Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 45 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Games Workshop |
Autoři: | Richard Halliwell |
Rok vydání: | 1989 |
Sdílej: |
Miniatures
Miniatury všechny připraveny, pár škod bylo - ulomená ruka, ozdoba na hlavě, ale slepeno a nejde to poznat.
Vím, že tady někteří říkali, že je baví právě barvení a vylupování miniatur, ale já bych uvítal jinou věc.
Kdyby se Space Hulk prodával s nabarvenými a celými miniaturami, nemělo by to chybu.
Jako pro člověka, co ho barvení nebere a deskovky bere okrajově, je to velké mínus. Jinak by to bylo 10/10. Když vidím ty krásně namalované modely, .... :-(
mevi
jsou lidi, co ti to za penize nabarvi, staci googlit. Kdyby se to prodavalo jiz nabarvene, dal bys za hru minimalne 5 litru. Coz by si nikdo nekoupil.
Miniatures
Opravdu by byla cena s nabarvením tak vysoká? To tedy radši barvit ručně :-)
Hele, já bych si to zkusil i klidně nabarvit. Na kolik peněz by mě to cca přišlo? Když bych koupil štětce a základní barvy? Sice by to vypadalo hrozně ode mě, ale lepší než nenabarvený.
Barvení
Barvení bych se nebál. S trochou trpělivosti a po pár testovacích modelech to jde každému.
Já se například nepovažuji za žádný umělecký či modelářský talent. Nicméně figurky, které jsem kdysi barvil k Hybridu nebo k Warhammeru, mají podle mě tak akorát "tabletop" kvalitu (tj. k ideálu mají na kilometry daleko, ale když jsou na hrací desce, tak to vypadá mnohem lépe než souboje červených a modrých figurek :-)
o SH
to Morthe: souhlasím s Vinasem, na SH je super ta jednoduchost. když si chci zahrát komplexní bitvu zahraju si W40k kde máš přehršel zbraní výbavy i zkušenosti (dle neoficiálních úprav, a podle 2. ed) dokonce mohu SH zařadit i mezi ty které baví mou přítelkyni. když pořádný rpg tak hrajem rpg a poslední dobou se to vše chystám skloubit, problém je v tom, že potřebuješ stabilní partu a moře času. no a deskovky nic takového nepotřebují (rpg spotřebuje čistého času nejméňe 10h). taky atmosféra se nejlépe vytvoří u jednoduchých pravidel, kdy nemusíš nad mechanismem moc přemýšlet, a jen být ve hře:-)
to mevi: GW jsou sice podle mne zlatokopové, ale určitě chtějí mít své výtvory perfektní, takže radši udělají figurky nenabarvené než neprodejné (si myslím), cena by opravdu perfektně nabarvených figurek byla neúnosná
GW se taky nechovají 100% tržně což je zvláštní
SH
To sice máte pravdu... jenže právě ta jednoduchost těžce koliduje s docela přestřelenou cenou a bojím se, že to po pár hrách upadne do stereotypu dojdi odtud tam a semel na padrť všechno co se pohne (nehledě na to, že na tohle přítulku asi nenalákám). Tudíž se to ve mě porát pěkně tluče. Kdysi jsme hrávali Warzone - souboje malých jednitek jsem dycky mohl, když si vzpomenu na compu na Incubation, úplně zamáčknu slzu... a RPG? Na to nejsou lidi =(
2.ed vs 3. ed
mám za sebou pár her (s přítelkyní) 3.ed a chtěl jsem se s vámi podělit o mé dojmy. taky je možné, že jsem nějaká pravidla pochopil špatně, tak mě když tak opravte. budu hlavně porovnávat.
Command pointy - přijde mi trochu nemotorné si je losovat. hod kostkou byl pohodlnější (a rychlejší:-)). na druhou stranu je má mariňák k dispozici jen když má na živu seržanta, což je super. i převedení zbytku bodů do tahu stealerů je dobré a hodně ulehčující pro marínu
Kostky - ve druhé ed. byly se symboly zásahu a bylo to pro atmosféru lepší (podle mne). a Jamed se házel na zvláštní k. s pouze jedním symbolem a to Jamedem (na šestce se zasekl). jak moc je pravděpodobnost jiná netuším, matiku už neumím:-)
Blipy - jak už jsem se zmínil mě se víc líbilo rozmezí genstealerů 0-6 bylo to takticky rozmanitější. zde se dá o hodně máně blafovat (holt už jsou kvalitnější scanery).
Zbraně - jsou super. bleskové pařáty i hromové kladivo se štítem jsou docela ultimátní zbraně. ani v jedné misi neumřeli (ale asi jsem měl i štěstí:-)). No a plamenomet, jak jsem psal níže, mi moc nevyhovuje, asi se vrátím k druhé edici.
komponenty - s lítostí musím konstatovat, že chodby 2. ed seděly lépe. sice jen o trochu, ale lépe. nicméně graficky jsou naprostá bomba. i modely jsou špičkové (jak jste si jistě všimli:-)) jen mě trochu mrzí, že jsou to jen Krvavý andělé. Měli je udělat víc neutrálně, aby si člověk mohl vybrat (i když ode mne to moc nesedí, jelikož já mám už skoro celou kompanii Krvavých Andělů).
no a za broodlorda a psykera jsem ještě nehrál tak nevím.
to je od mne
:-)
Tak jsem vcera poskladal Marinaky
fakt luxusni figurky:-) Ztraty krome toho serzanta s ulomenou trasni zadne. Dnes se pustim do skladani alienu.
Jinak jak se tu nekteri zminuji o jednoduchosti. Hra ma mozna jednoducha pravidla, ale jde preci o to, aby bylo slozite to vymysleni strategii. Komplikovana pravidla ne vzdy zarucuji komplexni hru a naopak, jednoducha pravidla komplexni hru nevylucuji. I dle jednoduchych pravidel lze vymyslet slozite strategie:-)
Ringo
A víš, jaký je rozdíl mezi taktikou a strategií? Taktika je umění vyhrávat bitvy, strategie je umění vyhrávat války...
MORTHE
vim, a co jako?
SH + Ringo
Ringo: Ale nic...
SH: Space Hulk má sice podle mnohých jednoduchá pravidla, což umožňuje jeho svižnost, jenže když tak pročítám tuhle diskuzi, tak mě nějak stále ty drobné detaily (jako např. plamenomet) v pravidlech přesvědčují, že to nějak není ono. Tak já nevím, mám do toho ty prachy vrazit, nemám do toho ty prachy vrazit. Babo raď =(
Taktika versus Strategie
Líbí se mi definice z wikipedie:
Strategie určí cíl (na koho udeřit a co dobýt), zatímco taktika definuje způsob (na kterém úseku a jakým způsobem útok provést). I tak je ovšem hranice mezi těmito dvěma disciplínami velice neostrá a obě oblasti se překrývají.
Recenze?
Nemohli byste opravdu někdo napsat recenzi, jak jsem teď žádal v jiném vlákně. Chtěl bych se o té hře něco dozvědět. Tady v téhle diskuzi jsou zmiňovány základní mechanismy, tak bych byl rád kdyby to někdo ochotný shrnul do samostatného textu. Please !
Kren 9:59
presne tak, takze doufam ze se Mortus nepokousel jizlive me popotahovat za to, ze jsem napsal u SH o strategii, kdyz simuluje bitvu. Ono totiz se to postupne zuzuje. Vedu-li valku, mohu mit strategii. Konkretni bitvy jsou uz o taktice. Vedu-li bitvu, opet to mohu zuzit, mohu mit urcitou strategii jak ji vest a jestli se to povede, to uz je na taktickych schopnostech jednotlivych marinaku:-) Proste strategie bude poslat toho tam, tam a tam, taktika uz bude o samotnem postaveni na pozici a vyuziti treba konkretni zbrane.
youtube
tří dílný záznam druhé mise:
http://www.youtube.com/watch?v=DlCgTUKgFeo&feature=PlayList&p=F1C84BF0368BF36C&index=0&playnext=1
moc pěkné
youtube - doplnění
součástí videa je i vysvětlení pravidel....
mevi
tak na ebay vidim prodavat Space Hulk Pro Painted za 550 dolaru, takze asi tak, co se ceny tyce :-)
to Morthe
Vidím to stejně jako ty, pořád se nemůžu rozhodnout :-) A každou chvíli se dozvím o SH něco nového, co převáží ručičku váhy jednou na jednu stranu, jednou na druhou stranu :-) Dej pak vědět, jak jsi se definitivně rozhodl a proč :-)
Boldrick
command pointy - pokud jsem to z videa dobře pochopil, tak počet command pointů mariňáků je pro hráče Stealerů neznámý, což mi přijde geniální. Ve druhé edici se házelo kostkou, takže byl počet command pointů veřejný i pro Stealery. Chápu to správně?
Co se týče kostek, tak to souhlasím. Jsou sice hezké, ale více se mi líbí ty se symboly zásahů z druhé edice, stejně jako jamed kostka
command pointy
Dnes jsme hráli dvě hry z mart,který mě upřesnil některé nové pravidla a co se týče command pointu, tak mě se líbí že si je vylosuješ a máš je skryté a mužeš si ještě nějáké nechat na tah genesteleru a ještě pokud máš serženata va hře a nelíbí se ti jakej sis vylosoval command point mužeš si ho vylosovat ještě jednou.
to Beholder
aha :-) tak jsem to špatně pochopil. Já jsem hodně pospíchal takže jsem to jen tak prolít a na to je moje angličtina nedostačující
Sehnání
Dá se ještě někde sehnat ???
CP
Tak vzato kolem a dokola se nemusí skrývat jen hodnota velitelských bodů. Hráč, hrající za stealery, by nemusel znát ani množství zbývající munice pro plamenomet a rotačák, potažmo psychických bodů u Libariana.
Jenom by bylo třeba mít dostatečný počet žetonů, reprezentujících konkrétní munici, které by se při každém použití následně dávaly stranou. Ale tak, aby si je protihráč nemohl spočítat.
V případě předchozích edicí koneckonců kdysi padnul podobný návrh, že by hráč hrající za stealery neznal cíl mise, tedy že např. v případě aktivace nějakého terminálu by se tyto nacházely ve více místnostech a hráč hrající za termity by následně až hodem kostkou definoval, který že je ten pravý.
Uvedené mělo zabraňovat hromadění stealerů na určitých místech mapy a negování jejich vyčkávací taktiky, nicméně ve třetí edici se zdá, že budou vůbec poprvé tahat za kratší konec provazu. Co jsem měl zatím možnost odehrát (asi polovinu misí z celkového počtu 12), marína má tady navrch. A někdy dost výrazně.
kren
no, mam obavy ze se po tom jen zaprasilo. Zkus to Ogri doupe nebo Cerneho Rytire
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sheriff of Nottingham (2nd Edition)
Akt. cena: 763 Kč
Končí za: 1 den