Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 5 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Jindřich Pavlásek Petr Vojtěch |
Rok vydání: | 2020 |
Sdílej: |
Pohyb nepřátel od/k hráči
Ahoj, mám dotaz k pohybu nepřátel (ať už běžných nebo bosse). Jde o pohyb od/k hráči. Má se nějaký pohyb provést vždycky? Nebo může nepřítel zůstat stát? Narazili jsme na to v poslední hře, když jsme bojovali proti bossovi helikoptéře. V rámci tahů má provést dva pohyby od hráče. Pokud by se měl hýbat opravdu vždy znemalo by to, že někdy udělá pohyb směrem k hráči.
Příklad č.1: Helikoptéra je v prvním sloupci a hráč ve třetím. Když se má boss pohnout směrem od hráče, aby byl pohyb “v duchu” jeho pohybů měl by zůstat stát - snaží se hráči utéct a pohyb by v tomto případě znamenal pohyb k hráči (protože 1. a 4. sloupce nesousedí). Na druhou stranu se pak může stát, že se několik kol vůbec nepohne a bude pouze stát na místě (hráč se bude například pohybovat ve sloupcích 2-4, kde ničí “malé” nepřátele).
Příklad č.2: Nepřítel se má pohnout směrem k hráči, ale již je ve stejném sloupci jako hráč. Má se tedy pohnout nebo zůstat stát? Opět, pohybem by vlastně porušil pohyb k hráči, protože by opustil sloupec hráče.
Celkově se to tedy asi dá zhrnout do otázky: Má vždy proběhnout nějaký pohyb? Nebo může nepřítel akci pohybu ignorovat, aby zachoval “myšlenku” onoho pohybu.
Ahoj, pohyb se nemusí provést. Odhadli jste to celkem správně.
Pokud je nepřítel už nejdál od hráče, co to lze, tak se dá nehýbe a tedy stojí. A stejně tak, když je ve stejném sloupci, opět se nehýbe, již je nejblíž co to jde. Design těch nepřátel/bossů právě s tímto počítá.
---
Time Slug Studio
Super, díky moc za rychlou odpověď :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sword & Sorcery: Immortal Souls
Akt. cena: 980 Kč
Končí za: 19 hodin