Dungeon Twister 2: Prison

xxxxxxxxoo hodnoceno 31x (Seznam vlastníků)

Dungeon Twister 2: Prison - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1 - 2
Doporučený věk: od 11 let
Herní doba: 90 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, strategická
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Ludically
Autoři: Christophe Boelinger
Rok vydání: 2009
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

První dojmy

Jsou velmi pozitivní. Jsou to takové fantasy dungeon šachy :-)
Sice mám za sebou jen první tři tutorialy, ale hodně se mi to líbí. No a včera jsem vyzkoušel solitér verzi a to je teda vážně masakr. Jednak podpora komponent samotné solitérní hry (asi 50 karet, 40 žetonů, 3 kostky, plátěný pytlík...) a jednak její obtížnost. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že NPC si po využití všech combat karet znovu vytvoří celý combat balíček znova! Sice je tady faktor náhody (kostky, které rozmisťují NPC i vlastní žetony, náhodně zamíchané NPC combat karty), ale i tak to funguje výborně. Solitér je opravdu velká výzva a představuje naprosto plnohodnotnou část hry. Nemůžu se dočkat večera, až si ho dám znova...
24.11.2009 12:07:15

wishlist
Mám ji ve wishlistu a jenom mi potvrzuješ, že se určitě příští rok přesune do seznamu her co vlastním :)

24.11.2009 12:10:49

rozbalení
Tak jsme se po docela dlouhé době odhodlali koupit Dungeon Twister. Líbil se mi už dlouho, ale tak nějak mi pořád přišlo že to je málo muziky za hodně peněz a vždycky jsme koupili něco jiného. Pak se objevila novinka o DT2 s figurkama, solo hrou a úložným prostorem, tak jsme si řekli že počkáme na tohle a první verzi DT se všemi rozšířeními jsme pustili z hlavy. Co se týče peněz za novou verzi tak je to ještě více, ale muziky je taky více :), jestli se to dorovnalo to nevím, ale řekl bych že jo :). Vypadá to výborně, krásné detailní figurky, graficky vyvedené karty (ale přijdou mi nějak moc měkké) desky bludiště byly hezké už v první verzi (možná že teď jsou ještě hezčí, těžko říct). Zaujala mě i pravidla rozdělená na scénáře ve kterých se člověk postupně učí hru hrát a i když mi vůbec nic něříká solo hraní (Agricola, Le Havre apod.), tak na tuhle solo hru jsem zvědav.Takže zatím se mi moc líbí zpracování, hraní bude až po zkouškách :(

A protože se vždycky najde něco záporného (a když nenajde, je třeba to vymyslet :) ), tak vytknu jednu věc, která na hru má úplně nulový vliv, ale mě jako detailistovi trochu vadí :). Vymakaný úložný prostor si vzal daň ve formě vypouklé krabice, protože se plata s žetony kvůli toho plastového úložného prostoru nevlezla dovnitř krabice a přesahovala horní úroveň spodku krabice. A navíc mám pobouchaný jeden roh krabice. Ale ve vnitř nebylo nic poškozeného, takže to je hlavní a nad mým posledním odstavcem můžete jen zakroutit hlavou, na co si to proboha stěžuju :)

18.1.2010 14:40:51

Mě zas synátor i v DT 2 - Prison vyklepnul.
Na sólo hru se těším, ale zatím kvůli překladu a grafického zpracování sólo manuálu nemám čas si to zahrát :(.

18.1.2010 19:08:21

Křen
teda jestli tě synátor vyklepne i při sólo hře, tak to už bude na skutečně vážné zamyšlení :D

18.1.2010 21:49:18

První dojmy - solitaire
Chtěl jsem hru, kterou budu hrát ve více než 50% případech jako solitaire. Zároveň něco, co bych si zahrál i živým protihráčem a nemusel dlouze vysvětlovat pravidla.. Uvažoval jsem nad Labyrinthem (GMT), ale rbx mi ukázal Dungeon Twister: Prison.. zapátral jsem na netu a vskutku.. Hráči z něj byli nadšení :) Tak jsem zakoupil a dnes DT:P zkusil.

Musím říct, že solitaire je více než propracovaný. Jak jsem četl pravidla, možná bude i lepší než hra se živým spoluhráčem. Do hry totiž postupně vstupují další a další NPC, každé s jiným předepsaným "chováním". Navíc NP (non-player) získává zpět do ruky combat karty. Takže pár vítězných bojů pro hráče.. a potom šmitec :)
Hrál jsem přes dvě hodiny a opravdu mě to vtáhlo. Klobouk dolů.
Jo a vyhrál jsem :) , i když jsem nerespektoval všechna pravidla, ale tak to při prvních hrách bývá. Uvidíme příště. Hra má šest možných úrovní obtížnosti a ta šestka musí být masakr (s vyšší obtížností se zvyšuje počet okamžiků, kdy do hry vstupují další NPC).

edit: je to takové zkratkovité, ale mám hlad, tak jsem to nechtěl protahovat. "První dojmy" jsem rbx a sydovi slíbil dodat po odehrání partie :)

25.1.2011 19:41:21 | Upraveno autorem (porovnej)

Polda
Ja jsem se solitairu bal, jako ostatne u vsech deskovek co maji tuto moznost (radeji nez solitaire tak sahnu po hre na pocitaci), ale v DT2 se mi obrovsky libi. Co je vyborne ze cizi hrdinove maji jeste zvlastni schopnosti, nektera Baanshee muze napriklad prohazovat zdi :) apod. srandy :).

26.1.2011 02:25:04

Falco
sice to chce pohlidat všechny ty výměny předmětu mezi NPC.. Ale pak nastávají zajimavé situace. Třeba když uveznim nějakou NPC a pak se odněkud vynoří NPC colosseus s cilem rozbit vsechny dveře.. Nebo je dobrej Twister Master co jen otáčí dlazdicemi :)

Přesto jsem narazil na jednu situaci: NPC nesla nejaky předmět ve svém object listu a pak šla přes pole, kde ležel jiný předmět, ktery na seznamu nebyl (nebo byl v seznamu níže). Tzn. ze se tato NPC nemohla na poli zastavit. Chápu to správně? Parkrat se mi to stalo když před nějakou dírou ležel předmět co ty NPC nechtěly.. A protože se skáče jen o 2, a NPC se nemohly pred dirou zastavit (samy něco nesly), byly takto zablokované.. Ony se z toho nějak dostaly.. Ale chvilku to trvalo :)

26.1.2011 09:36:14

Polda
Uz je nejaka chvile co jsem to hral ale vetsinu takovychto spornych situaci resim pres seznam priorit. Pokud ma prioritu

Utect z labyrintu
Sebrat predmet

a preskoceni diry by umoznilu provest dulezitejsi vec (v nasem pripade utect) tak predmet polozi. Jinak opravdu nemuze preskocit.

A ted si nejsem jisty ale dva tokeny na jednom miste nevadi. Postava s predmetem se muze zastavit na miste kde uz nejaky predmet je. Zlate pravidlo rika ze na jednom miste nesmi byt vice jak dva zetony. Tudiz zastaveni na poli s predmetem ktery se jich netyka by nemel byt problem.

Doufam ze zase nesirim nejake blaboly ale pripadnou hadkou kdyztak doresime nejasnosti :)

26.1.2011 13:45:26

Falco
S tim, ze NPC polozi predmet, pokud mu to umozni splnit ukol bych souhlasil.
Ale podle zlateho pravidla opravdu nemohou byt na konci akce dva predmety na jednom policku. Mohou tam byt dva zetony, ale ne stejneho typu (predmet,raneny,postava).

26.1.2011 15:02:52

Zlaté pravidlo
na konci každé akce nesmí být na jednom políčku víc než dva žetony a/nebo figurky a nejvíc jeden od každého druhu (objekt,raněný*, figurka).

26.1.2011 15:20:57

Zlaté pravidlo
Co dodat.. je to tak :) Postava nesouci predmet se nesmi zastavit na poli s jinym predmetem. To ze by ho mohla polozit.. me nenapadlo, ale aby potom nenastalo to, ze predmet polozi, odejde jinam.. Pak se zase pro nej vrati, pak ho zase polozi.. Nevim, ono zalezi na konkretni situaci.

26.1.2011 16:27:01

Polda
proto jsem mluvil o prioritach, pokud bude mit jako prioritu preskocit jamu tak nejdrive polozi predmet a pak ji preskoci, a jde stale za svim hlavnim cilem, pro predmet se vracet nebude protoze ma nizsi prioritu nez duvod proc predmet puvodne pokladala.

26.1.2011 22:51:56

ako šach
Táto hra sa často prirovnáva k šachom, zaujímalo by ma či sa stáva ,že hra skončí nerozhodne, teda remíza. V šachu je toto dosť veľký problém ktorý hre teda nepomôže. Mám už jednu nie dobrú skúsenosť s hrou Džungle ktorá sa tiež prirovnáva k šachu a zvyknú ju volať džunglový šach. Viac menej hra pre deti, ale keď si k tejto hre sadnú dvaja skúsený hráči tak partie končia takmer vždy niečím čo sa zvykne volať mrtvý beh.

3.3.2012 08:46:06

?
Nik neporadí? Nikto to nehrávate? Chcem to kúpiť, len sa obávam tých remíz keď to budú hrať dvaja skúsený hráči.

4.3.2012 17:04:14

to springb
Hrávám to se synem poměrně často a můžu tě ujistit že podle mne k remíze nemůže v žádném případě dojít. Přestože tady není náhoda, tak se šachem to nelze srovnávat.

4.3.2012 17:13:46

kren
Keď to so synom často hrávate, nemáš pocit ,že tie hry sa časom dosť podobajú? Myslím niečo podobné ako v šachu keď niekto celý život hráva napríklad francúzsku.

4.3.2012 17:42:47 | Upraveno autorem (porovnej)

springb
Nejakou dobu uz to mam, hra neni 100% jeno o hracich (ale cca 99%) pocatecni setup je random a souboj je takova mindgame, muzes soupere prechytracit.

Ciste teoreticky remiza nastat muze, situace kde neni vyhodne pro zadnou stranu tahnout, nicmene vytahl jsem si hru a nedokazal jsem takovou situaci "nasimulovat".

Jeste se dovolim vlozit se do dotazu ktery si polozil krenovy o podobnosti her. "Setup" hry je velice dulezita cast, dalo by se rici ze takove zahajeni. Nicmene mistnost jsou rozmisteny nahodne a pri setupu nevis kde jake mistnosti jsou, ty se odhali (vetsinou rychle) az behem hrani.

4.3.2012 19:38:06

No k Falcově odpovědi ...
... už není co dodat. Vzhledem k tomu, že počáteční rozložení a natočení místností je vylosované a náhodné, že počáteční setup předmětů a postav může být vždy jiný, že existují různé scénáře a různé cíle (vítězství), tak rozhodně nehrozí opakování. Navíc jsem si teď pořídil rozšíření a tam jsou zase nové místnosti, takže je furt co hrát.

Jo a jinak často u mne neznamená každý den, ale občas to vytáhneme.

4.3.2012 20:11:42

.
Vďaka za odpovede, zdá sa ,že som o 54.-eur ľahší :-)

4.3.2012 20:37:26

springb
nepobyvas nahodou v Praze ? Chybi mi na tuhle hru nejak hraci :)

4.3.2012 21:20:28

Bohu žiaľ
V Prahe som bol naposledy tuším v 2004 ,ale pozri na krena, splodil syna a problém s hráčmi vyriešený :D
Inak ďakujem za ponuku, veľmi rád by som ju využil.

5.3.2012 05:51:21

kren
Ono je rozšíření? Nebo sis pořídil rozšíření k prvnímu dílu? Ono je to kompatibilní?

5.3.2012 09:32:00

to Eyron
Jo, rozšíření k první verzi jsou kompatibilní. Jen tam holt nejsou plastové figurky, ale jinak to sedí, funkčně, rozměrově i pravidlově.

5.3.2012 09:35:50

Vybíráme z Bazaru

Etherfields - Stretch Goals: Harpy & She-Wolf [EN]
Etherfields - Stretch Goals: Harpy & She-Wolf [EN]
Akt. cena: 990 Kč
Končí za: 9 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas