Odhodlaní: Normandie

xxxxxxxxxo hodnoceno 199x (Seznam vlastníků)

Odhodlaní: Normandie - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2 - 2
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: 2. světová válka
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: David Thompson
Trevor Benjamin
Rok vydání: 2019
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Pod palbou - výbuch

Když zahraji akci výbuch, tak jednotky které se nacházejí na zaměřeném políčku a jsou pod krycí palbou výbuch nezasáhne? U normálního útoku to chápu ale u výbuchu?
Podle pravidel nezasáhne cituji ,, pokud již žeton touto stranou nahoru ležel, nemá útok žádný účinek" ale při údernosti minometu mi to rozum nebere.
2.2.2021 19:55:51

výbuch/krycí palba
Pleteš dvě věci dohromady. Výbuch je útok a vždy ho vyhodnocuješ,pro všechny jednotky které zasáhne.
Vliv nemá krycí palba na jednotky které už jsou pod palbou(otočený žeton).

P.S. Tak ok ,možná to mate,v pravidlech je použito "útok" a né krycí palba.

2.2.2021 20:03:04 | Upraveno autorem (porovnej)

....> prosimtě asi mám trochu delší vedení. Ty píšeš, že na jednotky které jsou pod palbou nemohu použít pouze akci krycí palba 4.kastkami. To mi chceš říct, že akci útok 1. kostkou na jednotku, která je pod palbou zahrát můžu???
- ony-flyboy

Ano můžeš
V ang. pravidlech je to definováno trošku jinak než v cz.
Když je útok krycí palba......pak dává věta smysl.
V cz je ..Akce krycí palba žádné ztráty nezpůsobuje. Místo toho otočte žeton příslušné jednotky stranou pod palbou nahoru. Pokud již žeton touto stranou nahoru ležel,nemá útok žádný účinek.

Teď chápu ,že to může mást.

Já to chápal,že to slovo útok=krýcí palba,ale mělo to být napsáno jinak.

2.2.2021 20:15:14 | Upraveno autorem (porovnej)

....> ....aha tak teď to už chápu. Opět šum v pravidlech.
Pro ostatní si to tedy zrekapitulujeme, třeba to pomůže i ostatním:
Na jednotku, která je pod palbou NELZE použít pouze akce kulometčíků krycí palba 4. kostkami.
Všechny ostatní akce útok 1. kostkou se uplatnit na jednotku pod palbou MOHOU! Včetně akce výbuch 1. kostkou. - ony-flyboy

....> Doplním, že i útok odstřelovečem 3. kostkami na jednotku, která je pod krycí palbou je možný také. - ony-flyboy

Pod palbou. > na jednotku pod palbou LZE pouzit dalsi kryci palbu 4 kostkami, ale samozrejme ani uspech nema zadny vliv - zeton zustane stale otoceny stejne a jen prijdes o tah :) - cojone

Posledni doplnění> Kulomety útok 2.kostkami lze na jednotku, která je pod palbou provést také. - ony-flyboy

krycí palba
2. odstavec na str. 15 začínající slovy "Akce krycí palba..." se týká pouze akce Krycí palba. V jeho poslední větě by místo slov "... nemá útok žádný účinek" mělo být uvedeno "... nemá tato akce...", "nemá akce krycí palba..." eventuálně "... nemá tento útok...". Omlouvám se za neúmyslný válečný zmatek v pravidlech.

Překladatel pravidel nejen pro fu Mindok

3.2.2021 13:41:05

Vybíráme z Bazaru

Šerif z Nottinghamu
Šerif z Nottinghamu
Akt. cena: 1200 Kč
Končí za: 7 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas