rok draka

kovovy zajic nam odhopkal. doufejme, ze uz neni treba starat se o noru. uvidime jak si s nama poradi vodni drak. a my s nim

takze vsechno nejlepsi atd. a ted dva tydny oslav prichodu jara (e;
24.1.2012 00:04:05 | Upraveno autorem (porovnej)

inspiračka .-)
Tak to asi oslavíme stylově hrou od Stefana Felda V roce draka :-)

24.1.2012 09:55:43

PJ

Tak nevím...
...jestli bude rok draka stejnej jako v níže zmíněné (mimochodem skvělé) Feldově hře, tak teda potěš kvádr - navrhuji si obléct rubáše a spořádaně se odebrat ve dvojstupu na nejbližší hřbitov :o)

24.1.2012 10:34:37

to PJ
toz udajne neco takoveho nas nekdy v prosinci i ceka, nae?

24.1.2012 10:56:41

jaky bude?
jsem zvyklejsi na neco podrobnejsi predrozbory, ale zatim bude muset postacit
http://www.cinske-zbozi.cz/horoskopy-astrologie/221-rok-draka-2012-co-nas-ceka-nemine

24.1.2012 11:12:26

ndru
Já jsem teda uplný laik. Ale tomuhle průměrný středoevropan věří?

24.1.2012 11:15:35

to Elenistar
Ale to víš, že ne ;).

24.1.2012 11:24:40

to Elenistar
cemu tomuhle?

24.1.2012 11:27:18

uf
Tak jsem si oddychl. Na mne to působilo totiž jako seriozní diskuze o astrologii a horoskopech. Což mi přijde jako oxymoron. Pravda občas mám pocit, že je něco mezi nebem a zemí, ale vždycky se to ukázalo, jako náhoda. :)

24.1.2012 11:30:49

to ndru
Těm cyklům draků, zajíců, jiných potvor, horoskopům, numerologii a jejím ovlivňováním lidských osudů.

24.1.2012 11:31:42 | Upraveno autorem (porovnej)

to Elenistar
Nevidim duvod, proc by neveril. Kdyz veri na boha a co ja vim, v co vsechno ostatni veri, tak proc by nemohl na zajice, numerologii atp. :-)

24.1.2012 11:51:19

vojtík
Taky to nikomu neberu. Chraň kdokoli. To mě občas i jako zajímá, čemu lidí věří.

24.1.2012 11:57:41

Drak
Koukal jsem ve vyhledávání a když zadáte drak, dračí, dragon a podobně tak vyjede nemálo her :-) Kterou máte nejraději :-) Já asi zůstanu u toho Felda :-)

24.1.2012 12:05:42

to Elenistar