Earth Reborn - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Ludically
Z-Man Games
Autoři: Christophe Boelinger
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

licitace

Zdravím, chci se zeptat jak to je s licitací o přerušení pokud hráč začíná nové aktivační kolo na sousedním políčku druhého hráče, ale druhý hráč na něj nevidí (má jej za zády). Může druhý hráč požadavovat licitaci o přerušení (jakože nepřítel vstoupil na sousední pole poprvé) ? Nebo se tato licitace vztahuje pouze pokud kolem kolem figurky procházím ? Chápu, že hned po oktivaci oné postavy, kterou vidím, mohu požadavovat o přerušení, ale pokud začíná na sousedícím políčku a nevidím na ni, tak nevím jak to je... Děkuji
18.1.2015 16:41:44

..
duel v akcnej faze funguje pre NEaktivneho hraca vzdy vzhladom na jeho konkretnu figuru a jej vyhlad LOS (cerveny a oranzovy vonkajsi vysec)

neaktivna postava moze skusit prerusit inu ak:
1. sa AKTIVUJE v jej LOS (vtedy aktivny hrac priraduje OT a CP az po vysledku bidu)
2. vstupi do jej LOS po prvy krat vramci aktivacie
3. vstupi v jej LOS po prvy krat na susedne pole..

Ak je viacero neaktivnych postav, ktore splnaju teto podmienky, neaktivny hrac si v kazdom momente moze vybrat len jednu postavu, ktorou prerusi

Aktivna postava moze byt prerusena aj viac krat za svoju aktivaciu, ale vzdy len v 'novej situacii' (z pohladu neaktivneho hraca, v ramci pohybu sa moze dostat postupmne do vyhladu viacerych postav napr., vtedy moze kazda postupne prerusit)

Odpoved na Tvoju poslednu otazku> ak super aktivuje postavu na ktoru moja nevidi, nemozem ju prerusit aj ked je na susednom poli (podmienka je VZDY LOS)

21.1.2015 10:32:36 | Upraveno autorem (porovnej)

díky
Super děkuju, nějak jsem to z těch pravidel nepochopil při téhle situaci, jestli platí ten LOS i pro sousedící pole. Díky za objasnění.

21.1.2015 15:42:30 | Upraveno autorem (porovnej)

otevření dveří
Ještě bych měl jednu otázku. Když ukončím s postavou tah způsobem, že otevřu dveře (bude to poslední můj krok) a za dveřmi bude postava nepřítele a bude na mě vidět. Může požadovat licitaci o přerušení ? Nebo, protože už dál hrát nebudu, tak se hrát o přerušení nebude ?
Díky

24.1.2015 20:17:47

..
Odpoved na Tvoju otazku je ano, moze prerusit..
Toto suvisi len s novo-splnenou podmienkou (super sa objavi v LOS p oprvy krat) a s tym, ci ma este kapacitu CP (podmienka, aby postava mohla preruisit, okrem Nicka a Jess, ktory mozu specialkov ziskat CP aj ked uz nemaju kapacitu)
, nesuvisi to s tym, ci aktivna postava bude alebo nebude dalej konat (toto technikcky nevies, kym nie je pridelene CP coz je vzdy sekvencne; napovedat moze len volna kapacita CP aktivnej postavy)
Otazkou vsak je, preco by mal chciet prerusit, ak je jasne, ze to je posledna akcia (napr mozem chciet priradit v pauze OT, coz je obcas vyhodne..)

..snad pomoze, pripadne preformulujem, ak nejasne:)

GL!

4.2.2015 17:08:15
Offcanvas