Infarkt - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Současnost
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Czech Board Games
Efko
Autoři: Vladimír Brummer
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Úprava pravidiel

To, že si hráči mohli sami vybrať kartu udalosti, nám prišlo pre párty hru ako dosť silný taktický resp. nelogický prvok. Doma sme zaviedli nasledujúcu úpravu: vždy vykladáme všetkých 6 kariet udalostí a hráč si vždy hodí klasickou kockou (k6), čo sa mu prihodilo. Vrelo odporúčam vyskúšať :).
--
Resp.ako píše nižšie Venca81, je ešte lepšie je nechať karty udalostí otočené lícom dolu a ťahať si náhodnú kartu :).
11.6.2012 12:45:51 | Upraveno autorem (porovnej)

to acedrac
Nějak jsem nepochopil, co je špatného na taktickém prvku v party hře.

11.6.2012 13:04:48

acedrac
Musím uznat, že v prvních hrách jsme tuto fázi hráli špatně. Vyložili jsme daný počet karet (počet hráčů + 1), ale lícem dolů. Takže si každý náhodně vylosoval tuto událost. Přišlo mi to v takové hře logičtější. Pak jsme si ale přečetli pořádně, že opravdu si tuto kartu vybírá každý sám. To je podle mě hloupost, více se nám tedy líbí naše první varianta, že si kartu vybírá každý skrytou. Vnáší to do hry překvapení, takže akce "tchýně na návštěvě" je opravdové překvápko :-)

11.6.2012 13:23:23

Karty událostí
A proč takhle ničíte jednu z nejvtipnějších částí hry? Rozhodovat se, jestli budu mít raději narozeniny, nebo raději dám přednost strašnému průjmu, je na zápisy do kronik (samozřejmě, že průjem je lepší, ale povídej to neznalcům). U výběru událostí vždycky zažijeme kopu legrace a hru to podle mě jen zlepšuje. Není to taktické rozhodování, které by bylo základem pro paralýzu a výběr je vždycky bryskní, tak asi nepochopím, proč tento mechanismus chcete zahodit.

11.6.2012 13:45:55

dovysvetlenie
ad kren: Samozrejme, v hre je kopec taktických prvkov, len tento mi príde dosť nelogický. Som sa nevyjadril najpresnejšie ;).

ad kadaver:
Prečo ja určujem, čo sa mi stane? Udalosti by mali byť náhodné, nie? To akoby som mal v hre D&D pri prechode podzemím na výber z kariet udalostí a vyberiem si aká potvora ma stretne a či na mňa spadne strop, alebo je v podzemí kľud a hrdinovi sa regeneruje život. Chýba tomu moment prekvapenia predsa! Nehovorím, že je to analysis-paralysis prvok a fakt je skôr nelogický ako príliš taktický.

ad Venca81: No tá vaša úprava je ešte lepšia! My sme takto videli, ktorých 6 kariet môžme schytať. Ale ak sú otočené alebo sa jednoducho ťahajú z balíčka, je to to úplné prekvapko :). Najbližšie hráme určite so skrytými kartami, dík za tip!
--
Mne to skrátka príde tak, že ak chcem hrať párty spôsobom, mali by sa karty udalostí ťahať náhodne a nevyberať. Ak chcem hrať euro-suchopárnym spôsobom, karty sú otočené lícom a vyberám si takú, ktorá mi najmenej poškodí.

11.6.2012 14:14:53

to Acedrac ad Úprava
Aha ...
nicméně Kadaverův přístup je mi bližší a zábavnější, tohle není kdovíjak vážná hra, tak ten výběr události beru jako součást mechanismu téhle hry.

11.6.2012 14:20:50

ad kren
Tak vidíš :). U nás sa všetci, čo sme to hrali, zhodli na tom, že zábavnejšie je to naopak s prekvapením :).

11.6.2012 14:36:26

úpravy
Právě nás taky bavilo, že šlo o překvapení. Hele prostě vybrat si den, kdy budu mít strašný průjem? Nebo si určit, že mě vykradou zloději? To je blbost! :-)

11.6.2012 14:57:57

úpravy
Doma to hrajeme podle pravidel a i když Vaše nápady (kostka, karty lícem dolů) jsou jistě zajímavé, tak mi nějak přijdou jako jakákoli karetka a nebo kostkovka, kde záleží jenom na štěstí. Přeci jenom to rozhodování, které zlo je pro mne horší, tuto hru posouvá někam jinam.
Ale proti vkusu žádný dišputát!

11.6.2012 21:16:56 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

NEXUS - Arena Combat System - zánovní
Akt. cena: 2499 Kč
Končí za: 13 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas