Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1 - 4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 180 min |
Herní svět: | Zvířátka |
Herní kategorie: | desková hra |
Čeština: | vydání ohlášeno |
Vydavatelé: | Fox in the Box Sierra Madre Games |
Autoři: | Andrew Doull Jon Manker Phil Eklund |
Rok vydání: | 2018 |
Sdílej: |
Můžeš udělat pohyb (“šíření”) Migrantem. Poté se vedle něj musí nacházet cizí Migrant nebo město. A buď “přebarvíš” cizího Migranta (nahradíš jej svým) a tvůj přežije, nebo “přebarvíš” cizí město a tvůj “kázající” Migrant umře.
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
jen doplním, že abys konvetoval / zotročil / dobyl město, tak se migrant u něj musí nacházet už na začátku akce. nelze se tedy rozšířit (dojít) k městu a přebarvit ho v rámci jedné akce. Lze to udělat kombinací samostatné akce šíření a poté kázání s podmínkou domestikace válečného zvířete (blitzkrieg).
Já doplním, že při kázání nevzniká na rozdíl od války a zotročení odpůrce. Při zkonvertování města vyleze vedle něj uprchlík.
---
Pomáhám s korekturami překladů pro Fox in the Box a testováním her pro Ion Game Design.
@Yedle Jsi si jistý?
J3b: Kázání lze použít, pouze pokud máte vyšší úroveň mysticismu než zvolený protivník. Pokud je tomu tak, využijte interakci kázání k přesunu podle pravidel akce šíření a následné konverzi nepřátelského komponentu na mapě.
Originál:
Preach can be used only if your Mysticism is greater than that of your opponent. If so, use the preach action to spread to and then convert an enemy map token.
EDIT: Blitzkrieg by se měl týkat jen “dvojpohybu” ve stejném tahu.
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
Yedle to říká správně.
J3b. … Konverze města. Abyste mohli kázat městu, musí se alespoň jeden váš Migrant nacházet na některém z polí přilehlých k hexu cíleného města.
To je takový výjimka, aby nešlo města dobývat tak snadno, ale bohužel se na ni často zapomíná. Včera jsem řešil jednu drobnost o útoku na města a je z toho další změna v living rules.
Blitzkrieg se týká i všech interakcí, protože ty taky využívají šíření.
---
Pomáhám s korekturami překladů pro Fox in the Box a testováním her pro Ion Game Design.
@Pizin Jo, sry, myslel jsem obecně tu akci, nějak mi uteklo, že Yedle zmiňuje konkrétně tu výjimku s městem, příště budu líp číst :)
--
admin popisů a recenzí her ZH, překladatel FitB
Konkrétna otázka:
Keď robím kázanie, vojnu alebo zotročenie migranta, musím alebo nemusím stáť so svojim migrantom priamo na políčku cudzie migranta alebo stačí na vedľajšom/priľahlom ?
U Migranta nemusíš - vše se odkazuje na vzdálenost šíření, jen musíš stát vedle města…
Kázání - využijte interakci kázání k přesunu podle pravidel akce šíření a následné konverzi nepřátelského komponentu na mapě
Válka-umožňuje šířit Migranta k nepřátelskému komponentu na mapě
Zotroceni - využijte interakci zotročení k přesunu podle pravidel akce šíření
Asi som položil otázku zle, tak ešte raz:
Keď robím kázanie, vojnu alebo zotročenie migranta, začnem šírením, a keď sa “došírim” musím alebo nemusím stáť so svojim migrantom priamo na políčku cudzie migranta alebo stačí na vedľajšom/priľahlom ?
Při kázání, válce nebo zotročení vůči městu musíš stát u něj.
Při kázání, válce nebo zotročení vůči migrantovi k němu stačí dojít dle pravidel šíření. Takže není třeba být na vedlejším.
Na jednom políčku nemůžou nikdy zůstat dva migranti.
---
Pomáhám s korekturami překladů pro Fox in the Box a testováním her pro Ion Game Design.
tak to uzavriem,
Keď chcem robiť kázanie, vojnu alebo zotročenie voči migrantovi, musím po ukončení šírenia stáť so svojim migrantom na rovnakom poli ako súperov migrant - v súlade so šírením:
"Vstup na nepřátelské území. Pokud neprovádíte interakci (J3), přes pole obsazené nepřátelským
Migrantem nemůžete bez svolení jeho majitele projít. Pokud s protivníkem neprovedete
úspěšnou interakci (obchod, kázání, útok nebo zotročení, viz oddíl J3), poslední
pole, na které vstoupíte, nesmí být obsazené."
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sladká tečka
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 17 hodin