Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Trolli arena 33: Arkham Horror vs Mansions of Madness
Parxel mi pripomnel, ze uz arena dlouho nebyla a navrhl mi vyse uvedeny matchup. Takze tady mate arenu v "Kristovych letech" s cislem 33.Arkham Horror
Protože je to pro mě ničím nenahraditelný, skvělý herní zážitek, který nikdy neodmítnu okusit :-) Můžu si mít chuť zahrát "něco jako MoM" a moje choutky uspokojit třeba Descentem nebo Doomem, ale nemůžu si zahrát "něco jako Arkham", protože žádný adekvátní substitut neexistuje.
Jediné, v čem je asi MoM lepší, je grafika a celková estetika herních desek. AH by si z mého pohledu zasloužil hezčí a tématičtější ztvárnění městečka.
Parxel
Co se stalo s MoM? Nějak tady propadá. Když vzpomenu na ta vzplanutí emocí, na to nadšení, na všechny ty obhajoby a slovní půtky, ve kterých se nikdo nesměl ani křivě podívat na toho boha, natož vyslovit jakoukoliv pochybnost, tak teď tady vidím, jak MoM klesá hluboko ke dnu a čtu slova jako: NUDA, filler, netestovali ... Parxele, jestli se nepletu, Ty jsi to už dokonce prodal ... co se stalo s bohem? Proč jste ho všichni opustili? Proč jste ho nechali padnout? :)
Tangram
Já ti nevím, ale mě nepřijde, že by MoM byla NUDA! Ale jak u jiných deskových her tak i tady záleží, s kým to hraješ.. :)Možná proto to někomu nepřijde fajn.. Ale jinak si myslím že MoM je fakt pěkná hra.
Jinak moje poznámka, že to netestovali, bylo spíš rejpnutí na původní diskusi..:))
Arkham Horor
Prostě srdcovka ... první AT co jsem hrál a hraju rád do dnes:), zatím nemám nutkání si pořizovat MoM což je u mě div :D
Tangram
Se.. na bohy.
Parxel
Jojo.. tohle je klasika.!! Pak přijde Kraken a všichni se modlí a já a bych pak vše zachraňoval.. :D
to Tangram
Pro mě je to stále bůh, ale Arkham je prabůh :-)
SSZGSA
:)
Už toho dneska nechám. Jsem si potřeboval trochu rejpnout.
Tangram
Ono to neni MoM, ale spis Arkhamem. Co se mu v Arene postavi, to je smeteno :)
MoM
Jelikož mne na rozdíl od Arkhamu bavilo :)
sydo
No já sem si chtěl taky do Parxela jenom tak lehce rýpnout :). O nic nejde :).
Mě teď spíš štve, že sem si před týdnem nechal vykoupit staryho WotRa ... a dokonce dvakrát :(. Ale to je jiná diskuze, takže sorry za offtopic :).
MoM
AH je slaby a nudny, bez uzavreneho pribehu.
Tangram
Pochopil jsem a patří mi to. :)
Parxel
Všechno dobry :). Navíc dnes v téhle aréně jsme na stejné lodi, tak jsem to bral spíš jako takové poplácání bratra ve zbrani po ramenou :).
to Tangram
S MoM se nestalo nic a hra je to rozhodne kvalitni, ale pro me osobne to je proste srdcovka a jak to tak ctu, tak nejsem sam. :-)
AH
Mansions of Madness
důvody:
- hutnější atmosféra, která se nerozplývá všude kolem až nakonec zmizí, jako v AH, ale zůstává po celou hru v domě (tedy na stole mezi hráči)
- má to příběh. AH žádný příběh nemá, je to jen kooperativka alá pandemic v lovecraftovském světě
- není to až takový dice fest
Abych to shrnul, tak mě příjde AH nudný, dlouhý a s nestálou, rychle mizející atmosférou. Nejsem nějaký extra milovník kooperativek (jsou ale výjimky), ale tyhle kooperativky typu - "látání stále objevujících se děr v lodi, kterými teče voda" :) fakt nemusím.
MoM
Aspoň to není úplná kooperativka...
Arkham Horror
Ač nejde o kdovíjakou pecku, tak jí vlastním a nehodlám prodat. Mansions of Madness určitě pořizovat nebudu, nenašel jsem žádnou přidanou hodnotu, kterou by mě hra oslovila.
Beholder
Tak Pandemicu má snad AH trochu daleko ne?
Mě na MoM nesedělo několik věcí:
Za keepera: neviděl jsem moc způsob jak hru hrát tak, abych hráče moc nemastil a přitom to nebylo vidět. Na základce a na středí jsme hrál DrD a tohle jsem řešil mnohokrát. Nastavit dobrodružství, tak abych hráče trochu zmáčknul, ale ne moc.
V MoM je to takové hodně hrubé. Buď si hráči dělají co chtějí nebo je pěkně vyždímáš. Mě u toho prostě chybí to je třeba u MEQu. Sauron dává hráčům pořádně zabrat, ale sám má co dělat, aby všechno stihnul. Prostě pořád takový balanc kdo z koho. To mi MoM prostě chybí.
Za hráče: chybí mi tam ten deduktivní prvek. Kdy ze stop vyvozuješ, co se stalo atd. To jsem od té hry opravdu očekával a v tomhle mě MoM opravdu zklamalo.
to Parxel
Ze stop nevyvozuješ, co se stalo, ze stop se dozvídáš, co se stalo. Musím ale říct, že stopy u některých scénářů jsou dost nejasné a není z nich úplně na první pohled vidět, kam jít dál. Jako Keeper jsem u některých z nich prostě nechápal, jak mají dospět k tomu, že je to v té a té místnosti. A to jsem tu místnost znal :-)
Kadaver
Však to je to říkám. To je to co mi tam prostě chybí.
To Parxel ad Pandemic
Protože to tady Beholder řekl naplno a přesně, tak se s ním musím ztotožnit. Sám jsem měl z AH podobný pocit a taky mne napadl Pandemic. Nechtěl jsem to ale tady zmiňovat aby mne Lovecraftovi služebníci neukamenovali. Beholder to napsal úplně přesně, takže není k tomu co dodat - nudný, dlouhý a pro Parxela: Beholder neřekl, že JE to Pandemic, ale že je to hra ALA Pandemic, což tedy je. MoM, ať už má jakékoli mouchy mi přijde mnohem atmosferičtější.
ad Pandemic
mam AH hodne rad, ale taky musim rici, ze je to nadherne vytuneny a pribehem a atmosferou opredeny Pandemic. Nevim jestli jsem tohle vlastneuz nekde v nejakem nazoru nenapsal nekdy pred rokem, kdy jsem AH zahral poprve. Me totiz jako Pandemic prijdou vsechny kooperativky. Proste se z nejakych mist neco roji a ukolem hracu je likvidovat co se roji a jeste nejlepe zavirat mista odkud se to roji. Pandemic mi prijde jako takovy naprosty zaklad. Jako by se z nejake kooperativky odbouraly vsechny prvky pribehu, atmosfery a mame z toho Pandemic. AH to posouva o velky kus dale, protoze tam je jakysi soubojovy system s vecmi, ktere se roji a k uzamceni bany vede trnita cesta pres spoustu hororovych prihod a udalosti. Coz je fajn.
Vyborne panove
Takhle nejak si ty areny predstavuji.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Divukraj Perlava
Akt. cena: 950 Kč
Končí za: 6 dnů