Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Podpora zákazníků od vydavatelů / distributorů deskových her
Podělte se o zkušenosti s přístupem především domácích (možno i zahraničních) vydavatelů / distributorů her.husak
jen par poznamek:
1.ffg asi tezko bude posuzovat kvalitu prekladu, pochybuju, ze by meli v tymu nekoho, kdo umi tak dobre cesky
2.rynair a bf se tu vubec nemuze srovnavat. v rynair ti hned na zacatku reknou, jaky je rozsah jejich sluzeb, ber nebo neber. jejich komunikace se zakazniky je mimochodem na profesionalni urovni. kdyby bf hned na zacatku rekli, ze za svuj preklad neruci a ze se mohou vyskytnout chyby, na ktere nebudou poskytovat erata, pak bych to bral jako soucast podnikatelske strategie. logiku bych v tom sice nevidel, ale budis.
3.kazdy zamestnanec je reprezentantem sve firmy. pokud spolecnost chce mit dobrou reputaci, mela by dbat na sve vystupovani vuci verejnost. to co tu u arkhamu predvedl michal z bf by u nas znamenalo jedine a to vyhazov. u nas jsou ale podminky ponekud jine nez jinde, nicmene omluvou se to minimalne resit melo. ja umim michala pochopit, ze mu vytekly nervy, protoze se na nej vsichni sesypali, ale to ho neomlouva. bohuzel u bf je ta komunikace narocna i u jinych lidi. proto pro me bf spadaji do skatulky nekompetentni spolecnosti, ac jejich produktova nabidka je mi blizsi, nez tteba u albi, ktere ma ale pristup ke klientovi na profesionalni urovni.
Ringo: každý podnik má nespokojené zákazníky. Nikdy se nezavděčíš všem. A to, co jeden bere jako skvělý nápad, je pro druhého pokus o podvod. Proto nevidím svět černobíle.
Ozzy79: Nezastávám se komunikace BF s komuitou. To co předváděl Michal v době AH CZ bylo ostudné. A to, že nikdo jiný z BF nereagoval, taky. Samozřejmě máš pravdu, že kvalitu překladu FFG neprozkoumá. Já mluvil o nesprávné barvě rubu žetonků v Civce, o které tu kdosi psal.
"servis"
Já mám tedy super dobré zkušenosti s firmou Albi. Sehnali mi i nesehnatelné...
Ad ti vojevůdci...
Distributor obvykle má nějaké krabice či komponenty navíc, právě proto, aby mohl dělat zákaznický servis. Blackfire možná také nějaké měl (proto byli schopni dajovi26 poslat žluté město), ale to řeší jen náhodné chyby při kompletaci nebo náhodná poškození, ne chyby v celém printu. Stejná chyba je na všech vojevůdcích, včetně těch náhradních, takže tam vážně nemohou pomoci.
Řešit to globálně asi opravdu nemohou. Možná by mohli napsat FFG, aby jim poslalo několik sad správných žetonů, ale to by bylo v jednotkách kusů, a rozhodně si nemůžou dovolit dát oznámení, že na požádání žetony vymění, nebo že o ně máte psát FFG. A díky webům jako Zatrolenky, kde si to hráči řeknou, by to asi dlouho nefungovalo i bez oznámení. Prostě tolik náhradních vojevůdců nebylo vytištěno, neexistují...
Něco jiného by bylo, kdyby šlo o chybu znemožňující hru, tam by bylo asi namístě zajistit dotisk vadných komponent (s velkými náklady a zpožděním, mimochodem), ale o tu v tomto případě nejde.
Nechci hájit BF obecně, ale opravdu V TOMTO případě bych to nepovažoval za kašlání na zákazníka apod., natož pak plánovaný organizovaný zločin na chudácích geecích :) Odpověď mi přijde korektní, věcná a slušná, přiznávají chybu, omlouvají se, že ji nedokážou řešit k plné spokojenosti, a navrhují aspoň náhradní řešení.
Vlaada
Myslím, že po nich ani nikdo nechce řešit to globálně, pro všechny. O to tady ani nejde. Řada lidí si toho ani nevšimne, řadě to nevadí.
Ale ti, kterým to vadí přece mohou chtít nápravu. Nebo mají mlčet, protože:
- je to moc drahé
- máme smlouvu, kdy nesmíme odkazovat na cizí support
- je to vlastně blbina, tak co chcete
Vypíchl jsem konkrétní případ a dá se rozmazávat dál, ale jde spíše o celkový přístup daného distributor / výrobce.
Pokud se to stane jednou za čas a opravdu s tím už nejde nic dělat, tak se to dá pochopit. Ale nejde to chápat, pokud je to standardní vzorec chování.
A proto jsem zakládal toto vlákno. Ne proto, abychom se tu hádali co je ok a co není ok, ale abychom psali konkrétní zkušenosti. Z toho se myslím jasně pozná, kdo se jakým směrem orientuje.
A jak psal Ozzy, až napíšou - neručíme za kvalitu, support neděláme, tak pak jim nic nebudu vyčítat. Za cenu kterou zaplatím, budu vědět co dostanu ...
vlaada
málo kedy s tebou súhlasím v takom plnom rozsahu ako teraz :D Sprvoti som iba pozoroval diskusiu a prikláňal som sa ku Magorovi, ale vedel som že si vyslúži od komunity pokarhanie, tak som sa do toho nechcel veľmi angažovať :D
husak
cili nekteri zakaznici ocividny (obecne, nemam ted na mysli nic konkretniho) podfuk, vybehavani se zakazniky ruznymi, at uz umyslnymi nebo neumyslnymi, způsoby, mohou povazovat za dobry napad. To je mi teda dedukce:-)
WizKids - Pozitivní zkušenost
První kusy MageKnighta měly přelepky několika žetonů. Nic zásadního.
Na požádání od WizKids dorazily nové správné.
Ringo
Ringo: Když budu fotit tvůj obličej proti slunci bez blesku, budeš na fotce celý černý. Znamená to, že jsi černoch? A tímto končím tuhle pseudofilozofickou dišputaci a přeju pěkný večer. :-)
EDIT: už nechci prasit do vlákna další OT posty. Pro Ringa jsem špatný fotograf, pro mnoho ostatních autor velmi povedené fotky siluety. Svou pravdu můžou mít obě strany i když tvrdí přesný opak. ;-)
Vlaada: Krásně řečeno, mít 7 palců, dám ti je za tu odpověď všechny. :-)
husak
ne, bude to znamenat, ze jsi spatny fotograf;-)
EDIT: pro Husáka: pokud jsem si ale objednal fotku a ty mi podsouváš siluetu, nebudu to považovat za dobrý nápad.
A docela by mě zajímalo, jestli notoričtí mínusovači tady vědí, co opravdu mínusují. Mám zase pocit, že to tak střílejí od boku jen podle nicku, aniž by si to pořádně přečetli, protože chrlit mínusy k mé zmínce o husákově fotografických schopnostech chce už značnou dávku osobní averze :-)
MindOk
Už to bolo dávno, ale spomínam si, že nám chýbali drevené lode v Le Havre. Písal som MindOku a ten zariadil poslanie lodiek do 2 týždňov cez Peťa zo slovenského Ihryska.
to Ringo
Občas tě mínusuji, ale tady u tohodle postu jsem ti dal včera večer plus ;).
Impact! Miniatures
Chtěl bych tímto poděkovat všem z Impact! Miniatures, kteří i přes nepřízeň České pošty (třikrát hanba a fuj zlodějským manýrům jejích zaměstnanců!!!) napotřetí doručili zásilku se hrou Forceball. Děkuji za jejich snahu, trpělivost, vstřícnost a rychlou komunikaci. Tato společnost se mi zařadila ke špičkám zákaznické podpory v podobě GMT a FFG.
Mindok - OK
Dnes dorazila kartička, takže další plus pro Mindok :-)
DoW
Days o Wonder - napsal sem na support kvuli tomu, ze me chybely 2 fialove vlacky v nordicu a oni poslali 5 naraz. Dokonce sem si sam vyrabel TTR: Europe a napsal sem jim, ze v my krabici Europe chybeli nadrazi a do tydne byly nadrazi ve vsech barvach doma. Klobouk dolu.
FFG
Díky FFG za poslání upgrade kitu k Mansions of Madness: Forbidden Alchemy. Součástí balení byla i kniha Dance of the Damned, což považuji za skutečně luxusní a nevím, jestli mám teď dřív hrát nebo číst. :-)
Ghost stories - rozšíření
chyběl mi jeden žetonek - stačil jeden email a do týdne byl doma
Habrik
To vypadá na rekord v mínusech. To ani tolik plusů nikdo ještě nedostal :D
Havelock
Súhlas... To už je trošku svinstvo, zneužívať vydavateľove zdroje klamstvtom na samovýrobu hry...
...
... a ještě si to drze napsat do Sbírky her:)
Pepoň
tak ja mam taky ve sbirce her homemade Dunu, ale ta je out of print a aspon jsem si koupil CD od Generalu, kde Avalon zpristupnil free materialy k vyrobe.
ale pochlubit se hracum, ze osidil (oprava:-) DOW, ze mu poslali matros na hohemade hru, ktera je jeste i v prodeji, to uz chce poradnou ztratu soudnosti.
ad Ringo
Nezavádzaj, odžubkal DoW :).
acedrac
hmm, marně se to snažím přeložit:-)
Ringo
Nedesinformuj, oškubal firmu DoW (Days of Wonder) :)
aha
uz jsem byl myslenkama jinde, tak jsem automaticky napsal FFG:-)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
TIK TAK BUM Family
Akt. cena: 240 Kč
Končí za: 8 dnů