Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | strategická, válečná |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Games Workshop |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2015 |
Sdílej: |
Nejasnosti v pravidlech...
Při hře jsme narazili na následující nejasnosti:najesnosti v pravidlách
Bod 1.) ja osobne by som hral, že nie je nutné spotrebovať všetky akčné body (ak je cieľom pre nejakú stranu obsadiť nejaký bod a ten strážiť, ak nebudeš mať nikoho na dostrel predsa sa nebudeš vzďaľovať z daného bodu)
Bod 2.) nie je v offiko faq, mohol by si napísať originál text
text karty Foul desecration...
Takže origoš text zní následovně, jen relevantní část:
...If the Ultramarine player makes an Attack roll for a unit within 3 hexes of the marker, you can force him to re-roll any one dice....
Takže cílová jednotka 3 hexy od žetonu, nebo útočící jednotka 3 hexy od žetonu?
pre mňa výklad karty
Ja sám by som to asi hral pre variantu 2a, teda ak sa jednotka ultramariny nachádza do 3 dielov od markeru znesvätenia. Vykladal by som to tak, že sa ultra priblížila k miestu, kde nejaký šíritel slova zakástil nejaký znesväcujúci spel, ktorý má práve na mariňáka negatívny učinok (nie pozitívny na šíritela). Vyžaduje to premyslenejšie uvažovanie/plánovanie kam spel umiestniť.
re: laredo
1. Z mého pohledu musíš - po aktivaci, provést některou z dostupných akcí. V pravidlech se totiž vůbec nepočítá s variantou, že bys s ní nedělal vůbec nic. Kupř. lze s jednotkou provést Run, kdy se pohne tam a zase nazpět na původní místo. Nicméně ve finále prostě musíš "vykázat" nějakou činnost, i kdyby byla sebevražedná.
Na druhou stranu si tohle pravidlo můžete upravit k obrazu svému, ta hra není dokonalá a sám jsem během svých herních sezení udělal celou řadu změn a zásahů do pravidel, počínaje staty jednotek (dílčí vylepšení terminátorů), přes úpravu misí či zbraňového arzenálu.
2. Platí varianta 2a.
Kritický efekt plamenometu (flamer) a zraňování velitelů...
Přidám další 2 nejasnosti.
a) Flamer a Heavy flamer umožní v rámci svého Kritického efektu znovu zaútočit na sousední jednotku (od původní cílové) - ovšem pochopitelně jen touto zbraní.
Lze tyto útoky řetězit donekonečna, pokud padají Kritické zásahy? Lze takto znovu útočit na původní jednotku, proti které už se házelo na útok, i na jednotku, která by takto spadla mimo 3-hexový dostřel plamenometu?
b) Pokud se "zdravému" veliteli (Sedd nebo Aethon) má přidělit více Zásahů, než kolik je jeho Stamina, tak se mu nejdřív přidělí tolik, kolik je Stamina na zdravé straně karty. Pak se otočí jeho karta, přidělí se zbytek Zásahů a buď přežije, nebo ne - nehází se znovu na obranu, že?
Díky za objasnění.
2 laredo
Co se týče efektu flameru vím, že se to již v době vydání hry řešilo na fórech a tak nějak se (co si matně vybavuji) dospělo k závěru, že řetězení není možné. Prostě zasáhneš jednu jednotku a přes Critical effect pak další (pokud je v dosahu) a tím párty u ohně končí.
Posléze se sice objevily i další navazující otázky, odkud že druhá jednotka dostane zásah - zdali opět od místa/hexu, kde stojí střílející jednotka, nebo z místa, kde stojí první zasažená jednotka, pže oheň odtud jakože přeskočil dál...:) Nicméně jelikož na nic z dotazovaného vlastně neexistuje oficiální stanovisko, je to jenom na hráčích!
Pakliže řešíš kupř. Aethona s množstvím obdržených zásahů, je to tak, že po otočení karty háže na zbyvší zranění znovu kostkami obrany (armour). Stejně to ale funguje i u dreadnoughta, který - zničíš-li mu nějakou jeho část/kartu, a zbývají ještě "zranění", vytáhne se další karta a dred si podle ní háže zase na obranu.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Root - komplet CZ (2 exp. + Tulaci a karty )
Akt. cena: 3300 Kč
Končí za: 18 hodin