Na křídlech draků

xxxxxxxxxo hodnoceno 23x (Seznam vlastníků)

Na křídlech draků - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, strategická
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
MindOK - logo
Autoři: Connie Vogelmann
David J. Studley
Rok vydání: 2024
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dojmy

9.4.2024 17:11:47

Ahoj, tak hra je venku, tak zakládám vlákno dojmů. Docela bych čekal, že se kolem hry aspoň trochu diskutovat bude, ale kde nic tu nic.

Za mě zatím 2 hry. Syn a manželka milují Na křídlech, takže do toho hned chtěli jít. Mě upřímně překvapilo, že dokázali najít ještě míň záživné téma..vzdělávací hra na abstraktní téma, to je síla.

Nicméně samotná hra se dost od Křídel liší. 3 základní suroviny (vejce, karty a žrádlo) byly nahrazeny 4 (vejce, karty, jeskyně a žrádlo). Nicméně zůstaly 3 řady, takže vejce, které jsou třeba na opravdu hodně věcí při troše smůly zkrátka nejde získat. Stalo se mi tedy, že opravdu šlo hrát jediný tah, který nedával žádný smysl (naštěstí jdou žetony tahu nechat do dalšího kola).

Vejce už nefungují na vysazování tvorů, ale hloubení jeskyní (asi výbušná) a celé je to takové .. divné.

Jak mě Křídla nebrali, ale nevadilo mi je tu a tam hrát, tak toto tak kladně hodnotit nemohu.

9.4.2024 17:18:51

My sme to hrali v štyroch asi 3 hodiny. Dvaja hráči nemajú radi Na křídlech (alias vtáky) a toto by si vraj ešte zahrali, ja a ešte jedna hráčka Vtáky rady máme a ťažko povedať, či boli lepšie vtáky alebo draky, ale bavilo nás oboje. Niečo je lepšie, niečo je horšie. V drakoch odpadá veľká vrstva RNG v tom, že si cez kŕmenie môže človek zobrať akúkoľvek surovinu chce a nemusí sa spoliehať na to, čo bude v krmítku.  Zároveň mi pride, že tá hra trocha podporuje to, aby človek využíval akcie rovnomerne, lebo každá ďalšia v rovnakom riadku je drahšia o vajce a tie sú celkom nedostatkové. Tiež mi prišlo, že v drakoch má menej drakov efekt, ktorý sa spustí pri vykonaní riadku, a viac okamžitých efektov, efektov na konci kola atď. Ale to môže byť tiež tým, aké karty sa dostanú do hry. Tiež je to asi viac hráckejšie, ten rondel je zaujímavý, ale na oplátku je to DLHÉ, prvý ťah je dlhý asi ako ten v Na křídlech a každý ďalší dlhší a dlhší, lebo počet akcií sa nezmenšuje a dajú sa získať bonusové akcie. Tie bonusové akcie tiež majú nevýhodu, že sa nám stalo, že hráči, ktoré na ne nešli, už to kolo dohrali, a čakali ešte 10 min na hráčov, čo mali o 3 akcie viac. Ale mali sme celkom analýzu paralýzu, ďalšie hry by boli asi kratšie, ale stale výrazne dlhšie ako vtáky. 

Hlavne mi to úplne pocitovo neprišlo ako vtáky, je to podobné, ale nie je to len reskin. A z vtákov mám taký milší, viac relaxačný pocit. Tie draky sú asi lepšie vychytaná hra a asi vybalancovanejšia na kombá ako základ vtákov bez rozšírenia, ale zase na oplátku je to dlhšie a tá téma mi príde ešte abstraktnejšia ako pri vtákoch. 

9.4.2024 18:27:30

Čistě subjektivní dojmy po první partii ve čtyřech hráčích (ve větší či menší míře “zkušených” ptákolozích):

Hra se Ptákům podobá do značné míry opravdu jen vizuálně. Deska, na kterou se umisťují karty s nejrůznějšími efekty, je sice stejná, ale přídavek jeskyní posouvá jejich vykládání na jinou úroveň. U Draků si o tom prostě musím chvilku popřemýšlet. Zajímavé je i přidání dodatečných vlastností (tj. “mládě”, “agresivní” atp.). Získávání zdrojů je naprosto jiný příběh - v kombinaci s objevováním jeskyní a vykládáním draků opět posunuté na velmi zajímavou úroveň - a vejce se nedají snášet přes samostatnou akci. Za akce se platí (mincemi (a vejci)) a základní počet dostupných akcí zůstává v průběhu hry stejný (což zaručuje pravidelný příjem na začátku kola), zajímavá je ale možnost “pošetřit” akci (tj. většinou minci) do dalšího kola. Může se tedy klidně stát, že hráči v rámci kola odehrají různý počet akcí. “Stejné” jsou i veřejné úkoly, ale přibyla deska Drakologie, přes kterou se dají získat dodatečné suroviny a hlavně zajímavé bonusy v podobě (např.) akcí zdarma, vítězných bodů (o ty byl zájem spíš až ke konci hry) atd.

Hra nám zabrala 2:45 (první hra) a je pravda, že to bylo o trochu déle, než jsme chtěli. Přesto si myslím, že po několika dalších partiích se čas dá stáhnout pod 2 hodiny. A ano, pokud má některý z hráčů fungující “engine”, nějakou (zanedbatelnou) dobu mu může trvat, než provede všechny úkony související s danou akcí. Za mě bez problému.

Suma sumárum si určitě nechám obě hry. Ptáci jsou spíš “vanilla”, Draci o trochu větší výzva. Aneb: Pod ptačím peřím bije srdce draka.;-) Chce se mi až říct, že jsem nadšen (ale to u mě není nic zvláštního).:-D

Určitě vyzkoušejte.

_____________
liščí pohůnek

10.4.2024 07:27:17

Draky jsme hráli ve třech asi hodinku a půl včetně vysvětlení pravidel. Pravda, Na křídlech známe velmi dobře. Překvapilo mě poměrně kompletní překopání pravidel oproti ptákům, čekal jsem jen předělávku do dračích podmínek. Chvíli jsme si museli zvykat na nový systém, ale pak už to odsýpalo. Hloubení jeskyní pro nové draky je zajímavý prvek, který přináší obohacení do hry oproti prostému vykládání ptáků do voliéry. Nových nápadů a invencí je v této hře docela dost. 

Bohužel si už tak moc nejsem jistý grafikou, ta je jak na fotkách, tak následně v reálu hodně slabá, moc pastelová a dá se říct dost nezajímavá (navíc přespříliš růžovo-fialová). Stejně tak mi přišel chaos s akcemi, museli jsme si neustále dopočítávat, kdo má kolik akcí a jestli náhodou nezapomněl odložit minci. 

V součtu to znamená, že Na křídlech tahle hra u nás rozhodně neporazí, rád si ji ovšem zahraju znova, ale kupovat nejspíš nebudeme. 

10.4.2024 08:24:52 | Upraveno autorem (porovnej)

Super, že už je tu vlákno dojmů na základě hraní hry, nejen na základě (ne)očekávání, díky @OUTbrain za založení. Já jsem hru ještě nehrál, tak si rád přečtu, jaké zkušenosti mají ostatní. A když u toho čtu zmíněnu herní dobu, bylo by super, kdyby tu víc uživatelů používalo funkci záznamu her, pak by se v záložce Hraní zobrazovalo, kolik zhruba zabere hra v určitém počtu hráčů. Tak jestli ještě @VanessJ, @stastlivec a @Novom najdete čas a chuť udělat ke hře záznam, stačí jenom s herní dobou a počtem hráčů, pomůže to tady komunitě pří výběru. Není to potřeba ani dávat veřejně. Jinak jak se vám zdají komponenty, standardní povedená kvalita SM?

Doufám, že se tady časem objeví i názor někoho, kdo hrál Na křídlech draků, ale nikdy nehrál Na křídlech, to by byly taky zajímavé dojmy! :)

10.4.2024 12:35:20

N křídlech máme odehráno přes 100 partií a vlastně je to naše nejoblíbenější dvojkovka. (kdysi jsme měli všechno, teď hrajeme jen asii s evropou).

Na křídlech draků jsme zatím zahráli jen jednou, takže se moc rozepisovat nebudu, ale ač to vypadá pro někoho jako vylepšené na křídlech, pro někoho zase obráceně, je to pocitově úplně jiná hra. Méně náhody, víc kombinační euro, větší mozkovar. Na nithranie je to krásně vidět, jak to každý z nich cítí jinak.

Takže pokud si to nevyzkoušíte, z dojmů a recenzí nepoznáte, zda je to pro vás. My si určitě necháme jak ptáky, tak draky. 

Závěrem jen poznámku k herní době - ve dvou první hra i s pravidly 1:05. Gameplay z nihtranie ve 3 jsou taky kolem hodiny, takže se nenechte vyděsit těmi časy ke třem hodinám, co zde lidé píší.

 

12.4.2024 18:33:18

Mám za sebou 2 hry ve dvou hráčích. Obě hry trvaly cca hodinu. První byla i s pravidly, ale tím, že máme hojně nahráno Na křídlech nám to nezabralo moc dlouho a u té druhé už jsme více přemýšleli.

+ Grafika: NKD jsem brala spíše kvůli mechanikám, draci mě osobně nezajímají, ale byla jsem velmi překvapená, jak to na stole vypadá dobře. Zenově a docela mě to uklidňuje. 

+ Deska úkolů a počítadla kol je SKVĚLÁ. Velká a přehledná.

+ Počet tahů: Základ je 6 mincí, ale dá se nasbírat nějaké i během hry. To mi příjde docela strategické a bylo to příjemné. 

+ 4 suroviny. Lépe se s tím pracuje než s šesti jako u NK. 

+ Průzkum. Bylo fajn, že jsem z desky dostávala i jiné odměny (vejce, drakologie) než jenom jeden druh suroviny, tak jako v NK. 

+ Hra funguje dobře i bez rožšíření! 

Neutral

  • Hloubání jeskyně - další hordička surovin, herně mi to příjde zbytečné. Mohl v tom být potenciál, že někteří draci by dostali nějaký bonus, kdyby se umístili třeba do žluté, červené atd komory. A navíc to překáží, když se zasouvají karty.
  • Drakologie - další odměňovací systém, který mi přišel takový.. prostě další boost :D 

Mínusy 

-Chybí pořadač na karty. Klidně bych se obešla bez archu popisů vymyšlených draků, ale ten pořadač mě fakt mrzí :D

-U NK jsou podle charakteru efektu (při vyložení, na konci kola, na konci hry atd) označení ptáci různými barvami (fialová, modrá, žlutá atd). Tady to není a draci jsou označení jenom symbolem. Ubralo to na přehlednosti a já se v tom často ztrácela. 

-Jak NK byl solitér, tak tohle je ABSOLUTNÍ solitér. Možná jsem nenarazila na ten druh karet, ale chyběly mi karty, že když soupeř udělá nějakou akci, tak já něco dostanu atd. U NKD jsem narazila na karty, které když  já udělám, tak ostatní něco dostanou. Tyhle karty nemám ráda, protože já musím hlídat, aby to ti soupeří dostali. 

-Vajíčka se nevyužívaly na líhnutí draků, jenom na hloubaní jeskyň. Vajíčka jako taková mi ve hře přišla hrozně zbytečná….

-Popisky u draků! :D u NK jsme si při vyložení ptáků četli popisky, tady to bylo ochuzené. Ocenila bych to mnohem více než ten arch, který mě popravdě vůbec neláká.

I přes výčet negativ, mé dojmy jsou pozitivní. A většina negativ plynula hlavně z toho, že jsem mohla porovnat s Na Křídlech. Za mě hra odsýpala, příjemná a dobře koukatelná. I mechanicky to za mě jakžtakž fungovalo. Po těch dvou hrách mám chuť si to zahrát znova a těším se na to.

Když bych to měla porovnat - Mně NKD přišlo MNOHEM jednodušší, než NK. Pravidlově sice NKD vypadá komplexnější, ale ve výsledku ani ne. Ztotožňuji se s přirovnáním Agricola (NK) / Caverna (NKD). U NK jsem se kolikrát zapotila, musela to opravdu důkladně vymyslet a u NKD jsem se přehrabovala skoro ve všem. Pořád jsem něco dostávala, pořád jsem byla nějak odměňována. I na první dvě hry jsme měli skoro všechny místa v jeskyni obsazené, takže to bylo jenom o tom, kdo dokázal z té surovinové hojnosti vygenerovat i bodovou hojnost. Taktéž jsem netušila jak moc mi chybělo krmítko - herní kur(n)ítko a pocit napětí z (ne)úspěšného hodu. 

Vzhledem k tomu, že Na křídlech draků funguje i bez rozšíření, tak bych NKD doporučila pro všechny, kteří do hry už více nechtějí investovat. U Na křídlech je pro mě osobně rozšíření nutnost, bez které bych hru už nehrála, zatímco u NKD si základ zahraji moc ráda. Na druhou stranu si nemyslím, že by pro netotálnězažraného fanouška hry /draků a ptáků dohromady/ bylo nutné vlastnit obě hry. A už vůbec ne, pokud má někdo u NK dokoupená rozšíření. Ačkoliv jsou mechanicky odlišné, tak zážitek ze hry víceméně podobný.

Já sama bych doma obě hry určitě neuživila a Na křídlech draků dám na chatu, kde si to zahraji moc ráda. Aspoň mi odpadne přemísťování Hnízdicího boxu :D 

14.4.2024 10:36:30

Já sice prací na obou hrách trávil nějakou signifikantní část pracovní doby, takže by se mohlo zdát, že nejsem nestranný, ale toto bude opravdu pozorování z domu, co by hráče a jeho rodiny.

Na křídlech je přístupná hra - skoro by se chtělo říct pro lidi s mozkem v hlavě, ale moderními hrami třeba ještě nepolíbené. Je v ní co kombinovat a o čem přemýšlet, navíc se nedá zanedbat její edukativní přesah a často i provázání skutečných faktů o ptákovi s jeho efektem. ALE právě jako ústupek těm “ne-hardcore” hráčům je v ní hodně náhody, např. ve formě krmítka či mnoha karet ptáků schopných bydlet jen v jednom biotopu, a ta náhoda vyrovnává šance mezi různě zkušenými hráči.

Na křídlech draků je hráčská hra. Sice na lehčí straně spektra “gamer's”, ale už přecejen “gamer's”. Jídlo si nejčastěji dobíráte právě to, jaké potřebujete, efekty draků nesvazovalo nic než fantazie autorů, takže mohli přidat spíš od všeho trochu a jde o to, kdo jak si to namíchá. Jak se na euro sluší, většina akcí má předem známý výsledek. A ač v NKD není té interakce mnoho, je prakticky výhradně pozitivní (ty dostaneš něco silně, všichni ostatní slabě).

Navíc se přiznám, že zatímco kolega “člověk MINDOK” tvrdí, že ubývající akce v NK jsou skvělá metoda, jak nutit hráče k optimalizaci, mě spíš iritovaly. Já když si postavím motůrek, chci se chvíli dívat, jak šlape.

Suma sumárum, mě zajímají spíš jiná zvířata než ptáci, doma mám čtenářku fantasy a dva malý kluky, co vždycky raději do KovoZoo nebo do dinoparku, než do skutečné zoo. U nás bylo po srovnání obou her jednohlasné, že draky budeme mít raději. Ale schválně se rozepisuju o našich důvodech a motivacích, protože to někdo může mít přesně obráceně.

P.S.: Dostal jsem na prdel od ženy i osmileťáka. To jen tak na okraj.

Překladista/grafik pro MYSLCAJK

14.4.2024 14:55:13 | Upraveno autorem (porovnej)

Na křídlech je jedna z mých nejoblíbenějších her. Jediné, co mě vlastně nechávalo chladným, je téma. Proto, když jsem zjistil, že se chystá „spinoff“ s draky, zajásal jsem.
Nějaký měsíc uplynul, a mám za sebou dvě hry ve dvou hráčích a jsem nadšený. Je to podobné, ale dostatečně jiné, než Na křídlech, takže si myslím, že má pro někoho smysl vlastnit obě. Co se samotného engine buildingu za pomocí karet na herní desce týče, funguje prakticky totožně.
Procházíte meeplem jeskyní zleva doprava a vyhodnocujete akce, které jsou zobrazeny na kartách a mezi jednotlivými komorami jeskyně.
Komoru je nejprve nutné vyhloubit, za což dostanete nějaký bonus, a až poté jde do ní přivolat draka.
Co se interakce hráčů týče, je nutné zmínit, že zde není prakticky žádná, až na pár výjimek, kdy karta umožňuje udělat akci aktivnímu i jinému hráči, takže jde v podstatě o solitérní hru. Což mě osobně vyhovuje. Rád si stavím engine, který funguje a v těchto hrách nemám rád konflikt s ostatními hráči.
V podstatě se to dá shrnout tak, že to je jako Na křídlech, akorát je zde víc zdrojů, víc možností ovlivnit vlastní engine a odpadává element náhody ve formě kostek zdrojů, zde jsou zdroje vždy k dispozici.
Co se ilustrací týče, zachytil jsem, že se to moc lidem nelíbí, já jsem naopak akvarelovou rozpitou grafikou nadšený.
Jediné, co bych hře vytknul, je absolutně zbytečná encyklopedie draků, kde je ke každému nějaký fluff.
Hra mě fakt baví, a i když chápu, že bude převládat názor, že kdo má Na křídlech, tak tohle nepotřebuje, já osobně jsem rád, že mám Na křídlech draků ve sbírce. Na nějaký  čas to asi bude moje nejhranější hra.

16.4.2024 10:58:08

Tak jsem měl možnost si Draky zahrát. “Ptáků” mám nahráno stovky her a mám všechna rozšíření, tak mě zajímalo jak moc jsou Draci jiní. (long story short - pro mě nejsou).

Začnu tím, co vás upoutá na první pohled - grafika. Ilustrace draků jsou jako z Pokémonů a po prvním kole mě prakticky přestalo zajímat, co za draka je nakresleného na kartě, ale jen a pouze jeho vlastnosti (střední, efekt, “dobrotivý” atd). Za nešťastné považuji obdélníčky, které určují, do kterého biotopu (jeskyně) může být drak vyložen. Ptáci to mají vyřešené jasněji. Barevné ladění je otázkou vkusu, já mám raději saturované Ptáky, než tady ty mdlé pastelové barvy.

Herní zážitek - Placení mincemi je takové kostrbaté, za většinu akcí minci musíte odhodit, za procházku z panáčkem je naopak dáváte na desku (chápu důvod), ale ty barevné kostičky v Ptákách byly čištější a “blbuvzdornější”. Hloubení jeskyní je zajímavý prvek, ale dosti nevyvážený (máte jeskyni, co dává 2 masa, ale jinou co dá 1 tah navíc nebo 3 vejce). Vtipné, jak si někteří stěžovali na náhodu v Ptákách. :-) 

Za větší problém považuji stagnaci nabídky Ptáků. Ve 4. kole se nám tam objevily jen “karmínoví” Draci, ale díky úkolu na tuto jeskyni v předchozích kolech jsme všichni měli karmínové jeskyně plné. A najednou nebyla možnost, jak nabídku obnovit. Jen si brát na slepo horní z balíčku. Toto pěkně řeší Ptáci s novými deskami, kdy můžu nabídku karet obnovit a rovněž tento efekt mají i někteří ptáci. 

Deska drakologie - ta se jeví jako esenciální. Já podcenil start, resp. jsem se soustředil na vykládání Draků (vždyť o tom by hra měla být, ne?), soupeři se “rozjeli” po desce a pak “vyžrali” silné jednorázové akce. Přijde mi to jako zbytečně dodaný prvek a další “hra ve hře”, kt. odvádí pozornost od vlastní desky. 

Engine building - tady za mě mírné zklamání. Měl jsem i trochu smůlu, že jsem neměl draky s efekty “při procházce”, ale pouze “při vyložení” nebo “na konci hry”. Ale celkově ten pocit z dobrého enginu tady není, o nějaké provázanosti efektů nemůže být ani řeč. Např. v Ptácích mi jeden pták při aktivaci dá 1x obilí z banku a karta hned vedle říká “za 1 obilí zasuň 2 karty z balíčiku” - to je pak radost to spouštět. :-) Tady to není. Navíc jste omezeni jen 3 procházkami jedné jeskyně v rámci kola.

Někteří chválí přístup k potravě. Ano, můžete si vybrat libovolný zdroj potravy (ale v Ptákách to řeší nektar), ale kolega měl třeba problém získávat vejce, což je docela zablokovalo. A mě zase vadil nedostatek možností jak dobrat nové karty draků (a k tomu stagnující nabídka).

Celkově se mi hrá líbí a pak pokud bych vedle sebe dal základní Ptáky a nové Draky, tak herně chápu, že můžou být Draci hodnocení celkově lepší. Ale pokud máte k Ptákům rozšíření Oceánie (nové desky + nektar) a Asie (větší míra interakce mezi hráči), tak nevidím důvod proč mít Draky. Pro mě jen ten zážitek z obou stále velmi podobný a nemá smysl mít obě.

16.5.2024 08:18:35

@zdenda-foto Ten poslední odstavec je právě klíčový. Porovnáváš hru za 3400 Kč s hrou za 1400 Kč. Pro mě nemá smysl vypláznout za tak průměrnou hru přes 3 tis. Kč. Nějakých 1200 Kč by mi dávalo smysl, když přijde někdo, kdo nechce hrát nic pořádného. Ale stejně, radši budu mít krásné obrázky s ptáčky i s jejich názvy (edukativní rozměr), než nic-neříkající draky.

Edit: A ještě dodám, že mě nektar akorát tak naštval. Už vidím, jak lákám orla na nektar. Super tématické rozhodnutí pro hru, která se na začátku tvářila, jak bude ultra-super edukativní.

16.5.2024 09:28:48 | Upraveno autorem (porovnej)

@nasson 

Není to klíčové, jelikoz máme všichni přístup k internetu a informacím, tak víme jak to s ptáky je. Můžeme si načíst recenze, názory a hodnocení a následně z toho vyvodit nějaký závěr. V případě ptáků přeci nepotrebujes všechny krabice. Zrovna u ptáků můžeš hrát všechno se vším, v prakticky libovolné kombinaci. Důležitý je si říct, ze ty hry jsou pocitově jiné. Koho bavi ptáci, nemusí bavit draci a obráceně. U ptáků máme nahrana všechna rozšíření a skončili jsme s kombinaci Asie + Evropa, je to jedna z našich třeba 5ti nejoblíbenějších her. Draci nás nebavili a šli po dvou hrách z domu. 

Pokud někdo váha co pořídit, doporucuji vyzkoušet obě hry, protože ač se zda, ze jsou dost podobne, tak minimálně pocitově rozhodne nejsou. Nedá se říct obecně, ktera je lepší, protože to kazdej bude mít jinak. Ale pokud si mám na něco tipnout, tak dost věřím v to, ze draci se úspěchu ptáků ani nepriblizi. 

@Jonash  omlouvam se za kritiku tvého hodnocení hry.


Edit: co mate pořad s tou edukaci? Jako vy si vážně myslíte, ze je úspěch ptáků postaven na edukaci, ze to někdo hraje kvůli edukaci? No to snad ne. Možná to hraje roli při koupi, ale ptáci mají celosvetovej úspěch a je spousta lidi, u kterých je to jedna z nejhranejsich her a mají stovky partii, i tady na fóru jich je až až, ale rozhodne nikdo z nich nehraje stovky her kvůli edukaci, ale protože je to bavi (herní mechanismy).

16.5.2024 09:58:50 | Upraveno autorem (porovnej)

@jerryNBK Budeš se divit, ale u někoho ano. Jediný důvod, proč jsem si koupil Evropu je, že jsou tam ptáci z Evropy. Jiný důvod jsem fakt nenašel, ani po desítkách zahrání (herně je to podle mě naprosto zbytečné a stačí základ). Zbylé expanze už jen opravuji chyby základní hry, ale jinak mi to herně pořád příjde zbytečné. Edukativní rozměr je pro mě u této hry stěžejní, bez něj bych ji prodal, a manželku přesvědčil, že jsou i jiné jednoduché hry, které jsou zábavné (a lepší než ptáci).

Ano, máš nahráno, víš, kterou expanzi ano, kterou ne. Ale musíš se na to podívat z pohledu někoho, kdo nemá nahráno. Možná ty nemáš ten problém, ale já když koukám, kterou expanzi (obecně), tak to bývá dost nejednoznačné, každý má rád něco trochu jiného a hodinové prohledávání internetu kolikrát stejně nepomůže…

16.5.2024 17:41:13 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

 Middara: Unintentional Malum – Act 1
Middara: Unintentional Malum – Act 1
Akt. cena: 220 €
Končí za: 14 dnů

Offcanvas