Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 45 min |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Alderac Entertainment Group |
Autoři: | David Gregg |
Rok vydání: | 2011 |
Sdílej: |
O hře
Tak jsem na to koukal a pevne doufam, ze to tentokrat AEG snad uz nepodelaji. Prostredi vlkodladku, upiru a ghulu se mi libi, k tomu docela zajimavy mechanismus retezeni karet, tedy vetvyreni komb. Jen doufam, ze se poucili a udelaji to tentokrat poradne.Jsou to upíři a vkodlaci
víš kolik Twilight smutnosmutných dětiček si to pořídí? :-)
Lumirius
Twilight jsem naštěstí neviděl, takže bych nemusel být tak ovlivněn :))
Beholder
me se Twilight I. libil moc, proto jsem se tesil na II. a pak jen nevericne koukal, jaka je to s...ka.
hodnocení
Koukám na prozatimní hodnocení a táži se: není blbost hodnotit hru po testovací hře, která navíc ještě byla údajně hrána nesprávně? Když pak tady čtu v diskuzích "nechtělo se nám pořádně číst pravidla" nebo něco podobného, tak se trochu divím...
Pokud jde o oznámení rozšíření, v čem je to extrém? Pokud se nepletu, jsou tady provozovatelé obchodů s hrami. Není snad normální oznamovat hry a rozšíření předem? Přijde mi, že vydavatel musí dávat o hrách na vědomí s dostatečně velkým předstihem. Musí se přece nějak propočítat, kolik kusů má z tisku vylézt, jaký bude předběžně zájem prodejců atd.
Twilight neznám, ale když to hře pomůže v prodeji, proč ne. :)
marte
no, drive to tak nebylo. Vydala se hra a kdyz byla uspesna, tak se udelalo rozsireni. Ted se oznami ne jedno, ale rovnou dve rozsireni, aniz by hra vubec byla venku, coz mi prijde trochu riskantni.
marte
Vidim to stejne jako rbx, musis mit velmi silnou duveru v produkt, abys k nemu vydaval rozsireni, dokud nevis, jak trh prijme zaklad. A drive se to tak skutecne moc nedelalo...
rbx
Díky za ozřejmění. Něco podobného teď sleduju u LotR: The Card Game, tam taky ještě nevyšla ani pravidla a už se oznamují Adventure Packy...
Riskantní to je, ale podle mě je to konkrétně v případě Nightfall asi opodstatněné a myslím si, že se jim vyplatí, že v tomto ohledu "mají koule". Thunderstone je trhák, tak je tenhle krok logický.
Navíc je v téhle branži docela velká konkurence. Dost jim v tomhle ohledu rozumím. Já bych do té hry asi nešel, kdybych neměl jistotu, že minimálně tři rozšíření ještě vyjdou (fakt jsem tohle řekl? :-D). Ta hra si o ně přímo žádá a evidentně to plánovali od samotného začátku (zdá se, že testovali "kompletní" hru, kterou pak rozkouskovali do více dílů).
marte
U LOTRa je to naopak pochopitelne, ten je planovany jak LCG, tam to ani moc jinak nejde;) Hraci musi mit signal, ze se hra bude dal rozvijet;)
aneken
No jo, to je vlastně pravda, to jsem trochu nedomyslel. :)
Každopádně u toho Nightfallu to je bezesporu riskantní krok, ale asi mají hodně sebevědomí díky Thunderstonu. Jestli je to sebevědomí na místě, to byste mohli posoudit vy, ctění prodejci. ;P
marte
Protože jsem jedním z hodnotitelů této hry: Jsem zvyklý hry hodnotit po prvním testu a při dalších hraních hodnocení případně upravuju. Možná to někomu nesedí, já to tak dělám. Navíc je u mého hodnocení text, že jde o hodnocení po prvních testech ;-)
marte
Abych to mohl hodnotit, tak bych to musel nejdriv hrat. Ja zatim muzu hodnotit jen marketing AEG a ten se jim IMHO docela dari...;) Snad to tentokrat podpori z meho pohledu i bezchybnym zpracovanim;)
DD
Presne tak. Doufam, ze se poucili a ze se jim to ted podari;)
aneken
Kdy to ma prijit do Cech?
jaka?
uz to nekdo ma?
lino
dle mého soudu to přišlo k dráčkům
Rozsireni
Tak Nightfall sotva dorazil a uz se mluvi o rozsireni. A jak uz to tak u AEG byva, tak je v tom tradicne hacek;) Rozsireni totiz planujou samostatne hratelne s tim, ze do nej znovu narvou stejne zakladni minion a wound karty. Coz znamena, ze z 300 karet v rozsireni bude vlastnikum zakladniho Nightfallu 120 k nicemu. Potvrzoval to autor hry. Ja tohle fakt nepochopim...
aneken
Aspoň mám o starost míň :). Tuhle ždímačku si nechám ujít...
(vivat Dominion, Dominion forever...:D)
moje dojmy
Díky Eyrone za předvedení. Vyzkoušel a musím uznat, že co se týče deckbuildingu, blíží se tahle hra na dohle pří dobré viditelnosti k puzzle striku. Půjčili si jeden mechanismus z magicu a mám pocit, že to funguje. Je pravdou, že jsem tohrál jen jednou ve čtyři ráno. Ale opravdu se mi to děsně líbilo. Je to silně konfliktní ale, hlavně je parádní ten efekt, který se mi líbil u dominionu intrikách. Tam bylo pár karet, kdy se sekundární efekt pokud hráč splnil nějakou podmínku. Zde to má snad každá karta. Takže kombit se zde dá, jak by řekl klasik .opčík, na kvadrat. Navíc mi přijde, že ten konflikt správně pracuje i ve více hráčích. Kdežto ve dvou, si netroufám odhadnout, jak to vypadá. U mne je to wishlist. Ale rád bych to ještě zkusil.
to Elenistar
ktery MtG mechanismus mas na mysli?
to ndru
No myslim ze to blokovani postavama/priserama, ktere mas vylozene.
ndru
vykládám tam potvory, které za mne bojují. A mají útok a počet životů. A ted třeba tři pošlu na soupeře a on se může rozhodnout kterými svými potvoráky bude tu kterou bránit. Zbylé damage projdou na mě samotného, jmenovalo se to tuším v magicu trapmle.
chm
a co takhle LIFO? a hrani v protihracove kole (interrupt a instant)?
zacina se mi to libit
ne nutne po graficke strance
zajimave vyresili pocitani zivotu potvor
ndru
to máš určitě pravdu. Já nejsem medžikář, takže jediné, co mi bilo do očí, bylo tohle.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Civilization nový úsvit
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny