Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | ADC Blackfire Entertainment Fantasy Flight Games Heidelberger Spieleverlag PS-Games |
Autoři: | Eric M. Lang Christian T. Petersen |
Rok vydání: | 2005 |
Sdílej: |
Dotaz k pravidlům
Zdravíčko, mohl bych prosím Vás požáadat někoho kdo má této hry již něco odehráno, abych si ujistil pár drobností ohledně pravidel?KO23L
eventy - obojí události i karty osodu se otáčí když se žeton na počítadle tahů přesune na místo s ikonou události/žeton zásahu určující dobu trvání u osudových karet. U karet událostí bossové, války, nevím co všechno tam ještě je každopádně ty karty zůstávají ve hře dokud je někdo nesplní, pak se zahazujou. Karta osudu je ale vždy jen jedna, při otočení nové se stará vyhodnotí a zahodí (obvykle je za to nějaký bonus/postih).
Potvora umírá jen ve dvou fázích boje a to je ranged damage step, kdy se počítá počet žetonů v damage (udílení střeleckého zranění) a resolution step (vyhodnocování kdy se přesunou žetony zásahu z oslabení a obrany do zranění a zjištuje se jestli to stačí na zabití nestvůry).
Jestli ses ptal na něco jiného tak když tak se zeptej znova, nevím proč tam zminuješ druhého hráče například ... Možná ti není jasné že boj dvou hráčů proti nestvůře probíhá jako jedno kolo boje. Nejdříve hráči mají utočnou fázi (každý jednu) a poté se vyhodnocuje obranná fáze společně.
Re: Raziel
Díky za ujasnění.
ad 2)
V tom boji jsem druhou postavu zmínil jen abych v tom obsahl jak ranged dmg (modre kostky) tak melee (cervene kostky), jen sem si to zidealizoval kdyby jeden byl specializovany na utoky na dalku (trebas Hunter, Mag) a druhy spis na boj zblizka (Warrior), bylo to jen kvuli nazornosti :), ale chapal jsem to vidim dobre :)
ad 1)
Pokud to tedy chápu správně ...
a) boss který je vyvolaný kartou osudu, půjde pryč ze hry po tom co karta osudu stratí svou účinost a nahradí jí karta nová.
b) boss který je vyvolaný kartou náhody zůstává ve hře dokud ho někdo nezabije (tzn klidně po celou hru)
potom mě ještě napadá jedna drobnost:
Když hráči cestují po herním plánu. Platí, že pouze pokud stoupnou na pole s modrýma příšerama nemůžou použít žádnou jinou akci, než je Výzva ??? (Pokud to dobře chápu, jakmile postava stoupne na pole s modrýma příšerama nemůže ani utéct, ani nic).
A když teda postava vstoupí na pole kde se nachází Boss, nebo Questové příšery, může používat akce libovolné (tzn i odejít z pole, trénovat, odpočívat atp.) ???
to KO23L
ad 3) Je to tak, jak říkáš. Jen modré stvůry Tě blokují a jediná akce, kterou u nich můžeš dělat je Výzva, tedy nemůžeš od nich ani odejít (pokud ovšem nemáš vybavené karty, které říkají jinak, pár povolání tam má takové schopnosti). Ostatní příšery, ať už questové, bossové nebo Overlord Tě nechají být a můžeš si u nich dělat, co chceš, klidně i odejít nebo se doléčovat.
polymorph
Magov spell polymorph v mojej českej verzii vraví :
Začátek prvníko kola boje : Odlož Proměnu a porazíš jednou nezávislou nestvúru v tomto boji.
anglická karta vraví :
Starft of the first round of combrat : Unequip Polymorph to remove one independet creature in this combat.
Moja otázka mieri na slovíčka - "remove" a "porazíš" . Chcem totiž vedieť že ak použijem polymorph napr na modrú príšeru na ktorú mám modrý Q, kde je prípadne odmena 1-3 skúsenosti, dám si túto odmenu a ráta sa to ako normálne keby som ju porazil v boji ???
resp. ako to hrávate vy ??
polymorph
Mám za to, že je to úplně jedno.
Nezáleží na tom, zda tu modrou potvoru umlátíš mečem, složitými kouzly nebo obyčejným polymorphem. V tomhle směru jen ten polymorph nevyvážený.
polymorph
áno je nevyvážený lebo za 2 energie dokážeš odstaviť akékoľvek monštrum, od murlocka po inernala, a ak máš na to modrý Q tak to je bosst . U nás vyšlo aj tak že mage lvl 2 zrovnal modrého doom guarda čo nan bola za destiny kartu odmena - a zinkasoval doooooooooooooosť veľa revardov.
Laredo hráš to tak isto ?
polymorph...
Ano. Bohužel má v tomto směru kouzelník výhodu :-o.
přidělení posledního zranění nestvůře
Na tu otázku typu, zda když zbývá příšeře 1 zdraví a první postava už poprvé zasáhla, zda tedy musí hrát i ostatní kostky a efekty a zda musí hrát i druhá postava, když je vlastně nestvůra jakoby mrtvá, říkám to, že potvrzuji zmíněné pravidlo o tom, že nestvůra může utržit zranění pouze v části boje Útok na dálku nebo Vyhodnocení. To znamená, že musí odehrát celou fázi útok a opakovaný hod za všechny postavy účastnící se boje. Přičemž můžeš a nemusíš použít různé efekty tvých karet. Znamená to především to, že i když si nastřádal v sekci zranění například 5 zásahů, ale potvora má pouze 1 zdraví, ale má u sebe například schopnost, že za každou 1 na konci hodu opakovaný hod (OH) utržíš 1 kletbu, tak při situaci, kdy si sice nestvůru jasně porazil (ale až v kroku Útok na dálku), můžeš utržit na konci kroku OH třeba 3 žetony kletby. Proto nemůžeš skončit boj už v kroku Počet kostek nebo OH po prvním zásahu první postavy. Ty kola PK a OH si musí všichni projít a vyhodnotit je dle efektů nestvůry. Samozřejmě, pokud nemá nestvůra efekty týkající se těchto prvních dvou kol boje, tak to můžeš zabalit po prvním zásahu, protože by to dopadlo stejně.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Valka o Prsten + Erebor + Hory + Rozlisovace
Akt. cena: 130 €
Končí za: 2 dny