nepřihlášený

přihlásit

registrovat

Fallout

Počet hráčů: 1 - 4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 180 min
Herní svět: Post-apokalypsa
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: ADC Blackfire Entertainment
Fantasy Flight Games
Autoři: Andrew Fischer
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2017
Sdílej: Facebook, Google+

Diskuse ke hře

Dojmy

Prosím, píšte sem názory aké sú vaše dojmy z hrania tejto hry. Prípadne napíšte aj to, či sa potvrdili vaše názory alebo či sa nepotvrdili. Ak áno, v čom? Ak nie, v čom?

(Ďakujem správcom, že toto vlákno o dojmoch z hrania hry už po tretíkrát nevymažú.)

6.8.2018 09:36:24

JAHMANsvk

no právě. mám z toho taky takový pocit. Vezmu škodu 1000, přemaluji jí na červeno, nalepím znak ferari a jedu. Ostatní koukají že je to super fáro ale je to pořád š1000:) Myslím že míň škody by FFG udělalo kdyby vydal Osadníci z Falloutu:) Když už máme tu noční hlídku tak proč ne Fallout:)

17.8.2018 12:27:14

BigLebowski

To bola celé irónia :) Pácia si mi komenty typu, ako je cela hra bozi a super hratelna v 1-2 a hned za tym, ten isty clovek napise 2-3 veci, ktoré vôbec nie su dobré v tej hre a rad by ich zmenil. A uz si vymyslaju nove rules ako vsetci na bgg, a este tomu na truc pancnú 5 hviezd :D, lebo hra je to boží..

Mia san mia...

Upraveno autorem (porovnej)

17.8.2018 12:10:54

droll


souhlas. něco jako osadníci noční hlídka:)))
bohužel to ale pro hráče fallouta nevypadá moc dobře:(

17.8.2018 12:10:24

BigLebowski

Ono to není tak jednoduché. Kdyby ta hra nebyla Fallout, tak na ní nebude tolik lidí nadávat, nicméně prodej nebude nijak oslnivý, protože ta hra prostě není oslnivá.
Na druhou stranu když na to navlékli Fallout, tak se prodávat bude mnohem více v mainstreamu kvůli značce Fallout a to i přes to, že pokročilí hráči na ní budou nadávat.
Osobně si myslím, že si to někdo propočítal a vyšlo mu to ve výsledku jako ziskový model a víceméně to kopíruje vydávání PC her.
Podobný model dle mého názoru měla i hra Zaklínač nebo do extrému dovedený Master of Orion.

17.8.2018 12:06:11

BigLebowski

Já si naopak myslím, že bez licence Falloutu by to byla lepší hra, protože by nebyla zatížena očekáváním od takové slavné značky. Ale zas by nebyli lidi, co by to kupovali jen kvůli značce :)

Akorát teda ten rozbitý konec a bodování by to stejně nespravilo.

17.8.2018 12:00:01

bozi?


čím dál víc mám dojem že tu hru nee:(
Budu raději věřit puritánům na BGG:)))))
Protože přemalovat osadníky do prostředí faloutta zvládneme sami.
Pročetl jsem hodně disk. viděl několik recenzí a mám z toho pocit že to dopadlo tak že kdyby to vyšlo v jiném obalu než fallout, tak by to nikdo nechtěl.

17.8.2018 11:25:40

Bozi

"Cela hra" je bozi, ja by som na nej nic nemenil, nie ako ty puritani na bgg co vymyslaju jednu zmenu za druhou..

Mia san mia...

Upraveno autorem (porovnej)

17.8.2018 09:29:52

Další hraní

Tak jsme dali další hru a teda... celá hra je boží, ale konec hry je jak kdyby někdo zasekl film, ten se rozthl a náhle je konec... prostě divný.
Zkoušel někdo hrát s otevřenými agendami?
Za mě by mohlo být zajímavé zkusit hrát tak, že jsou agendy tajné, až do okamžiku odhalení třetí hlavní příběhové karty, nebo až se jeden ze symbolů dostane do oranžové oblasti, nebo když jeden z hráčů dosáhne 4 karet agendy v ruce. A by se hrálo s otevřenou rukou. Dalo by to hráčům možnost taktizovat a škodit.

17.8.2018 06:32:01

nazor

Nazor niektorych ludi sa uz ani neda brat vazne (bastacka, peet) pretoze ich po vacsine vnimam cisto ako provokativny alebo na styl : ja som tu nad vecou, ja mam pravdu a vsetci ste lietadlo.

13.8.2018 09:25:03

Borghal

A jak vidíš sám, tak to možné je.

12.8.2018 16:14:33

Gotti

Btw. pokud ke hře napíšeš "Pokud upravíte trochu systém náhodného bodování tak je hra perfektní.", tzn. radíš zásadní úpravu klíčových pravidel tak to imho nemůže být na rovných 10/10.

12.8.2018 15:55:35

Bastacka

U této hry mi náhoda až tak nevadí. Prostě se u hry tak nějak bavím občasným střetnutím, bojem, plněním úkolů atd. Možná je to tím, že hráči přímo nebojují mezi sebou. Pokud někdo po 3 hodinách prohlásí že má dostatek VB a vyhrál, v pohodě. Nevadí mi to. 3 hodiny zábavy jsme si užili.
Jsou hry kde mi náhoda vadí mnohem víc jako např. Neanderthal, Ticket to Ride, Settleři nebo Descent. Hry každý opěvuje a náhoda tam nikomu nevadí.
V Descentu si přečtete úvodní příběh a pak už jen chodíte a házíte kostkama. Přitom doufáte, že hodíte co nejlepší výsledek. Stejně tak Zombicide.
Nezapomenu na to, jak v Descentu si hráč stoupnul do průchodu s drakem a ostatní házeli 15 minut kostkama a nemohli ho zabít. No to bych tu hru hodil do popelnice hned.
Stejně tak 1775 Rebélie. Přijdeš do oblasti s 5 jednotkami. V oblasti je 1 jednotka nepřítele. Hodíš kostky a zjistíš, že ti všichni utekli z boje. V tu chvíli bych hru rozdupal. V Settlerech hledáte zase karty, které vám pomůžou rozjet nějaké kombo. Soupeř tahá karty produkce, kombí a vy pokud nechodí karty můžete jen koukat. To je ta náhoda, která mi vadí.

Jediné co mi na hře vadí je nedomyšlené bodování. Našel jsem variantu na BGG podle které jsme hráli a bylo to super. Další věc je pro mě dlouhá herní doba, ale to je můj problém. Dávám přednost kratším hrám.

12.8.2018 12:38:52

Peet

Možná chápu proč to ty dva z BF ve videu tak bavilo.Oni to vlastně nehráli ,ani podle pravidel,tolik chyb tam měli.Ale jak tam Abe říkal,pravidla si našprtal. :+(

12.8.2018 12:35:24

Borghal Rantipole


Přesně jak jsi napsal... Já už jsem sem taky psal, že jako hra mi to nevadí, ale jako Fallout mi to vadí hodně :)

Ale tohle asi někteří nejsou schopni pochopit :D

Celkem mě dostalo video (gameplay) kde lidi z BF ukazují jak hra vypadá. Michal-BF jasně řekl, že video není dělané jako reklama, ale nezaujatý gameplay... No a pak představí hru a ten druhej týpek ve videu se po ní začne sápat a dělá jak se strašně těší, aby z něj za pár chvilek vypadlo, že Fallout (předlohu) vlastně ani nezná... komedie. Když jsem na to koukal, tak mi teda nepřišlo, že by se nějak extra bavili :D spíš naopak...


Už je i ohlášeno rozšíření New California, kde se kasaj tim, že do hry přídává questy z Falloutu 1 a 2... koukal jsem na to a nevim nevim… opět vzali pouze jména a názvy z F1 a 2 a naházeli je na kartičky (třebas hlavní quest F2 - najít G.E.C.K. a zachránit Arroyo). Tim mě nas...li ještě víc. Protože Fallouty od Bethesdy už prostě nejsou pravý Fallouty, tak mi ani tato adaptace do deskovky zas tak moc nevadila, ale po tomhle už je mi z nich opravdu špatně :(
Namísto toho, aby udělali opravdu kvalitní deskovou adaptaci na Fallout (na což FFG určitě má), tak jen ždímou značku, která už byla dříve dost zneuctěna pávě Bethesdou.

Někdo tu zmiňoval hru Waste Knigts. Už po shlédnutí obrázků a recenzí mi to připomíná Fallout mnohem více. I když to má víc připomínat Šílenýho Maxe :) Stáhl jsem si pravidla, zběžně je prohlédl a vypadá to celkem dobře. Teď se chystám si je přečíst pořádně a uvidim, ale jestli se rozhodnu si pořídít deskovej Fallout, tak půjdu asi právě do Waste Knights. Tento rok by měla vyjít 2. edice.

12.8.2018 11:59:26

Gotti

Udivuje mě jak v hodnocení u jiných her píšeš hodně náhody.
Tady je to (moc jsem si toto označení oblíbil)sportka,spíš bych to označil lotýnka.
To byl na začátku 90 let pokus o loterii a špatně to spočítali a když jsi dal všechny kombinace tak jsi vždy vyhrál.Fallout už mám,jednou zahraný solo. Teď čekám jestli ve dvou to bude jiné,ale zatím obrovské zklamání ,hrál jsem pc Fallout 1,2,3.

12.8.2018 11:45:55

Systém

Když se nad tím víc zamýšlím, tak podle mě má ta hra v jádru špatný systém, který se prostě nehodí pro Fallout adventure hru, a ztoho plyne většina problémů, které tady kritizuju. Z toho omezeného levelování, omezeného inventáře, malých rozdílů mezi vybavením, jednorázových perků a jednorázových společníků mi vyplývá jedna věc: design hry neumožňuje dát hráči do ruky nějaké silnější permanentí nástroje. Patrně protože by to tu hru učinilo triviální?

Fallout měl mít systém od začátku navržený pro progres a formování hráčovy postavy od nicky po silného hrdinu skrze hráčovy vlastní volby v otevřeném světě. To je duch Falloutu (a ostatně spousty dalších RPG) napříč celou sérií. Systém založený na přehazování kostky to neumožňuje už z principu.

Upraveno autorem (porovnej)

12.8.2018 10:44:54

Gotti

Věř mi že tohohle psa jsem bít nechtěl a ohlášení mě původně nadchlo, ale díky licenci Falloutu jsem měl na hru celkem vysoké nároky, resp. jsem čekal, že to bude odpovídat Falloutu. Výsledek docela odpovídá tomu jak někdo psal výše, že se vzala hotová hra a nalepily se na ni klíčová slova z Falloutu. Duch Falloutu to nemá.

Vynechal jsem věci, které mi přijdou nepodstatné pro srovnání s PC Falloutem, aby můj příspěvek neměl několik stran. Všechno co jsi napsal je samozřejmě pravdivé, ale zároveň nic z toho není relevantní pro srovnání s Falloutem - jak jsem říkal, někdo vzal klíčová slova, a vykuchal z nich podstatu věci, kterou nahradil něčím jiným. Case in point: veškerý progres postavy se smrsknul na přidávání přehození kostky. Z celého SPECIAL statu zbylo vlastně jen to L(uck), protože jediné co celou hru děláš, je přehazování kostky. Ne třeba přidávání kostek, úprava pravidel, nebo nějaký bonus, prostě jen tupé přehození. S mohla třeba zvedat kapacitu inventáře, E přidat armor nebo regeneraci radů/hp, C dát bonus společníkům, etc. To by bylo v duchu Falloutu. A přehození kostky je na chuja mechanika protože to a) nemusíš vůbec potřebovat a b) může ti to situaci dokonce zhoršit. Nějaký pocit z progresu postavy se moc nedostavuje.

VATS: nic na tom celém systému ti nedává pocit, že bys vybíral, kam nepřítele zasáhneš.

SPECIAL: viz výše. Přehazování je nejhorší možný způsob progresu, zvlášť pokud je pojemnovaný po systému, kde se permanentně přidávají body a někdy i jeden bod dělá velký rozdíl.

XPčka: Proč tahat náhodně, místo aby si člověk jako va Falloutu mohl vybrat, v čem se chce zlepšit? Zřejmě protože by to bylo moc silné. Pak je to ve vztahu k Falloutu špatný design. Perky jsou úplně špatně, chovají se jako jednorázové předměty místo toho aby formovaly vaši postavu. Sice to můžou být efekty dost silné, ale pocit progresu ze získání perku zmizí, jakmile jej použijete.

Společníci: mají každý svou unikátní schopnost. Na jednu stranu zajímavé a charakterizující, na druhou stranu to znamená, že pomůžou jen ve velmi specifických situacích. Plus automaticky utečou po prvním použití, pokud není splněna dost specifická podmínka. wtf, FFG?

Zbraně: jsou dost často něco za něco a zase tady není progres. Není rozdíl v damage, není rozdíl v přesnosti nebo dostřelu, penetraci zbroje, všechno je jedno. Liší se hlavně počtem přehození v rozmezí 1-3. Zbraně jsou situačně lepší místo aby (některé) byly striktně lepší. Opět: Nekoresponduje s Falloutem.

Questy: Osobně je mi jedno, jestli hra trvala hodinu nebo 3, pokud hra skončí a ve hře je rozehraný quest, který mě zajímal - hlavně vzhledem k tomu, že to je hlavní tahák té hry.

Asi jsi nečetl můj příspěvek úplně pozorně - Eldritch je taky v podstatě náhodná hra, stejně jako Arkham nebo Betrayal, ale tam to naprosto pasuje do tématu, kdežto u Falloutu to prostě nepasuje ani trochu. Fallout je o vytváření vlastního osudu, a to tahle hra popírá.

12.8.2018 10:39:55

Borghal

Nevadí mi, že se ti hra nelíbí. Vadí mi, že u spousty věcí úmyslně něco tajíš nebo překrucuješ.

VATS... Boj je řešený kostkami stejně jako např. ve hře Descent nebo Conan. Pokud budete před bojem odpočívat získáte stav odpočatý, který umožňuje přehození libovolného množství kostek. Dále je možné přehodit kostky žetonama SPECIAL pokud máte odpovídající zbraň. Šance zásahu jedné kostky: ruce 33%, nohy 33%, tělo 50%, hlava 17%. Vidíte, jaké má nepřítel potřebná místa k zásahu. Sami se tak můžete rozhodnout, jakou šanci máte ho porazit. Bez stavu odpočatý a bez potřebné zbraně je logický, že bych se měl vyhýbat nepříteli, která má zranitelné místo pouze na hlavě.

SPECIAL... nejen že umožnuje přehazovat kostky pokud máte potřebnou zbraň, ale je důležitý při plnění úkolů a střetnutí. Každý úkol/střetnutí má uvedeno jaké písmeno potřebujete pro přehození při testu. Pokud je obtížnost testu 4, tak se vám každý takový žeton SPECIAL hodí. Dále můžete v obchodě díky žetonům SPECIAL získat zdarma užitečného společníka. Společník se nekupuje za zátky.

XPčka... přidají důležitý žeton SPECIAL. Taháte 2 žetony a jeden si ponecháte. Pokud máte však smůlu a táhnete žetony které již máte, získáte silnou kartu perku. Karta perku vám může dát např. 8 zátek, zdarma zbraň z obchodu nebo vyléčí veškeré zranění. Někdy si dokonce přejete získat kartu perku.

Společníci... je výhodné mít společníka. Společník vám může např. vyléčit zranění, přidat nějakou obranu nebo zásah navíc při boji. Navíc některé úkoly vyžadují ke splnění mít společníka. Společníka můžete využít i při některých střetnutí.

Zbraně... čím lepší zbraň máte tím více má symbolů SPECIAL a tudíž je větší šance, že takové písmeno máte. Každá zbraň má i nějakou schopnost. Plazmová puška: má sice nejvíce písmen, ale pokud zabijete nepřítele, tak nezískáte žádnou kořist. Odstřelovačka: pokud hodíte při boji zásah hlavy tak vždy způsobí zásah i pokud nepřítel zranitelné místo na hlavě nemá. Rozparovač (zbraň na blízko): pokud hodíte zásah rukou, můžete utratit 1 opakovaný hod, abys jinou kostku změnil na tento výsledek.
Pokud střílíte na vedlejší políčko a nepřítel nemá střelnou zbraň tak mu udělíte jeden automatický zásah. To se mi zdá fér. Například v Mage Knight se také provádí boj na sousední pole a nikdo to neřeší.

Příběhový konflikt... během hry získáváte další karty agendy takže je šance, že získáte i kartu agendy jiné strany. Pokud nechcete třeba z nějakého důvodu podporovat stranu kterou jste dostali na začátku hry. Jinak VB se dají získat i jinak než jen podporou nějaké strany např. ziskem oblečení, ziskem drog, zátek nebo žetonů SPECIAL.

Questy... někdo nasbírá body a hra okamžitě končí. Hra končí po přibližně 2-3 hodinách a to je dost času na to, aby si každý hráč stačil užít příběh.

Když chceš psa bít, hůl si vždy najdeš. Tvrdíš, že vše je náhodné. To můžeš napsat u více her když se ti to bude hodit např. Eldritch horor: boj je zde náhodný, karty v obchodě jsou náhodné, karty střetnutí jsou náhodné atd.

Upraveno autorem (porovnej)

12.8.2018 07:56:02

Dojmy

Dojem, který jsem nabyl při představení hry, se bohužel naplnil :( Fallout není vyloženě špatná hra, ale není ani dobrá a licence Fallouta tak byla do jisté míry promarněna.

Falloutem to srší na všechny strany jen z dálky a grafického zpracování, při bližším pohledu na mechanismy je to Potěmkinova vesnička. Je to asi jako kdybyste někomu stručně vyprávěli, jak se hraje Fallout 4, ten člověk by z toho udělal seznam klíčových slov, a třetí člověk by pak hru designoval podle toho seznamu.

Takže, máme tu několik startovacích archetypů! ... Fajn, jen to jestli jste Wastelander, Vault Dweller, Bývalý paladin BoS
nebo supermutant je z hlediska herního světa v zásadě jedno, liší se to jen v jedné kartě vybavení a ghoul nebo mutant mají *sem tam* odlišné možnosti u questů. Že Ghoul začíná jako nesnášený? Spraví to první dobrý skutek!
[Chtělo by to víc do hloubky, jediný Ghoul má zajímavou mechaniku, zbytek je nuda]

Máme tady VATS! ... ok, vlastně ne. Smyslem VATS je možnost určit jak chcete nepřítele zneškodnit. Tady je to přesně naopak - musíte na kostkách naházet vybrané části těla abyste nepřítele porazili. Kostka je multifunkční - čím lépe střílíte, tím víc damage obratem dostanete. Žádné mířené útoky se nekonají.
[Tady není co kritizovat, neb boj nemá s Falloutem společného opravdu vůbec nic. Je to náhoda a moucha vám může dát na prdel jak na začátku tak na konci hry]

SPECIAL! ... Je na škále 0-1, začíná na samých nulách a vlastnictví daného statu vám pouze přidá teoretickou možnost si přehodit kostku u vybavení souvisejícího s tímto statem - pokud máte štěstí a takové vybavení najdete.
[Místo personalizace schopností postavy tu máme binární upgrade systém, jehož upgrady vám ani nedají pocit velkého progresu]

Xpčka, Levely! ... = pouze přidání jednoho SPECIAL statu. A ne že byste si mohli vybrat ze všech sedmi, dostanete na výběr ze dvou náhodných, včetně toho, co už máte.
[Aby hráč náhodou neměl kontrolu nad svým osudem, tahají se žetonky náhodně. WTF]

Perky! ... *jednorázové* efekty umožňující porušit nějaké herní pravidlo, které si můžete vzít míto +1 SPECIAL, pokud už máte s perkem spojený SPECIAL.
[zase jen pokud si ten SPECIAL náhodně vytáhnete. Ta hra prostě nechce abyste přemýšleli]

Společníci! ... jsou jen takové vylepšené karty vybavení s často velmi specifickou schopností bez žádné další interakce se hrou.

Drogy! ... tak jasně, ale závislost znamená jen to, že vám ta karta zavazí na ruce.

Zbraně! ... se liší hlavně SPECIALem potřebným na přehození kostky a mezi trubkovou puškou a laserovou pušku tak v dopadu na hru skoro není rozdílu.
[Mimochodem, pokud střílíte na vedlejší políčko a nepřítel má zbraň jen na blízko, damage stejně dostanete!]

Příběhový konflikt! ... ale nemůžete si snadno vybrat stranu, protože tahle hra se HRAJE NA BODY a ty dostanete podle náhodně tažených kartiček.

Questy! ... jo, ty jsou super a hru to táhne, ale jen do chvíle, než někdo nasbírá BODY a hra okamžitě skončí. Přestože vás zajímají questy víc než nějaké blbé body.

...

Už mě to nebaví vypisovat, pointa je že většina věcí co jsou ve Falloutu je tu taky, ale jsou navržené tak, že se svou videoherní předlohou mají společné máloco. Ale spousta lidí si řekne, že to má ten smaý obrázek jak v PC hře, a že je to lepší než Monopoly, tak je to super hra. A já jím to přeju. Ale přál bych si, aby to FFG byli udělali věrněji předloze.

Největší hřích této hry je ten, že Fallout je RPG o objevování a prošlapávání si vlastní cesty. Deskovka tuto filozofii kompletně skartuje ve prospěch náhody. Vaše motivace/úkol je náhodný. Boj je náhodný. Levelování je náhodné. Události jsou náhodné. Zboží v obchodě je náhodné. Postava se nespecializuje. Jediné, co řídíte, je kam na mapě se vydat - a to vám může posrat někdo jiný, kdo vám vyfoukne quest před nosem, protože je blíž a hodí mu to bod.

Fallout je o vytváření vlastní postavy a příběhu. Deskovka ja jako vizuální novela, kde si čas od času vyberete, kam chcete jít teď.

Upraveno autorem (porovnej)

12.8.2018 00:41:50

Beholder

Mno, nic. Já sem prostě pako nadšenec a řekl jsem si, že mi vlastně asi nevadí mít doma další krapet pokročilejší Talisman.
Je to prostě Fallout!!! a z tý deskovky tom roště srší na všechny strany.
Jsn, rozhodně to nebudeme hrát do zblbnutí a budem si mezi partiemi dávat velký pauzy. Ale to prostě k příběhovým hrám patří.

11.8.2018 11:20:34

Khalshnikovf

Kolik to za tento příspěvek BF zaplatili a co te primelo zrusenou objednavku znovu obnovit? :))

10.8.2018 14:55:32

Odvolávám co sem odvolal...

Ta hra je boží. Atmosférou srší a je to opravdu Fallout! Hlavní příběhová linka, vedlejší úkoly a obecně systém vedení těch úkolů je dost nápaditý.
Jediné čemu dám palec dolů u questů jsou ty, které ti může na poslední chvíli vyfouknout někdo uplně jiný navzdory tomu, že s tím neměl až do konce nic společného... jo a o zamíchaných kartách v rámci balíčku setkání nemluvě...
Systém levelování je vlastně dost cool.
A jinak ano, hra odsejpá svižně a nikde se to moc nezdržuje.
V českém překladu je pár překlepů, ale nic z čeho bych si měl hlavu utrhnout. Takže jo, super!

10.8.2018 14:09:46

Dojmy

Nějaké dojmy z prvního hraní 3 hráčů.
Komponenty jsou kvalitní. Figurku jsou perfektní, stejně tak desky hráčů i krajiny.
Hra má podle mě perfektní příběh a atmosféru. Každý hráč se těšil s jakou kartou se střetne a co bude muset řešit. Trochu mi to připomnělo This war of mine. Táhnete kartu, přečtete nějakou zápletku a rozhodnete se ze 2-3 možností. Často se stane, že některý příběh nekončí, táhne se další karta která se promíchá do dobíracího balíčku a rozuzlení se dozvíte později.
Souoje jsou v pohodě. Kostky se dají přehazovat pomocí karet zbraní nebo odhozením žetonu odpočatý.
Jediné co bych vytknul je delší herní doba protože mám raději kratší hry.
Celkově jsem spokojený. Hra není ani tak o soupeření jako ve Scythe, ale hlavní je zde příběh a pohodové hraní.

7.8.2018 16:36:02

dojmy

ahoj,

já som cez víkend dal ďalší scénar s kamarátmi. Hrali sme v 4, a nevidel som nejako, žeby nás to nebavilo, alebo by bol nejaký down time. Na druhú stranu, tie príbehy sú tak dokonalé, že síce dvaja hráči už mali požadovaný počet bodov, tak sme hrali ďalej. Nikomu sa to nechcelo ukončiť. Proste ak má niekto rád hry typu ACG a pod. kde je silný príbeh, tak je to hrá pre neho ako stvorená. Ak sa niekto pozerá na mechaniku hry, tak tu to nie je nijako prelomové, ale funguje to celé dokopy veľmi dobre. Za mňa môžem len doporučiť.

6.8.2018 10:46:18

Dojmy

V skratke - určite pozitívnejšie, ako niektorí, čo hru nehrali prezentovali. Hra má svoje muchy a nechcel by som ju hrať v 4 hráčoch, možno ani v 3, zatiaľ som hral len 1 a 2.
Jedna vec, čo nechápem, tak je to, prečo ľudia hovoria, že hra nemá príbeh - ten príbeh tam je, je rozvetvený a ovplyvňovateľný. Jasne, nie je to this war of mine. Ale mňa ako fanúšika postapo príjemne zatiaľ potešil.

Upraveno autorem (porovnej)

6.8.2018 10:45:09

Vybíráme z aukcí

Černé historky 4
Černé historky 4
Akt. cena: 130 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Není zadaná žádná velká herní akce. Přidat novou.

Kalendář všech akcí >>