Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 5 |
Doporučený věk: | od 7 let |
Herní doba: | 30 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Petr Mikša Roman Hladík |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
Nezastavitelný Victorius
Šermíř - schopnost "Nezastavitelný"
Jak z názvu schopnosti vyplývá, je šermíř po hodu 6 NEZASTAVITELNÝ.
V pravidlech stojí "Padla-li šermíři v souboji na kostce šestka, může dál pokračovat ve svém tahu, a to i v případě, že jste v souboji prohráli nebo byl jeho výsledek nerozhodný.
Můžete tak bojovat znovu nebo pokračovat v pohybu (limit čtyř kroků však platí i v tomto případě)
Jinak řečeno, pokud šermíř bude stále házet šestku, může projít přes tři nepřátele v řadě bez ohledu na to zda prohrál remizoval, nebo vyhrál. Zastaví se až po 4. kroku.
Re
Ahoj. Tá šestka sa týka len boja. Ak vybojuješ a so šestkou, pokračuješ ďalej na ťahu, ale ťah končí ak napr. zoberieš predmet.
Tvoja úvaha je správna.
Edita: som sa zakecal a Bandy bol rýchlejší :)
Diky> Děkuji za odpovědi. Jinými slovy pokud šermíř vyhraje souboj šestkou a chce pokračovat dál ve svém tahu, musí získaný předmět nechat ležet v místnosti. - scottymcblack
Re: Curuj
Já to chápu naopak tak, že nejprve sebere předmět, jelikož vyhrál a následně může pokračovat, protože hodil šestku... :-)
asi to tak bude> Zrejme máš pravdu, predmet nie je na položený na doštičke terénu, kým z nej hráč neodíde. Takže po 6ke zoberie predmet a pokračuje dalej... moja chyba - Curuj
Sermiar
Hravame to od zaciatku tak, ako pise Bandy75. Ak sermiarovi padne v boji 6, jeho tah bojom nekonci - bez ohladu na to, ci si zoberie vybavenie (plati ale ze ma 4 kroky v tahu). V pravidlach sa pri boji hovori o tom, ze predmet ziskavas, nie ze ho zdvihas. Zdvinutie sa podla mna viaze na predmet, ktory uz na zemi lezi, ked pridem na dane pole.
Nezastavitelný vs. Neúnavnost
Je to jak už bylo řečeno, tj. pokud šermíř hodí v boji 6, tak může pokračovat, dokud nevyčerpá 4 kroky. Nezáleží na tom, zda si předmět po vítězství vzal nebo ne.
Vlastnost Neúnavnost má barbar: "vydrží bojovat celé hodiny. Pokud barbar porazí nestvůru a nevezme si vybavení, které bojem získal, může pokračovat ve zbývajících krocích svého pohybu."
scottymcblack
Ještě doplním komentář k tomu, co píše scotty - obecně ve hrách většinou platí, že schopnosti postav nebo texty na kartách a tak podobně mají platnost před pravidly z pravidel, pokud jsou v rozporu.
Většinou je to tak i v pravidlech napsáno (nevím, jak u Karaku).
To je i zdejší případ - šermíř, když hodí v boji 6 a vyhraje, může sebrat předmět a ještě pokračovat dál v pohybu (pokud již nevyčerpal 4 pohyby).
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Věc (CZ)
Akt. cena: 800 Kč
Končí za: 7 dnů