Podpora zákazníků od vydavatelů / distributorů deskových her

Podělte se o zkušenosti s přístupem především domácích (možno i zahraničních) vydavatelů / distributorů her.

Pochvalte ty, kteří se nám snaží vyjít vstříc a upozorněte na ty, pro které jsme jen chodící peněženky na jedno použití.

Pokud si necháme vše líbit, tak svůj postoj nikdy nezmění.
3.3.2012 16:45:13

Moja skúsenosť s Blackfire
Kúpil som si hru Kuba. Doma som kontroloval materiál v krabici a zistil ,že mi chýba jedna figúrka hráča. V podstate prkotina najskôr som to nechcel ani reklamovať, veď pri hraní si panáčika môžem vypožičať aj z druhej hry. Ale potom som si povedal skúsim im napísať a uvidím. Presne za hodinu po odoslaní e-mailu mi prišla odpoveď kde sa mi ospravedlnili za to ,že som si zakúpil nekompletnú hru a že mi panáčika hneď posielajú. Prišiel mi dnes t.j. za 2 dni, slovom DVA dni a to na slovensko! Čo k tomu povedať (?)

23.3.2012 16:09:07

to springb
ze bys to mel napsat kapitalkami, tucne a nadpisem (e;

23.3.2012 19:36:45

Wizards of the Coast
Tak som si kupil Legend of Drizzt a na zadnej strane jedneho tilu(drow glyph) bol akokeby nalomeny (http://imageshack.us/photo/my-images/848/p4120736.jpg/). Napisal som im, do 2 hodin(!)odpisali že sa ospravedlnuju ze mam poskodenu hru, a budu viac ako radi ked budu moct napravit skodu a ze posielaju novy diel.

Cize uplne spokojnost.

13.4.2012 09:17:13

ad Finrod
To si ho mal nalomený už v archu? :)

13.4.2012 09:39:16

ad acedrac
Jop, taky uz prisiel. Aj arch bol zdola kusok nalomeny resp. pokrceny, ale iba smerom hore a presne pomedzi HP zetony cize to je v pohode...

13.4.2012 12:10:42 | Upraveno autorem (porovnej)

FFG
Koupil jsem Battlestar Galactica z bookdepository - měla lehce poškozené 2 ze 4 žetonů poškození basestary. Bookdepository se půl roku na mail neozvalo, FFG zareagovalo během 3 dnů a po dalších 3 týdnech mám celé nové platíčko žetonů doma - super. Ze zákaznického servisu FFG jsem naprosto nadšený.

Jen je škoda, že balíček označují jako „replacement parts“ s cenou 0,74 $. Kdyby to označili jako reklamaci, bylo by to asi bez problémů, takhle mě před okradením státem zachránila asi jen ta směšná cena. Tohle ještě budou muset při posílání do ESSR dopilovat. :-)

13.4.2012 13:18:08

Zklamání
Tak jsem využil možnosti jež na své hlavní stránce prezentuje Planeta her jako svou výhodu a důvod proč u nich nakupovat a to zboží na přání. Dne 28.6. jsem se přes email dotázal na rozšíření ke hře Fazole s tím, že si chci u nich koupit Mage Knight a k tomu bych si rád koupil právě rozšíření k Fazolím (které v nabídce nemají). Do dnešního dne mi nebyli schopni odpovědět. Tudíž jako důvod proč nakupovat u nich rozhodně není zboží na přání, jímž se honosí, spíše nevýhoda u nich je, že na emaily neodpovídají. No nic, budu doufat, že Mage Knight půjde objednat někde, kde rozšíření k Fazolím mít budou.

8.7.2012 17:21:36

skyfire
Ahoj, teď se koukám do spamu a vidím tvůj mail. Za nereagování se omlouvám, většinou nám maily do spamu nepadají, navíc jsem spam víc než týden nekontroloval z důvodu účasti na Festivalu Fantazie. Zjistím zda, má ještě Corfix v nabídce a zda jsme schopni zajistit, pokud budeš mít ještě zájem.

8.7.2012 19:28:26

to Skyfire
Já bych z jednoho případu, který se stát může (nikdo není neomylný) rozhodně nesoudil. Teď znám kluky z Planety osobně, ale v době, kdy jsem je ještě neznal a obracel jsem se na ně jako na firmu vždycky vyšli zákazníkovi maximálně vstříc. Že nějaký mail občas spadne do spamu se stává a věřím, že té korespondence mají Planeťáci opravdu hodně. Ono by stačilo se vstřícně ozvat třeba tady v diskuzi a určitě by se to urovnalo, bez takového "odsuzujícího" tónu.

8.7.2012 19:48:24

skyfire
Já mám s touhle službou na Planetě naopak dobré zkušenosti, co si pamatuju, tak třeba Glen More mi sehnali velmi svižně.

8.7.2012 19:48:58

Vybíráme z Bazaru

Blitzkrieg + Nippon Expansion a solo mód (EN)
Blitzkrieg + Nippon Expansion a solo mód (EN)
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas