Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 598x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Pravidla jsou online!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2054

Otázky a odpovědi Zatrolených hráčů: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Asv89te7OC7tdFZNV1d2anRxWTlKY2pfMkxHWUotR2c
15.3.2011 00:25:12 | Upraveno autorem (porovnej)

sirTurbis
1. nemůže
2. ano, zůstává a neútočí
3. Legolasova schopnost je aktivována, protože je tam napsáno, že "participates", tedy pokud se účastní takového útoku, který zničí nepřítele.

17.5.2011 08:30:35

sirTurbis
Jenom bych k té dvojce dodal, že ty si jednoho nepřítele s jakýmkoliv threatem můžeš vzít dobrovolně. Potom co by přišlo na řadu automatické přiřazování, tak by k tobě nikdo nešel.

17.5.2011 10:07:45

sirTurbis
1) Já si myslím, že na Tebe může útočit kolik chce oblud, pokud jsou s Tebou engaged.

Ty můžeš engagovat jednu obludu za kolo, ale Tebe může engagovat každá, na kterou máš dostatek threatu.

Příklad je, že hrajete dva a příjdou dvě obludy každá s 35 threat. Ty máš 36 a spoluhráč 34. Pokud spoluhráč jednu z oblud neengaguje v té volitelné fázi, tak obě půjdou po Tobě a budou tedy útočit dvě obludy.

Stejně tak pokud byste oba měli 35, tak se první hráč může rozhodnout natáhnout obě tím, že první si vezme jako volitelnou a druhá za ním příjde sama.

Pokud máš méně obránců než oblud, tak prostě některé obludy jsou undefended a musíš přiřadit jejich plný damage některému z Tvých hrdinů.

17.5.2011 11:21:47 | Upraveno autorem (porovnej)

Aldarann
Máš pravdu,
já otázku od sirTurbis pochopil tak, že se ptá, zda na 1 charakter může útočit více jak jeden enemy. Proto moje odpověď - nemůže.

17.5.2011 11:27:16

dotaz
teď mě napadá, když je jako shadow karta vytažená lokace - zahodí se do odhazovacího balíčku nebo se přiloží jako další lokace do eng. area?

17.5.2011 17:50:44

Sinuhet
Všechny karty, které jsou jako shadow karty jdou do discardu. Takže i lokace.

17.5.2011 19:16:35

Dotaz
situace při solo hře, quest passage through Mirkwood. Quest končí 3tí částí, ve které je nutné zabít Ungoliath Spawna pro úspěšné završení hry.

Mám 2 hrdiny (jeden už statečně zahynul cestou), Encounter decku zbývá cca 1/3, čekám kdy ten Spawn konečně přijde. A přijde, jako shadow karta, kterou vyhodnotím a milého spawna odhazuji do odhazovacího decku.
Další kolo přijde do hry Hummerhorne, který mi utomaticky při engage zabíjí druhýho hrdinu (uděluje 5 poškození), za další cca 3 kola prohrávám na thread 50, bez šance quest dokončit s jedním hrdinou a z toho pramenícím nedostatkem zdrojů .....

Dotaz zní: je tohle normální? :-)
A dotaz číslo 2: dá se nějak zabránit, aby mi chcípl hrdina který má 5 životů, když mu Hummerhorns dá za 5 při engage? Měl jsem ve hře Daughter of the Nimrondel, která jako akci umožňuje za exhaustnutí vyléčit vybranému hrdinovi 2 poškození.

21.5.2011 18:57:22

Sinuhet
Pokud dobře chápu ten quest, tak proč prostě při prohledávání balíčku nedáš do hry právě Ungiliangt´s Spidera s kterým můžeš následně bojovat? Přece máš najít Spidera z encounter decku a discard pile.

21.5.2011 19:05:09

Sinuhet
Já to pochopil stejně jako Deth a také to tak hraji,... Narazil jsem ještě na jendu nesrovnalost (alespoň pro mě). Při poslední hře se mi stalo, že jsem Ungoliath Spawna zabil ještě předtím než došlo na 3. část questu. Nevím tedy, zda-li se mohl US považovat již za poraženého a tím bych měl quest splněn bez nutnosti s ním znovu bojovat?

21.5.2011 20:31:02

Pippin
Jsem přesvědčen, že ho musíš porazit znovu.

21.5.2011 20:41:57

Deth
Oki, díky za upřesnění. Naštěstí jsem to tak hrál ;-)

21.5.2011 20:54:15

Deth
jo to zkusím ho tam hned na začátku dát, ale myslím že pak mě čeká to co píše Pippin, budu ho muset zabít 2x.

A na druhou otázku odpověď by nebyla? :-)

21.5.2011 21:45:37

to Pippin
Právě proto si můžeš Spidera najít jak v Encounter decku, tak v Discard pilu, kdybys už ho předtím náhodou zabil/zahodil.

21.5.2011 21:47:51

Sinuhet
Tomu nezabráníš. Respektive musíš doufat, že se s ním utkáš až v momentě, kdy některý hrdina bude mít nějakou zbroj - více životů (citadel plate).

21.5.2011 21:57:36

Deth
ok dík, já jen jestli nefunguje něco jako v magicu, že se dají poškození rychlými efekty preventovat ....

21.5.2011 22:33:16

Sinuhet, Deth
Za vhodných okolností (threat všech pod 40) ho může zabít Dúnhere ještě před tím než způsobí smrt hrdiny.

22.5.2011 00:17:10

Caught in the web
V průběhu hry jsem byl přinucen zahrát na svého hrdinu treachery card - Caught in a web - je přiřazena k jednomu hrdinovi jako Condition attachement. Hrdinu pak v refresh fázi můžu odtapnout pouze za cenu 2 jeho zdrojů.
Co se však stane, když je jako shadow effekt zahrána karta Forest spider, která má shadow effekt příkaz, že bránící hráč musí odhodit jeden attachment, který kontroluje.
Můžu zahodit nepřijemný attachment Caught in a web, který mám na hrdinovi?

22.5.2011 23:08:40 | Upraveno autorem (porovnej)

to Sinuhet
V právě vyšlém FAQ (http://new.fantasyflightgames.com/ffg_content/lotr-lcg/support/lotr-lcg-faq-low-res.pdf) je ke kontrolování takových karet vysvětlení. Encounter karty, které jsou přiřazeny nějakému hráči nespadají pod jeho kontrolu.
"Control of Non-objective Encounter Cards
Players do not gain control of encounter cards unless control of the card is explicitly granted by a card effect. When an encounter card (such as Caught in a Web, CORE 86) becomes an attachment and attaches to a character, that character’s controller does not gain control of the attachment."
To znamená, že máš smůlu, ale Caught in the Web se Tvým popsaným způsobem opravdu zbavit nemůžeš.

22.5.2011 23:45:26

Web
to jim teda pěkně děkuji :-)

22.5.2011 23:47:03

Vícenásobná obrana
Čtu si ve FAQ změny a upřesnění a překvapila mě jedna věc, ono jde nějak bránit příšeru více charaktery? Je to přes nějaký efekt karty? Protože v pravidlech je napsáno, že jeden obránce na jednu příšeru.

23.5.2011 06:49:57

Theodred a Aragorn
Stihne dát Theodred jeden zdroj Aragornovi (protože jsou spolu v Questu), aby se Aragorn zase připravil. Nebo musí mít Aragorn v tu chvíli ten zdroj na sobě, aby se připravila Theodred mu ho jenom pak vrátí.

23.5.2011 06:58:12

to Lumirius
Pokud dobře čtu, tak je ve FAQ výslovně napsáno, že pokud karta umožní bránit více obránci. To znamená, že Ti to může dovolit jen nějaká karta.

23.5.2011 08:02:50

Lumirius
ano, je jedna event karta, která ti to umožňuje - je to na jejím textu přímo napsané, že můžeš přiřadit na útočící potvoru libovolný počet obránců. Otázkou mi trochu zůstává, jak je to potom s přidělováním poškození obráncům - pokud si můžu vybrat, kolik kterýmu dám, pak ta karta má smysl a myslím že tak je to i míněno. Pokud musím dát všechna poškození jednomu obránci, netuším jaký pak ta karta má smysl.

Jinak, chápu to správně (je to základní pravidlo, tak snad ho hraju dobře), že potvora když útočí, já stanovím obránce, ona má útok 3, on obranou např. 2 vykreje a dostane 1 žeton poškození......

Jak snadněji by se žilo, kdyby obránce mohl (jako třeba v magicu) v rámci obrany útok vracet a udělit poškození útočníkovi .... takhle je to drsný :-)

23.5.2011 10:05:39

to Sinuhet
Podle FAQ musíš dát všechno zranění jednomu obránci a nejde rozdělit. Výhoda více obránců je však v tom, že se sčítají jejich obranná čísla, to znamená, že Ti ta potvora nedá takovou ťafku.
To bránění hraješ dobře a je to kruté, že žádné damage nevracíš. Ale od toho jsou tam útočníci a šikovné plánování dostupných hrdinů :-)

23.5.2011 11:15:12

Kadaver
kruté ... jojo to je ten správný výraz :-) Šikovné plánování - no ono je to v solo hře tak akorát o přežití - když ty scénáře splníš, tak je to většinou díky tomu, že slušně chodily encounter karty a shadow effekty byly také celkem ohledupné.

Dík za objasnění to s tou obranou, to jsem nevěděl, pak už to samozřejmě smysl má. Někdy jsem z toho naprášky, když ti jako shadow efekt přijde dej jedno zranění všem exhoustnutým charakterům, je to mazec na který některé sféry nemají adekvátní obranu. No čekám na další rozšíření, aby se ty hrací balíčky trochu posílily a nebyla to taková drsárna a kruťárna :-)

23.5.2011 13:18:44

Vybíráme z Bazaru

Blood Rage EN
Blood Rage EN
Akt. cena: 1651 Kč
Končí za: 1 den

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas