Volba nejlepší "československé" hry roku 2011 - finále

Autor: Zeus | 27.2.2012 | 16

Hlasování již skončilo. Můžete si již přečíst vyhlášení výsledků.

Po dvou týdnech lítých bojů her o postup do finále hlasování již víme, které hry se nakonec do elitní desítky (tentokrát tedy jedenáctky) dostaly... Nicméně stále nám zbývá z těchto vydařených her loňského roku vybrat tu úplně nej, která bohužel může být pouze jedna.

Finálně nominované hry

Jak v tomto kole hlasovat?

  • Z nominovaných her vyberte nejvýše 1 hru, které udělíte 2 body.
  • Dále pak nejvýše 2 hry, kterým udělíte 1 bod.
  • Tento seznam (obsahující nejvýše 3 hry) pak odešlete soukromou zprávou uživatelům "Zeus" a "cauly". Jako předmět zprávy uveďte "Hlasování (finále) 2011" a do těla zprávy napište každou zvolenou hru na jeden řádek a za její název pak kolik bodů jí udělujete (např. XYZ - 2 body).
  • Svou zprávu zašlete nejpozději v sobotu 10.3.2010 (včetně). Na později došlé hlasy již nebude brán zřetel.

 

Jak určíme vítěznou hru?

Vítěznou hrou se stane hra s nejvíce body. V případě rovnosti bodů mezi hrami rozhodne počet hlasů, které hry získaly v 2. kole hlasování o užší nominaci. Pokud by náhodou nerozhodlo ani to, získají ocenění všechny hry, které tyto podmínky splňují (tedy nejvíce hlasů ve finálovém hlasování a stejný počet hlasů v užší nominaci).

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Předpokládaný vítěz
Myslím si, že je každému víceméně jasné, která hra to vyhraje.

27.2.2012 15:54:58

kren
Nicméně, když jsem tě viděl naposledy tak jsem si nevšiml ani jednoho zlatého vlasu. Natož tří. ;)

27.2.2012 20:04:04

to Elenistar
Chceš se vsadit?

27.2.2012 20:44:38

kren
Jestli na Slapy přijedeš se zlatou hlavou, tak máš u mě troje záda.

27.2.2012 21:17:21

PJ

kren
Mně to jasný není, protože z těch výsledných předpokládané favority neznám a poznat ani moc netoužím, ale je mi celkem jasný, že nevyhraje UK, které mě osobně oslovilo nejvíc. Proto mě ani tyhle žebříčky popularity až tak neberou... je v nich málo obskurit :o)

28.2.2012 15:52:35

Posílání výsledků 2 lidem na dvě adresy
Nedivte se, že to někteří lidi poslali jenom Caulymu a někteří jenom Diovy. Podle nutnost posílat hlasování současně na dvě adresy je ptákovina a podle mne k tomu není žádný rozumný důvod a vede to jenom ke zmatkům. Pokud to hlasování potřebujete vidět a hodnotit oba, tak si to můžete poslat vy jeden druhému a nemusíte to nechávat na hlasujících, kteří se můžou splést a poslat to jen na jednu adresu.

1.3.2012 10:05:33

Křen
ad 1.3.: Díky za podnětné postřehy. My se s tím vyrovnali, jen na to Zeus upozornil. Ale tohle si asi jen děláš srandu: "Pokud to hlasování potřebujete vidět a hodnotit oba, tak si to můžete poslat vy jeden druhému a nemusíte to nechávat na hlasujících, kteří se můžou splést a poslat to jen na jednu adresu." Jasně, proč prostě neudělat něco o co mne žádají, když se můžu stát vůdcem rebelů.
ad 27.2.: A smích mě pořád nepřechází.

:-D

4.3.2012 22:12:49

to Cauly
Vůbec nechápu, co jsi tím chtěl říct. Mě je to celkem fuk, že to chcete současně na dvě adresy. Já to na ty dvě adresy poslal. Když si toho upozornění někdo nevšimne, tak s tím máte práci jenom vy. Jen jsem napsal, že nerozumím tomu, proč to lidi třeba nemají posílat jen Diovi a po skončení termínu, to pak může on přeposlat všechno zaráz tobě (nebo naopak). Když si to chcete komplikovat, tak je to vaše věc, já nejsem žádný rebel, já se podmínkami řídil - komplikovali jste si to sami.

5.3.2012 01:58:23

kren
třeba kvůli kontrole
prostě to tak je a nechápu, proč o tom musíš polemizovat ... o tom proč kolik a komu se platí daně taky diskutuješ s finančákem???

5.3.2012 10:26:20

to Ella
Navrhnul jsem jednodušší systém z důvodu, že si na přehlédnutí stěžovali organizátoři výše uvedeným žlutým výrazným upozorněním s vykřičníkem, že ten požadavek přehlédlo !!! 11 lidí !!!. Což si myslím, že 11 je docela dost. Jen jsem chtěl poradit, že jedna hlasovací adresa by byla pro všechny jednodušší a nedocházelo by k opomenutí. Pro mne za mne ať se to posílá třeba na 10 adres mě to žíly netrhá.

5.3.2012 10:33:11

Kren
Tak schvalne, ktera hra to vyhraje?:) Ja nemam tusaka, staci mi to do SZ at neovlivnujes hlasovani, a kdyz se trefis, mas, krom nehynouci slavy generala PRED bitvou, u me i dva plusy v libovolne diskusi :)

Na oplatku prispeju svoji "domenkou" o vyznamu dvojiteho hlasovani. Porovnanim takto vzniklych dvou seznamu se riziko prehlednuti nejakeho hlasu limitne blizi nule, takze mi to prijde v pripade neprilis prehledneho, lec zde asi jedineho mozneho zpusobu hlasovani skrzeva SZ jako dobrej napad...

6.3.2012 10:57:22

to Polulux
... Porovnanim takto vzniklych dvou seznamu se riziko prehlednuti nejakeho hlasu limitne blizi nule ...

Tvůj vývod jsem vůbec nepochopil. Jaký je rozdíl v tom když dva lidé kontrolují jeden seznam od toho, když dva lidé kontrolují dva různé seznamy, kde do každého z nich to může opomenout kdokoli poslat ? Leda v tom, že kontrola dvou neúplných seznamů proti sobě dá víc práce, než kontrola jednoho úplného seznamu dvěma lidmi. Ty dva neúplné seznamy si stejně musí ti kontrolující vzájemně poslat a srovnávat je proti sobě.

Není náhodou z hlediska přehlédnutí opravdu jednodušší jeden zdroj kontrolovaný více lidmy. Než dva různé zdroje, které se musí vzájemně porovnávat?

6.3.2012 11:19:24

do hnidy pich
Dvakrát jsem si poposedl na židli, jestli mám vůbec něco psát, neb určitě zase upadnu v nemilost, ale... nedá mi to. Odkazy na hry přímo v článku nefungují, chtěl jsem se kouknout na A Few Acres of Snow, páč mi ta hra nic neříká a ejhle - 404. A pak samotná forma hlasování... poslat soukromou zprávu dvoum lidem... to nešel udělat nějaký jednoduchý klikací formulář? Takhle je to poměrně otravné. Ano souhlasím - zabere to míň času, než napsání tohohle pamfletu, ale jde mi spíš o to, že kdybyste onen formulář udělali a vyvěsili ho někam viditelně, tak podle mne sesbíráte mnohem více hlasů a Volba nejlepší hry roku by byla mnohem průkaznější. Tedy alespoň se domnívám. Berte to prosím jako námět, nikoliv útok.

6.3.2012 18:58:20

Oprava odkazů
Díky za upozornění, odkazy jsem opravil... Omlouvám se za chybku...

Formulář by byl ideální, ale aby fungoval dobře, tak by byl dost komplikovaný a popravdě jsem ho ještě nevymyslel tak, aby byl uživatelsky příjemný a současně neumožňoval zadat neplatný hlas... Příští rok už to snad bude jinak...

6.3.2012 19:37:20

Pro zajímavost...
... zatím se hlasování zúčastnilo 84 uživatelů.

6.3.2012 19:38:08

Hlasování (finále) 2011
Mafie 2b. Údolí králů 1b. Příšerky z podzemí 1b.

7.3.2012 13:39:49

kamca
A neposlala by jsi to prosím požadovaným způsobem? :-)

7.3.2012 15:54:47

njn
Vlastím z toho seznamu jen Sid Meier's Civilization: Desková hra, tudíž hlasovat nebudu :-) značně neobjektivní z mé strany by to bylo. Jinak Cívka je skvělá ... už máme za sebou 5 kompletních her :o)

8.3.2012 14:58:48

asrajer

Arrivée
Proč mezi hrami není z každého oboru zastoupena nějaká hra ? Je to velmi jednostranné a schází mi zde spotovní hry jako Grand Prix, Arrivée, Formule D atd. Válečné hry Memoir, Tide of Iron.... Kdo dělal výběr a na základě čeho ?

8.3.2012 15:49:54

asrajer
Toto je už třetí, finálové kolo. V prvním kole jsme každý mohli nominovat hry, které splnily základní kritéria jako "vyšla loni", "nepotřebuješ umět anglicky", apod.

Ve druhém kole se z těch, které získlaly nominaci aspoň od 2 lidí (tuším), vybralo tajným hlasováním Top 10, ze kterých se teď volí ta nej.

8.3.2012 15:58:47

Bodie
Já hrála asi čtyři hry a taky se zdráhám hlasovat, když ostatní neznám. Přitom ale takhle fungují všechny volby typu kniha, film...každej tam vrzne, jen co zná :) A pochybuju, že těch 90 lidí to vyzkoušelo všechno.

8.3.2012 18:02:59

ikri
už těch 90 lidí je strašně málo (na to kolik nás tu je), takže si nedovedu představit kolik málo lidí, kteří hráli vše by hlasovalo. Ale zkusím si tipnou - nikdo :)

8.3.2012 18:09:39

Stav hlasování...
Tak zatím hlasovalo 106 lidí. Pořadí her samozřejmě neprozradím (zatím)...

8.3.2012 18:44:45

Beholder
No je mi to právě jasný :)
Tak já se třeba ještě polepšim a něco vymyslim.

8.3.2012 20:29:55

Tak výsledky spočítány...
Ještě je potřeba překontrolovat, jestli jsme něco nepřehlédli. Zatím můžete klidně tipovat veřejně, která hra vyhrála.

Co ty Křene? Jakou hru jsi tipoval?

11.3.2012 09:40:47

chcem priserky, ale bude to timeline
....

11.3.2012 14:08:12

Tip
Ac jsem Civce hlas nedal, tipnul bych si prave ji.

11.3.2012 15:08:39

Civilizace
Jo, to je dobrej tip. Taky jsem jí hlas nedala, ale vůbec bych se nezlobila, ta vypadá skvěle.
V závěsu by mohlo být Dědictví - no, záleží hodně na tom, kdo hlasoval a kdo ne :)

11.3.2012 18:37:19

civka
jo, jo původní anglická civka od FFG vypadá skvěle :)

11.3.2012 19:31:15

civilizace
pokud jsem to dobře pochopil, tak civilizace podle pravidel vůbec neměla být nominována

11.3.2012 20:54:42

Ozzy
Pripomnels mi mou nejdrazsi... Jeji specialitou je ve chvili kdy sednem do autobusu (vlaku,letadla...) otazka "nezapomneli jsme neco?" :-)

11.3.2012 22:34:43

ozzy
Jak to? :-O Mně připadá, že všechno splňuje

12.3.2012 06:06:24

ikri
já bych pro příště ještě přidal podmínku - správně přeložená pravidla :)

12.3.2012 09:09:54

ikri
pravidla a překlad komponent byl zveřejněn už 2010
beholder: když jsme u té správnosti překladu, tak mám pocit, že můj překlad pravidel neobsahuje žádnou fatální chybu, krom pár drobností, což se podle všeho o těch pravidlech z BF říct nedá :-)

12.3.2012 17:34:14

ozzy
však já taky narážím na oficiální překlad ne na tvůj ;)

12.3.2012 20:44:52

ozzy
nejsem fanda podmínek této ankety, ale snažím se je respektovat a co si pamatuji, tak jedna z podmínek byla - akceptují se pouze přeložené a zde dostupné pravidla, maximálně nějaká referenční karta (proto prošly nominací SE 4x), ale karty už nikoliv, protože to vyžaduje už příliš vysoké nároky (tisk, stříhání karet, obalování/přelepování).

Takže z tohoto hlediska to bylo s nominací civky v pořádku

12.3.2012 20:48:34

Vybíráme z Bazaru

Krycí jména (slova)
Krycí jména (slova)
Akt. cena: 235 Kč
Končí za: 21 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas