Příprava zásadnějších úprav Bazaru - "výzkum názorů"

Jak jsem slíbil jinde, připravuji větší změnu bazaru (mimo jiné proto, aby bylo možné hodnotit kupce i prodávající, jak s nimi probíhalo jednání).

Jaké změny mám zatím v hlavě a na jaké bych rád znal váš názor (ten pros9m strukturujte dle bodů):

1) Poptávkobé inzeráty: Nejsem si moc jist efektivitou poptávkových inzerátů (když jste si ho zadali, dostali jste nějakou nabídku?), takže bych je kvůli zjednodušení zrušil. Místo nich bych vytvořil "hlídače", kterého by si každý mohl nastavit a který by pak hlídal určitý seznam her. Když by se hra ze seznamu objevila v bazaru, poslala by se zpráva majiteli "hlídače".

2) Inzeráty obecně: Co si myslíte o jejich zrušení a místo toho zavedení systému z Ebay/Aukro "Kup teď"?

3) Větší tlak na odpovědnost prodávajících. Pokud prodávám i jinde, prodávám na ZH pouze formou "Kup teď" a pokud hru prodám jinde, stáhnu ihned inzerát ze ZH. A když prodávám i jinde neprodávám na ZH formou aukce (protože rušit aukce, když už někdo přihodí je IMHO nefér).

4) U všech inzerátů (tedy aukce i Kup teď) by si prodávající mohl nastavit délku trvání (asi v nějakých rozumných mantinelech - třeba 3 dny, 7 dní, 14 dní).

5) Hodnocení kupující/prodávající. Tak, že než ohodnotí obě strany, tak není veřejné (tedy nečekám na hodnocení protistrany a až pak hodnotím s tím, jak hodnotil on/ona). Tyto informace jsou samozřejmě dostupné pak všem.

6) Omezení účasti v aukcích? Přemýšlím i o možnosti, že by si prodávající mohl nastavit, že se aukcí smí účastnit pouze lidé s nějakým hodnocením z bazaru + možná i s hlavními body (ať trochu eliminujeme chování toho, že v bazaru má člověk záporný kredit, tak si založí nový účet).

7) Obrázky prodávaného zboží. Přemýšlím, jak to vymyslet, aby prodávající k inzerátu mohl nahrát pár obrázků skutečného stavu hry.

!!! Svůj názor prosím strukturujte dle bodů výše !!!
3.3.2012 07:42:33

Názor
1) Zrušit

2) Určitě zavést systém Kup Teď (pokud by to šlo i v kombinaci s přihazováním - např. vyvolávací cena na přihazování1000, při kup teď 1200 s tím, že jakmile někdo přihodí, kup teď se zruší a aukce dále běží v přihazovacím režimu).

3) Určitě dát do podmínek zákaz zadávání přihazovací aukce, pokud má někdo vystavenou věc k prodeji i jinde.

4) Každopádně zavést možnosti výběru trvání aukce

5) S hodnocením souhlas. Předpokládám, že půjde o klasické zaskrtnutí Pozitivní, neutrální, negativní. Povinně bych dal u neutrálních a negativních zadat alespoň v krátkosti důvod. U pozitivního bych dal, jak to mají teď na aukru, přednastavenou vetu např.: "Vše proběhlo v naprostém pořádku" s možností editace, kdyby chtěl někdo chválit ještě více:-)
Ještě mě napadá, že by nebylo úplně špatné to jako na eBayi umožnit na negativní hodnocení odpovědět, že by se negativně hodnocený k tomu mohl vyjádřit, co bylo příčinou jeho jednání, popřípadě jestli bylo negativní hodnocení opodstatněné.

Dále předpokládám, že hodnocenéí budou získávát jakýsi procentuélní kredit + / -
Asi je to nemožné, ale nebylo by špatné, kdyby šlo i zpětně dobrovolně ohodnotit aukce, které už tady proběhly, přeci jen jsem tu už něco poprodával a nechtěl bych začínat od nuly:-) ale je to asi blbost, je jasné, že se nikdo ve starých aukcích nebude chtít prohrabovat, že už je to někde v archívu nebo smazané.

6) to je myslím dobrý nápad.

7) Obrázky by byly fajn, ale zase kdyby te to melo nejak zahltit spoustou dalsi prace, tak bych na nich netrval, vždy lze na požádání zaslat fotky.

3.3.2012 09:05:12

Nazor
1) Jak by to fungovalo u veci typu shanim pouze figurky, cast hry, pravidla atp?

2) Kup ted bych zrusil az v okamziku, kdyz samotna aukce presahne cenu kup ted. Proste kdyz si toho nekdo vsimne pozdeji a cena porad nebude presahovat kup ted, tak proc by nemohl koupit, kdyz se nechce handrkovat s ostatnima?

3) Pridat zakaz je fajn, ale kdo to bude respektovat, kdyz nejsou lidi schopni si spocitat, ze se jim to nevyplati a prihazuji a pak rusi sve nabidky?

5) System viditelnosti hodnoceni je fajn, ale kdyz jeden neohodnoti, tak jsme na mrtvem bode. Kazdopadne je to lepsi, nez kdyz to je viditelne a lidi cekaji, co da ten druhy a podle toho reaguji. Asi bych to udelal skryte pro ostatni, ale system by povolil uzivateli prihazovat do aukce...

Spousta lidi, kteri prihazuji se tu temer nevyskytuji a skoro mi pripada, ze si ucet zakladaji jen aby se mohli zucastnit a nebo prodat neco, co doma maji. Nestalo by za zminku trebas separatni web ohledne prodeje, nakup atp. veci s hrama a doplnkama a vsim moznym kolem toho?

3.3.2012 09:40:13

bazar
1) Jendu nabídku jsem dostal, ale to je podle mého dost slabé. (Ale byl to člověk mimo Zatrolenky, takže hlídač by to plně nenahradil).

2) Nevím v čem je rozdíl, aukro/eBay nenavštěvuji.

3) Naprosto souhlasím.

4) Proč ne, ale pokud by s tím bylo moc práce, tak je to podle mého navíc.

5) Hodnocení určitě ano. Rpzumím tomu dobře, že bych mohl nechat kritické hodnocení mého prodeje/nákupu neveřejné tak, že bych sám nehodnotil? To raději ať se čeká na hodnocení protistrany.

6) Filtrace podle +/- je lehce zmanipulovatelná. Hlavní body, určitě ano - třeba doplnit o možnost povolit příhoz? Časově omezená?

Ale podle mě je důležité, aby byla možnost dát osobě zákaz prodávat/kupovat v bazaru. Bez toho to nebude nikdy pořádně fungovat.

7) Podle mého to nebude fungovat. množství fotek, k prokázání výborného stavu WotRu by zahltila server.

3.3.2012 09:46:06

Vojtech musil
k bodu 2 - nevim jestli to Zeus zamysli v takove podobe, ja jen navrhnul, ze by to mohlo byt kombinovane a kup ted by se opravdu melo zrusit, jakmile prihodis, protoze se vyhnes spekulacim. Budto beres za kup ted ihned a nebo se pustis do rizika, ze to chces levneji, ale je mozne, ze te nekdo prebije. Takhle je to fer. Prihodit si na nizsi cenu, cekat a kdyz vidis, ze se to blizi cene Kup ted, tak to koupis hned, je trochu cunarna, ne?

3.3.2012 10:31:08

ad body
Většina mi je celkem jedno, respektive no to nechám na Diově uvážení, jen 2 poznámky.

ad bod 3) naprostý souhlas, i když je pravda, že pokud to bude pouze deklaratorní, tak se stejně můžou najít neseriózní individua, který to nebudou respektovat, ale nevím, jak tomu zabránit.

ad 5) Jen nějak zabezpečit, aby někdo nechtěl zneužít toho, že komentář se zobrazí až po hodnocení obou stran - tedy nějaký vykuk, který se choval neseriózně nepřidá komentář a tím se nebude moci zobrazit negativní zpráva o něm.

Reaguji pouze na Diovy podněty, já sám bych klidně nic ani neměnil ;-), myslím, že uživatelé jsou tady celkem soudní a nějak si s bazarem poradí. I když někdo prasil, tak se to pak dostalo do nějaké diskuse, takže ostatní byli varováni. (Ale je pravda, že bazar se poslední dobou docela rozmohl, takže možná si to žádá nějaké úpravy :))

3.3.2012 10:48:38

názory & nápady
3) automatické mínusové body za zrušení aukce apod.? nebo jak toho tlaku docílit?

4) určitě souhlasím, možná bych přidal ještě možnost neprodlužovat aukci - ať si prodávájící zvolí, jestli chce prodat rychle nějakému "snajprovi", nebo si radši počká a prodá nejvyšší nabídce (případně možnost prodlužování omezit)

5) tyhle body bych možná integroval do těch hlavních a přidal podpoložku "bazar," tak jako jsou podpoložky za obrázky, články a překlady
ono, když vidím, že prodává (nebo kupuje) "klobouk," tak už to samo o sobě mi dává jistý pocit důvěry

7) určitě by bylo fajn, s automatickým mazáním po uzavření obchodu?

3.3.2012 14:02:35

Reakce
Mé názory:

1 - Určitě nerušit. Využil jsem, nabídky jsem dostával. Občas to motivuje k prodeji, když člověk vidí, že někdo jiný něco shání. Prodávající nemusí mít aktivní chuť dávat do bazaru (nezájem, lenost, nerozhodnost), ale když vidí zájemce, nabídne. Byla by moc velká škoda zrušit.

2 - Ne. Inzerát je úplně jiná forma než aukce. Vnímám inzerát spíš tak, že inzerující chce komunikovat, domlouvat se, či to nechce dávat z nějakého důvodu do klasické aukce. Inzerát postihne více případů než aukce - Ponechal bych tam maximum volnosti. "Kup teď" ať přibude do aukcí.

3 - Souhlas

4 - Rozhodně ano, to mi moc chybí

5 - Hodnocení ano, k formě teď nemám sil se vyjadřovat. Převzal bych něco funkčního z aukčních serverů.

6 - Proč ne pokud má prodávající specifické nároky. Ale ponechat možnost "free for all"

7 - Obrázky by byly fajn. Minimalistická verze: Návod jak posílat obrázky na free-hostingové servery + prolink. Pokud je dost místa na serveru ZH, tak třeba využít stejné funkcionality, jak na standardní obrázky her. Ořezávat velikost+rozlišení. Omezit na max. 3 fotky. Pro těch pár desítek inzerátů/aukcí to nebude problém ( 150 aukcí a inzerátů po 3 obrázcích / 300Kb obrázek = 450*300kb = 135Mb ) . V obsahu inzerátu / aukce pop-up s obrázkem. Smazat po ukončení.

3.3.2012 15:27:42

bazar
1) Nerušit, ale oddělil bych od sebe nějak výrazněji nabízené a poptávané hry. Teď to je sice odlišené barevně a písmeny N a S, ale i tak to nepůsobí moc přehledně.
Jinak přesně jak psal The Chosen, motivuje to k prodeji.
2) Nechat, ale odlišit od poptávky - viz výše.
3) Hra nabízená v dražbě by určitě neměla být nabízena nikde jinde, klidně pod trestem mínusového hodnocení. Pokud by byla nabízena formou inzerátu, okamžitě stáhnout pokud se prodá jinde, nebo i v okamžiku, kdy je jasné že se prodá někde jinde.
4) Naprostý souhlas. Ponechat ale prodloužení o den, v případě příhozu v poslední den dražby.
5) Nečekal bych až ohodnotí protistrana. Když budu vědět, že mám máslo na hlavě, tak určitě nebudu hodnotit, aby mě nevyběhly mínusy. Tzn. zveřejnit hodnocení i když hodnotí jen jedna ze stran. Měla by být ale možnost jednak okomentovat proč jsem dal mínus a jednak postižený by měl mít možnost na to reagovat a vysvětlit to.
6) Nevím jestli je praktické vyloučit z aukce někoho, kdo má ohlas z aukcí 0 (i třeba volitelně. Může se jednat i o "zasloužilého" trola, který prostě dosud neměl s aukcí nic společného a navíc při zavedení tohoto systému, budem mít 0 všichni). Na druhou stranu uživatel s více zápornými ohlasy (jeden, max. dva body bych toleroval můžou nastat jisté okolnosti, které zkomplikují dodání, nebo předání nebude plně odpovídat představám druhé strany) by neměl mít možnost se aukce účastnit v žádném případě.
Řešením toho, aby si jednoduše nezaložil účet by mohlo být volitelné nastavení, kdy by si dražitel mohl zvolit, že se dražby může zúčastnit pouze uživatel ZH jisté úrovně - alespoň např. 10 bodů významnosti (1 tečka)

Edit: Jinými slovy: prodávat by mohl i lvl 0. Nakupování v dražbě by záviselo na prodávajícím, na tom jak nastaví podmínky své dražby. Každopádně uživatel se zápornými body by nemohl ani jedno.

7) Pokud to nezatíží kapacitu - tak v omezeném množství, velikosti a pouze po dobu existence inzerátu nebo dražby ano

3.3.2012 22:51:48 | Upraveno autorem (porovnej)

Bazaar
1) Nemazat, ale odlišit od sebe filtrem nebo záložkama obě varianty Nabízím/Sháním. Někdy mě zajímá, co někdo shání, protože je to takové přirozené ovlivnění zbavit se nehrané hry, kterou bych aktivně nestřelil. Jindy mě zajímá, co kdo nabízí. Nikdy zároveň.
3) Tuhle základní slušnost by vůbec nebylo ke škodě vynutit "násilím".
4) Nutně
5) Skvělý nápad, ale potřeba dotáhnout. Prasák hodnotit nebude, čímž se pak neobjeví jeho hodnocení z druhé strany a nezjistí se tak, že je to mizera.
6) Zní to trochu jako začarovaný kruh typu Jak mám získat práci, když potřebuje praxi a tu nezískám bez práce. Uživatele se zápornými body nepustit, stejně tak lidi s otazníkem (na lvl 1 se dostanu minimálním usílím s prstem v nose a aspoň to podpoří aktivitu nečinných) - otázka je, jestli to lidi neodradí a nevrátí se celý prodej na aukro.

3.3.2012 23:04:11 | Upraveno autorem (porovnej)

bazar
1) Určitě bych nerušil. Sám jsem ho už využil a jak napsali už ostatní tak to motivuje k prodeji hry.
3) Souhlas.
4) Souhlas.
5) Toto by to mělo být určitě. Ale jak přinutit toho "mizeru" k tomu aby ohodnotil, když ví, že dostane negativní hodnocení?
6) Aukci už jsem využil a k kdybych neměl dostatečně silnou vůli tak ji využívám mnohem více :) A proto jako člověk bez bodů ( s otazníkem ) bych byl pro to, aby se do toho hlavní body netahaly. Ale na druhou stranu je pochopitelné, že člověk bez bodů působí nedůvěryhodně. Každopádně si myslím, že to dost ovlivní nabídku v bazaru ( momentálně je to téměř 50:50 - Otazníčky vs uživatelé s obrázky )

4.3.2012 08:26:25

PJ

Bazar 2.0
V první řadě jsem rád, že se Dius do něčeho takového pouští, páč je to určitě rozumná reforma.

ad 1) Nerušit, prosím. Použil jsem a výhledově hodlám opět použít. Hlídač je fajn, ale jaksi to není přímé vyvolání poptávky...

ad 2) Moc se mi to nelíbí. Osobně jsem spíš proti.

ad 3) To souvisí s předchozím bodem. Pokud prodávám na ZH, neprodávám jinde a ani by mě to nenapadlo, ale nejsme všichni stejní. Takže pokud je bod dva míněn jako řešení bodu tři, tak prosím...

ad 4) Ano, to je fajn.

ad 5) Teoreticky fajn, ale prakticky si to neumím pořádně představit...

ad 6) Vynikající nápad. Negativní zkušenost z aukce jsem měl pouze s otazníky. Takže jsem rozhodně pro zavedení.

ad 7) Ano, ale možná by stačilo pouze zadávat text inzerátů/aukcí přes WYSIWYG editor, který umožňuje vkládání linků, takže by se daly dát přímo odkazy na fotky na externím úložišti. Na druhou stranu už se tady dlouho volá o tom, aby se daly ukládat obrázky nejen náležící ke konkrétní hře (podobně jako to má BGG), a tohle by byla určitá možnost, jak to spojit dohromady.

4.3.2012 09:15:52 | Upraveno autorem (porovnej)

Bazar
1) Raději nerušit, chtěla jsem v budoucnu využít.
2) nemám názor :)
3) To mě rozčiluje, ale nevím, jestli se to dá nějak řešit.
4) Výborně.
5) Výborně. Možná bych dala nějakou lhůtu - od chvíle, kdy hodnotí jedna ze stran, by druhá měla nějaký čas na přidání svého hodnocení. Po této době by se pak i to negativní hodnocení zveřejnilo, ale už by nebylo možné reagovat.
6) Nejsem proti, ale nechala bych to na volbě prodávajícího. Jestli chce pouze spolehlivé kupce a nebo co nejvíce a možná taky spolehlivých. A to, že by se lidé mohli účastnit pouze pokud mají už nějaké hodnocení V BAZARU, to se mi nezdá. Pokud tuto volbu zaškrtne třeba jen půlka prodávajících, tak já jako kupující budu muset čekat, až se objeví nějaký dobrodinec, který dovolí hru koupit i mě (a to ještě tu hru musím vůbec chtít). Mezitím by se třeba prodávaly hry, které by mě zajímaly, ale nemohla bych se účastnit. Podle mě by se tím bazar stal záležitostí několika lidí :D
7) Klidně se obejdu bez obrázků.

4.3.2012 10:23:42

zlehka
5) zde vindím problem který byl už recen a zaroven pokud jedna strana pohání druhou. Druhá okamžitě poškodí negativním komentářem jen proto že byla sama poskozena. Stejný problem má aukro.
6)zde bych dodal že určitě nesmí čerstvě registrovany účastnit aukce. Poté lze vidět velice podezřelé prihozy v aukci od člověka který je registrovany den. Par takto podezrelych jsem viděl. Prodávající si takto umělé zvýší cenu aukce

4.3.2012 16:16:16

...
4) Možnost nastavení délky trvání je super.
6) Dobrý nápad. Ideální je podle mě asi omezení na "zaběhlé členy ZH" a "otazníky" (takže už abych začal pro jistotu sbírat body :-)
7) Skvělý nápad.

5.3.2012 13:41:50

komentáře
5) a nepomohlo by teda to, co jsem říkala? Nevím, jestli jsem to napsala srozumitelně.
Obě strany by měly na udělení komentáře určitou lhůtu. Teprve po udělení komentářů obou stran by se tyto komentáře zveřejnily. Aby lump nemohl zabránit zveřejnění tím, že sám komentář neudělí, zveřejnil by se komentář protistrany i tak po uplynutí lhůty. Pak by mohl maximálně už jen reagovat na udělený komentář ve svém profilu (a z reakce se dost často leccos taky pozná).
Je možné, že i tak budou lumpové preventivně psát negativní komentáře, ale přece jen se hůř něco vymýšlí, když neznáte komentář druhého.

5.3.2012 14:09:09

takze
1) rozhodne nerusit, uspesne jsem vyuzil a vypada to, ze nejsem sam :), jestli neco, tak opravdu treba jen odsunout stranou

2) inzeraty "nabizim" a "aukce" by se takhle podle me opravdu daly shrnout, stejne ma inzerat i aukce omezenou casovou platnost, takze prodavajici muze nastavit "Kup ted" jako vychozi hodnotu aukce a bude to systemem "kdo driv prijde..."

3) ano

4) ano

5) ano

6) vidim tam tu myslenku, zas na druhou stranu clovek, ktery dostane nevhodny darek, by pak chudak musel sbirat body, nez se toho Arkhamu, WoW Board Game a kdoviceho slozitejsiho zbavi, pokud mu nesedi, nebo pujde jinam, coz by byla skoda (ja osobne sjizdim ZH mnoooohem casteji nez treba Aukro)

7) proc ne :)

5.3.2012 15:02:08

za me
1) nerusit
2) kup ted se me nelibi, neni nad to se nechat strhnout aukci a hlavne takto prijde clovek o akce protoze zmizi drive nez prijdou
3) jinde neprodavat pokud mam aukci tady
4) souhlas
5) co kdyz jedna strana neohodnoti??
6) to je vcelku jedno
7) nemusi byt - do ted to fungovalo i bez

5.3.2012 19:15:44

Bazar
1) nerušit. Vyvolání poptávky je podle mě něco jiného, než upozornění.
2) inzeráty nerušit, ale nějak lépe odlišit
3) souhlasím
4)určitě ano
5) ano, ale bez systému čekání na hodnocení druhé strayn
6) podle mě to omezí okruh možných kupců
7) určitě ano

5.3.2012 19:25:54

za mě
1) nerušit, časem bych využila
2) inzeráty nerušit, u inzerátu je na rozdíl od aukce daná cena, což je plus, systém z ebay a aukra neznám, protože tam nic nekupuji,
3) to by mělo být samozřejmé
4) ano
7) ano

5+6) tady tomu úplně nerozumím, kde vezmu nějaké potřebné hodnocení z bazaru k nákupu, když já osobně na ZH uskutečnila během 5ti měsíců jen 1 nákup (2 nákupy mi nevyšly, někdo byl rychlejší) a nijak často nehodlám nakupovat ani prodávat? Ale samozřejmě pokud se v nabídce objeví hra, kterou bych hodně chtěla, tak budu chtít koupit. To se k ní nedostanu jen proto, že budu bez jakýchsi bodů?? Na zatrolenkách brouzdám denně, taky denně projedu bazar, ale nepotřebuji "točit" svou sbírku her....

5.3.2012 19:52:16

bod 6
Omezení bych udělal jen jako možnost, tedy dobrovolné. Pokud se bojím, že něco neprodám, tuto možnost nevyužiju a příp. risknu všiváka. A omezil bych to asi jenom na kupující. Presumci viny bych neaplikoval na někoho, kdo má zájem něco prodat. Ten nemá důvod dělat problémy.

5.3.2012 20:23:24

ad bod 2
Nevím, jestli si někteří pod tímto bodem představujete, jak to je zamýšleno.

Nabídkové inzeráty s Kup Teď by vypadaly takto: Nabízím hru za 1000, vedle je tlačítko s kup teď. Jakmile někdo na něj klikne, koupil hr uza 1000 a hra z inzerce automaticky mizí. Pro kupujícího je to pohodlnější než kontaktovat prodávajícího mailem, zda to má ještě volné a že by byl zájem a podobně. Prodávajícímu zmizí problém typu - hele, já už to slíbil jinému. No a za týden mu ten jiiný řekne - hele, já už to vlastně ani nechci, nabídni to někomu dalšímu, kdo o to měl zájem. To je takový trochu holubník, kteý by byl systémem Kup Teď vyřešen.

Pokud někomu jde o to hru vystavit bez ceny a čeká, e se bude handlovat, tak přesně od toho je tu přihazovací aukce.

Já osobně bych byl ještě pro dobrovolnou možnost te kombinované verze, kdy zadám dvě ceny, jedna je pro případný příhoz, druhá nabídka je vyšší s kup teď volbou. Kdo něco už prodávala nakupoval na eBayi, ví přesně, že tohle má velký smysl.

1. Dám možnost příhozu se startovní nižší cenou. Tak je to obvyklé.
2. Dám druhou cenu, která je pro mě zajímava, nehledě na to, že při příhozech by se mohla vyšplhat výše. Rychlost je rozhodující.
3. Nakupující si může vybrat. Buď přistoupí na kup teď cenu s tím, že bere a hotovo a nebo zadá příhoz, čímž odstraní kup teď a vrhá se do výhody, že přihodil na nižší cenu, pokud se mu Kup teď zdá příliš, ale zároveň jde do rizika, že pro někoho může být ta spodní cena ještě nízká a klidně přihodí i více.

Tohle považuji za nejlepší, nejférovější a nejvyrovnanější formu střetu potávky a nabídky.

5.3.2012 21:47:56 | Upraveno autorem (porovnej)

som

VYZKUM
1) Nepouzivam (kdyz uz hra, tak jedine ke me), nemohu posoudit)
2) Nerušit
3) Souhlas
4) Souhlas
5) Souhlas
6) Pokud bude omezení jako volitelná možnost, nevadí
7) Není špatný nápad, možná bych to ale řešil přes třetí stranu - server ala imgshack...

Uf, sem se zapotil u toho odpovídání :)

6.3.2012 07:12:39

průzkum
1) Nerušit, sám moc hry do bazaru nedávám, ale když vidím zájem, tak nějakou nehranou nabídnu.
2) nemám vyhraněný názor
3) souhlasím
4) pokud se budou inzeráty řadit od nejstarších po nejnověji zadané, klidně, ale pokud by to mělo znamenat, že když někdo dá inzerát na 3 dny, tak se zařadí mezi 14denní inzeráty, kterým zbývají 3 dny, jsem rozhodně proti
5) nemám vyhraněný názor
6) nejsem si jist, zda je v lidských silách toto uspokojivě nastavit, aby to nešikanovalo normální lidi a zároveň to darebáci nemohli obejít.
7) není úplně nutné, pokud má někdo dotaz, není problém mu fotky poslat mailem

6.3.2012 08:04:57

průzkum
1) Klidně zrušit - nevyužívám (pokud se to nezruší, tak určitě oddělit ať to není zamícháno do prodeje a příslušné oddělení ať navštíví ten koho todle oddělení zajímá)
2) Kup teď bude lepší než inzeráty
3) Jak už začne aukce, tak to nikdo nemá co prodávat ještě jinde (kup teď je něco jiného - tam ať to klidně prodávající stáhne)
4) ano nastavit dobu je potřeba + by tam mohlo být zatržítko automatické znovuopakování aukce v případě, že se to v nastaveném čase neprodá
5) ano - honocení je potřeba a hodnocení zveřejnit, až se vyjádří obě strany (otázkou je funkce arbitra v případě že vznikne konflikt)
6) nic neomezovat - pro slušné příležitostné prodejce by to byl opruz a hajzlík si stejně cestu najde
7) obrázky až zas tek nepovažuju za důležité ale proč ne.

6.3.2012 09:56:45 | Upraveno autorem (porovnej)

Kup teď a aukce
Musí být možné jednu věc prodávat oběma způsoby? Protože pokud by se volilo buď a nebo, tak by to bylo výrazně jednodušší...

11.3.2012 13:14:32

Vybíráme z Bazaru

Shadows of Kilforth: Kickstarter pledge
Shadows of Kilforth: Kickstarter pledge
Akt. cena: 3850 Kč
Končí za: 10 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas