Hraní her v restauračních zařízeních

Občas čtu od některých zážitky o tom jak hráli tu či onu hru v hospodě. Zajímalo by mě kdo takhle hráváte hry a jak řešíte třeba maximální eliminaci různých možných nehod jako je ztráta herního materiálu, politá hra pivem, načichnutí a zajití hry cigárama nebo zajištění čistého stolu. Jaký typ restauračních zařízení volíte? Hospoda páté cenové to asi nebude. Hraní v nějaké malebné hospůdce zní lákavě, ale nerad bych měl z toho hry na jedno použití (jsem dost háklivý na stav a čistotu herního materiálu). Nebo kupujete rezervní sady her právě pro tyhle příležitosti?
23.1.2009 14:05:49

občas je to veselé
Dodneška mám zkrášlenou hráčovu desku od porto rica. Kamarád si na konci hry počítal body na papír. Pochopitelně blbec na tý desce. Navíc tlačí jako slon. Alespoň vím kolik měl tenkrát bodů...

29.1.2009 19:38:39

SYDO
ale ale, tak nejen Joy Division, ale i The cure...mam od The Cure celou diskografii, vcetne alba Boys Dont Cry:-)

29.1.2009 19:38:41

Jeste me napadlo
ale to by fakt asi vypadalo hodne divne, kdyby kazdy hrac pri sednuti ke hre mel pred sebou takove ty doktorske gumove bile rukavice a povinne si je musel nasadit...ale to uz fakt asi aspiruji na lecebnu, ze?:-D

29.1.2009 20:05:21

:D:D:D:D
To Ringo
Tak dnes jsem se opravdu zasmál od plic!:D Tohle je asi nejvíc zábavná diskuze co tady je.:D
Jinak když jsi se začal přiznávat, začnu i já!
Moje klasická lež při pujčení hry : " Hele, strašně rád bych ti ji půjčil.Obvzlášť tobě!Ale zrovna ji mám rozdělanou a potřebuji ji dodělat.(Tím myslím krabičky,obaly a tak) Hlavně v tom nehledej něco jiného, tobě přece můžu věřit ne?"
Tak a teď budu muset přemýšlet nad jinou lží..:)

To Zeus a Elenistar
Řeknu vám, že jsem se opravdu zasmál.:D Tomu říkám zážitky!!

Mě se jednou stalo, že jsme v čajovně zapomněli jeden žeton z Vampire: Princ of the City a tak jsem tam hned jel. Majitel se na mě díval divně když jsem se plazil po celé místnosti s hosty a hladil každý kousek koberce. Ale našel jsem ho!:)

To Merlin:
Já si myslím, že jsem naprosto v pořádku a ani to nepřeháním.ALe přítelkyně s tím nesouhlasí. Rozhodně nejsem Monk.

( Tohle píše moje slečna!=> )

ahoj všichni,no jak čtu vaše příspěvky je mi do smíchu,zjištuji,že moje domněnka,že jiný podobě střelený pečovatel o hry jako má drahá polovička neexistuje je mylná..hry které se doma neustále hromadí jsou často opečovávanější než já a můj muž na to vždy řekne jen.ale jdi milenku mít nemůžu..tak má alespon ty hry a věřte je to zážitek vidět jak se s nimi mazlí,věřím,že kdyby se nebál,že hru nějak poškodí byl by schopen každou zvlášt zabali ,přikrýt,zkontrolovat a dát ji pusu na dobrou noc,zkrátka u nás doma jsou hry něco víc..děkuji za vaše názory,začínám si myslet,že je to takřka normální:o))

29.1.2009 20:08:46

a ja som sa bál
fakt som sa bál, že som chorý...
ale ako to tu tak čítam, tak buď sme chorí podobným spôsobom všetci, alebo tento stav ukazuje ako to má vlastne vyzerať a chorí sú tí ostatní (bez urážky) :-)

29.1.2009 20:34:48

2 SSZGSA
tak to je narez, ted jsem se zasmal zase ja, prihoda v cajovne a liceni tve slecny jak to u vas chodi...s tou milenkou to je dobra sranda:-DDDD

29.1.2009 20:45:23

To Ringo
Hned na rovinu říkám, že jsem nic nekontroloval. Pořád tu kroutila hlavou tak jsem si řekl, že jí dám prostor.:) Ale myslím si, že až takhle to není... Nejdřív slečna a potom hry..:)

29.1.2009 20:47:17

2 MartiN8029
ja to beru proste jako zpusob vychovani. Kdyz se nekdo chova ke hram jako cunik, tak to proste povazuji jako urcity zpusob nevychovanosti, neco jako kdyz si nekdo nemyje ruce po zachode, zuje se prede dverma na chodbe a vytre ponozkama vse co kolem dveri naslape clovek botama z venku, nebo se treba nezuje vubec a vleze ti do bytu atd.

29.1.2009 20:47:52

to je ale komunita
jojo, taky chodím dávat pac a pusu na dobrou noc všem těm krabicím.....

29.1.2009 21:01:36

SSZGSA
tak je to predevsim konicek (myslim hry:-). Pokud jej zeny toleruji, tak je to to nejlepsi co mohou udelat. Nechce-li zena aby ji muz nenavidel, nesmi mu zakazat jeho konicky:-D

29.1.2009 22:59:06

To Ringo
Ano, přesně tak to je. Ale na druhou stranu nesmí tolerantní žena mít pocit že je na druhém místě.To pak je špatné.Takže nejdříve uložím přítelkyni a pak teprve hry!:D

29.1.2009 23:03:29

ztráty v hospě
Hehe, je tu celkem legrace jak vás tak posloucham (čtu). Já jednou ztratil v hospodě kartu z HellGame a když jsem se tam na ní ptal, paní mi ji podávala, ale koukala dost divně. Pak jsem pochopil, byla to karta Molester's Purgatory, která má celkem znepokojující a drsný obrázek (podivně rozostřený, je na něm dítě ve sklepě s takovými těmi černými pruhy přes obličej, musí se holt vidět), myslím, že nás paní měla za satanisty :D

Btw. včera jsme v hospodě rozbalovali Titana a seběhli se koukat všichni včetně výčepního :) hraním v hospodě se dají nabrat i noví hráči, takže pokud nemáte s kým hrát, zkuste to, čím víc je u hry dohadování, tím víc zaujmete (stručná pravidla Cosmicu jsem včera vysvětloval asi 3x).

30.1.2009 07:15:54

Do hospody uz jen se hrou
Tak sem si to tu procetl a neco sem tez pisnu. Na hry sem primerene haklivej, tj samozrejem zurim a nadavam pri jakymkoliv poskozeni, necini mi servat prase, co mi zablemcanyma rukama saha na karty ci jiny komponenty, ale zase to tak silene moc nehrotim, jako treba Ringo. Myslim, ze pri primerene pozornosti a eliminaci rizik se da v pohode hrat jak doma s kafem, pitim a jidlem u hry, tak v hospode. Co se tyce hospody, tak v podstate uz ted pro me pojem jit do hospody znamena automaticky jit si neco zahrat, podle toho se taky vybira podnik (velikost stolu, cistota..) Zatim k zadne extremni prihode nedoslo a to ani kdyz byval Brnensky herni klub primo v kavarne-hospode. Akorad me obcas naserou debilni pinglove, kteri na nami ocisteny a utreny stul nachystany pro herni komponenty placne pivo, ze kteryho pena hrne proudem, kdyz obcas neco i pokape (vyjimecne, ale stane se) tak to uz ho normalne servu a je mi jedno, jestli nas tam priste pusti ci ne. Btw a temer nikdy se nam nestalo, ze by se prisel nekdo z hostu podivat, co se to u naseho stolu deje, a jen vyjimecne se zepta personal, co to mame.

30.3.2009 19:05:54

hospody
Tak my v hospodě občas deskovky hráváme, v poslední době jsme takhle několikrát hráli Battlestar Galacticu a lidi občas koukají, jednou číšník vyzvídal, co je to zač. Ale to je zrovna dost složitá hra na to, aby se jen tak někdo přidal, řekla bych.
Ale najít vhodnou hospodu není úplně sranda - chce to, aby tam bylo přiměřeně čisto, světlo, klid (vesele oslavující partička u vedlejšího stolu není příliš vhodný doplněk ke komunikativním hrám), pokud možno nezakouřeno, a přitom to nesmí být moc nóbl podnik, kde se na nějaké hraní dívají podezřívavě až odmítavě.

30.3.2009 19:12:42

Tak tuhle
diskusi musim nekdy ukazat svym aktualnim drahym polovickam, aby vedeli ze nejsem takovej blazen, jak si mysli .. a nebo aspon ze nejsem jedinej :)

Moje nejhorsi nehoda se stala pocitam na vikendove akcicce, kde jsme meli pronajatou chaticku na orliku. U nas plati nepsane pravidlo, ze na stole na kterem se hreje nemaji zadne nebezpecne pochutiny a zejmena tekutiny co delat ... toho dne ale dokazala jedna z osob v nestrezenem okamziku (slo o cca minuty, jen co clovek vybehne schody pro kapesnik a vrati se dolu) polozit na stul nadobu s pitivim a druha ji zvrhnout loktem (musim rict, ze te jsem nic nevycital, sedela ke stolu zady a tu nadobu tam opravdu necekala) ... vysledkem bylo roztani ledovcu a a takova potopa ve stredozemi, ze jako kusy ledovcu po desce plavaly karty a zetony .. karty uz jsem tehdy nastesti mel v obalech, takze se jim nic nestalo .. desku jsem pak ale hodinu opecovaval fenem, ktery jsem zabavil jedne z pritomnych dam ... byl jsem na infarkt a nasledne ozivovaci pokusy meho milacka me nastesti zabrali dost casu na to, abych stihl vychladnout, takze nakonec na smrt utopenim prislusneho hrisnika nedoslo, a dokonce jsem ani nebyl moc vulgarni :)

30.3.2009 20:31:23

To Siaron
Plně obdivuji tvůj klid...Já se přiznám, že ani nevím co bych dělal. Zalité oči krví a tiky v prstech by asi přišli ihned.:) Je to situace kterou si neumím představit. Když se takhle zníčí osadníci tak to jde ale třeba TI3 nebo SC by mě odvedlo do Arkhamského blázince do konce mého života....

30.3.2009 22:00:18

Hraní v hospodě
Problém je, že mnoho lidí vidí v hraní deskových her jako problém nebo něco špatného.Rádi by jsme si sedli do hospody ale trochu se bojíme aby nepřišli že hraní her se nesmí a bla bla bla. Dokonce i majitelka vinárny na nás koukala divně a moc příjemné to není.Přitom měla prázno.Je to prostě o štěstí...Třeba naše čajovna 82 je v pohodě, za což jsem rád..

30.3.2009 22:03:09

tekutiny
ty jsou pro hry velmi nebezpecne?.-) Takhle nam nejakym nedopatrenim kapla mineralka na herni plan age of Empires 3 (mimochodem ta deska je docela citliva) a kapka udelala okamzite rozpity flek. A hned me napadlo ze je vsechno v haji, deska se v tom miste rozlepi, potisk zvlni a ja z toho budu mit dilema pri kazdem hrani. Co dve minuty jem flek kontroloval aporad tam potvora byl:-) Druhy den jsem pribehl z pace a prvni co jsem udelal bylo, zejsem otevrel krabici, vybalil komponenty, vytahl herni desku a koukal zda tam flek jeste je. a diky bohu nebyl! Uschlo to a po fleku ani pamatky:-D

30.3.2009 22:03:54

SSZGSA
je to zvlastni, jak je mozne, ze hraci at uz pocitacovych, konzolovych nebo deskovych her byli dycky tak nejak staveni na okraj spolecnosti? Ja se drzim osvedeneho pravidla - kdo si hraje, nezlobi. Spolecnost by si konecne mela uvedomit, ze hravost i dospelych lidi je jednoznacne pridana hodnota a takovi lide nemaji potrebu se v hospodach zlivat do nemoty nebo nekde v podchodu do sebe prat nejake drogy. Proc je hravost dava na rovinu s detinskosti a pomalu nevyspelosti jedince nechapu. U nas to jednoznacne pricitam opet k zmrveni spolecnosti 40 letou rudou diktaturou, kde spravny clovek byl hornik, ktery v devatenacti naflakal sedmnactilete holce decka a po vyplate se sel pravidelne zbortit do hospody a na oslave petiletky srovnal s bandou nejaky ten Motel se zemi (vyrvane pisoary ze zdi, vykopane futra...to byla ta spravna dospelacka zabava.-D

30.3.2009 22:18:20

ringo
pullitr tekutiny hraci desce opravdu nesvedci :)

30.3.2009 23:41:38

SSZGSA
ale to se pletes .. ja nebyl vubec klidny, oci zalite pul napul slzami a krvi, ruce se mi trasli jak starci nad hrobem .. ale hlavni priorita bylo zachranit co se da ... rikal jsem si ze ta osoba mezitim tak daleko neutece :)

30.3.2009 23:42:40

Siaron
tak resenim je jeste rici: "tak, a ted se mi na to poskladejte a tohle si nechte":-)

30.3.2009 23:54:26

To Siaron
:D I kdybych měl utíkat maraton tak jej dostihnu a ... nevím.Opravdu si neumím představit co vše bych provedl.Ale hezké by to nebylo.Asi bych mu vyndal peněženku z ní všechny prachy a kreditní kartu. A šlo by se počítat. ( vzorec : (Cena hry + poštovné + Xhodin opečování)to celé na 2 a krát Y za citovou záležitost. )) Prostě bych si pak koupil novou hru,vybavil svou domácí hernu a ještě by zbylo abych mu koupil nové pití a vyzval ho ať si přisedne. Pochybuji že by to znova udělal..:D :D

Smrt všem matlákům!:)

31.3.2009 00:56:06

To Ringo
Přesně, jakmile někde vytáhneme hru, jsme ihned divný.Nikdo to neřekne ale ty pohledy. Já nevím, jestli mají strach že toho vypijeme málo a budeme sedět dlouho.Opravdu netuším.Dost mi to vadí, protože když jdu posedět třeba s kamarádem a sedíme u jednoho piva 1 hodinu , nikomu to nevadí.Ale jakmile rozevřeme hru, zlo...( Trochu přeháním..)
Opravdu, pokud člověk nedělá bordel a nechlastá jak dobytek tak není normální.
Nejlepší by bylo mít hernu.Nebýt nucený něco kupovat nebo se ohlížet zda nepřekážíme.Ale kde sehnat prostory, netuším...

31.3.2009 01:06:40

Hospody
nám se stalo jen jednou, že nám zakázali hru, ž eprý tam šéf hazard netrpí. Vysvětlovali jsme, že peníze jsou papírové (hráli jsme Acquire), ale nepomohlo to. Od té doby nás tam neviděli. Jinak nás v Berouně nikdy nevyrazili a ani divně nekoukali. A v těch našich stálých podnicích už nás znají a občas se i ptají, zda mám něco nového :)

31.3.2009 07:05:19

Vybíráme z Bazaru

Comanauts
Comanauts
Akt. cena: 470 Kč
Končí za: 1 hodina

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas