Nejlepší hra se skrytým pohybem (hidden movment)

Jaká je podle vás nejlepší hra s touto mechanikou? A proč si to myslíte?

Já osobně jsem se s tuto mechaniku poprvé setkal ve hře #Captain Sonar kde mě naprosto okouzlila a teď přemýšlím o nějaké další hře. Jako PnP jsem vyzkoušel: #Escape From the Aliens in Outer Space, #Black Sonata a #Fugitive (všechny tři hry mě bavili, ale mou potřebu po hře se skrytým pohybem neuspokojili). Teď přemýšlím o #Sabotage nebo Mind MGMT: The Psychic Espionage “Game.”

 

Předem díky za názor

 

9.8.2021 12:26:05

za mě rozhodně #Letters from Whitechapel a pro více hráčů a kratší herní dobu #Nuns on the Run 

bohužel jsou obě v současnosti asi nesehnatelné.lead na bazaru

9.8.2021 12:38:31

Podľa mňa je top #Narcos: Desková hra 

9.8.2021 18:40:39

Lord of the rings confrontation deluxe

9.8.2021 23:32:41

Za mě je to #Lords of Xidit - hráči skrytě plánují své tahy (6 kroků) na jedno kolo dopředu. Pak se to vyhodnocuje v pořadí hráčů.

A mezi podobné hry z úplně jiného ranku lze zařadit asi i #RoboRally - kde hráči skrytě “programují” pohyb robotů (tuším 5 karet) a ten se potom vyhodnotí nikoli podle pořadí hráčů, ale podle čísla na kartách pro danou fázi.

10.8.2021 07:51:16

Jednoduché, rychlé, ale skvěle funkční je #Whitehall Mystery. Z velký a tematických her pak #Běsnění Drákuly, které má krásnou mapu, silnou atmosféru, ale už taky dost pravidel a herní doba se šplhá spíš ke 3 až 4 hodinám. 

 

EDIT: Ještě jsem si vzpomněl na skvělou #Nejsme tu sami, která se hodí hlavně ve chvíli, kdy chcete rychlou hru a máte třeba hodně hráčů. 

---
Time Slug Studio

10.8.2021 08:29:08 | Upraveno autorem (porovnej)