešit.
Alternativně piště SZ.
30.1.2015 17:08:08 | Upraveno autorem (porovnej)

Obrázky a jejich schvalování
Musím se také ozvat a se slzou v oku zavzpomínat na začátky, kdy jsem měl náladu a elán něčím přispívat sám.

Po dlouhé době s nostalgií a v euforii z výborné partie (kterou jsem nakonec prohrál) jsem nahrál foto svého triumfu ze SW: Rebelie, kdy se mi podařilo sundat za Rebely Hvězdu smrti, která byla v absolutním obklíčení - žádnou podobnou fotku jsem neviděl, ale možná moje chyba. Už ani nevím, kdy jsem ji nahrával, ale dlouho jsem čekal, že uvidím nějakou zprávu - nic se nestalo, tak jsem se podíval do mých příspěvků a hle: Zamítnuto Špatňákem pro důvod malé informační hodnoty.

Budiž, neberu to osobně, je to jeho "práce (hobby)", má na to právo, nicméně s tímto přístupem je to pokus o poslední foto z mé strany, nevidím sebemenší důvod proč se snažit a Špatňák zde může zachovávat toto mauzoleum - a ne, nepomůže, že nováčkům s 0 body něco schválíš, oni časem pochopí, jak to funguje a přestanou. Za mě to s tímto přístupem, co se týká obsahu, půjde tak akorát do kopru...

27.2.2019 09:43:17

ad Kedrigen
Taky mám stejnou zkušenost, jen s tím rozdílem, že ta fotka měla i obecnou informační hodnotu (byla to specifická herní situace) a nebyla to fotka neschválená, ale uložená před lety a smazaná Špatňákem (asi z důvodů nesplněných osobních Špatňákových kritérií). Když jsem to zjistil, tak jsem se raději ani neozýval protože vím, jak by ta diskuze probíhala:

- Špatňák by napsal, že nemůže znát všechny hry a že se to stát může a že mu mám napsat důvod a on takovou fotku zařadí.
- Já bych mu odepsal, že nemůžu sledovat galerie všech her, kde jsem za ty roky něco já nebo někdo z rodiny nahrál abych zjistil, že něco zmizelo.
- Špatňák by odepsal, že je to daň za pořádek v galerii, protože on má jasnou koncepci, jak má galerie vypadat a že na tisíci jiných schválených fotkách si nikdo nestěžuje a že není šance každou fotku posoudit i herně.
- Mezitím by se ozvalo několik uživatelů, kteří by nadávali na Špatňáka a několik jiných uživatelů by kontrovalo jak je dobře, že se o galerii Špatňák stará a pochválili by ho a napsali by ať jsme rádi za to co máme. Tyhle dvě skupiny by se pustili vzájemně do sebe, ale výsledek by nebyl žádný, protože Špatňák má své zásady a koncepci, ze které neustoupí.

Takže to jsou mimo jiné důvody, proč už sem do galerií víceméně nechodím a raději si sám vytřídím a přehrabu se v galeriích na BGG, kde se mi třeba zrovna zalíbí a má pro mne informační nebo pocitovou hodnotu fotka, která by zdejší selekcí neprošla ani náhodou. Raději si vyberu sám z balastu, než aby mi to někdo předžvýkal a doporučil, co je pro mně dobré. Chápu, ale, že to někdo může mít zcela jinak a ten je ve zdejší galerii spokojený. Od toho je svoboda, aby se každý rozhodl, co mu vyhovuje. Kdyby nebylo kam jít jinam, tak bych asi bojoval a řval po jiném systému. takhle mám ale já a podobně smýšlející šanci jít jinam, kde jim to víc vyhovuje.

Takže každému, co jeho jest. Když má Špatňák možnost zde vysvětlovat svou koncepci (protože drží opratě), tak ho svým způsobem chápu, ale nenadávejte mi, když tady ve svobodné diskuzi vysvětlím i svou koncepci (uživatele, který ty opratě nedrží).

27.2.2019 10:19:50

kren
Ano, nechci to tu rozpitvávat, ale souhlasím s Tebou. Pro mě osobně, je tato koncepce špatná a jako uživatele mě odrazuje od jakéhokoliv sdílení obsahu.

Jinak z jiného soudku, za mě je galerie naprosto nepřehledná - ani tak ne spoustou obrázku, moc jich tady není, ale tím dělením do sekcí, pro mě je to, jak je nyní řešená prostě uživatelsky nepřehledné...

Opět je to můj osobní názor, myslím, že ne ojedinělý (co se sdílení obsahu týká), ale proti gustu...

27.2.2019 10:31:30

@Špatňák a všetkým adminom
Zo skúseností viem, že ak sa projekt vydarí (či už komunitný, podnikateľský, alebo akýkoľvek iný), v istej chvíli prerastie svojho autora. Otázka potom je, ako to zvládne ego toho autora, že projekt je väčší ako autor sám.

O veľkosti ega autora tohto webu dosť napovie už jeho nickname (Zeus - ak by niekto nevedel), a aj to, že jeho rozvoj si necháva výhradne vo vlastných rukách. U Špatňáka vidím presne to isté - já, já, já, jenom já... Já mám víziu, já mám predstavu, já mám koncepciu... a pod.

Lenže tento web nie je Zeus, ani Špatňák, ani Wolfsen, ale stovky (a možno len desiatky) iných ľudí, ktorí sem prispievajú. Bez nás - užívateľov - by tento web neexistoval. Tak si to prosím uvedomte.

Ja si naozaj veľmi cením prácu autorov tohto webu, a aj jeho adminov. Bez nich by sme zasa my užívatelia nemali tento priestor. Tak skúsme fungovať v súlade a vo vzájomnom porozumení, sme tu jeden pre druhého.

Nechcem vyznieť veľmi negatívne, ale ak ste si to admini ešte nevšimli, tak vaše "admin vízie" idú neraz proti tomu, čo by sme chceli my užívatelia. Nám je jedno, aký noblesný bol dôvod, pre ktorý bol kvartálny výpadok admina. Pre nás je podstatný ten kvartálny výpadok admina. Nám je jedno, že má galéria 50 obrázkov, my z nej nepotrebujeme mať národnú galériu, vy asi áno. A dalo by sa pokračovať.

Skúste sa prosím pozrieť aj na iné weby, a aplikujte to, čo tam funguje, a prestaňte robiť to, čo nefunguje ani inde.

Všetci chceme dobre fungujúci web, zameraný na stolovky. Teda... aspoň my užívatelia by sme to chceli určite...

Vďaka.

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

27.2.2019 10:35:02

Kedrigern
Taky ti rozumím. Přijde mi, že nejčastěji u hry najdu sterilní scany komponent, ale pohled na hru jako takovou, jak vypadá na stole při hraní nebo dohrání se tady nenosí. Osobně mi to chybí.

27.2.2019 11:35:43

souhlas
do puntíku souhlasím se třemi příspěvky podemnou. Vím, že špatňák zastává filosofii, že si každý přístup najde své odpůrce a zastánce a tím pádem se nic měnit nebude, ale co takhle zvážit provést nějakou komunitní anketu o tom co zdejší uživatelé doopravdy chtějí a co ne. Nemusí to být jen ohledně fotek, ale i ohledně jiných zde často diskutovaných tématech (jako je například bazar). Myslím si, že kdyby se to vycapilo na titulku aspoň na týden, tak by se získala docela dobrá informační hodnota o tom co zatrolenkáři doopravdy chtějí a mohly by se provést případné změny ke spokojenosti většiny.
---------------------------------
Deskoherní výzva Zatrolených her

27.2.2019 11:50:10 | Upraveno autorem (porovnej)

a mohly by se provést případné změny..
No právě že nemohly. Anketa super, nápady super, všechno fajn, ale Zeus. S nim to padá. Vzdejte to, ušetříte plno času, já už to vzdal a je to lepší :)

K obrázkům - osobně jdu taky na bgg. Důvody jsou podobné těm uvedeným. Obrázky z principu nenahrávám, nestojí mi to za to (myšleno aby pak byly smazané až se najdou jiné a lepší, případně zamítnuté kvuli informační hodnotě). Špatňákovo rozhodnutí to takhle dělat ale respektuji.

@Špatňák: gratulace k potomkovi, ať ti dělá radost ;)

27.2.2019 12:28:24

noob
No v případě obrázků by byl tou změnou přístup špatňáka, tzn. mírnější měřítko ke schvalování a nemazání starších fotek třeba. Na to dia netřeba. A myslím si, že i kdyby se mělo jednat o nějakou větší změnu, která by třeba potřebovala zásah dia, tak by určitě ten nápad na tu změnu měl mnohem větší váhu podložen veřejnou anketou než jen plkání v diskuzích, které zeus stejně nečte.
---------------------------------
Deskoherní výzva Zatrolených her

27.2.2019 12:37:35 | Upraveno autorem (porovnej)

Asi ten návrh ankety poslat na Wolfsena
Ten je tady hlavní admin, co dělá ankety - viz hlasování Trolího palce.

27.2.2019 13:19:08

Nerozumím
Hm. Já tomu furt nerozumím. Kdybych měl web co se týče fotek, správy katalogu a jiného posuzovat, tak podle diskuzí je tohle starý, nepraktický web, který je odsouzen k postupnému odlivu uživatelů, příspěvků ke hrám a totálnímu útlumu.

Zarážející je, že realita je jiná, co již bylo adminy zmiňováno v jiných diskuzích, počet fotek roste, počet uživatelů roste, na bazaru najdete spoustu dobrých her za dobré ceny, trolí palec má čím dál větší účast atd ... Když je všechno tak špatně, jak je to možné?

Spoustu z diskutujících zmiňuje BGG. Nejhezčí na tom je, že sem nikdo nikoho chodit nenutí. Dejte své preference jednoduše na odiv tím, že tenhle web, který nesplňuje vaše požadavky, prostě nebudete navštěvovat. Možností i v ČR je dostatek - Deskožrout, Hrajeme, Deskofobie a další. Je to prostě jen o volbě.

ZH jsou jednoduchý (až primitivní) web bez fičur, ale praxe překvapivě (i pro mě) ukazuje, že to jde i takhle. Navzdory všem logickým závěrům, ten web většině uživatelů dává to, co potřebují. Jistá míra "Remcání" není na škodu, např. že jde vidět bazar skóre na uživateli je super a bez remcání by nebylo (nicméně obešel bych se i bez tohoto), ale některé požadavky mi připadají fakt jak ptákoviny (ano vím, že pro někoho jsou ptákoviny důvod proč právě tenhle web za BGG a dalšími).

"Remcání pro remcání" aneb takzvané "prdící příspěvky", které se tady v diskuzích objevují, spíš jen zamořují prostor na webu. Je spíš otázkou jestli vznešené požadavky (které někdo zadarmo, ve svém volném čase a ke spokojenosti úplně všech, určitě obratem naprogramuje) jsou to, kvůli čemu zanevřou hráči na tenhle web. Sorry, ale nemyslím si.

Přes tenhle starý, nepraktický web, který určitě brzy půjde do útlumu jsem poznal spoustu skvělých lidí, ve Zlíně vybudoval komunitu hráčů, když dám dotaz ke hře tak většinou dostanu od jiného hráče radu, která mi pomůže a můžu prodat věci, které již ve sbírce mít nechci.

Zkuste se na to podívat s odstupem a uvidíte, že ty "problémy", které vás tak trápí jsou prkotiny. Nic proti zlepšování.

Ne, opravdu ne, nezlobte se. Já ten web mám rád a nestydím se zato.

PS. Špatňákovi gratulace k synátorovi a prosím zapracovat na něm tím způsobem, že rozšíří řady spolu/protihráčů u deskovek.

27.2.2019 13:41:21

@tarnow
Ty o voze a ostatní o koze. zatahuješ sem témata o kterých se tady vůbec nemluvilo. Diskutovalo se pouze o fotkách a jak jsem psal, máme svobodu, žíly mi to už tady netrhá, fotky už sem nenahrávám a s fotkami na BGG jsem spokojený. Jestli je spokojená se zdejší Špatňákovou "národní galerií" většina zdejších uživatelů, tak dobře a není se tedy třeba bát ani nějaké ankety. Kdyby mi nebylo líto zmizelých fotek mého synátora viz můj příspěvek níže, tak jsem ani nenapsal, ale spíš to byl jen takový povzdech se kterým se stejně už nic nenadělá, takže tak.
A jinak tarnowe nemusíš rozumět, ale že někomu nevyhovuje způsob vytváření a provozu zdejší fotogalerie vůbec nesouvisí s tím jestli jsi poznal fůru skvělých lidí a že jsi někde vybudoval komunitu hráčů. Nebo se máme všichni povinně usmívat od ucha k uchu a rozdávat propagační materiály zatrolených her jako Svědci Jehovovi? Zatrolené hry nejsou pro mne žádný kult, ale čistě web, na který chodím z praktických důvodů a když část webu nefunguje tak, jak si představuji, tak holt jdu jinam, kde to splňuje mé představy. To je snad dobře ne?

27.2.2019 14:40:18 | Upraveno autorem (porovnej)

PS ke včerejšku
Ještě si všimněte, že přední stranu krabice jsem se mi mazaně naučili propašovat do celkového náhledu na obsah hry. :D

27.2.2019 16:59:46

obrázky fuč
Když to tady tak čtu, pro jistotu jsem zalovil ve svých starších příspěvcích a hle ! Některé mé historické geniální náhledy na herní komponenty také zmizely (?!!). Skandál! Ještě že mi to nesebralo ty čuflíky za ně (v soutěži o zlaté h..no)

:-))))

27.2.2019 17:15:41

A k vašim reakcím
1) Samozřejmě chápu, že jsou fotografie, které pro vás mají určitou citovou hodnotu. A v tom je, z mého úhlu pohledu, ten problém. Mají hodnotu pro vás, pro vaše spoluhráče a dál? Vzpomínám si, že jsem neschválil fotku, kde byl komentář ve smyslu "povedlo se mi hodit pět šestek." Co to o hře vypovídá? Nic. Není to ani běžná herní situace. Pokud chcete, do hodiny tady bude fotka, kde těch šestek hodím 100. To bude ale náhodička. Nevidím smysl, proč takové specifické herní situace mají být ve fotkách. Na to přeci perfektně sedí zápis z hraní, kde můžete vše podpořit i náležitým komentářem. Nebo se pletu?

Tady bych i doplnil, že jsem byl maximálně hatován, když jsem u Pax Romana smazal fotku zastřiženého žetonu a nůžtiček. Co to říkalo o Pax Romana? A na druhou stranu; budu-li chtít hledat, jak zastřihávat žetony, opravdu zapnu své telepatické schopnosti a půjdu si pro radu do obrázků k Pax Romana?

2) Web je nastaven tak, že každá sekce má jednoho admina. Takže to není o tom, JAK, ale KDO to bude dělat. Neustále připomínám, že je nás zde asi 30 tisíc registrovaných a kdoví kolik neregistrovaných. Opravdu věříte, že existuje způsob, který bude všem vyhovovat? Silně pochybuji. Takže pokud bychom udělali zcela demokratický model, kde si každý tábor prosadí, co bude chtít, tak si neumím představit výsledek. Jak vyřešíte, že bude tábor, který bude chtít přední stranu krabice v galerii a proti němu tábor, který je chtít nebude. Jaké je řešení? Současný systém nemusí být dokonalý, ale někdo (ano - já) rozhodl, že přední strany krabic v obrázcích nebudou (duplicita) a to se dodržuje.

3) Jak můžete tvrdit, že nejsou obrázky, kde je vidět, jak hra vypadá. Co je pak sekce "hraní"? Pokud vám u nějaké hry chybí, pak je to tím, že nikdo takovou fotku ještě nenahrál. Za to mě ale snad vinit nebudete.

4) Pokud někomu vadí kategorizace obrázků, v pořádku. Vždyť zde je možnost přejít na starou verzi galerie.

5) Anketa.... Vážně? Do Trolího palce se zapojilo 185 uživatelů. Zamysleli jste se nad tím? Cca. 0.62% registrovaných uživatelů. Je to relevantní počet, aby šla udělat konkrétní vize? I kdyby se zapojilo 5x víc uživatelů, tak 3% rozhodnou? Nedává mi to smysl.

27.2.2019 17:22:37 | Upraveno autorem (porovnej)

ad anketa
Jasně, že se do ankety zapojí jen malá část herní komunity, myslím si že tak o půlku míň než do trolího palce, ale je nutné si uvědomit o jakou část převážně jde, o ty kteří příspivají často, protože právě oni se nejvíc zajímají o chod webu a právě oni by měli také mít nějaké slovo. Jak správně napsali někteří předemnou, mnoho lidí raději svým obsahem nepřispívá, já třeba chtěl, ale ta demovitační politika mě také odradila. A jakože fakt berete jako měřítko správnosti to, že počet uživatelů stoupá? Za prvé, podle mě stoupá protože je o deskovky stále větší zájem, za druhé momentálně zatrolky nemají konkurenci v našich končinách. Jediný jiný komunitní web o deskovkách je deskožrout a tam chcípl pes už tak rok nazpátek. Ještě si pamatuju, jak jsem sem začal před nějakými šesti roky chodit a bylo tady mrtvo, pak jsem se dozvěděl o deskožroutovi a tam to naopak vcelku žilo. Po čase se ale o zatrolky začalo zase trochu starat, objevili se zde admini, přišli s nimi různé změny a lidé sem začali chodit. No a čím víc lidí někam jde, tím víc se za nima požene. To ale nemá nic společného s tím, že přispívají víc než před léty (protože je lidí také víc než před léty), to je prostě přirozené. Nebo si fakt, špatňáku myslíš, že je někdo rád a motivuje ho do další práce fakt, že mu bylo jeho dílo zamítnuto? Rád bych viděl takové lidi, myslím si že valná většina to má nastaveno přesně obráceně, byť rozhodně trošku málo kritiky může být vždy prospěšné. A jak napsal správně Kedrigen pode mnou, nováček kterému jsi tu fotku schválil bude přispívat dál, ale to jen do té doby než pochopí, že tady nejde o snahu a zábavu, ale o to aby to tu bylo co nejvíce informativní, aby tu z toho bylo muzeum... takže o tom zda to děláš správně hlavně svědčí chuť do přispívání těch častějších přispěvatelů a tu právě zjistíš objektivně položenou otázkou(otázkami) v anketě. Není to stoprocentní, stejně jako není skoro nic na tomhle světě, ale pokud třeba 60 lidí ze 70 ti řekne že se jim to nelíbí, je tady velká pravděpodobnost, že by ti to samé řeklo i 6000 ze 7000. ¨
Na závěr jenom dodám, že si cením práce všech adminů tady, dost často to je dost nevděčné a přesto odvádíte povětšinou velmi dobré výkony. To jen aby můj příspěvek nevyzněl tak, že hejtuju špatňáka a vše s ním spojené.
---------------------------------
Deskoherní výzva Zatrolených her

27.2.2019 21:28:00 | Upraveno autorem (porovnej)

Ještě poslední text ode mne ke Špatňákově galerii.
Neustále se opakuješ stejnými a ne tak docela férovými argumenty

Citovou a pocitovou hodnotu pro mne může mít i cizí méně dokonalá fotka, která třeba tobě nic neříká, ale jiným lidem ano, takže tvé neustálé omílání příkladu jak někdo hodil 5 šestek je pouze absurdní vyhrocený případ, který nemá s realitou nic společného.

A tvá opětovná poznámka o odstranění fotky se zastřihováním žetonku je taky mimo mísu a argumentuješ vyhroceně tak, aby se ti to hodilo do krámu. Lidi, kteří hrají wargame o sobě vědí a nebo se o sobě dovědí v diskuzích a každý kdo tady měl co dočinění s wargamy věděl, že Pax Romana je takový etalon žetonkovek a když se někdo zeptal jak zastřihovat žetonky, tak se tady našlo dost lidí, kteří mu poradili ať se mrkne na obrázek k Pax Romana.

Ohánění se desetitisíci uživateli a demokracií je další tvá oblíbená demagogie. Než udělat anketu mezi nejaktivnějšími lidmi, co jsou tu skoro denně, tak to raději smeteš ze stolu čísly, které mají každého ohromit.

Nemám iluze, že bys dal alespoň v něčem na jiný názor, takže vím, že galerie bude nadále pod tvou perfekcionistickou taktovkou, kde jediným kritériem je dokonalá vyselektovaná předžvýkaná sterilní informační hodnota. Ještě že máš těch třicet tisíc uživatelů, kteří tě podpoří. A nás pár divných jedinců, kteří si chtějí vybrat sami půjdeme na BGG a všichni budou spokojeni. Jen je mi to trošku líto, protože pamatuju doby, kdy tady byly fotky jak informativní, tak zábavné u kterých se člověk buď zamyslel nebo i zasmál. Chceš z toho mít sterilní katalog? Měj si ho, ty jsi tady pánem, ale je to škoda. Aspoň nějaké pozitivum pro tebe z mého příspěvku vyplyne - svatosvatě ti slibuji, že už se k tvé práci v galerii nebudu vyjadřovat.

27.2.2019 21:59:26

Názor
Rozhodně neříkám, že není co zlepšovat a že vše je ideální. Nevím, jak moc je Špatňák přísný. Ale obecně bych byl spíš PROTI přílišnému zmírňování pravidel pro nahrávání fotek. Nerad bych se u her prokousával hromadou fotek, které mě nezajímají a zobrazují v podstatě totéž. Zachycení pár různých herních situací je fajn, ale že bych potřeboval vidět příspěvek z domácího fotoalba kdekoho, kdo si hru zahrál, to rozhodně ne. Obdobně to vidím s nahrazováním fotek. Obecně jsem pro to, aby novější fotografie nahradila podobnou starší, je-li ta novější lepší.

27.2.2019 22:31:06 | Upraveno autorem (porovnej)

@Špatňák - sebareflexia
Špatňáku,
len v krátkosti zhrniem Tvojich 5 bodov:

1) Já, já, já, jenom já, a užívatelia ma nezaujímajú.
2) Já, já, já, jenom já, a užívatelia ma nezaujímajú.
3) Na vine sú užívatelia.
4) Ak vám to vadí, vráťte sa do minulosti, a používajte STARÚ verziu.
5) Anketa? Nezaujíma ma.

Fakt si ma týmito odpoveďami náramne motivoval!

Trošku... trošíčku... aspoň trošilinku sebareflexie by to chcelo... prosím!

Vďaka.

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

27.2.2019 23:54:14

Anketa
Anketa dle mého nemá smysl. Důvodů je několik. Obecně se k jakékoliv otázce více vyjadřují lidé, kteří jsou nějak negativně vymezeni. Ostatním kterým nevadí nebo je jim fuk, tyto věci neřeší. Takže jakkoliv smysluplně interpretovat výsledky je přinejmenším problematické.

No a hlavně, kdyby něco takového mělo mít smysl, tak by o tu anketu musel požádat sám Špatňák a položit otázky na které ho případně zajímají odpovědi. Obrázky prostě administruje on, a to co nemusí být úplně ok, mu tady v diskuzích házíte na hlavu vcelku pravidelně. Takže zpětnou vazbu má. Vyhodnocuje ji dle svých měřítek.

To, že se vám nesedí přístup admina, je váš problém. Adminův problém bude až mu přestanou chodit fotky na schvalování ke hrám, pak se bude muset zamyslet jestli dělá něco špatně. Nedostatek fotek na tomto webu nevnímám (ano na BGG je a bude vždy více) a že by fotek od uživatelů ubývalo se mi taky nezdá.

28.2.2019 07:56:29

30.000 registrovaných uživatelů
Je jasné že s počtem 30.000 uživatelů se tu nějaké fotografie budou vždy objevovat. V tom problém není a ani nebude. Je to o tom, že ti kdo by mohli přispět další fotografií, například ke hře, které se neprodali tisíce ks. na KS, ani ji nevydal český vydavatel to neudělají, protože je štve přístup ke schvalování fotek. Každý admin, který tomu tady věnuje nespočet hodin si zaslouží chválu a respekt. Jenomže chválu a respekt si zaslouží i uživatelé, kteří věnují zase svůj čas tomu, aby sem nahráli materiál, bez kterého by ZH nikdy nemohly být tam, kde jsou. A když se někdo takový ozve s tím, že je nespokojený, tak riskuje, že z toho vyjde jako hlupák a potížista právě on. Proto mnozí nic neřeší, ale taky ničím nepřispějí. Posuzovat problém podle obrázků, které se tu nikdy neobjeví, přece není možné. U nás tomu říkáme Šach Mat. Mám to tady rád, ale taky jsem se poučil.

28.2.2019 11:23:23

Respekt k uživateli
Ano uživatelé si zaslouží respekt. Ano uživatelé jsou ti díky kterým jsou ZH tam kde jsou. Já si jen nemůžu pomoct, ale to, že je někomu smazána fotka, odebrány body, nahrazena jinou , zaslána žádost o přefocení nebo fotka zamítnuta s uvedením důvodu, tak je vlastně vše špatně. Uživateli bylo způsobeno bebí. Jo, odmítnutí vždycky bolí o tom žádná (každý jsme někdy slyšeli ne) - ale pokud vás odradí to, že vám někdo něco zamítl nebo smazal - hm tak s tou komunitou asi nemyslel úplně vážně.

Mě tady na ZH byly vrácen jak popis ke hře (ještě za PJ), tak mi byly smazány nahrané fotky, dokonce mi byly zamítnuty u Great western trail komplet celá sada neb si tam Špatňák nahrál svoje. Blahem jsem z toho neskákal, ale popis jsem upravil dle požadavků a byl zveřejněn. Fotky u hry kde jsem chtěl pomoci jiným nakonec jsou (i když ne moje).

Můj osobní názor je (zaručeně subjektivní - objektivnost se nesnažím ani předstírat), že tady v této diskuzi se ozývají většinou ti nespokojení uživatelé, kterým se něco zamítlo. Za hlupáka a potížistu se v celé diskuzi prezentuje admin obrázků. Ten ale celou dobu otevřeně říká, co a proč dělá. Fotky jsou jako soutěž krásy - holt někomu se líbí to a někomu ono. Snad je většina uživatelů dostatečně dospělá na to, aby zvládli vstřebat zamítnutí nebo smazání fotky, případně jiný náhled na administraci fotek na tomhle serveru než je jejich vlastní - vždyť jde o banalitu.

28.2.2019 12:22:10

sebekritika
Taky mi pripada, ze se tu spis ozyvaji uzivatele, kterym byla smazana nebo zamitnuta nejaka fotka a neunesli to. Chapu, ze ztrata bodu nastve, s tim taky nesouhlasim, ale jak uz tu padlo, Spatnak s tim nic udelat nemuze, to by udajne Zeus musel predelat databazi.

Kdyz se zpetne divam na nektere svoje schvalene fotovytvory, tak bych je nejradsi smazal, protoze se za kvalitu spis stydim. Uz jsem takhle nekolikrat po nejake dobe nahral nove fotky/skeny nahrazujici moje vlastni predchozi, aniz bych z toho ve vysledku mel neco vic nez lepsi pocit. A kdyby nekdo takhle nahradil moji spatnou fotku, vubec bych se nedivil ani bych se nemohl zlobit. Trocha sebekritiky neni na skodu. Stejne tak chapu nahrazovani obrazku cizojazycne verze za ceskou.

Zaverem bych podotknul, ze jsem rad, ze tu neni zaplava sracek jak na BGG, kde mi u nekterych her trva cele minuty najit pouzitelne (zaostrene, osvetlene, priblizene) fotky z hrani.

28.2.2019 12:49:25

Osobní újma :-D
Ale o nějaké osobní bebí přece nejde, hele já to přežiju, že mi byla fotka zamítnuta - to, že jsem o tom vlastně ani nevěděl a musel jsem si dohledat, je věc druhá. Nakolik má fotka vypovídací hodnotu, to je Špatňákova věc - vlastně mi to může a v konečném důsledku je jedno. Zrovna tuhle fotku jsem nahrával, protože se mi zdála povedená a zachycovala zajímavou herní situaci (a primárně jsem ji fotil pro sebe, jen mě bláhově napadlo ji sem dát), ale zrovna u SW: Rebelie Špatňákovi přijde lepší fotka herního plánu a další fotka s jeho detailem, ok.

Nicméně a to je to, proč jsem to sem vlastně vůbec psal - systém, jak je nastavený teď, tak mě osobně (a zjevně nás je víc) prostě nemotivuje k tomu přispívat. Na začátku, a to je drahně let zpátky jsem fotil každou novinku, která se mi dostala na stůl, abych to sem dal, ale nyní nemám tu potřebu. Galerie se redukuje na pohled na krabici, plán, komponenty, nabarvené komponenty - někomu to vyhovuje, mě naopak ne, protože zdejší systém prostě vede k tomu, že jsou fotky u nejmasovějších záležitostí a to je tak vše. Na zbytek musím použít BGG a to i u česky lokalizovaných kusů a tohle prostě správně není...

Nic osobního, tedy vlastně ano, jedná se o můj osobní názor a na tom nevidím nic špatného ;-)

28.2.2019 13:10:28 | Upraveno autorem (porovnej)

Kedrigern
To by mne zajimalo jak zdejsi system vede k tomu, ze jsou tu fotky u nejmasovejsich zalezitosti?
Tim ze Spatnak neschvaluje duplicitni fotky ke GWT?
Tim ze smazal jednu ETALON zastrihavani zetonku aneb svaty gral zastrihavani wargameru Pax Romana, kam kazdy spravny wargamer jde jako prvni?

Tim je zpusobeno to, ze tu neni fotka u nejake mene masove hry?
Muzes to prosim nejak konstruktivne osvetlit? Diky

28.2.2019 14:17:35

robkin
To, že se mažou fotky je např. pro mě principiálně špatně, ale na tom se prostě s některými neshodnu. To, že zdejší systém schvalování trvá neúměrně dlouho, nejsi upozorněn a zároveň ani motivován k další tvorbě, protože se fotky zamítají, když nejsou echt originální nebo se Špatňákovi echt nelíbí, to je prostě fakt - dám ti příklad. Dřív, když vyšla nová hra, tak se u ní většinou relativně rychle objevily fotky od nějakého nadšence, můj subjektivní pocit je, že se to teď až tak neděje.

Já vážně nejsem ublížený, ale to neznamená, že musím nutně se zdejším systémem souhlasit...

28.2.2019 14:28:09

Vybíráme z Bazaru

Královské rošády - CZ, ještě zabalené, rarita!
Královské rošády - CZ, ještě zabalené, rarita!
Akt. cena: 999 Kč
Končí za: 10 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas