Dorn - Výprava za Bránu Osudu

xxxxxxxxoo hodnoceno 240x (Seznam vlastníků)

Dorn - Výprava za Bránu Osudu - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 6
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ALTAR
Autoři: Filip Kozák
Jan Drevikovský
Kryštof Kozák
Rok vydání: 2006
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Nejasnosti

Sebráním některého artefaktu se naruší magická rovnováha uvnitř Dornu. Za každý poprvé sebraný Artefakt proto může Pán Dornu ve své následujícím tahu....citováno z pravidel. A můj dotaz zní: Některý artefakt znamená jakýkoliv artefakt? Co to je poprvé sebraný artefakt? Každý z těch tří, které je zapotřebí je poprvé sebraný, nebo je tím myšleno, že pokud jeden hrdina sebere první je to ten poprvé sebraný a pokud sebere tentýž hrdina druhý tak Zorkal nic nemůže a pokud třetí artefakt sebere jiný hrdina, tak je to zase "poprvé sebraný" Artefakt?

a ještě k Písni rozkolu. Silné nestvůry zaútočí jedním útokem na slabé nestvůry, které s nimi sousedí. Pán Dornu si může vybrat, na kterou ze slabých nestvůr zaútočí a dále: pokud jsou tímto způsobem slabé nestvůry zabity...nějak se mi tam plete to jednotné a množné číslo, takže vůbec netuším kolik nestvůr (když si Pán Dornu může vybrat na kterou ze slabých nestvůr a ne na které ze slabých nestvůr zaútočí a potom nestvůry, které jsou tímto způsobem zabity...Pokud mi někdo podá stručný a jasný výklad, budu ráda :-)
23.1.2010 19:48:47

ta"jemná"
Jasně,pokud přinutím spoluhráče dám vědět.Přemýšlím teď nad složením skupiny hrdinů,tím se dle mého dá dost srovnat ta vyváženost

13.1.2013 11:26:55

to all
Almanorova čarovná strela zraní iba JEDNU potvoru za jeden život - som si takmer na 99% istý :-) Ta formulácia JAKOUKOLI je tam podľa mňa preto, lebo príšera ako napr. duch, môžu vykryť jeden útok hrdinov. V tomto prípade však duch nemá šancu. Magický útok je magický útok. Môj názor je, že by to bolo príliš silné, keby Almanor mohol zraniť všetky príšery do vzdialenosti 3 polí bez straty krvi. Taktiež názov - čarovná strela - mi skôr evokuje niečo, čo primárne zasiahne iba jeden objekt, pričom ohnivá guľa je už iná káva. Ale samozrejme sa môžem mýliť, aj ked ako som písal, na 99% som si istý, že tá strela zraňuje iba jednu príšeru za jeden život do vzdialenosti 3 polí od Almanora :-)

13.1.2013 11:27:33 | Upraveno autorem (porovnej)

monkey
zkusíme a uvidíme...
příliš silné by to bylo, ale Zorkal taky nikoho nešetří a vzhledem k nevyváženosti nemám výčitky svědomí :-)))

13.1.2013 11:31:29

to ta "jemná"
ved jasné. základ je, aby hra hráčov bavila, tak veľa zábavy :-) závidím ti, že to máš s kým hrať. ja som dorna nehral ani nepamätám.

13.1.2013 11:33:33

@-ta
Monkeyml má pravdu, já tam nenechám ani to 1%
Na 100% může čarovná střela zranit pouze 1 nestvůru (Pro lepší formulaci, co tahle slovo Kteroukoliv?). A to tu, která je v dosahu 3 polí (cesta k ní vede až po 3 volných polích) Je to kouzlo, takže je nejde vykrýt (Duch, Démoni, BD, vylepšená zombie)
Na rozdíl od Střelby však nemusí mít přímou spojnici mezi hrdinou a cílem.

Pokud se na offic.. Foru řeší Almanrovi plošňáky, myslí se tím Ohnivá koule a Ledová boře.

29.1.2013 11:13:26 | Upraveno autorem (porovnej)

Krysy
...jak se dostanou krysy ze stoky? Zdá se, že jsem to asi nehrála dobře, když jsem se dostávala pouze teleportem z dolu jakožto krysa ;-), protože přes cestu to nejde...Nejde to přímo skrze stoku?

29.10.2015 19:14:51

Krysy
Taky jsme je tahali pouze přes teleport.

30.10.2015 09:17:23

Teleportace přes závaly
na stránkách Dornu je ve FAQ toto:
otázka:
Mohou se hrdinové teleportovat přes závaly?
odpověď:
Hrdinové se mohou teleportovat přes závaly vyvolané pomocí rituálu Země se probouzí. V případě varianty hry se závaly na začátku se přes tyto závaly teleportovat nelze.

Vyplývá to nějak z pravidel? Já jsem v pravidlech četla jen to /pokud si to dobře pamatuju/, že závaly jsou brány jako překážka a nelze se přes ně teleportovat...

Jak to vidíte?

18.1.2016 13:47:32

:teleportace přes závaly
Přes počáteční závaly se nelze teleportovat. Pokud použije Pán Dornu Rituál na závaly, tak přes ty se lze již teleportovat (viz. revidovaná pravidla Dornu).

28.1.2016 20:32:46

Khal
a kde to čteš, prosím tě? Já mám reedici a tam je o závalech jen a pouze jedna zmínka a to ta, že jsou považovány za překážku stejně jako neprostupná místa na mapě apod. Nic o tom, že by bylo možno přes závaly z rituálu se teleportovat. Přehlídla jsem někde něco? ;-)

29.1.2016 09:18:57 | Upraveno autorem (porovnej)

tajemna
http://dorn.cz/faq.htm

30.1.2016 13:33:28

petrin
ano, o tomto se zde zmiňuji, ale obávám se, že ten faq vychází z prvního vydání hry...

30.1.2016 13:52:39 | Upraveno autorem (porovnej)

tajemna
Tak potom dohoda.

30.1.2016 16:19:25

:teleportace přes závaly
Už si přesně nepamatuji, kde jsem to na offico fóru k Dornu četl, ale vřele doporučuji pročíst revidovaná pravidla (vztahovalo se to již od první edice).

5.2.2016 23:35:35

petrin
jj, dohodli jsme se tak, že závaly jsou prostě překážka, takže teleportace ne. A myslím, že je to tak dobře, to by potom ty závaly zas až tak moc neměly smysl, protože kdejakej hejhula /hrdina/ se může teleportovat... ;-)

7.2.2016 15:07:32

Vybíráme z Bazaru

Comancheria - sice rozbalená, ale karty zatavené.
Comancheria - sice rozbalená, ale karty zatavené.
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas