Karak - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 7 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Petr Mikša
Roman Hladík
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Nezastavitelný Victorius


Ahoj, poradí někdo, jestli může Victorius pokračovat v tahu po tom, co mu v souboji padne šestka i v případě, že souboj vyhrál a vzal si získaný předmět? Tah má totiž končit buď vyčerpáním 4 kroků, odemčením pokladů, soubojem nebo sebráním předmětu. Dává mi tedy smysl, že i když šermíři v souboji padne 6 tak nemůže dál pokračovat, když si vezme předmět, který soubojem získal.
25.1.2021 16:51:03

Šermíř - schopnost "Nezastavitelný"
Jak z názvu schopnosti vyplývá, je šermíř po hodu 6 NEZASTAVITELNÝ.
V pravidlech stojí "Padla-li šermíři v souboji na kostce šestka, může dál pokračovat ve svém tahu, a to i v případě, že jste v souboji prohráli nebo byl jeho výsledek nerozhodný.
Můžete tak bojovat znovu nebo pokračovat v pohybu (limit čtyř kroků však platí i v tomto případě)
Jinak řečeno, pokud šermíř bude stále házet šestku, může projít přes tři nepřátele v řadě bez ohledu na to zda prohrál remizoval, nebo vyhrál. Zastaví se až po 4. kroku.

25.1.2021 17:31:56

Re
Ahoj. Tá šestka sa týka len boja. Ak vybojuješ a so šestkou, pokračuješ ďalej na ťahu, ale ťah končí ak napr. zoberieš predmet.
Tvoja úvaha je správna.
Edita: som sa zakecal a Bandy bol rýchlejší :)

25.1.2021 17:34:05 | Upraveno autorem (porovnej)

Diky> Děkuji za odpovědi. Jinými slovy pokud šermíř vyhraje souboj šestkou a chce pokračovat dál ve svém tahu, musí získaný předmět nechat ležet v místnosti. - scottymcblack

Re: Curuj

Já to chápu naopak tak, že nejprve sebere předmět, jelikož vyhrál a následně může pokračovat, protože hodil šestku... :-)

26.1.2021 08:27:23

asi to tak bude> Zrejme máš pravdu, predmet nie je na položený na doštičke terénu, kým z nej hráč neodíde. Takže po 6ke zoberie predmet a pokračuje dalej... moja chyba - Curuj

Sermiar
Hravame to od zaciatku tak, ako pise Bandy75. Ak sermiarovi padne v boji 6, jeho tah bojom nekonci - bez ohladu na to, ci si zoberie vybavenie (plati ale ze ma 4 kroky v tahu). V pravidlach sa pri boji hovori o tom, ze predmet ziskavas, nie ze ho zdvihas. Zdvinutie sa podla mna viaze na predmet, ktory uz na zemi lezi, ked pridem na dane pole.

26.1.2021 09:12:50

Nezastavitelný vs. Neúnavnost
Je to jak už bylo řečeno, tj. pokud šermíř hodí v boji 6, tak může pokračovat, dokud nevyčerpá 4 kroky. Nezáleží na tom, zda si předmět po vítězství vzal nebo ne.
Vlastnost Neúnavnost má barbar: "vydrží bojovat celé hodiny. Pokud barbar porazí nestvůru a nevezme si vybavení, které bojem získal, může pokračovat ve zbývajících krocích svého pohybu."

26.1.2021 09:57:21

scottymcblack
Ještě doplním komentář k tomu, co píše scotty - obecně ve hrách většinou platí, že schopnosti postav nebo texty na kartách a tak podobně mají platnost před pravidly z pravidel, pokud jsou v rozporu.
Většinou je to tak i v pravidlech napsáno (nevím, jak u Karaku).

To je i zdejší případ - šermíř, když hodí v boji 6 a vyhraje, může sebrat předmět a ještě pokračovat dál v pohybu (pokud již nevyčerpal 4 pohyby).

26.1.2021 15:00:17

Vybíráme z Bazaru

7 Wonders - nové zabalené - DE
7 Wonders - nové zabalené - DE
Akt. cena: 280 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas