Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 90 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | ALTAR |
Autoři: | Filip Kozák Jan Drevikovský Kryštof Kozák |
Rok vydání: | 2006 |
Sdílej: |
Nejasnosti
Sebráním některého artefaktu se naruší magická rovnováha uvnitř Dornu. Za každý poprvé sebraný Artefakt proto může Pán Dornu ve své následujícím tahu....citováno z pravidel. A můj dotaz zní: Některý artefakt znamená jakýkoliv artefakt? Co to je poprvé sebraný artefakt? Každý z těch tří, které je zapotřebí je poprvé sebraný, nebo je tím myšleno, že pokud jeden hrdina sebere první je to ten poprvé sebraný a pokud sebere tentýž hrdina druhý tak Zorkal nic nemůže a pokud třetí artefakt sebere jiný hrdina, tak je to zase "poprvé sebraný" Artefakt?ta"jemná"
Jasně,pokud přinutím spoluhráče dám vědět.Přemýšlím teď nad složením skupiny hrdinů,tím se dle mého dá dost srovnat ta vyváženost
to all
Almanorova čarovná strela zraní iba JEDNU potvoru za jeden život - som si takmer na 99% istý :-) Ta formulácia JAKOUKOLI je tam podľa mňa preto, lebo príšera ako napr. duch, môžu vykryť jeden útok hrdinov. V tomto prípade však duch nemá šancu. Magický útok je magický útok. Môj názor je, že by to bolo príliš silné, keby Almanor mohol zraniť všetky príšery do vzdialenosti 3 polí bez straty krvi. Taktiež názov - čarovná strela - mi skôr evokuje niečo, čo primárne zasiahne iba jeden objekt, pričom ohnivá guľa je už iná káva. Ale samozrejme sa môžem mýliť, aj ked ako som písal, na 99% som si istý, že tá strela zraňuje iba jednu príšeru za jeden život do vzdialenosti 3 polí od Almanora :-)
monkey
zkusíme a uvidíme...
příliš silné by to bylo, ale Zorkal taky nikoho nešetří a vzhledem k nevyváženosti nemám výčitky svědomí :-)))
to ta "jemná"
ved jasné. základ je, aby hra hráčov bavila, tak veľa zábavy :-) závidím ti, že to máš s kým hrať. ja som dorna nehral ani nepamätám.
@-ta
Monkeyml má pravdu, já tam nenechám ani to 1%
Na 100% může čarovná střela zranit pouze 1 nestvůru (Pro lepší formulaci, co tahle slovo Kteroukoliv?). A to tu, která je v dosahu 3 polí (cesta k ní vede až po 3 volných polích) Je to kouzlo, takže je nejde vykrýt (Duch, Démoni, BD, vylepšená zombie)
Na rozdíl od Střelby však nemusí mít přímou spojnici mezi hrdinou a cílem.
Pokud se na offic.. Foru řeší Almanrovi plošňáky, myslí se tím Ohnivá koule a Ledová boře.
Krysy
...jak se dostanou krysy ze stoky? Zdá se, že jsem to asi nehrála dobře, když jsem se dostávala pouze teleportem z dolu jakožto krysa ;-), protože přes cestu to nejde...Nejde to přímo skrze stoku?
Krysy
Taky jsme je tahali pouze přes teleport.
Teleportace přes závaly
na stránkách Dornu je ve FAQ toto:
otázka:
Mohou se hrdinové teleportovat přes závaly?
odpověď:
Hrdinové se mohou teleportovat přes závaly vyvolané pomocí rituálu Země se probouzí. V případě varianty hry se závaly na začátku se přes tyto závaly teleportovat nelze.
Vyplývá to nějak z pravidel? Já jsem v pravidlech četla jen to /pokud si to dobře pamatuju/, že závaly jsou brány jako překážka a nelze se přes ně teleportovat...
Jak to vidíte?
:teleportace přes závaly
Přes počáteční závaly se nelze teleportovat. Pokud použije Pán Dornu Rituál na závaly, tak přes ty se lze již teleportovat (viz. revidovaná pravidla Dornu).
Khal
a kde to čteš, prosím tě? Já mám reedici a tam je o závalech jen a pouze jedna zmínka a to ta, že jsou považovány za překážku stejně jako neprostupná místa na mapě apod. Nic o tom, že by bylo možno přes závaly z rituálu se teleportovat. Přehlídla jsem někde něco? ;-)
tajemna
http://dorn.cz/faq.htm
petrin
ano, o tomto se zde zmiňuji, ale obávám se, že ten faq vychází z prvního vydání hry...
tajemna
Tak potom dohoda.
:teleportace přes závaly
Už si přesně nepamatuji, kde jsem to na offico fóru k Dornu četl, ale vřele doporučuji pročíst revidovaná pravidla (vztahovalo se to již od první edice).
petrin
jj, dohodli jsme se tak, že závaly jsou prostě překážka, takže teleportace ne. A myslím, že je to tak dobře, to by potom ty závaly zas až tak moc neměly smysl, protože kdejakej hejhula /hrdina/ se může teleportovat... ;-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Comancheria - sice rozbalená, ale karty zatavené.
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 3 dny