Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Avalon Hill Heidelberger Spieleverlag Valley Games, Inc. |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 1980 |
Sdílej: |
dotazy na pravidla
Tak jsem se chtěl už dneska podělit o dojmy ze hry, ale bohužel, jelikož jsme defakto začátečníci (já a přítelkyně) v deskovkách tohodle typu a angličtinu znám pouze já, ale ne na nějáké extra úrovni, tak jsme se k samotné hře zatím nedostali. Začali jsme asi v 9 večer s výkladem pravidel. Šlo to dost ztuha :) a museli jsme skončit těsně před výkladem boje asi kolem půlnoci, páč jsme byli z toho celkem unavení :). Ono se to nezdá, ale podle mě je Titan docela složitý. Zvlášť když musím z patra překládat a často si to co přeložím nedovedu představit v praxi. Možná, že jsem měl před tím zkusit pár on-line partií. Každopádně snad zítra budem pokračovat :)kody
Dle meho jsou super. Stack Rangera s dvema Gargoylama a beres na vetsine poli. Navic je to nejlevnejsi jednotka se ctyrkou dozadu.
to kody
chyba. rangeri jsou doporucovani snad ve vsech rozborech hry
ndru a spol.
možná máte pravdu,ale já je beru jen pokud není jiná cesta,nejsem jejich fanda.
to kody
njn. nejde o to cemu fandis ci ne. jde o to natrhnout prdele ostatnim titanum (e;
překročení počtu jednotek v legii
Když nastane situace, že hráč překročí počet jednotek v legii tj. má více jednotek než 7, tak podle pravidel musí eliminovat některé jednotky a to tak, že podle českého překladu tzv. bodové hodnoty v anglických pravidlech je to "by value". Kde vezmu tuhle hodnotu value?
Původně jsem si myslel, že to je power faktor, ale pak jsem v pravidlech na poslední straně objevil tabulku, ve které má každá nestvůra napsáno value (s vyjímkou titána).
Co se tou hodnotou "value" myslí?
Value
Hodnota postavy se počítá jako součin power a skill faktoru.
Kolouch
Ok, dík.
dotazy
Zdravím, měl bych taky pár dotazů pro zasvěcenné:
1. pravidlo 4.1 - "pokud nastane situace kdy má legie víc než 7 jednotek..." - nechápu jak taková situace může nastat...
2. políčko "závěj" - nedomovská postava ztrácí život na začátku každé Fáze Napadení - tzn. 2x za jedno kolo nebo jen při Fázi napadení ve SVÉM "půlkole"?
3. Z hlediska útočníka je toto možné?: Povolám anděla (teleportace z jiné jednotky), vyhraju bitvu a tím překročím 400 a 500 bodů - získám anděla a archanděla a ještě
najmu jednotku z pole kde byla bitva (samozřejmě tím vším nepřekročím 7 postav v legii). tzn zisk 4 postav v rámci jednoho vyhraného utkání...
4. Můžu ve Věži najmout Strážce když mám 3 Čaroděje (pololord) nebo 3 anděly/archanděly (lordi), nebo to jde jen s 3 NESTVŮRAMI ?
zatím vše ale nejspíš toho ještě bude víc, mimochodem noční můra je podle mě mapa Mountains, ty svahy, stínovaný kopce a do toho sopka s útesem... ;) u týhle mapy mám tolik nejasností že ani nedokážu formulovat žádnou otázku :)
odpovědi:
1. Poměrně snadno - přehlídneš se....
2. Jen ve svém
3. je to "jen" zisk tří postav, protože prvního anděla jsi již musel mít. Navíc na najmutí jednotky musíš mít v legii potřebné postavy a to taky není samozřejmé.
4. Podle mého jde jen o nestvůry.
to Kolouch (potazmo pinheadcz)
ad 2) nejsem si uplne jisty, ale colossus (java verze titana) mi tusim bere v mem i protihrace, tedy 2x za kolo
Rangestriking
mam dotaz, nebo se spíše chci ujistit jednu věc. Lucistnici (ti se značkou luku a šípu :-), kteří mají hodnotu 4, tak dostreli pouze na vzdálenost 2, tudíž jen do sousedního hexu. To ale mohou využit pouze když jsou na útesu, nebo na nejaké vyvysenine, protože jinak se na sousední hex rangestrikem útočit neda. Chápu to správně?
Sydo: Uz i mne dostihl Titan a jeho omamna plesniva vůně :-) Měli jsme tu jeden slightly damaged, tak jsem si ho vzal a nelituju. Naopak :-)
to rbx
vzdalenost 2 jsou 2 hexy. ale tak nebo tak to mas blbe (e;
vzdalenost dostrelu je stejna co pohyb. skill je skill
puli se power. tj. hazis mene kostkama
Ndru
Aha, díky! Uz vidím pravidlo 12.3 :-)
Jinak dostrel 2 hexy pro rangestrike jsou podle mne trochu jiné, nez pro pohyb, kdyz musíš pro strelbu počítat i hex, na kterem střelec stojí.
rbx
Dobre ty! :D
Vzdalenost se pocita od hexu utocnika, minimalni vzdalenost, kterou potvory v Titanu maji, je 3 (ob-hex). Pri hodnote 4 jsou mezi utocnikem a cilem dva hexy.
to rbx
jsem uz to sakra dlouho nehral /e; dokonce jsem zjistil, ze uz ani nemam relubook na pracovnim kompu. se musi hned napravit
Acquiring Angels
Byl by prosím někdo té dobroty a jinými slovy napsal, jak funguje 17.2 a 17.3? Plavu nějak v těch násobcích 100 a 500. Asi tomu rozumím, ale napadá mě hned několik možných výkladů toho slovosledu. Dí-ky
to Vetinari
pred bitvou mas 96, po bitve 101. pridas si andela
pred bitvou mas 96, po bitve 202. pridas si andely dva
kdyz prekrocis 500 neberes si andela, ale archandela
mozna je i kombinace - pred 384, po 520, beres andela a archandela
asi tak nejak
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Belaad: Země učenců a bojovníků
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 7 dnů