Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Trollí Aréna 24 - Space Hulk vs. Descent
Dvacátá čtvrtá trollí aréna je tu - každý týden dvě hry v souboji o vaši přízeň! Své přípěvky prosím začněte názvem hry, pro kterou hlasujete a pod to případné argumenty. Příští pátek hlasy sečtu a určím vítěze, v případě remízy mám rozhodující slovo. Žádný argument není slabý, každý hlas se počítá, i kdyby jen kvůli barvě krabice. Dvacáté čtvrté kolo je zde:Descent
Neznám ani jednu, a zřejmě bych ve své skupince spoluhráčů nenašel nikoho, kdo by to se mnou hrál, ale jakékoliv fantasy je mi bližší než svět Warhammeru 40K.
Descent
...
Descent
Space Hulka jsem sice nehrál, ale viděl a znám princip, Descenta mám. Vyhovuje mi spíše fantazi než svět W40 (hraju taky WFB)
Descent
jasná volba...
Obrovská variabilita, více ovlivnitelná náhoda, skvělá atmosféra, atd...
Descent
Descent je mnohem komlexnější a má vyšší vyriabilitu, na Space Hulku, přestože jeho téma je úchvatný, tak se mi nelíbí spousta malých drobností. Zas descent není hra na pár minut, jenom rozbalení trvá možná 30-45 minut.
Ale už delší dobu si pohrávám s myšlenkou udělat předělávku descenta do světa mutant chronicles, dalo by se na tom udělat mrtě vychytávek...
Descent
tema je mi blizsi
Descent
...třeba se jednou dostaneme dál než do druhé místnosti... =)
Descent
Nějak jsem mu poslední dobou přišel na chuť...
Descent
Po vsech strankach.
Descent
Má tohle hlasování vůbec smysl? :-) Tady jsem s hlasováním neodolal, Descent je srdcovka a jeden z mých velkých činů, co se týče neofiko lokalizace... :-)
a sakra...
:)
Descent
Protože v něm nejsou směšné ramenní pancíře :o)
Space Hulk
jen proto že tak zaostává :)
jinak mě ale neláká ani Descent ani SH a také jsem ani jedno nehrál..
Space Hulk
Dračí doupě s figurkama mě nějak neláká...
halbarad
Já taky nikdy nepochopil důvod existence hry jako Descent, ale očividně jsem v menšině :)
Descent...
Jediné, v čem má Space Hulk navrch (aspoň podle mého mínění) je kvalita herního materiálu. Kvalita figurek je ve světě deskových her výjimečná a i díly mapy jsou luxusní...
Jinak má u mě navrch Descent (fantasy svět je mi bližší, variabilita hrdinů a vybavení, protivníků atd.)
Descent
protože u Dračáku jsem strávila několik milých večerů
Dračí doupě...
Právě kvůli tomu, že Descent je vlastně DrD na desce mě uchvacuje :-) Je to pro mě prostě vizuálně přitažlivější (ale chápu, že prostor pro fantasii, kterého DrD přeci jen poskytuje více, může být pro někoho důležitější)
Descent
Taky hlavně kvůli tomu, že připomína DrD, kterého jsem se hodně nahrála. :)
Space Hulk
Kvalita komponentů. Atmosféra. Backround. Jednodušší herní princip. Jeden hráč nemusí být "Pán jeskyně".
Descent jsme hrál dvakrát. Poprvé to DM pojjal jako Dračák a byla to zábava, nicméně to už si radši zahraju GURPS. No a podruhé to DM hrál na vítězství a byla to nuda:-)
DrD na desce
Tento komentář mě vždycky nadzvedne ze židle. Pokud někdo hrál DrD jako Hacj and Slash, tak potom ano, ale jinak nevidím nic společného: příběhy a charaktery postav vs. hodinová rubačka v jedné místnosti...
SpaceHulk
Svet Descenta ma nejak extra nebere (kampan je sice ok, no len koli ludom;) ..ale okolo WH mam za sebou par fascinujucich prednasok:) hratelnost sice posudit neviem, ale horsie ako descent to hadam nebude:P
Morthe!! ako si to myslel s tou předělávkou ala MCH?!? (pome-do-tohoo! ..uz to mam pred ocami, z oboch to najlepsie;)
Space Hulk
Protože Descent pro mě je zklamaním roku. Měl jsem z něho pocit, jako by autor nad spoustou věcí vůbec nepřemýšlel.
Spacu Hulk si na nic nehraje, prostě purity game :)
Jenom vyjadřuju důvody pro hlasování. Jsou moje osobní, nechci polemizovat :).
Morthe
Descent ve světě MCH už vlastně je: Mutant Chronicles: The Siege of the Citadel.
sydo...
Částečně souhlasím, ale IMHO je to vždy o přístupu k oběma hrám.
I Descent lze hrát hodně příběhově (zvlášť při použití kampaňových rozšíření - bez nich bych to s DrD asi nesrovnával a Descent mne zaujal až po vydání těchto "DrD" rozšíření :-).
Nicméně chápu, že pro někoho může být to sešroubování možností "výstavby" hry (příběhu) mapou/postavami/předměty/... Descenta jako zásadní.
Je to jen o tom, zda tyto nevýhody převažují nad výhodami nbebo ne. A to bude u každého individuální... U mě ta vizualizace převažuje. A s nevýhodami se dá pracovat... Hrdinu a jeho příběh rozvinout nad rámec pravidel Descenta (např. jeho osobnost a chování) atd.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Stanice paranoia + minirozšíření Sada pro přežití
Akt. cena: 845 Kč
Končí za: 1 den