Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Bill Slavicsek Mike Mearls Peter Lee |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
První dojmy
Tak jsem neodolal a rozbalil po Ravenloftu i tuto krabici. Obsah je velmi podobny Ravenloftu, ale pribylo tam par novinek jako jsou dvere mezi tily a jine. Zatim jsem nehral, takze vycet novinek rict nemuzu, ale co me zarazilo, tak je kvalita komponent. Zadne zprohybane podstavce u figurek jako maji FFG, zadne polamane ci lezici figurky, vse uplne perfektni, detailni, z tvrdeho plastu. Pak kouknu na zetony a vyseky a vse sedi skoro na milimetr presne, nikde nevidim posunuty tisk ci ujetou vysekovou formu. Tak se ptam...proc to tady jde a jinde je to k placi? Sydo tvrdi, ze v tom jsou penize. Ze Wizards je bohata firma a tak si to dokaze ohlidat. Ale proc to nedokaze FFG ci AEG?ataribaby
jj, my si to taky tak nejak urcujeme podle rozumu, jak to dava smysl. Ono tedey hodne pomuze to urceni fazi. Na jednotlive faze tahu se karty hodne odvolavaji a pokud karta vylozene rika, ze se ma pridat monstrum v Exploration fazi a my uz jsme ve Villain fazi, tak ho proste nepridame.
pravidla
tak trochu jsem neporozumnel pravidlum: Nejdriv se pohnou vsichni hrdinove pak je pruzkum a pak se poknou vsechny monstra ?
mouka22
Ne, Kazdy hrac udela ten cyklus za kolo,
Hero faze, Exploration faze a Vilian faze. A tak porad dokola. Kazdy hrac ovlada pasti a monstra ktera vlastni (ma k nim karty protoze je nejak aktivoval)
Odhaleni dveri
Chapu spravne, ze otoceni tokenu dvere (na odemcene, zapastovane a zamcene) nevyzaduje zadnou akci? Kdykoliv jsem u dveri, muzu kouknout jake jsou? A slo by to i "za behu" uprostred pohybu?
kancelot
pohyb nemuzes prerusovat, takze nemuzes za behu otevirat dvere. Proste skoncis svuj pohyb u dveri a muzes je otevrit = otocit zeton dveri. Pokud jsou unlocked, tak muzes vyuzit svuj druhy pohyb a projit jimi. Pokud jsou locked, muzes se pokusit je misto boje odemknout.
rbx, dvere
Diky, moc to ma logiku. Jeste se zeptam, predpokladam spravne, ze kdyz skoncim pohyb prededvermi a otevru je, tak potrebuji dasi pohyb, abych se pohnul o 1 ctverecek na kraj dlazdice a mohl tak odkryt dalsi dlazdici? To z tech dveri dela docela zabijaka, ne? Nebo to hrajete tak, ze otevreni dveri hrace posune na kraj dazdice?
Kancelot
my jsme zadne dvere neotevirali, nestihli jsme to. Ale nic o posouvani tam neni, takze je to o tah navic.
První dojem CR a WoA
Včera mi došly od Toma obě krabice zároveň a po otevření a vytažení mě napadlo jen jedno a to masakriózní! Obrovské krabice, hezky ilustrované, sice nepřebily dojem když mi došel Descent se dvěma rozšířeními najednou, ale i tak to bylo nečekané (a to jsem viděl i nějaká videa). Příjemně mě překvapily v krabicích přihrádky, jak na dlaždice tak na karty (to se u FFG nevidí a docela by se to šiklo, sice mám koupené krabičky pro rybáře se spoustou přihrádek, ale...). Kvalitou zpracování se neliší od ostatních her co doma mám (většinou FFG), figurky, jelikož znám/hraju/sbírám D&D Minis, mě nepřekvapily (tak jo ti hořící kostlivci jsou úžasní a i přítelkyně si je zamilovala) no jen u karet mi chybí ten vroubkovaný materiál, ale to není ani plus ani mínus.
Na závěr, jsem potěšen výbornou kvalitou zpracování (nikde nic nečouhá, nikde se nic neohýbá, potisk je taky v pořádku), ale to je standart na který jsem zvyklý i od FFG. A už se těším na víkend až bude čas si je i zahrát.
rbx
Vyslo FAQ, kde je vysvetleno tahani encounters pri hallway a kdyz sentry monster poklada tile. Encounter se netaha. Ono to dava smysl. Encouters tahas jen za tiles co si jako hrac polozil a maji cernou sipku, nebo kdyz jsi neexploroval. Kazdopadne super, ze to vime ted oficialne.
http://wizards.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2096/kw/ashardalon
Jinak jsem zacal barvit vsech 42 pincliku. Zatim jsou striknuty GW cernou zakladavkou. Na tohle jsem se moc tesil. Na manlovani.
ataribaby
Do barvení jsem se taky pustil. Zatím mám namalované Kultisty, ty malý Koboldy a dva hady. Barví se to lehce ale s Ashardalonem bude dost práce. :D
vasekre
Tak pak nezapomen ukazat. Ja zatim nemam co. Mam ted 42 cernochu. Na draka se moc tesim.
ataribaby
Hm, já mám zase bělochy. :D
Malovani
Zde budu davat postup pri malovani. Zatim skoro dokonceni kobolti. Maj ty prtavy parchanty nejradsi :)
Hotovo: Kobolti, malej drak, Legion Devils
http://picasaweb.google.com/ataribaby42/DungeonsDragonsWrathOfAshardalonBoardGamePainting#
Ataribaby
velmi pusobive, jsem zveda na konecny vysledek! A hlavne na hady a kultisty, ti se mi libi nejvic.
WoA
Tak jak to tady čtu já, tak už se nemůžu dočkat, až to pošťák přiveze. Ravenloft se mi více líbí tématem - vzpomínky na dobrodružství :) ale tak snad dojde i na ten Ravenloft.
Ty fotky jsou perfektní. Moc si zatím netroufám na to malovat figruky, ale mi nic jiného nezůstane. Jen se obávám, že to nedopadneani z poloviny tak dobře :)
prvni dojem
Vcera jsem to hral prvne a byla to bitva do posledniho dechu. Byli jsme 3, hrali jsme Mysterious Chamber, vylosovali chmber plnou potvor a zvitezili. Kzdymu nam zbyly 1-2HP a oba Surge disky pryc. Proste o fous. Bezvadny.
Kubulinek
Hlavni je ze se figurky libi, tak jak si je namaloval, malovani sis uzil a ze se ti s nima dsobre hraje. Vic bych neresil. At si kazdy rika co chce :)
první zkouška
Tak dneska díky vaškovi vyzkoušeno a moc se mi to líbilo. Hrali jsme ve dvou, dali si dva scénaře ( myslím že 3a4¨) a fakt dobrá zábava.
Trošku mě zklamala grafika, mohli si s tím trochu vyhrát hlavně třeba na tech tokenech jako lává, jedovatý oblak atd.
Zato figurky jsou ale fatk úžasný.
Nemám s tímhle žánrem moc zkušeností ale v porovnání s dungeonquestem o 200% lepší.
paladin
ad grafika: je to proste jiny styl nez FFG, na ktere jsou vsichni zvykli
co se tyce porovnavani s Dungeonquestem, tak je to jako porovnavat hrusky se svestkama, kazda hra je uplne jina. Ale mas pravdu, je to o 200% lepsi nez Dungonquest :-))
Scénáře
Ten druhý scénář byl lepší. Navrácení batohu šlo v pohodě. Prohledali jsme spoustu dlaždic a nakonec ta místnost s batohem byla objevená jednu dlaždici od startu. :D Docela se osvědčila kombinace paladin a klerik. Nikdo ani jednou neumřel a potvory umíraly celkem v pohodě. Ve více hráčích by to bylo ale asi o dost těžší.
Jinak ta hra mě baví čím dál tím víc. Už aby vyšel další modul, tedy Legend of Drizzt.
Co se týká grafiky, tak mě se to takhle líbí. Vytváří to prostor pro vlastní fantazii a není to takový barevný cirkus. :)
vasekre
Ja mam za to, ze cim min hracu, tim je to tezsi.
Lino22
No, ve více hráčích chodí víc karet setkání. Ale zatím jsem to hrál maximálně ve dvou, takže nemůžu pořádně soudit.
to vasekre
To sice jo nicmene mas zase vice lidi, kteri se s temi udalostmi muzou poprat. Kdyz ses treba sam, tak mas jeden utok a konec. A uz ti nezbyva na to se prat s pasti a podobne.
vasekre
jj, paladin je muj oblibeny charakter. A Sydo hral porad za toho Lizardmena. Nejdriv nadaval, ale pak si zvykl a bylo to vcelku v pohode. U Paladina me mrzi, ze nemuze lecit sam sebe, ale asi je prilis hrdy na to, aby si oblepil bebi :-))
rbx
Ten jester je potvora nejakej slabsi nez v Ravenoftu (kde je to muj oblibenec). Ja jsem hral posledne za pulorka, panc ma ten ctyrutok a to je fakt atomovka, pouzil jsem to 2x a monstra brecely.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Brass: Birmingham
Akt. cena: 1229 Kč
Končí za: 10 dnů