Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 45 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | karetní hra, sběratelská |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Wizards of the Coast |
Autoři: | Richard Garfield |
Rok vydání: | 1996 |
Sdílej: |
pravidla
potrebuji si ujasnit par veci (bud mi uniklo nebo jsem nenasel explicitne napsano):sakrys preklep
- barevne tecky na program kartach (a tusim na upgrade akrtach) maji nejaky konkretni VYZNAM?
pravidla
- limit karet.. tusim, ze tam nejaky byl bud 3 nebo 4 jestli se nepletu.
- jaka tecka na karte? posli fotku. jestli myslis takovy cerveny a zeleny vlevo spise dole pod obrazkem, tak too zadny vyznam nema
- kdyz runner prolomi routine, tak musi priste znovu prolomit ty routiny, i cely ledy co jsou v ceste (pokud nejsou zniceny)
- runner nemuze obejit upgrade efekty, pokud na to neco nema
- trash cost se plati v bitech, v bitech se plati snad vsechno. :-)
P.S. Stahni si erratovany pravidla. Je tam par detailu napr. min pocet karet pro runnera 45 apod. nebo ti je muzu poslat.
rozmateni
- mno. na netrunneronline je v balikach zatim nejvice 6
- tecka vlevo pod obrazkem (viz: http://www.netrunneronline.com/images/cards/315/netrunner-baedekers-net-map.jpg). v pravidlech sic pisou, ze ruzne tecky znamenaji ruzne programy (tedy tecky jsou ciste informacni??), ale na upgradech jsou tecky taky (viz: http://www.netrunneronline.com/images/cards/315/netrunner-dr-dreff.jpg) - takze mne to trochu mate
- pravidla jsem zatim sehnal jedny v hatmatilce a jedny v doc. oboji spis homemade opis (nektere casti chybi apod.). jinak rullings a faq v plaintextu a pomalu se tim prokousavam
limit
chm. tak uz jsem nasel 9 i 10
ovsem netrunneronline jsou nejaci skalnaci. tenhle rok vydali vlastni expanzi
tak uz 12
docela hodne
agenda
trrochu litam v agendach
- kdyz runner trefi na agendu tak ta jde ze hry
- kdyz korporace uskutecni agendu, tak co?
agenda
Pokud runner trefi agendu tak ma vitezny body nebo jak se to jmenuje a pokud korporace uskutecni agendu, tak ma taky vitezny body.
to Jedi
jasne. ale co se deje se samotnou agendou (resp. efekty na karte)??
jinymi slovy kdyz uz korporace zaskoruje s agendou tak ma (z pohledu) runnera neznicitelnou kartu s nejakymi vlastnostmi??
agenda
Přesně tak, pokud zaskoru korporace, tak karta dává stranou a efekt platí. je to napsaný v pravidlech.
Pokud zaskoruje runner, tak karta je zničena a dána stranou runnerovi.
unrezzed
unrezzed ice je exposed?
teda presneji
kdyz korporace nerezzne ice pri runu, pocita se pak ice do exposed ci nikoliv?
kdo a jak dela derezz
derezz karty (ledu, node, etc.) muze korporace provest 'na pozadani' nebo je derezz vysledkem pouziti nejake karty?
nejak to nemuzu nikde vyhrabat
re
začátečnické dotazy:
na překonání jedné subroutine musím
a) vybrat jeden konkrétní program, který ji překoná
b) můžu ji zkusit překonat prvním programem a pak třeba dalším...
Podle mě je A správně, jen to z pravidel nemůžu explicitně vycucnout
a další
Kdy chodí karty do Archivu face-down?
face-down archiv
pokazde kdy se jedna o kartu kterou runner nevidel (z ruky, instalovana a nerezznuta apod.)
ad subrutina
nikd yjsme se nedostal k tomu, abych si mohl dovolit zkouset prekonavat (e; kazdopadne se klonim k a)
kdyztak zkus hledat tady http://www.netrunneronline.com/rules/
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Century všechny 3 vydání
Akt. cena: 1400 Kč
Končí za: 11 dnů