Earth Reborn - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 60 min
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: desková hra, strategická, válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Ludically
Z-Man Games
Autoři: Christophe Boelinger
Rok vydání: 2010
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Dostane Vasquez Einsteina?

Ahojte, řeším vábení Francka Monikou a nejsem si jistý, jestli ho dostane nebo ne. Situace:
1. Einstein je aktivován a vleze do zorného pole Vasquezové.
2. Vasquezová reaguje, žádá duel, vyhrává.

A teď:
3a) Vasquezová může použít svou schopnost a pokusit se zvábit Einsteina na stranu NORADU - v tom případě se Einstein stává NORADem, dokončuje svou akci zvolenou před přerušením? Asi ne, když je NORAD. Propadne mu původní přiřazená akce?
3b) nemůže použít svou schopnost, protože ta jí umožňuje zvábit Einsteina pouze ve svém aktivačním kole?

Co myslíte?

20.8.2012 19:54:53

Těžko říci, jesti dostane, ale může se pokusit
V pravidlech je výslovně napsáno, že speciální schopnosti může postava využít v rámci interruptu viz str. 26 pravidel.

K druhé části Tvé otázky, jsem už jen našel na straně 40 - u přehledu postav, že je-li Einstein získán pro NORAD, zůstávají mu všechny ordery a CP.

Kdybych si musel vsadit padesátikorunu tak bych řekl, že tím jeho aktivace končí, podobně jako by byl zabit.

20.8.2012 20:19:18

Pokusí se?
chilly:
Právě, postava může využít svých speciálních schopností i v přerušení, jde vlastně jen o to, zda Vasquezová může použít svou schopnost POUZE ve SVÉM aktivačním kole, jak uvádí její IPS line. Pokud by tomu tak bylo, tak děvucha nemá šanci tu zrůdu v přerušení zlákat...
Což by bylo i logické, protože jakmile dostane Einstein příkaz (ještě před přerušením Vasquezovou), tak nevidí, neslyší a tupě plní rozkaz jako správná zombie:)

20.8.2012 20:29:50

meah
Teď tomu úplně nerozumím.

Postava (Vasquezová) může využít svou speciální schopnost i v přerušení. Tedy NEPLATÍ, že postava (Vasquezová ) může použít jen pokud pokud je aktivována aktivním hráčem, což jak jsem pochopil Ty nazýváš aktivačním kolem.

Ta ikonka s A v IPS řádku znamená, že schopnost lze využít v aktivační fázi (a ne například ve fázi iniciativy). Aktivační fáze (Activation phase) je vše mezi fází iniciativy (Initiative phase) a konečnou fází (Final phase). Spadají sem tedy jak veškeré aktivace aktivním hráčem, tak veškeré interrupty.

Je pravda, že ten text u postavičky může být zavádějící, nicméně podle pravidel se máme řídit IPS, pro jistotu si to ještě překontroluj podle player aidu, nemám hru u sebe.

20.8.2012 21:17:41 | Upraveno autorem (porovnej)

a jo
Dík chilly, rozumím, máš recht!

20.8.2012 21:34:11

Vybíráme z Bazaru

Voyages of Marco Polo : The New Characters
Voyages of Marco Polo : The New Characters
Akt. cena: 225 Kč
Končí za: 10 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas