Runewars - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, strategická, budovatelská, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

1. Hra - report

Tak jak jsem slíbil, tak konám a budu týrat ty, kdo ještě čekají. Včera jsme se poprvé sešli na Runewars a navzájem jsme se přiznali, že jsme trochu pesimističtí - kvůli tomu všemu hypu a očekáváním jsme se báli zklamání. Po 5 minutách vysvětlování pravidel se očička rozjasňovala, koutky zvedaly a ruce třásly nedočkavostí. Když jsme se dostali k tomu, že v zimě zamrzají jezera a jdou tedy překročit, nadšení neznalo mezí (to jen abyste věděli, jaké maličkosti nás dokáží potěšit).

Takže - sešli jsme se v 18:00, do 19:30 jsme vysvětlovali pravidla, kecali o všem možném a stavěli herní desku. Už to je minihra sama o sobě a výsledná mapa dost diktuje průběh hry. Mezi počáteční částí území elfů a lidí se táhly Pyreneje a tak tyto dva národy uzavřeli jakési spojenectví proti nemrtvým a démonům. Stavba mapy je velmi zábavná a nad každým položeným kouskem jsme dlouho dumali (přeci jen jsme hráli poprvé a nevěděli, co čekat).

Složení frakcí tedy bylo následující: Zoltán - démoni, Honza - lidé, Iggy - elfové, sydo - nemrtví (hurr, durr!). Hned první jarní karta umožnila všem rekrutovat a tak se naše armády utěšeně rozrostly. Všichni jsme se hned snažili narekrutovat nějaké neutrální jednotky, ale ouha - pro rekrutování musíte přijít na pole s potvorami, zaplatit 1-6 žetonů vlivu a za každý zapolacený žeton líznete kartu. Pokud je alespoň na jedné kartě zlatý symbol, byli jste úspěšní. Jinak na vás potvory zaútočí nebo ustoupí. Průšvih je, že v balíčku fate karet tvoří zlaté znaky asi 20%, tudíž pokud nemáte alespoň 4 žetony vlivu, diplomacii nezkoušejte, je opravdu těžká. Většinou se spíš vyplatí potvory vyhnat. Jen Honza byl úspěšný a pomocí 6 žetonů získal dva draky. S těmi vytáhl proti Zoltánovi, nicméně ten se ubránil a přešel do protiútoku. ABych nezapomněl - hned první zimu nám celkem dost jednotek pochcípalo. Standardně totiž může být na jednom území maximálně 8 jednotek, v zimě však jen tolik, kolik má jejich majitel jídla. A jelikož jídla jsme měli málo a nikdo nesklízel, dobrá čtvrtina jednotek zařvala.

Já jsem mezitím uzavřel s démony pakt o neútočení a vydal se směrem k elfům. Kousek od jejich lesa se totiž objevil Dračí Trůn, který se počítá jako jedna Dračí Runa (musíte mít 6 run, abyste vyhráli, přičemž každý začíná s dvěmi). Trůn jsem dobyl pomocí lučištníků a nekromancerů a postavil kolem něj pevnost, abych si ho pojistil. O pár kol později jsem vtrhnul na Iggyho území, abych od něj získal svou šestou runu. Iggy byl opevněn ve své pevnosti, ale pomohl mi "generál mráz" - opět přišla zima a Iggy měl jen dvě jídla, kdežto já 8. Pomocí rozkazu "conquer" jsem tedy zaútočil na jeho hladem a zimou zdecimované jednotky a získal šestou vítěznou runu. Nutno říci, že v tom samém kole by vyhrál i Zoltán, který téměř vyhladil lidsku rasu pomocí své armády démonů a také si brousil zuby na 6 run, jen jeho karta se řešila později.

Ze hry jsme byli naprosto nadšeni a já se nebojím říct, že ještě předčila mé už tak vysoké očekávání. Pokud bude i příští hra taková, jde u mě na naprostou špičku. Trvala dlouho, ale to jen díky tomu, že jsme hráli poprvé a nevěděli, co čekat a dělat. Stejně jako u většiny strategických AT her můžete mít perfektně načtená ptavidla, ale když je mapa postavená a vy máte udělat svůj první krok, nevíte co s tím, možností je moc. Jinak hra plyne velice svižně a bez prostojů, soubopje odsýpají a i když jsou rychlé, taktika v nich je. Během boje můžete jeho výsledek ovlivnit pouze taktickými kartami (pokud je máte), ale nejdůležitější je skladba vašich vojsk. Pokud spoléháte pouze na pár velkých a pomalých nestvůr, může se lehce stát, že vás soupeřova armáda rychlých lučištníku zdecimuje dřív, než stihnete zaútočit. Musíte mít tedy armádu vyrovnanou, přičemž pro každý národ to znamená něco jiného (odlišnost jednotlivých ras je pro mě další velký plus).

Jak říkám, hra má vše, co jsem od ní čekal a ještě mnohem víc, třeba se mi moc líbí efekt zimy - pokud máte dostatek jídla, je velmi výhodné počkat si na zimu a pak zaútočit na oslabeného soupeře. Systém surovin je vůbec moc chytrý a nemusíte se brodit hromadami žetonů a počítat, kolik jaký soupeř může čeho rekrutovat - prostě kouknete a vidíte.

Ještě bych se chtěl vyjádřit ke komentářům na BGG ohledně toho, že hrdinové jsou prý k ničemu a do hry jsou přidáni jen tak navíc. Naprosto nesouhlasím! Hrdinové jsou důležitou součástí hry a jeden ze způsobů, jak získat runy. To že neinteragují s armádami mi vůbec nevadí, nejsou to přeci vojevůdci, ale zvědové a dobrodruzi, kteří jdou za svými questy. Ti lidé z BGG totiž hráli RW v FFG centru, kde se nehrálo s žetony průzkumu. Ty s epoloží na počátku hry na každé pole a pokud tam přijde hrdina, žeton otočí. Mohou tam být bandité, pasti nebo různá místa (portály, Dračí Trůn, Kobky). Tato místa dodávají každé hře osobotist a "šťávu", třeba portály jsou podobné jako červí díry v TI3 a mohou tak urychlit pohyb a útok na nepřítele. Dračí trůn zase slouží jako přirozený zdroj konfliktu - kdo by si nechal utéct dračí runu.

Uff, zž toho je ažaž, prostě jsem nadšen na nejvyšší míru a ostatní na tom nebyli jinak. I když jsme to hráli jako člobrdo a strategických chyb sekali fest, pravidla přešla do krve rychle a zábava byla velká. Jen s pohybovými kartami byly zmatky - strategize posunuje jednotky pouze do soudedních prázdných nebo přátelských polí! Před panem Konieczkou smekám svůj skalp (one hundred nazi scalps!), tohle mohl vymyslet jen blázen nebo člověk, který má svou práci rád, rozumí jí a je zkušený. Pan K. je patrně včechno najednou. Hodnotím po jedné hře a stojím si za tím :)

Btw. ty 3D hory jsou nutnost, plocha je dost zaplněná a kdyby byly jen nakreslené, snadno by se přehlédly.
28.1.2010 09:57:17

to Speedy
Hru jsem ještě nehrál, ale pravidla mám přečtená, tak se pokusím odpovědět.
1) Nevidím problém v tom, když bys chtěl zaútočit na hex, kde má protivník jen routed jednotky. Dokonce jsem si přesně tenhle scénář představoval při čtení pravidel. Zaútočíš na hex proti normálním jednotkám, zdecimuješ je a donutíš je stáhnout a dalším orderem (nebo supremacy bonusem Mobilize) zaútočíš na hex, kde se stáhly. Když jsou všechny jednotky routed, tak je prostě pozabíjíš bez boje. Tohle je ale asi celkem problém zahrát, protože při stažení jednotek z boje (retreat) je hráč nucen se stáhnout do friendly oblasti a jen tehdy, pokud kolem friendly není, tak může do empty. Pokud se stáhne do friendly, tak tam pravděpodobně bude mít nějaké "postavené" (neroutované) jednotky.
2) Mám takový pocit, že jsem někde v pravidlech četl, že jednotky nemohou nijak opustit aktivovaný hex. Jediná možnost je při stahování (retreat) z boje.

31.1.2010 13:39:41

Doplnění
ad 2) Jo, tak můj pocit byl správný:
"Activated Area: Any area that contains a friendly activation token. Units may never move out of an area containing a friendly activation token (except when retreating – see page 22)." (slovníček na straně 15).

31.1.2010 13:42:29

Kadaver
Máš recht, jen u 1) nemůžeš zaútočit supremacy bonusem Mobilize, jelikož se tam píše, že nemůžeš vyvolat bitvu pomocí supremacy ability této karty.

31.1.2010 15:08:16

sydo
Podle mě má Kadaver pravdu v tom, že klidně můžeš útočit na samotné routed (já překládám jako "rozprchlé") jednotky. Supremacy bonusem Mobilizace můžeš vyvolat bitvu, ale pouze v případě, že hlavním efektem této karty jsi bitvu nevyvolal.

31.1.2010 15:25:35

Další hra
Tak včera jsme hráli třetí hru. Počáteční stavba mapy má opravdu velký vliv na hru - já byl se svými elfy v rohu, obklopen všemi možnými surovinami a městy, nemrtví se krčili na konci dlouhé cesty a na samotnou plochu se mohli dostat jen kolem Uthuk Y'llan, střetnutí těchto dvou bylo tedy nevyhnutelné. Lidé byly mezi mnou a Uthuky a byli to právě oni, kdo na konci vyhráli a zdecimovali démonickou rasu. Já udělal chybu, byl jsem pozičnš v klidu a měl jsem se tedy vyprdnout na zbrojení a místo toho najmout víc hrdinů a jít po questech. jenže jsem hrozně chtěl ochočit draka (povedlo se) a také v boji vyzkoušet kombo crack shot + overpower (zraˇb jednotku + zabij zraněnou). Armádu jsme měl fest, ale k boji se nedostal, kolo před prvním střetnutím lidé vyhráli. Hra opravdu fandí útokům a nějaké zakopávání se nepodporuje. A čím dál víc se mi líbí bitvy - podle čtení pravidel se mohou zdát náhodné, ale mě to nepřijde, během boje už bitvu neovlivníte, důležitá je však skladba vaší armády, kterou do bitvy pošlete. Nemrtví se třeba v přesile, ale bez death knightů snažili dobýt Uthukskou pevnost bráněnou berserkry a 4 warlocky. Právě warločí rain of fire udělal v řadách mrtvol paseku a spolu s pár berserkry bylo vymalováno. Uthuci ani nemuseli z věže vypustit číhající hungry spawn. Takže příšt si dáváme o dost víc záležet na stavbě mapy, mění totiž každou hru (což se mi moc líbí).

2.2.2010 09:49:17

stavba mapy
Musím potvrdit, že stavba mapy je hodně důležitá. Zároveň to tuhle hru činní naprosto jedinečnou. Co se týče bojů, je opravdu třeba taktizovat již při sestavování armády, která do boje půjde.

2.2.2010 11:14:23

RW
U nás včera Runewars procházely dvojím testem - zda se vlezou U Havrana na stůl (vešly) a zda ji s námi budou hrát i nováčci, křtění pouze Cosmic Encounterem a Dunou (hráli a líbilo se). A nakonec prošly i testem odolnosti, kdy byl jeden dílek zkropen minerálkou a vydržel. Asociace hospodských hráčů tedy schválila. A lidi kolem docela čuměli, přeci jen je to impozantní hra :)

2.2.2010 11:23:27

1 hra
Tak jsme včera večer po dlouhých přípravách odehráli první hru. Protože hraju s dětmi, museli jsme udělat zatím alespoň provizorní amatérské překlady karet (naštěstí jsem ke hře přibral rovnou obaly na karty, takže překlady stačilo jen vsunout do obalu, ale protože ty překlady má na svědomí žák ZŠ a nejsou stylisticky ani gramaticky zcela správně, ani se je neodvažuju vložit zde mezi profesionální materiály, ale na takovéto domácí hraní stačí). Hru jsme si fakt užili i přes určitá tápání a nejistoty. Je toho opravdu hodně, na co je třeba dávat pozor,já osobně třeba často zapomínal zahrávat taktické karty. Počáteční mapu jsme stavěli natřikrát, než jsme vyhověli pravidlům, ale pak už to jelo. Boje jsou v této hře řešeny opravdu hodně zajímavým způsobem a ta hra s hrdiny je určitě oživením. Rovněž musím potvrdit, že hodně záleží na umístění domovské oblasti k mapě. V naší hře zvítězili nakonec mí Daqanští Lordi a to na jaře pátého roku a protože druzí Balduinovi Elfové měli na konci 5 Run, zvítězilo dobro na celé čáře. A hrál s námi i 8 letý špunt a byl to takový nečekaný prvek náhody. Jít s ním do dražby je o zdraví, protože nikdy neudělá to, co by všichni čekali a i když samozřejmě ještě některé věci nechápal a neměl ani šanci na vítězství, dobře se bavil po celou hru a měl radost z každé povedené akce a z každé pořízené jednotky. Celkově jsou dojmy po první hře veskrze pozitivní !!

7.2.2010 19:01:44

1. hra
Dnes vyskusana prva hra a dojmy su vynikajuce. Spolu s rozostavenim a vysvetlovanim trvala hra 5 hodin. Hralo nas ale 6 (2 za Ludi a 2 za Uthukov) takze dohadovanie spolu s doladovanim pravidiel hru trochu zdrzovalo. Dalsie hry asi nebudu trvat vac ako 3 hodiny. Vitazmi sa stali v lete 5. roku Ludia - s trochou nahodnej pomoci od Elfov :o).

7.2.2010 19:59:52

Hra ve 2 hráčích
Hrál ji již někdo ve 2 lidech a jak to vidíte s hratelností v tomto počtu?

8.2.2010 11:24:15

1. hra
Po sobotní celonoční pařbě hodnotíme na 10/10 – odehráli jsme čtyři hry hned po sobě (všechny ve čtyřech), z nichž první trvala 3 hodiny i s vysvětlováním pravidlem, ty další max. 1,5 hodiny – po osvojení základních principů je hra svižná a odehraje se rychle (jen ta půlhodinová příprava se zkrátit nedá).

Hra vypadá velice vyváženě (pokaždé vyhrála jiná rasa), na startovní stavbě mapy záleží jen, co se týče strategie – pokud nevyjdou suroviny, dá se vždycky hrát jinak. Povedlo se odehrát vojenské vítězství, vítězství skrz hrdiny i skrz vlivy – pokaždé vlastně jinak, takže i co do strategií je to dost variabilní.
Co by se možná dalo vychytat v případném rozšíření, je hra hrdinů – jelikož je celkem zábavná, nebylo by od věci ji aktivovat víc než jenom jednou za rok, i když pak by to asi bylo už moc silné… Takhle jsou hrdinové velmi užiteční, ale pořád spíš v pozadí a na rozdíl od jednotek na nich vlastně až tak nezáleží, když náhodou umřou (pokud tedy nenesou nějaké předměty).

Nemůžu se dočkat další herní seance :)

8.2.2010 12:12:02

Dansemacabre
Tomu říkám dostat hru do krve :) 4x po sobě :)
Jinak s tím časem souhlasím, nám to napoprvé trvalo cca. 2,5 hodiny

8.2.2010 12:25:49

karty (taktické, roční doby)
Některé mi možná příjdou až moc ultimátní - pár karet ročních dob dokáže slabého hráče ještě víc podělat (někdy opravdu fest), taktické zase jen tak zčista jasna přebírají hrdiny nebo kradou runy - zkrátka dělají věci, kterým se nedá bránit, což mi přijde jako docela nefér.

8.2.2010 15:42:50

Danse
Wow, 4x po sobe jsem snad nehral nikdy nic krome Bluffu:) To teda muselo chytnout:) Jsem na to dost zvedav, zkusim si to zjevne az o vikendu na Rece, minulej tyden nemoc a ted moc prace, blbe kombo...

8.2.2010 15:52:55

aneken
Ono dost záleží na tom, jaké je složení herní skupiny. Když hraje banda geeků, není problém ani v osmihodinovém sledu x desítek partií Dobyvatelů vesmíru :)
Runové války nadchly, hned zítra večer jedeme další kolo. (Což možná není moc dobrý nápad, když se ráno vstává do práce... muheheee)

8.2.2010 16:00:15

Nase první hra a pul
Hráli jsme poprvé runewars ve 2 a pár věcí se nám tam moc nezdálo i když podle pravidel jsme hráli dobře tak to popisu a třeba někdo na to napíše svoje zkušenosti :-) takže v průběhu hry jsme se dostali do situace kde každý měl dvě armády asi po 6 figurkach tak aby na něj druhý nemohl zautocit a nikdo se potom už nehýbal protože každý takhle bránil to svoje území a kdyby se někdo přiblížil na dosah 2 poli další by ho hned napadl všemi figurkami zatímco on by tam mohl mít jen 8 figurek ani na neutralni jednotky se kvůli tomuhle neutocilo dale pak hrdinové jakmile splnily dva svoje počáteční úkoly už se s nima prakticky nehrálo získat runu za úkol je fajn ale je to malá šance ale nevím k čemu dalsimu ti hrdinové jsou , nikomu se nechtěla duel s nepřátelským hrdinou protože nevěděl jaký má artefakty(teda jeden artefakt každý měl ) a aji kdyby vyhrál nic by z toho prakticky nemel kromě dalšího artefaktů a další kárticky úkolů bylo velmi těžké získat protože na mapě bylo jen jedno město a když ho někdo získal radši si vzal něco jiného než úkol. Pak po první hře jsme zkusili ještě jednu kterou jsme nestihli a tam protihráč měl u svého města hex se 2 obry a 3 kladívky . Hned na začátku si vzal kartičku která dovoluje vzít všechny neutrální jednotky z polička kde je hrdina a dát je na své území aby se k vám přidali to použil na ty dva obry a takhle získal 2 silný jednotky a k tomu pak pole se 3 kladivky v dalším kole vytáhl s armádou kde měl už 3 silný jednotky na mě a já se ani nemohl ubránit pořádně . Pak ještě byli situace kdy jsou někde neutrální jednotky a já je obklíčil aby neměli kam ustoupit pak začal vyjednávání třeba s jednou jednotkou vytáhl si že mají ustoupit a protože neměli kam byli zničení . Díky za případné komentare

20.2.2017 10:29:08 | Upraveno autorem (porovnej)

skat
No ono většinou uprostřed mapy vznikají zóny, kde se buď zoufale bojuje o nějaký proražení nebo vyčkává na chybu či dobrou kartu taktiky. Ono ve dvou se dá spíš útočít, nikdo ti nevpadne do zad, pokud máš pocit, že máš převahu ve zdrojích můžeš to hrát na opotřebávací válku kde budeš mít postupně větší a větší převahu v jednotkách protože protivník jich tolik nenaverbuje, pak jsou karty taktiky jako překročení hor nebo umístění aktivačního žeton nepřítele na nějaké území, takže tam už ten rok nemůže, které ti můžou dát nějakou výhodu stejně tak můžeš počkat na zimu ap řejít někde vodu. A taky nezapomínat, že i když je útok na pevnost odražený, ale poraženému zůstala aspoň jedna stojící jednotka, je pevnost i tak poškozena.
A ono u Runewars to není zas jen o válčení, někdy je výhodnější si držet nějakovou patovou pozici a sbírat runy spíš přes vliv(jsou tam u ročních období dražby, kde ten co má nejvíc získá runu) nebo hrdiny (je tam mezi poklady několikrat Timmorans Shard nebo jak se to jmenuje co ti dá runu, a pak je tam titul který za odhození 3 pokladů v součtu od hrdinů dá taky runu.

Hrdinové se hodí i na průzkum území, abys věděl kde jsou pravé runy (na jakémkoli území přes které hrdina prochází sí můžeš zkontrolovat co tam je za runu), na získávání pokladů přes který se můžeš dostat k runám a taky jsou fajn na využití v boji jako podpora na líznutí karty navíc. A zas nezapomenout, že hrdina se může hýbat nejen v létě ale i využitím těch povelových karet.

Jinak nepodceňovat budování mapy, opravdu se snažit stavět mapu tak abys nikomu nedal moc velkou výhodu ve zdrojích, ono tohle je pak hodně důležité ve víc hráčích ale i ve dvou pokud víš, že si budeš vybírat domovské království až jako druhý není dobré aby vznikla část mapy, kde bude dobrá dostupnost jídla zatímco u druhého to bude na jídlo chudé. Protože protivník si samozřejmě vybere to lepší :)

To s těmi neutrálními jednotkami, tam by se zrovna u téhle karty měly stát rozprášenými, takže se s nima může přesunout až na jaře, ony tam pak jsou karty, které mu můžou neutrální jednotky sebrat, pokud nemá dost vlivu, nebo karty taktiky, který je donutí ustoupit a ty pak můžeš zaútočit na jeho oslabenou armádu, ale každopádně to může být na začátku nepříjemné.

20.2.2017 12:03:03 | Upraveno autorem (porovnej)

Froggery
Moc děkuji za odpověď :-) jinak hra se nám moc líbí i když jsme hráli zatím jen jednu ale další budeme hrát už nejspíš podle těch novějších pravidel , myslím že vnesou do hry víc konfliktů a ne že bude každý zakopaný s runama na malé části mapy . Vím že ve hře o konflikt tolik nejde ale my konflikt ve hrách milujeme a tak to pro nás snad bude lepší :-D ještě mě přišli u elfů za který jsem hrál hodně silná ta schopnost čarodějek měl jsem jich vždy aspoň polovinu armády a díky jejich schopnostem se soupeřovy hlavní jednotky nikdy ani nedostaly na tah :-D

20.2.2017 13:24:03 | Upraveno autorem (porovnej)

skat
Jj doporučuju hrát pravidla revidované verze. A zakopat se na malým území není taky ideální, protože pokud máš víc run, už je pak nemáš kam dávat :) Tak ony Runewars jsou lepší ve třech čtyřech ale i ve dvou jsou fajn, jen je to takové přímočařejší.

Jj čarodějky v revised jsou silnější, mohou odhánět jednotku dle tvé volby, pamatuju boje, kde mě fakt dost naštvaly :)

20.2.2017 13:31:34 | Upraveno autorem (porovnej)

Froggery
a ještě prosimtě s téma neutralama když se s nima normálně biju a na konci bitvy a nějací zůstanou ustupují nebo se ke mě přidají ? A můžu se v bitvě záměrně rozhodnout nevyužit třeba zvláštní schopnost jednotek třeba tě čarodějky nebo jiné jednotky ? A poslední věc přišlo nám že neutrální jednotky když s nima bojují jdou většinou velmi snadno porazit například právě takoví obří nebo dračí když je jeden nebo dva tak než se na ně dostane řada tak se většinou rozpráší a když ne tak i tak bez zvláštní schopnosti skoro nic neudělají :-D s počáteční armádou mi přijde že můžeš porazit skoro všechny neutrální jednotky . Jinak na výhru potřebuješ jen celkem 6 hexu ovládat kam dát runy ne ? 3 jsou tvé říše a 3 další na ty další 3 dáš 3 pevnosti a jseš zakopanej :-D

20.2.2017 13:52:40 | Upraveno autorem (porovnej)

reevidované pravidlá
My práve uvažujeme, že by sme sa vrátili naspäť ku klasickým pravidlám rozloženia rún. Posledné hry sa nám neskutočne natiahli a už to bolo únavné hrať. Ani raz sa nám za cca 15 hier nepodarilo skončiť skôr ako v šiestom roku. Preto staré pravidlá rozloženia rún s tým, že použijeme silnejšie mestá z rozšírenia. To je podľa mňa ideálna kombinácia :)

20.2.2017 14:21:40

skat
Neutralove ustupují jako ostatní protivníkovy jednotky, jen kdyby se někdy stalo že z nějakého důvodu zůstali sami na neutrálním území stanou se z nich opět neutrální jednotky, které nikomu nepatří.

Zvláštní schopnost jednotky je dobrovolná i když nebude moc situací,kdy ji nebudeš chtít použít.

Tak to je na veliteli armády jestli bude rozprasovat a zranovat si slabší jednotky nebo to dávat do tehle, zas rozprášena šestiúhelníková jednotka se pořád pro skóre počítá jako stojící a draci a obří vydrží víc zranění a zraněný obr se zvláštní schopností nadělá dost škod :-)

Tak šest by stačilo ale nemusíš pak mít dost zdrojů a protivník tě může začít válcovat. Určitě lepší se snažit aspoň zezacatku roztáhnout nabrat zdroje a pretahat runy do domovské říše dokud to jde :-)

20.2.2017 19:28:53

Froggery
Ale já spíš myslel jako utok jen na samotny neutrální jednotky na mapě. Například při útoku na sorcerery s 3 trojuhelnickovými jednotkami ta jejich schopnost mi přijde celkem zbytečná, aspoň jeden umře při mým prvním útoku a potom stejně vyhraji na počet síly . a při útoku na jednoho draka nebo obra je vždy někdo routne , než se dostanou na tah. navíc na draka stačí zaútočit bez jednotek s trojúhelníčkem a vždy stejně vyhraje na počet sil na konci . napadlo nás ty neutrální jednotky nějak zesílit , třeba jich dávat dvojnásobný počet na mapu , ale tolik jich zase není.

22.2.2017 12:34:46

skat
Tak oni nemají být nějak extrémně silný, to by pak mohl buď mít někdo problém se rozlézat po mapě ze začátku nebo ten kdo by si je naklonil by získal až moc velkou výhodu.

22.2.2017 13:12:32

Vybíráme z Bazaru

PánoPrstenů - vse, co vyšlo + 3D insert
PánoPrstenů - vse, co vyšlo + 3D insert
Akt. cena: 7000 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas