Descent: Výpravy do temnot (2.edice)

xxxxxxxxxo hodnoceno 498x (Seznam vlastníků)

Descent: Výpravy do temnot (2.edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
ADC Blackfire Entertainment - logo
Autoři: Adam Sadler
Corey Konieczka
Daniel Clark
Kevin Wilson
Rok vydání: 2012
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Info o hre

kto vie dáke infošky o hre? :)
3.1.2012 15:49:53

Pěkně vostře...
Line of Sight je mi buřt, jen zlatým pravidlem asi bude stavět se ke všem překážkám rohem, protože pak se za to před tebou nic neschová. Nic moc princip...

Odstranění křížků ze všech kostek (vyjma střelecké) a skutečnost že to nejhorší co se může hrdinovi přihodit je, že ho nějaká nestvůra povalí na zem... to pro mě ale snižuje napětí na úroveň knih Správná Pětka.

Kadaver: Vzhledem k tomu uniklému jednomu questu bych to viděl určitě na ten úkol OL.

11.5.2012 11:59:03 | Upraveno autorem (porovnej)

to Polylux1
Křížek (miss) není na střelecké kostce, ale na standardní útočné kostce, kterou se podle mě bude házet při každém útoku.
Knock down mi nevadí, spíše mi vadí, že se po znovupostavení postavy léčí celkem dost zranění samo od sebe. Součet srdcí na dvou červených kostkách bude průměrně kolem 4, což je polovina maximálního počtu životů toho zlodějíčka. A to se mi zdá celkem dost.
A další věc, která se mi nelíbí, je ukládání žetonů zranění potvorám na mapu poblíž figurky potvory... Když už mají ty podstavce se zobáčkem (viz Horus Heresy, Mansions of Madness, Wiz-War), tak proč tento elegantní způsob nepoužili i v Descentovi? Jen tak volné povalování žetonů po mapě, které přitom náleží nějaké figurce mi nepřijde moc praktické ani efektní.

11.5.2012 12:35:59

Kadaver
Nojo, už to vidím, mě zmátly ty vysoký čísla dostřelu a pochopitelně barva... tak aspoň tak :-)

11.5.2012 13:00:58

to Kadaver
No mě zase teda vůbec nepřijde praktický ten systém z Mansion of madness. Radši nechám žetonky povalovat po stole než abych ztrácel čas nějakým zasouváním do držáčku.

Každopádně z toho autohealu po knocked down taky nemám dvakrát radost. Celý ten systém takhle po přečtení zatím působí dost nedomyšleně. Nebo domyšleně ale způsobem jaký se mi nelíbí.
To že postava nejde úplně zabít, ale je jen knocked down by mi nevadilo, ale proč je tam ta možnost že se z toho dokáže dostat sama? Plazení se po zemi ala Gears by bohatě stačilo.
Navíc pak nechápu smysl healu, protože ten v tomto případě představuje podobnou časovou ztrátu jako nechat se zabít a znovu se postavit. Věřím že to bude komplikovanější než to vypadá.

11.5.2012 14:49:42

Trpaslik
Já mám právě spíš obavu z přílišný "přetestovanosti", podobného neduhu jakým trpí MEQ. Když postavy nemůžou úmrtím přicházet o dobytý pozice a krátké questy zpravidla umožňují jen jeden celkem zřejmý postup, je tvůrčí aspekt hraní zpravidla tentam... uvidíme.

11.5.2012 15:01:11 | Upraveno autorem (porovnej)

to Trpaslik88
S každým posouváním figurky po mapě společně s ní posouvat i několik žetonů zranění mi opravdu moc praktické nepřijde. Kdyby ležely někde vedle mapy na kartě příšery, tak v pohodě, ale s tím posunem je to hrůza.

11.5.2012 16:29:07

Kadaver
ony ty žetony jdou dát i na podstavce, co si pamatuju z původního Descenta, tak s tímto jsme neměli žádný problém.

11.5.2012 16:48:29

Kampaň
Nové preview nám odhalilo, jak bude vypadat kampaň ve hře a... Líbí se mi to. Putování po mapě za questy, výběr questu vybírá ten, kdo vyhrál quest předchozí, vzájemné propojení prvního a druhého aktu... A z jedné mezihry to vypadá, že Overlord nebude jen nějaké omnipotentní neosobní zlo, ale možná to bude někdo skutečný, kdo za celým tím příběhem tahá za nitky. Mnohem osobnější příběh s náznakem epičnosti... Ale dosti už tlachání, můžete si počíst sami:
http://new.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=3308

25.5.2012 13:27:34

Release...
The release of Descent: Journeys in the Dark Second Edition is just two days away!

Text publikovaný dnes (pred asi polhodinou) FFG a ich Facebook stránke. :)

16.7.2012 18:10:05

Obaly
Mohu požádat o doporučení obalu pro karty ?
Na BGG jsem našel info o Number of Small Cards: 152. Ovšem uvádí poouze 1x balíček obalů FFG Mini American 41x63 MM. Je to tak dobře ? Obaly na Large cards jsou mi jasné. Díky

27.11.2013 15:51:47

BladeBrown
Na toto je nejjednodussi jit na FFG stranky primo ke hre a tam je info napsane. :-) Odpoved je 4 balicky malych karet => 4*50 = 200. Coz odpovida onomu 152 karet.

Tady to je cerne na bilem. :-)
http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite_sec.asp?eidm=176&esem=2&esum=215

A kdyz budes pidit i dal a rozkliknes si ty obaly a dostanes se az k tem zakladnim (pruheldnym, bez jakychkoli artu apod.), tak tam jsou vsechny typy, ktere prodavaji a jejich znaceni barevne apod....

27.11.2013 17:02:26

(Ne)umírání
...tak jak se nám blíží revidovaný dotisk, tak se mi Descent znovu vkrádá do wishlistu...jen mi ta představa neumírání nějak neštymuje...no, zkušení hráči, jak to vnímáte ve hře?

7.11.2015 13:20:22

@ ta jemna
Umira se i v Descentu - napr. ve finale zakladni kampane mohou hrdinove padnout.
Zvyknout se na to, ze hrdina jen upadne do bezvedomi, se da snadno (uz v nekterych PC RPG hrach byl vyrazeny hrdina jenom v bezvedomi, pokud alespon jeden z party byl bojeschopny), krome toho Overlordovi zase mohou chodit kazde kolo posily ;)

7.11.2015 21:54:25 | Upraveno autorem (porovnej)

....
Neumirani v descentu je dobra vec. U descentu je dle meho kladen duraz na zabavu a uziti si dobrodruzstvi. Pokid je hrdina v bezvedomi tak se musi vylecit a to zdrzuje a panovi zla dost pomahaji posili cim se to vsechno vyrovna.

7.11.2015 22:46:57

....
Neumirani v descentu je dobra vec. U descentu je dle meho kladen duraz na zabavu a uziti si dobrodruzstvi. Pokid je hrdina v bezvedomi tak se musi vylecit a to zdrzuje a panovi zla dost pomahaji posili cim se to vsechno vyrovna.

7.11.2015 22:46:58

(Ne) umírání
Hrdina ztratí celý tah tím, že se snaží dostat na nohy a ty ho pak srazíš znovu, pokud neudělají řetězovou reakci aby se posbírali navzájem. Každopádně jim to dost zavaří a OL pak má čas na získání náskoku při plnění úkolu.

První edici jsem osobně zatím nehrál (i když je připravená a včera jsem konečně pozasouval české přelepky), ale pokud se nepletu, tak tam šlo OL o to aby zabránil hrdinům dokončit dungeon. Ve druhé edici ať si běhají kde chtějí, stačí je zbrzdit aby OL získal ten jeden tah navíc a dokázal splnit úkol, který s hrdiny ani nemusí souviset. Ve druhé edici se tedy dá říct, že ve více než polovině map jsou to hrdinové, kdo se snaží zbrzdit OL.

Tudíž mě osobně neumírání těch žebráků určitě nevadí. Naopak jim to prodlouží agónii. :)

8.11.2015 13:12:41 | Upraveno autorem (porovnej)

neumira
Vzhledem k durazu na kampan, kde se v prubehu hrani jak OL tak hrdinove stale vylepsuji, by umirani asi ani nebylo to prave. Za me je tato mechanika tedy v pohode.

8.11.2015 13:31:13

dík všem
za názor... ;-)

9.11.2015 11:56:29

Vybíráme z Bazaru

12 říší + promo
12 říší + promo
Akt. cena: 90 Kč
Končí za: 3 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas