Příval temnoty 2: Plameny pekelné

xxxxxxxxxo hodnoceno 38x (Seznam vlastníků)

Příval temnoty 2: Plameny pekelné - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–6
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
CMON Limited
Autoři: Alex Olteanu
Marco Portugal
Rok vydání: 2022
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Ja si vysvetlit souboj?

Jak mam chapat moznost Jednou na souboj? Je to tak, ze souboj se bere utok a pak nasledna obrana jako celek? Takze kdyz pouziji predmet nebo dovednost behem utoku, tak nasledne ji nemohu pouzit behem obrany? A v pripaden ze tam neni podminka Pouze jednou, tak je pouzitelna vzdy pri utoku i obrane.

Vysvetlil jsem si to dobre nebo mate jiny nazor?

18.2.2024 15:41:30

Něco je v souhrnu na straně 19. Takže nejspíš jen jednou, zatím jsem neprocházel všechny dovednosti a může tam být nějaká komplikovanější.

Souboj: Schopnost může být aktivována útočníkem nebo
obráncem jednou během souboje.

A anglická nefinální verze pravidel taky používá nebo
Combat: The ability can be triggered either when the Hero or
monster is attacking or when they are defending.

18.2.2024 17:14:20 | Upraveno autorem (porovnej)

V aj pravidlech je na str. 28 napsáno “once per action”, ne “once per combat”, takže ji můžeš použít třeba 4x za kolo (3x  jako útočník a 1x jako obránce)

EDIT 5x za kolo (3x jako útočník, 2x jako obránce :))

18.2.2024 19:33:34 | Upraveno autorem (porovnej)

@Yagh Ja jedu podle CZ pravidel. Jenze tam jsou na karte u souboje Jednou za kolo a Jednou za souboj. Tak za kolo je jasne. Kolo ma 4 faze - aktivace hrdiny, nepratel, vylepseni a posun temnoty. Ale co to jednou za souboj? Ja se nedostal do situace, ze by efekt (treba 2x prehodit kostku) sel pouzit vicekrat za souboj.

18.2.2024 21:47:33

@Neshi Tohle je odpoved designera MD z BGG k otazce co je boj:


Ahoj lidi,

Ok, pojďme si vyjasnit Combat.

Boj je buď když hrdina útočí, nebo když je napaden. Což znamená, že oštěp umožňuje hrdinovi provést 2 útoky jednou jedinou akcí, což znamená, že proběhnou 2 boje. Pokud tedy hrdina může využít schopnost, kterou lze použít během útoku nebo boje, může ji použít jednou za útok, i když se jedná pouze o jednu akci.

Když hrdinové používají schopnosti, platí tato pravidla:

Útok -> lze použít jednou za každý útok.
OBRANA -> Lze použít jednou za každou obranu.
KOMBAT -> Lze použít jednou za každý útok nebo při útoku.

Útok/obrana/boj mají obvykle vedle načasování ještě nějaký požadavek, například: COMBAT 2[MANA]. To znamená, že může být použita jednou během boje (buď při útoku, nebo při napadení), pokud hrdina zaplatí požadované množství many.

Většinu bojových/obranných/útočných schopností lze použít pouze jednou. Ve vzácných případech, kdy lze takovou schopnost použít vícekrát, je to v popisu schopnosti uvedeno ikonou (∞).

Translated with DeepL.com (free version)

18.2.2024 22:15:39

“Což znamená, že oštěp umožňuje hrdinovi provést 2 útoky jednou jedinou akcí, což znamená, že proběhnou 2 boje.”

Pochopil som túto vetu správne, že s oštepom môžem v rámci jednej akcie vykonať útok na zblízko aj na diaľku? Nejako mi to nesedí s pravidlami na strane 20.

EDIT: Tak už mi je to jasné. Oštep je zbraň s ktorou sa dá vykonať akcia v rámci ktorej je možné 2x zaútočiť pričom je možné zaútočiť na blízko aj na diaľku.

2.3.2024 14:50:57 | Upraveno autorem (porovnej)

@Yagh trochu tapu v pouzivani veci a prijde mi to az moc jednoduche tak si rikam jestli nedelam chybu nekde…(chybi mi zde neco jako casovani v euthii… nejaka posloupnost toho co kdy se provadi behem utoku)

znamena to tedy ze treba berserk svoji schopnost udelit 1 zraneni sobe a zaroven nepriteli muze jen 1x v te danne akci utok?

zatim to hraji tak dojde na setkani se skupinou, udelim treba jedno nebo 2 zraneni sobe a i jim, a hodim, za zurivost prehodim 1 nebo vice kostek (za kazdou zurivost 1x1 kostku) a kdyz zustane 1 zivot nebo 2 tak si udelim zase jeste 2 zraneni (pokud mam) a dorazim posledniho vudce skupiny… 

 

nebo platove rukavice, utok1 mana: +2mece…

hodim kostkami a kdyz vidim ze mi to nevyslo, zaplatim 1 nebo 2 many a zvysim si utok o 2 resp 4 “mece”pripadne pak z mecu kdyz obsahuji manu si zase ihned doplnim zpet…

 

 

17.4.2024 01:01:35

@tomagge Kazdu schopnost mozes vyuzit iba raz za suboj.

17.4.2024 08:10:57

@tomagge  ono to je jednoduché a ano, jen jednou za souboj, ale co kdy (a jestli vůbec) v tom souboji použiješ, se rozhodneš sám. Pokud ti to napadá na kostkách, nemusíš tu berserkerovu schopnost potřebovat použít vůbec

17.4.2024 09:10:23

@tomagge Ja ešte doplním, že je to v pravidlách popísané na strane 28 v odseku Situace.

17.4.2024 09:11:19

Charitativní aukce

Malý princ - Udělej mi planetu - dobročinná aukce
Malý princ - Udělej mi planetu - dobročinná aukce
Akt. cena: 6000
Končí za: 3 hodiny

Všechny tyto aukce >>

Vybíráme z Bazaru

Arcana Rising Deluxe (Kickstarter)
Arcana Rising Deluxe (Kickstarter)
Akt. cena: 990 Kč
Končí za: 10 dnů

Offcanvas