Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Náměty na zlepšení
Ahoj všem,Palce dolů nebudou. Nikdy. Tečka.
-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák
"Palce dolů"
Negativní hodnocení už se tady řešilo několikrát mnoho let zpátky a byť i já jsem zastáncem možnosti negativního hodnocení (s možností zobrazení kdo hodnotil kladně a kdo hodnotil záporně tak, jak je to třeba na Deskožroutu), tak plně chápu postoj Wolfsena a potažmo všech adminů a majitele Zatrolenek. Nejde ani tak o to, že nějací hateři schválně palcují dolů, ale spíš o to, že tomu mnozí přikládají až příliš velkou váhu a kvůli nějakému palci dolů jsou ochotni se do krve dohádat a vyvolává to pak zbytečné rozbroje. Takže pokud by to všichni brali s nadhledem a nepřikládali palcování větší důležitost než reálně má, tak by to mohlo fungovat docela v pohodě a i hatery by to přestalo bavit a palce by měly jakous takous vypovídající hodnotu. Ale protože to opravdu někteří vůbec nezvládají, tak bude jenom dobře, že to tady nebude. Až budou lidi někdy schopni akceptovat opačné názory někoho jiného a tvrdě neprosazovat jen tu "svou jedinou pravdu", pak budou mít palce nahoru i dolů smysl.
Kren- no ja se hlavně ptal, z toho důvodu, že tu udělování palců není anonymní a každý se může podívat kdo palec udělil.
Kren to napsal pekne.
Jen dodam, ze jsem rad, ze netvorimzadne recenze a jine veci, za ktere bych mohl byt ohodnocen. Protoz pak by i takovy palec nahoru ve mne mohl vyvolat nepredstavitelne pocity ...
Wolfsenovu vyjadreni davam palec dolu. Nelibyla se mi forma a styl.
Jen pro upresneni- rozhodne nejsem nejakym zastancem palcu dolu. Jen chci poukazat na tu absurditu.
@Toneckrmelec - Co ti vadí na Wolfsenově příspěvku? My jsem se o tom bavili a takhle to dopadlo. Je na tom naprostá shoda. Ok, můžeme se bavit, že nikdy neříkej nikdy, ale já bych to napsal stejně. Palce dolů prostě nebudou a hotovo. :)
Ty důvody tu zazněly jak od Kewa, tak od Křena a dalo by se v tom pokračovat, ale ta zásadní informace je skutečně to, že nebudou.
@PJ - Tak Ondra postupuje tak, aby to pro něj bylo co nejkomfortnější a zároveň bezpečné z pohledu provozu. Kdyby to bylo tak jednoduché jak si to, nejspíš, představuje, tak by to jistě udělal. :)
Bylo to mysleno jako sarkasmus. Asi spatne podano.
Ultimativni vyrazy jako tecka, hotovo, nikdy ve me vyvolavaji ultimativni sarkasmy.
@Miner - komfortní nebo konformní, hodinky nebo holinky, oboje se natahuje, že? Myslím, že znám Ondru podstatně delší dobu než ty, pamatuji na sáhodlouhé maily a debaty o UI a UX, a proto vím, že UX pro něj bylo vždy až někde na posledních místech priorit. Viz 10 let nedokreslené ikonky překladatelů. Proto jsem ten příspěvek napsal a byl směřovaný jemu, ne adminovi bazaru.
Ahoj,
posílám znovu sem, v samostatném vlákně si toho nikdo nejspíš nevšíml, zajímal by mě váš názor:
Často prohlížím web na mobilu (asi tak z 90 %) -
docela by se hodila možnost procházet galerii obrázků (v inzerátech, u stránek her i jinde) pomocí gesta swipe (přejetí prstem zleva či zprava).
Případně to bývá řešeno šipkami vlevo a vpravo, které jsou přímo po krajích procházeného obrázku.
Stávající úprava - nutnost klikat prstem na malé ikonky - je dobrá na desktopu, ale na mobilu je trochu neohrabaná a méně uživatelsky přívětivá.
Stává se, že černý ovládací panel se dostane mimo obrazovku mobilu a nezbývá, než použít tlačítko zpět.
Jsem v tom sám, nebo to má někdo podobně?
Souhlasím, že fotogalerie jsou silně poplatné své době, kdy návštěva na mobilu byla "velká vzácnost". A rozhodně je to něco na řešení. Obecně mobily bereme víc a víc vážně a některé úpravy už jsme dělali pro mobily primárně. Není to často vymazlené, dokonalé, ale to je daň za hobíkovitost projektu :-)
A nezlob se na mě PJ, ale rozhodně si sám myslím, že mě Miner zná daleko lépe než ty ;-). To že jsme si spolu napsali nějaké zprávy dřív než s Minerem je fakt, ale to nic nevypovídá o tom, jak dobře se kdo s kým zná ("pouze" jak dlouho).
A co se UX týče, tak jistě máš na takový názor nárok, ale faktem je, že se UX velmi často věnuju (třeba při redesignu Zatrolenek leta zpátky se to dělo hlavně kvůli podpoře mobilních zařízení). A usuzovat z jedné neexistující ikonky, že mám UX na chvostě priorit mi přijde zvláštní. Myslím si, že UX je trochu něco jiného (vnímám pod UX použitelnost a v další řadě atraktitivitu). IMHO použitelnost řešíme dost, atraktivita je problém, protože prostě nemáme vizuální designéry, kteří stráví 2 dny "kreslením dokonalého tlačítka" (schválně trochu přeháním). Ale i tomu se semo tamo věnujeme (viz. například fakt, že mnohé emaily, které ze ZH chodí, tak už nejsou obycčejný černý text na bílém podkladě, ale jsou grafické s logem webu atd.).
A jasně, všemu se dá něco vytknout (i webům, ze kterými stojí stovky specialistů) a navíc platí "kolik lidí, tolik chutí". Co jednomu vyhovuje, to druhý hodnotí kriticky.
@PJ - píšeš do veřejného fóra, navíc neadresný příspěvek, takže budeš muset překousnout, že ti odpoví někdo jiný a jinak než by sis přál.
Já ti odpověděl, protože jsme se o tom s Ondrou bavili a on nám (adminům) vysvětloval, proč postupuje tak jak postupuje. Tu informaci jsem ti tlumočil. Děkovat nemusíš, ale slušně by ses chovat mohl.
Já ještě pro f0xe upřesním, co znamená „hobíkovitost“ webu. My všichni (a hlavně Zeus) se webu věnujeme ve svém volném čase (nejsem si jistý, jestli to bylo pochopitelně sděleno a jestli si toto uvědomuješ).
Tím si nechceme stěžovat, prostě jen konstatujeme, že potom úpravy prostě čekají nějakou dobu ve frontě, než se na ně dostane.
-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák
@Zeus - netvrdil jsem, že Tě znám lépe, pouze, že Tě znám déle. Tím jsem chtěl naznačit, že mám za ta léta vzájemné komunikace docela jasnou představu o tom, co jsme společně řešili a jaká k tomu zaujímáme stanoviska a priority. Vím, že k vyhledávacímu tlačítku na titulce jsem Tě přemlouval asi rok. A těch diskutovaných věcí bylo mnohem více; čili chybějící ikonka byl pouze příklad, nikoliv osamocený argument. A zrovna odstranění nadpisů před vytvořením diskuzí s citacemi a formátovatelným textem mně přijde jako zásah do UX, a to byl také důvod, proč jsem to jsem napsal. Nalož s tím, jak uznáš za vhodné...
@Miner - nejsem si vědom, že by použití jemného sarkasmu vůči diskutujícímu, který si plete cizí slova a podsouvá mně, jak si co představuji, bylo něco neslušného (možná netaktního). Pokud Ti ovšem připadá, že jsem se vůči Tobě zachoval neslušně, tímto se Ti omlouvám.
PS: hoši, jenom, aby bylo jasno: píšu bez emocí. Jestli si do toho nějaké pocity vkládáte, to je bohužel úskalí neosobní komunikace. I přesto, že jsem vždycky měl (mám a budu mít) výhrady a vyznívám ostře a kriticky, jsem moc rád, že tu ZH jsou a těší mě, že vzkvétají, k čemuž se snažím sám tu a tam něčím přispět...
@PJ - tak jsem si to opravil, máš pravdu, přepsal jsem se. Vypadá to, že tento "přeřek" byl asi největší komunikační bariérou z mé strany, tak doufám, že teď už je odstraněná a s ní zmizne i ten "mírný sakrasmus" z šesté třídy ZŠ. :)
Podsouvat jsem ti nic nechtěl, proto jsem psal to nejspíš, právě proto, že vím, že najisto tvou motivaci neznám, ale je fakt, že jsem to mohl vynechat.
Já jsem ti prostě jen předal čerstvou informaci, kterou jsem měl k dispozici, protože jsme se pár dní zpět přesně o tom bavili. Já si to příště odpustím a ušetřím nám oběma čas. :)
HERNÍ DENÍK
Neplánuje se nějaká změna v téhle sekci? Já si letos prvně začal partie zaznamenávat a musím říci, že bohužel zde na ZH, kde ty statistiky jsou hlavně zpětně omezené. Je mi jasné, že jsou na to lepší aplikace či weby, ale už se mi nechce přepisovat 110+ her, co mám letos za sebou.
Zásadněji mi přitom chybí jedna věc: přehled počtu her a herní doby nejen za poslední 3 měsíce, ale za celý kalendářní rok. Abych na konci (nebo kdykoliv jindy) viděl, co že jsem nejvíce hrál. Jasně, bylo by super to mít i pro každý měsíc zvlášť, ale alespoň v rámci jednoho roku by to bylo super a dost bych to ocenil.
Díky.
- - -
Deskovky, nebo videohry? Toť otázka.
@Jonash - časem určitě ano, herní deník je feature kterou na ZH chceme a budeme ji podporovat. Akorát ti neumím dát lepší odpověď než neurčité budoucí ano. :)
Na druhou stranu, myslím, že je patrné, že ZH se minimálně poslední tři roky posouvají neustále a věřím, že to bude pokračovat minimálně stejným tempem, takže to není plácnutí do větru.
@zeus, @wolfsen
Díky za reakci, neberte to jako výtku, ale jako návrh na zlepšení. Na vlastní oči vidím, za těch pár měsíců co tu jsem, jak se web proměňuje k lepšímu a přidávají se nové funkce a to i přesto, že web tvoříte doma po práci, ve svém volnu.
Můj příspěvek byl myšlen jako další možná položka do dlouhodobějšího to-do listu. Jsem rád, že na mobily do budoucna myslíte, sám vím, že není lehké udělat web, který bude vypadat dobře zároveň na dekstopu i na mobilu.
https://www.zatrolene-hry.cz/spolecenska-hra/dionysus-11482/
Tohle by chtělo přejmenovat na
"Mythic Battles: Pantheon – Dionysus"
Havelock> Díky za postřeh, každopádně tohle není tak úplně "námět ke zlepšení" a těmto nálezům nedostatků na stránkách se bude lépe dařit v Kontaktním formuláři (viz odkaz v zápatí stránky).
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
SG i v recenzích mimo rámec RP
@Zeus SG v recenzích jsou skvělý nápad. Tak skvělý, že se ptám, proč nejsou dostupné i pro klasické recenze?
@PJ To je jednoduché, server není nafukovací. Časem snad budou.
-----------------
šéfredaktor novinek ZH; předseda KDH Pajdulák
@PJ Já myslím, že budou… Prostor asi už i máme, "jen" ho neumíme používat :-). Je toho prostě ve frontě hafo.
Teda doufám, že jsi zkratkou SG myslel “soukromou galerii fotek u hry”.
Ahoj,
narazil jsem párkrát na aukci, která se táhne “do nekonečna”. Štvalo mě to jako prodejce i jako kupujícího, když se 2 lidé přetahují po minimálních příhozech.
Jako příklad můžu dát https://www.zatrolene-hry.cz/bazar/140207/ (Nejsem v ní nijak aktivní)
Nešlo by třeba při prodlužování aukce rychleji zvedat minimální příhoz?
Z každým novým týdnem ho třeba zdvojnásobit nebo tak něco.
Jen na zamyšlení.
@KubaLib a proč ti to vadí, tomu nerozumím? Někam spěcháš? Jako prodejce jsi přeci rád, že se cena dostává nahoru. Minimální příhozy se samozřejmě zvedají v poměru k vyšší ceně, takže ano čím vyšší cena, tím vyšší je minimální příhoz.
Jako kupující je to možná frustrující, ale co tě brání tam hodit o hodně vyšší příhoz, abys buď zrychlil start, nebo abys velkým příhozem třeba zastrašil ostatní?
Pokud jako prodávající spěcháš, proto tu je “kup teď”
Já tomu naopak rozumím a přijde mi to taky otravné, ale lepším řešením by mi přišlo to, že by kupující nezadával aktuální příhoz, ale maximální cenu, za kterou je to ochoten koupit. Ta by se vždycky porovnala s maximální cenou aktuálního dražitele a okamžitě se cena navýšila podle té menší z částek(mám dojem že to tak fungovalo na Aukru, ale jsou to už roky, co jsem tam něco kupoval.) Kupující by tak okamžitě viděl, jestli musí cenu navýšit a nemusel by čekat na to, až ten druhý udělá protinabídku. Z programátorského hlediska mi to nepřijde nijak složité řešení. Samozřejmě by ti kupující mohli svou nabídku stále zvyšovat, ale to přehazování se by se o dost zrychlilo.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Raptor
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 9 dnů