Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Podpora zákazníků od vydavatelů / distributorů deskových her
Podělte se o zkušenosti s přístupem především domácích (možno i zahraničních) vydavatelů / distributorů her.Moja skúsenosť s Blackfire
Kúpil som si hru Kuba. Doma som kontroloval materiál v krabici a zistil ,že mi chýba jedna figúrka hráča. V podstate prkotina najskôr som to nechcel ani reklamovať, veď pri hraní si panáčika môžem vypožičať aj z druhej hry. Ale potom som si povedal skúsim im napísať a uvidím. Presne za hodinu po odoslaní e-mailu mi prišla odpoveď kde sa mi ospravedlnili za to ,že som si zakúpil nekompletnú hru a že mi panáčika hneď posielajú. Prišiel mi dnes t.j. za 2 dni, slovom DVA dni a to na slovensko! Čo k tomu povedať (?)
to springb
ze bys to mel napsat kapitalkami, tucne a nadpisem (e;
Wizards of the Coast
Tak som si kupil Legend of Drizzt a na zadnej strane jedneho tilu(drow glyph) bol akokeby nalomeny (http://imageshack.us/photo/my-images/848/p4120736.jpg/). Napisal som im, do 2 hodin(!)odpisali že sa ospravedlnuju ze mam poskodenu hru, a budu viac ako radi ked budu moct napravit skodu a ze posielaju novy diel.
Cize uplne spokojnost.
ad Finrod
To si ho mal nalomený už v archu? :)
ad acedrac
Jop, taky uz prisiel. Aj arch bol zdola kusok nalomeny resp. pokrceny, ale iba smerom hore a presne pomedzi HP zetony cize to je v pohode...
FFG
Koupil jsem Battlestar Galactica z bookdepository - měla lehce poškozené 2 ze 4 žetonů poškození basestary. Bookdepository se půl roku na mail neozvalo, FFG zareagovalo během 3 dnů a po dalších 3 týdnech mám celé nové platíčko žetonů doma - super. Ze zákaznického servisu FFG jsem naprosto nadšený.
Jen je škoda, že balíček označují jako „replacement parts“ s cenou 0,74 $. Kdyby to označili jako reklamaci, bylo by to asi bez problémů, takhle mě před okradením státem zachránila asi jen ta směšná cena. Tohle ještě budou muset při posílání do ESSR dopilovat. :-)
Zklamání
Tak jsem využil možnosti jež na své hlavní stránce prezentuje Planeta her jako svou výhodu a důvod proč u nich nakupovat a to zboží na přání. Dne 28.6. jsem se přes email dotázal na rozšíření ke hře Fazole s tím, že si chci u nich koupit Mage Knight a k tomu bych si rád koupil právě rozšíření k Fazolím (které v nabídce nemají). Do dnešního dne mi nebyli schopni odpovědět. Tudíž jako důvod proč nakupovat u nich rozhodně není zboží na přání, jímž se honosí, spíše nevýhoda u nich je, že na emaily neodpovídají. No nic, budu doufat, že Mage Knight půjde objednat někde, kde rozšíření k Fazolím mít budou.
skyfire
Ahoj, teď se koukám do spamu a vidím tvůj mail. Za nereagování se omlouvám, většinou nám maily do spamu nepadají, navíc jsem spam víc než týden nekontroloval z důvodu účasti na Festivalu Fantazie. Zjistím zda, má ještě Corfix v nabídce a zda jsme schopni zajistit, pokud budeš mít ještě zájem.
to Skyfire
Já bych z jednoho případu, který se stát může (nikdo není neomylný) rozhodně nesoudil. Teď znám kluky z Planety osobně, ale v době, kdy jsem je ještě neznal a obracel jsem se na ně jako na firmu vždycky vyšli zákazníkovi maximálně vstříc. Že nějaký mail občas spadne do spamu se stává a věřím, že té korespondence mají Planeťáci opravdu hodně. Ono by stačilo se vstřícně ozvat třeba tady v diskuzi a určitě by se to urovnalo, bez takového "odsuzujícího" tónu.
skyfire
Já mám s touhle službou na Planetě naopak dobré zkušenosti, co si pamatuju, tak třeba Glen More mi sehnali velmi svižně.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Blitzkrieg + Nippon Expansion a solo mód (EN)
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 1 den