Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Isaac Childres |
Rok vydání: | 2017 |
Sdílej: |
scenar 29 nedari se
jaky byl Vas nejtezsi scenar? nas zatim c.29 prohrali jsme uz 3x a to dokonce na obtiznost 2 kdy oba jsme na levelu 7… proste 17 nepratel proti dvema hrdinum kteri ani jeden nemaji utok na vice cilu a jeden ma jen jeden plosny utok je moc… skupina zbrojmistr a music note
Nejtěžší scénář pro nás byl první ze Zapomenutých kruhů a teď sem tam nějaký z Crimson Scales (oboje jsou rozšíření). Ale 29 ze základu je drsná. Je dobrý pokusit se udělat z bardky glass cannon. Tenhle build by měl být možný tak, že si nevezme support karty (jako třeba píseň všem plus jedna štít), ale vezme si co nejvíce útoků (ale ne pálicích). Tohle je ideální do dvou hráčů.
Strategie na tenhle scénář byla otevřít jedny dveře a schovat se za roh. Pak příšery postupně vylezou a kosit je.
I zbromistr musí být postaven tak, aby dával co nejvíc damage a moc nepálil karty.
Snad to pomůže a scénář dáte ;)
@Matesack Nás scénář č. 29 (zatím) minul, ale mám dotaz ke zde uvedené taktice.
Před tím, než nestvůry provedou schopnosti napsané na tažené kartě, musí každá nestvůra zacílit na konkrétního nepřítele.
Najděte nejkratší možnou cestu, kterou musí nestvůra urazit, aby se v dosahu jejího útoku objevil nepřítel, na kterého vidí.
Pokud neexistuje žádný nepřítel, na kterého by mohla nestvůra zacílit, protože neexistuje pole, z něhož by mohla nehledě na hodnotu svého pohybu zaútočit (např. jsou všechna zablokovaná nebo se k nim nedá dojít), nestvůra se během svého tahu nepohne a nezaútočí…
Změřte délku trasy k volnému poli, ze kterého je možné provést útok (je přitom nezbytné, aby cíl byl pro nestvůru viditelný). … Pokud taková trasa neexistuje, nestvůra nemůže zacílit a nepohne se ani nezaútočí.
Je možné, že něco z toho chápu špatně, ale pokud se otevřou dveře a všichni hrdinové se schovají za zeď, tak na ně žádná nestvůra nevidí, tedy na nikoho nemůže zacílit a tedy se ani nepohne. Takže taktika otevřít dveře, schovat se a útočit na nestvůry, které postupně vycházejí ze dveří, nemůže fungovat. Nebo se mýlím?
@mh už je to nějaký pátek, co jsme GH hráli, ale pokud se nepletu, tak nestvůry potřebují vidět při útoku, nikoliv při zacílení a pohybu. To dle mého chápání vyplývá i z tebou citovaných pasáží pravidel.
Citovaná věta "Najděte nejkratší možnou cestu, kterou musí nestvůra urazit, aby se v dosahu jejího útoku objevil nepřítel, na kterého vidí.", zní v originále "It finds the shortest possible path to get in range and line-of-sight to use its attack".
To znamená, že nestvůra cílí na toho, ke komu musí urazit nejkratší cestu, aby na něj poté viděla a přitom ho měla v dosahu. Nikoliv, že musí na někoho vidět a pak k němu mít nejblíž.
Proto je i v české větě spojení "aby se objevil".
Stejně tak ve zmiňovaném manuálu z rozšíření se věta "je přitom nezbytné, aby cíl byl pro nestvůru viditelný" vztahuje k poli, ze kterého je možné provést útok.
Jinak pro nejasné situace doporučuji si je nasimulovat: Gloomhaven Monster Mover
Vlastně bych ani neřekl, že jsme se potkali s extra težkými scénáři. Ono hodně závisí na složení skupiny.
Teď třeba ve dvou máme Notu a Pilu, musím říct, že obtížnost najednou vylítnula o pár úrovní nahoru, bez našeho přičinění :D Jakýkoliv scénář se zdá najednou těžký.
Jinak tu 29, Nota ať hází všude prokletí, má i pár hromadných prokletí a zandá kartu, kde všichni nepřátelé útočí znevýhodněně.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Marvel Champions + Red Skull + hrdinové ENG
Akt. cena: 3500 Kč
Končí za: 4 dny