Greenland (třetí edice)

xxxxxxxxoo hodnoceno 33x (Seznam vlastníků)

Greenland (třetí edice) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min
Herní svět: Dávnověk
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Fox in the Box
Sierra Madre Games
Autoři: Phil Eklund
Rok vydání: 2018
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Nejasnosti

Zdravim, chcem sa spytat, ohladne starsich. Priklad, na pozicii moreplavca su vyznacene 4 bodky, cize mozem tam umiestnit viac starsich. Kolko ? Kolko chcem, alebo len 4?
Jak funguje ten parlament? ... Som polyteista a oponent monoteista. Obetujem oranzovy disk a umiestnim sa do toho parlamentu z piatej pozicie ako staresina? Som limitovany len jednym clenom vo svojej farbe na jednej doske oponenta?
Dalej ... ked chcem ukradnut dobytok, alebo uniest dceru .... Umiestnujem len jedneho, ci mozem viacerych? A tak isto aj ked ich branim?
A posledna vec ... Som na biome, lovim a padne mi 3. Na karte je ze ma to zabije, ale mam vynalez ktory mi umoznuje 3 zmenit na 1. Takze nevsimam si efekt zabitia, pokial mozem kocku prehodit? .. A je to kumulativne? Mozem jednu kocku prehodit viac krat, pokial mi to umoznuju karty vynalezov? Priklad... padne 3, mam kartu ze 3 mozem prehodit. Prehodim a padne 4. Mam vynalez, ze aj 4 mozem prehodit ... atd.
Zatial tolko :-)
Dik za odpovede.
21.10.2019 20:45:31

Lalala
1) ti staresinove s teckama znamena, ze jich muzes mit vic, pocet neni omezen (E3)
2) parlament - funguje jen pro monoteisty, polyteista nema moznost vyslat misionare. pocet poslu neni omezen (I5)
3) lovcu umistis kolik chces (jen pozor, na tyto utoky nefunguje schopnost alfa lovce a musis mit valecneho nacelnika)
4) upravy kostek resi G2 a G3 ve zkratce, pokud mas moznost prehodit nejake hodnoty, tak je prehodis vsechny najednou a prehozene kostky jiz nejde znovu prehodit. nasledne nastroje meni 3 na 1. a tvuj priklad je tedy spatne.
___
redaktor Deskofobie

21.10.2019 21:35:51

Yedle
Dakujem a este ma napadli dve veci.
Dam na Novy svet dvoch kolonistov a oponent spravy to iste. Prebieha medzi nimi normalne boj,jak na normalon biome?
A druha .... Ak su na Novom svete kolonisti dvoch hracov a prvy ma uspesny lov, tak druhy tam uz nelovi jak v normalnom biome?
Dik :-)

22.10.2019 17:41:41

...
Ano, k boji dojde.
Zdroje na kartách Nového světa jsou nevyčerpatelné, tudíž odměny získávají všichni, kdo hodí úspěšný lov.
___
redaktor Deskofobie

22.10.2019 17:56:32

Monoteizmus> Dik , akurat to hram a este by ma zaujimalo ... Nemam na doske ziadnych staresinov a v pravidlach pisu, ze mozem prejst bezplatne na monoteizmus. Takze MOZEM, nemusim ak nechcem? A bezplatny prechod..to je jak myslene? Je aj iny sposob, jak konvertovat? Da sa konvertovat aj opacne? :-) - Hyperblast

...> Konvertovat lze násilně někoho jiného :) a návrat k polyteismu není možný - Yedle

Monoteizmus> A ten prechod k monoteizmu, pokial nemam ziadnych starych na karte? .. V pravidlach je MOZETE a na doske hraca je MUSITE ... Uz posledny dotaz :-) ... a dik. - Hyperblast

Vybíráme z Bazaru

7th Citadel Playmat
7th Citadel Playmat
Akt. cena: 790 Kč
Končí za: 10 dnů

Offcanvas