Kacíř: Zkáza Roanoke

xxxxxxxxxo hodnoceno 41x (Seznam vlastníků)

Kacíř: Zkáza Roanoke - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Středověk
Herní kategorie: desková hra, karetní hra, intriky
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: REXhry
Lucky Duck Games
Maldito Games
Super Meeple
Wyrmgold GmbH
Autoři: Kåre Storgaard
Kasper Kjær Christiansen
Rok vydání: 2022
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Opakované použití pomocníka

Ahoj.

STalo se nám že očarování čarodějnici umožnilo použít všechny tři akce s pomocníkem.

V pravidlech není popsáno zda je nutno(pokud má tedy 2 a více pomocníků) jestli je musí vždy použít jiného a nebo může použít jednoho 3x.

Hráli jsem to že může opakovaně.

20.5.2024 10:36:18

Ještě jsem toho nenahrál tolik, ale jak se to podařilo? Jako popsat, čím se tak stalo.

20.5.2024 12:05:28

Je to myslím lektvar, který pro jedno kolo umožňuje použít všechny 3 akce jakoby figurku pomocníka.

Nevidím důvod, proč by měl být s každou akcí použit jiný pomocník. Za mě to hrajete správně.

20.5.2024 12:53:32

A on musí použít jen jednoho? Já právě myslel, že když jich má více, tak že se při akci pomocníka aktivují třeba všechny 3 karty, které s ním pracují. Vždyť ono to není tak lehké si je tam nasypat a nic jiného nedělají..

20.5.2024 13:00:49 | Upraveno autorem (porovnej)

Žeton pomocníka lze běžně použít na aktivaci jen jednoho pomocníka. Jinak by mohly být všechny žetony akce s pomocníkem.

20.5.2024 13:24:05

Jedna akce žetonem pomocíka aktivuje jen jednoho z pomocíků. V pravidlech je to myslím u rozboru jednotlivých typů karet.

20.5.2024 13:53:27

Trošku se v tom dotazu ztrácím. Chtělo by to fotku nebo název konkrétní karty, abych pochopil, na co se ptáš. Ale budu předpokládat, že mluvíš o tom lektvaru, co ti po vypití během údržby umožní v tom kole využívat karty pomocníka všemi 3 meeply/akcemi. Tam nevidím vůbec žádný důvod, proč nepoužít 3x tu stejnou kartu. Ty karty se nijak nevyčerpávají.

 

Pokud je ten dotaz na jinou kartu, napiš konkrétně jakou a pokusím se odpovědět :) 

20.5.2024 14:41:03

Tak je to na stránce 17 u  rozboru akcí.

Po umístění žetonu akce pomocníka si můžete zvolit jednu
z karet schopností pomocníka umístěných na desce čaro-
dějnice a vyhodnotit její efekt. Během svého tahu můžete
vždy využít nejvýše jednu kartu schopnosti pomocníka.

20.5.2024 14:41:37

Jak píše @Frankie87: po vypití lektvaru se pro toto kolo všechny akce čarodejnice považují za akci s pomocníkem. Jakého pomocníka každou akci využijete, je na Vás. Ale jako normálně ve hře využíváte na každou akci jen jednoho ze zahraných pomocníků.

20.5.2024 21:30:58 | Upraveno autorem (porovnej)

“You can use the same familiar card for all three action (familiar) pawns.”

Potvrzeno autorem hry. Můžete použít pro všechny 3 akce stejného pomocníka :) 

 

Zdroj: https://boardgamegeek.com/thread/2873748/rule-questions

20.5.2024 23:14:25 | Upraveno autorem (porovnej)

Ano jde o lektvar, který umožňuje hrát všechny 3 akce pomocníka. 
Zapomněl jsem to uvést. 

16.6.2024 08:00:55

Vybíráme z Bazaru

PRÁZDNÉ KRABICE - Cesty osudu/Destinies - komplet
PRÁZDNÉ KRABICE - Cesty osudu/Destinies - komplet
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 5 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas