Runewars - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, strategická, budovatelská, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Corey Konieczka
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

konec boje

Ještě jeden dotaz a už dám pokoj. Jen jestli jsme to hráli dobře. Boj končí v okamžiku, když odehrají všechny figurky, které stojí. Tzn. dohrávám i v případě, že všechny soupeřy jedotky už leží a mě ještě nehráli a stojí mi figurky řekněme s iniciativou 5? My to dohrávali.
15.1.2011 09:57:53

dohrávání
Ano, dohrává se. Podle FAQ si otáčíš karty, i když útočíš třeba na prázdnou pevnost, takže se může stát, že 2 nekromanceři zaútočí na pevnost bez obránců a během "boje" si přivolají 4 kostlivečky jako posilu.

15.1.2011 10:20:58

to vlad a další
Takže útok na prázdnou pevnost je považováno za bitvu? Tzn. že bych potom jako obránce (sice bez jednotek, ale s pevností) mohl:
a) použít kartu událostí, která se uplatňuje před bitvou?
b) k poražení pevnosti potřebuje mít útočník více stojících jendotek než je obrana pevnosti? Tzn. např. 6. My to hráli tak, že pevnost je automaticky dobyta, když je prázdná.

15.1.2011 11:32:29

obrana pevnosti
Pevnost se skutečně brání sama, patrně se předpokládá, že má nějakou stálou posádku. Takže ano, potřebuješ 6 stojících jednotek, případně 3, pokud používáš Conquer s bonusem.
A můžeš hrát i karty jako např. Summon Lightning.

Konkrétně FAQ 1.2 k tomu říká:
Q: If a player attacks an area containing an enemy stronghold and 0 enemy units, does a battle take place?
A: Yes. However, most steps of the battle will have no effect except for
Tally Strength and Resolution.

A odpovědi autora hry k tomu dodávají:
Q: If you attack a stronghold with no defending units, or otherwise fight a battle which is "one sided" at some point (by routing or killing all the opponent's units), would you still draw cards for all your units that haven't drawn?
A: The player would draw cards even if he has already "won" the battle.

15.1.2011 16:13:39

pevnost
Toto je trochu mimo temu ale nechcel som kvoli tomu zakladat novu temu ale jedna otazak: ak je pevnost v poriadku-neznicena je cislom 5 otocena hore-co pridava +5 sili pri konecnom scítani, ale co znamena císlo 3 na znicenej strane a ci sa po kazdej bitke otáca pevnost na znicenú stranu( aj ked vyhrám bitku kde som sa bránil s jednotkami + pevnost)

6.4.2011 15:24:05

cwoki
Přežije-li útok na pevnost alespoň jedna bojeschopná jednotka útočníka, je pevnost pobořena (otočena stranou +3 vzhůru), nikoli zničena. Pokud již byla pevnost pobořena dříve, zůstává pobořena i nadále - pevnost tedy dává vždy alespoň +3 při vyhodnocování bitvy.

Snad jsem to napsal aspoň trochu srozumitelně.

6.4.2011 15:51:41

morthe
jj ok diki toto som nevedel ze ci vlastne aj znicena pevnost dava bonus

14.4.2011 17:50:57

Vybíráme z Bazaru

Kniha kouzel
Kniha kouzel
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas