Revolver - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 45 min
Herní svět: Divoký západ
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
White Goblin Games
Autoři: Mark Chaplin
Rok vydání: 2011
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy, zkušenosti, názory

Tak se nám ve vlákně - Pravïdla, diskuse otáčí jiným směrem a a by to neplevilo a zůstala tam diskuse fakt jen k pravidlům, zakládám toto nové vlákno.
2.5.2012 14:23:26

Deskovec
Tak jednou jsem utekl díky dobře zahraným kartám, před vlakem a se 4mi bandity.
Podruhé to bylo až na posledním políčku ve vlaku, takže žádné terno :)

3.6.2012 20:10:49

Kožka
Povedlo se vám někdy někomu střelit Kožku Landela dřív než na bojišti Rattlesnake Creek? Přijde mi to skoro jako nemožné.
A pokud se to povede, tak už bych řekl, že přidávat kolo navíc v Rattlesnake Creeku poměrně zbytečné (banditi to skoro jistě mají spočítané).
Jaké máte zkušenosti a názory na to vy?

7.8.2012 12:24:38

Tygr - Kožka Landel
Kožku Landela je těžké zranit (odstranit klobouk) před bojištěm Rattlesnake Creek. Nepamatuji se, že by se mi to někdy povedlo, ale těžko říct - třeba již autoři počítali s připravovanými rozšířeními, které přinesou nové karty a dost možná i nové taktiky, které tuto situaci častěji vyvolají. My to zatím hrajeme tak, že Kožku musíš zabít (nestačí pouze odstranit klobouk), ale v pohodě stačí i na bojišti Rattlesnake Creek.

8.8.2012 10:13:09

Kožka
tak rozšíření připraví Coltymu takové množství nepříjemných překvapení že Kožka může padnout i před Rattlesnake Creekem a je rád když přežije třetí bojiště.
Přibyly ne moc příjemné Přepadení a hlavně docela silné charaktery na straně Colonela, sice jsou zase placeny žetonama z mexické hranice, ale i tak je Colty rád za každou likvidační kartu ve svém balíku.
Celkovýdojem i po nesčetně odehraných partiích vytrvává. Ta hra je skvělá a když lidi znají karty ve svm balíku tak si tu hru užijou ještě více.
Rozšíření ze hry udělaly skvěle fungující celek.

30.11.2012 10:32:27

tygr
Ze zhruba 30 her se nám to povedlo tuším 2x.

16.12.2012 13:05:20

OP Colty
Pečlivě jsem prostudoval diskuze o pravidlech abych si ověřil, že vše hrajeme správně. Dali jsme asi 15 her a za tu dobu jsme za Coltyho prohráli jen jednu hru. Jinak měl vždy navrch. Parádně vyrovnané, často přešil Colty jen sám, ale přežil. Máte taky někdo tuto zkušenost?

9.5.2013 23:49:27

to Proutek:
No mě se to moc nezdá.... :-( Já neříkám, že se to za Coltyho bandu nedá vždy vyhrát, ale přece jen z tolika her aby to dopadlo vždy takto?

10.5.2013 07:27:38

To Proutek
Popravdě se mi to také moc nezdá. V našich prvních hrách dokázal Ned, drtivou většinou, Coltyho bandu převálcovat. Dokonce manželka začala tvrdit, že má Coltyho banda v této hře pramalou šanci. Což mě vyhecovalo ... začal jsem nad jednotlivými kartami víc dumat a přemýšlet nad jejich strategickým využití na různých bojištích, a až po nějaké době (a nasbíraných zkušenostech z předešlých nezdarů), mi začal Colty vyhrávat. Podle mě si to chce tu hru trochu našlápnout, aby měl Colty šanci vyhrát.

10.5.2013 08:46:02

to Mejlo
No prostě je to tak. Nevím přesně čím to je, ale prostě se nám to tak vyvedlo. Ještě jednou jsem si vše prošel a došlo mi, že blokovací karty jsme hráli za Neda jen na aktuální bojiště, napadá mě, že to je věc, která by mohla Coltymu výrazně zatopit, pokud ji zahrajeme správně. Ale jinak fakt nevím.

10.5.2013 09:52:31

vyváženost
hodně záleží jak to komu dojde na ruku. Z 5ti her máme skóre 2:3 pro Coltyho.

10.5.2013 11:28:10

to: Proutek:
Ano, ty blokovací karty dokážou pěkně zatopit. Určitě to hry ovlivnilo.

10.5.2013 11:46:42

Dojmy z rozšíření 1.1. - 1.5
Pokud by někdo uvažoval o koupi některého z rozšíření, pak by mohl posloužit následující rychlý přehled. Na úvod je třeba dodat, že rozšíření jsou konstruovaná tak, že příliš nedoporučuji přeskakovat jednotlivé díly a doporučuji brát to popořadě. Karty z pozdějších rozšíření totiž rozvíjí mechanismy předešlých.
1.1 a 1.2
přináší do hry nové bandity v základu, novou možnost zabít Coltyho "napřímo", tzv. ambush karty, které přidávají do hry prvek překvapení (s většinou negativním efektem pro Coltyho). Je zde volitelná možnost získat dalšího bandit na bojišti San Manzanillo (věznice se speciálními pravidly porovnávní síly). Zároveň se zde objevují nové druhy karet se kterými se dosažení mexické hranice stává mnohem více aktuální než jenom s kartami ze základu.
Rozšíření parádně zpestřují hru a rozhodně je doporučuji (vyžadována alespoň základní znalost AJ).
1.3
ve hře se objevuje nový balíček (tzv. balíček Pohraničí) + nové platidlo/mince, která pro hraní těchto karet potřebujete. Balíček Pohraničí je dostupný oběma hráčům a nabízí efekty využitelné pro obě strany. Objevuje se zde např. nová ikonka "náhodného" odhození karty z ruky. Díky balíčku Pohraničí se hráčům na ruku dostává více karet, takže autoři začínají více pracovat s odhazováním karet z ruky. Nijak zásadně se tímto rozšířením nedoplňují balíčky Coltyho ani Neda, takže deckbuilding zatím ještě není vyloženě nutný. Toto rozšíření opět doporučuji, pokud vám nestačí rozšíření 1.1 a 1.2 a chcete sérii dále rozvíjet správným směrem (na kartách se objevuje více textu a základní znalost AJ by už nemusela stačit).
1.4 a 1.5
výrazně se rozšiřují balíčky pro Coltyho, Neda i balíček Pohraničí (z 1.3). Autoři doporučují deckbuilding. Osobní zkušenost však říká, že to jde i bez něj, ale hraje se trochu víc na náhodu. Ve hře se objevují opravdu silné karty s hodnotami 4, 5, 6 pro obě strany. Do balíčku Pohraničí se přidají karty s efekty "hraj ihned", často postihující oba hráče - někdy pak až po opakovaném tažení stejné karty, která je míchána zpět do balíčku. Do hry vstupují nové tzv. open range karty, které se nepočítají do limitu na ruce hráče, vykládají se před hráče a mají většinou trvalé efekty ovlivňující hru. Hodně se zde pracuje s přesouváním karet, s odolností vůči Písečné bouři (ze základní hry)a s odolností vůči limitům počtu karet na bojišti. Ve hře je nové volitelné bojiště (spíše scéna součástí Rattlesnake creek, kde Colty může získat rukojmí pro svého banditu Corteze = funguje jako klobouk). Ned má pak ve svých kartách možnost vložit do hry další minibojiště. O 1 kartu se také rozšiřuje balíček Ambush karet (z 1.2). Rozšíření 1.4 a 1.5 doporučuji velkým fanouškům herní série, ale je potřeba počítat s tím, že se hra o něco protáhne, je delší příprava, stává se náročnější na prostor a kvůli nabobtnalým balíčkům budete mít někdy na ruce nepoužitelné karty (pokud nebudete hrát deckbuilding). Angličtiny je na kartách už opravdu hodně, takže i na to je potřeba se připravit.

7.5.2014 12:27:06

Vybíráme z Bazaru

Lost Ruins of Arnak + Expedition Leaders + Promo
Lost Ruins of Arnak + Expedition Leaders + Promo
Akt. cena: 1449 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas