Najlepšia kooperatívna hra?

Podľa mňa Gears of War, čo myslíte? :)
9.1.2012 00:38:07

rbx

kren
je Whitechapel kooperativka?

10.1.2012 09:57:43

to Vojtech Musil & Kren
Ne tak úplně, pánové, i když v BSG není odhalený Cylon, tak nesmíte hrát moc kooperativně. Dokonce i když zatím nejste Cylon před Sleeper Agent fází, tak nesmíte hrát moc kooperativně, protože co když ve Sleeper Agent fázi padne Cylon zrovna na vás? Musíte s tím počítat a i v průběhu to nehrát moc dobře, abyste pak měli možnost to vůbec vyhrát.
To znamená, že hráči na začátku směřují ke stejnému cíli (pokud už někdo nenabere Cylona), ale nesmí k němu spět příliš optimálně, protože se jejich cíl může v průběhu hry převrátit naopak.

10.1.2012 10:52:04

nejlepší a opravdu kooperativní pro nás je
Space alert ... a nehrozí,že jeden bude dominantní.
Týmový tah na bránu jak má být. A tým nebo team si "vše vyžere". Dobré i zlé.
Takže jasné numero uno. :o)
Tolik akce, napětí,strachu a radosti v 15 - 30 minutách, které se znásobí, protože nezůstane jen u jednoho letu,nemá jiná hra.
Pravdou je, že ne každý rychlé rozhodnutí a stres :o) zvládá a tato hra mu učaruje.

10.1.2012 11:17:51

dungeon fighter...
:o) ... jo ... dobrá párty kooperativka ...

10.1.2012 11:39:12

to Kadaver
To je neco, co razim porad. Hrat jako 100% clovek pred sleepers agent fazi, kdyz nevis, co z tebe bude muze mit za nasledek, ze sance na vitezstvi jsou nulove. :-)

10.1.2012 12:01:30

kadaver a vojta
ale paaanoveee trosku vic tematicky to hrat, clovek prece veri ze je clovek a je schopen za posadku lodi a celou flotilu polozi i zivot :D

10.1.2012 12:07:36

cSf.Loser
"clovek prece veri ze je clovek a je schopen za posadku lodi a celou flotilu polozi i zivot"

Cizí kdykoliv. :-D

10.1.2012 12:14:15

to rbx ad Whitechapel
To já nevím, já ji nehrál ... a je ?

10.1.2012 12:22:50

rbx

kren
ne, par hracu hraje proti jednomu hraci. Je to semikooperativka :-) Ja si proste myslim, ze to je celkem rozdil a povazuju semikooperativni hry za lepsi, nez kooperativky, protoze "AI" hry nikdy nebude lepsi, nez "I" nejakeho cloveka.

10.1.2012 12:37:54

To je zas problem :-)
V kooperativnich hrach hraji hraci spolu se stejnym cilem. V kompetetivnich hraji vsichni hraci proti sobe. A v semikooperativnich, tedy polo-kooperativnich hraji nekteri hraci spolu proti ostatnim (zpravidla jednomu). Posledni typ je prusecikem obou, rozdil je krucialni prave ve faktoru tymove hry proti umele inteligenci hry vs. tymove hry proti lidske inteligenci soupere (a cert vem jestli je skrytej nebo priznanej). Kazdy typ ma sva specifika a jejich zamenovani z jakychkoli filosofickych pohnutek bude vzdycky vest jen k zmatku, chaosu a zatraceni :-)

10.1.2012 12:39:27

ad problém, kde není.
Znovu říkám, že děláte z komára velblouda. Když se mě někdo zeptá na nějaké kooperativky, tak do toho samozřejmě zahrnu i ty vaše "semi"kooperativky a nebudu je před tazatelem zatajovat, jenom proto, že přesně nespecifikoval svým dotazem přesnou množinu typu hry. Doporučím mu je a je na něm ať se mrkne, jak se doporučené hry hrajou a do jaké třídy patří.

Pokud by samozřejmě někdo přesně specifikoval dotaz na nejlepší "čistou" kooperativku, kde nemá zájem o semikooperativní hry, tak se tomu samozřejmě přizpůsobím i v mém doporučení.

Trošku mi uniká smysl téhle debaty kolem semi a nesemi, protože Santorrinni nic bližšího nespecifikoval.

10.1.2012 13:15:49

OK, rezignuju...
...a hlasuju pro Ron and Bones. Jde to hrat v tymech a nakonec stejne vyhraji vsichni, protoze se skvele bavili :D

10.1.2012 13:46:35

Polylux1
když to takhle bereš tak jde jako kooperativka hrát jakákoliv hra se siaronem - všichni proti siaronovi, přece nutně vyžaduje kooperaci :-P

10.1.2012 13:48:54

Ella
To je prave semikooperativni :-)

10.1.2012 13:59:09

to Polylux1
nn. neni. hrat proti siaronovi je to same jako hrat proti hre. takze ciste kooperativni. siaron je vyssi lvl obtiznosti

10.1.2012 14:00:54

Polylux1
na to už bych potřebovala vyšší střední dívčí... to už je moc

10.1.2012 14:02:08

Ella
Asi jsem to vyzvejk nesrozumitelne...
Kooperativni: spolu (Arkham, Elder Sign)
Kompetetivni (soutezni): proti sobe (Cyclades)
Semikooperativni (klidne by slo pouzit i semikompetetivni, ale to se nepouziva): kombinace obojiho, cili vetsinou systemem vsichni na jednoho (MEQ, Fury of Dracula, Descent, MoM...)

ten termin je celosvetove ustalenej nejen komunitou, ale i vydavateli, tak ze me nedelejte exota :-)

10.1.2012 14:18:14

Polylux1
už to pobírám :-) a exota z tebe neděláme, ale se mnou je to těžký...

každopádně si to teď budu snad aspoň chvíli pamatovat

10.1.2012 14:22:33

to Polylux1
Mám tedy ten základní dotaz. Když se tě někdo zeptá na na nejlepší kooperativní hru, tak mu BSG zatajíš, protože se nevyjádřil přesně podle celosvětově ustálených termínů?

Já bych mu teda do toho tu BSG zařadil a přednášku o terminologii bych mu nedělal. Buď to bude znalec a vyřadí si "semi" hry sám a nebo to znalec není a bude rád, že poznal kooperativku jiného druhu, než je Pandemic.

Nicméně se fakt včetně mne bavíme o ničem. Ano máš jistě pravdu, terminologie je taková, kategorie her jsou do této terminologie zařaditelné, ale v téhle souvislosti si myslím je to šumák.

10.1.2012 14:38:53

Kren
Jo, "zatajim". Semikooperativky se totiz v zavislosti na podminkach casto chovaji mnohem vic (a v pripade hry dvou hracu natvrdo) jako kompetetivni, cili (a zvlast pri takove ankete jako je tato) do kategorie kooperativnich her nespadaji nejen statisticky, ale ani funkcne...

10.1.2012 14:49:58 | Upraveno autorem (porovnej)

to Polylux1
Nesouhlasím.

A uvádět tady hru ve dvou jako příklad kompetetivnosti semikooperativních her je ad absurdum, to je snad naprosto samozřejmé.

10.1.2012 15:42:08 | Upraveno autorem (porovnej)

kren
a nemas to jedno? proste poly ma svuj nazor, ja mam svuj nazor ostatni taky, vcetne tebe. nemuzes to proste nechat byt? navic si tady postoval minimalne 5x (odhad) ale jeste si nenapsal co ty povazujes za nejlepsi kooperativku, coz je mimochodem tema tehle diskuze...

10.1.2012 15:50:43

to kren
Ne, nezatajím, ale řeknu mu, že je to semikooperativní hra, kde nehrají všichni proti hře, ale hrají vlastně dva týmy proti sobě (nebo jeden proti všem). A podle zájmu mu buď nějakou doporučím nebo se vrátím ke kooperativkám.
To znamená, že se teď obrátíme zpět na Santorrinniho, ať nám řekne, jestli ho zajímají i semikooperativní, protože to bych doporučil i Middle-Earth Quest a Mansions of Madness.

10.1.2012 15:51:26

to cSf.Loser
1) Já byl první, který pořád říkal, že je to jedno a že se to zbytečně řeší a škatulkuje :) a já nikomu nic nevnucoval, jen jsem se ptal.

2) Nemám žádnou kooperativku, kterou bych považoval za nejlepší. Spíš opačně, mám nějakou co mne nezaujala (Arkham), ale na to se Santorrinni neptal.

10.1.2012 16:16:56

kren
ehm bud si cosi mohutne prehliadol, alebo co ;)
"protože se nevyjádřil přesně podle celosvětově ustálených termínů?" ..prave naopak, presna otazka na konkretnu vec.

"A uvádět tady semikoopperativnu hru jako příklad kooperativních her je ad absurdum, to je snad naprosto samozřejmé."
;)

E: pardon za OT, kajam sa.. k teme teda: najlepsi coop je GoW!
.. z tych 'neakcnych' by som doporucil Yggdrasil, ten sa mi celkom pacil;)

10.1.2012 16:29:35 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Zahrajte si CCG Doomtrooper - hrací balík Mishima
Zahrajte si CCG Doomtrooper - hrací balík Mishima
Akt. cena: 999 Kč
Končí za: 2 hodiny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas