Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Battles of Westeros |
Počet hráčů: | 2 - 2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Středověk |
Herní kategorie: | strategická, válečná |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games |
Autoři: | Robert A. Kouba |
Rok vydání: | 2010 |
Sdílej: |
První dojem:-)
Musím říci, že figurky v tomto rozšíření jsou nádherné. Mnohem hezčí, než u WotW. Asi je tvůrce fanda Starků. Ty vlající pláště a vlasy, to je fakt paráda.Tak to je potěšující info...
... pro nás, seveřany :) Psal jsem Ježíškovi a byl celý rok hodný, tak uvidíme....
Tak letos
jsem byl asi pekelně hodnej. Po WotW dorazilo i WotN. Musím potvrdit to, co říká Marvin. Figurky jsou opravdu o dost hezčí než u Lannisterů. Jediná smůlka jsou ohnuté zbraně u té jízdy ale nic co by nešlo vyřešit. :)
GRRR
Vážně uvažuju o ustřihnutí dvou bodců u trojzubce Manderly Trident Bearers, tak aby se s toho stalo normální kopí... proboha vždyť tim nikoho nemůžou poranit jak jsou ohnutý ven... Jinak nějaká rada jak si poradit s ohnutýma kopíma u jízdy ? :-)
Amaroun
Nahřát nad párou, narovnat a ochladit:-)
První dojem
Tak máme za sebou první scénář z tohoto rozšíření (nahodím zápis) a opět lehké rozčarování. Byť si tentokrát nemůžu stěžovat na nějakou zásadní nevyváženost scénáře, tak podmínka vítězství opět hodně ohraná (držet po pátém kole více objective tokenů).
Co mě ale zarazilo hodně je, jak neužitečné jsou defend tokeny. Můj soupeř to ani jednou nevyužil. Vůbec totiž nechápu, proč se na konci každého kola odstraňují:
a) je to fluffově absolutně nelogické
b) minimalizuje to využití defend tokenů.
Pro využití defend je tedy nutné Maidens aktivovat a buď je nechat na místě nebo je pohnout, ale neútočit. Pak se na ně token umístí. Pokud jsou aktivované znova nebo donucené se pohnout, žeton se odstraňuje...
Nebo jsme to pochopili špatně?
to eyron...
Bohužel je to tak. Zřejmě zachycují obranný postoj jednotky (střeh), který zaujme na konci pohybu či "postupu" (tj. po úspěšném útoku).
Tyhle žetony se využívají jedině "obranně" (tj místo útoku ti zvýší obranu, příp. umožní současný protiútok se soupeřovým útokem).
Ale k likvidaci soupeře se to moc nehodí :-(.
Eyron
Holka (12) hraje hodně defenzivně a dost je používá. Ta jednotka je pak stalwart a navíc má ten protiútok z plné síly. V tom scénáři z netu, kde hrají jednotky z obou prvních rozšíření, to na mne použila v horách vpravo a díky tomu tu stranu udržela proti Skřetově jízdě.
re
Díky za oba postřehy. Myslím, že to odstranění žetonu ve Status condition fázi je tam jen jako vyrovnávací mechanismus, aby to nebylo přesílené, ale mně to prostě nesedí...
re
Tak po odehrání všech tří scénářů považuju tohle rozšíření za velmi srovnatelné s tím prvním, rozhodně tedy u mě nepanuje nadšení. Nevyvážené a do značné míry dost neinovativní až nudné scénáře nevyváží zajímavé jednotky a velitele...
Jinak jsem přidal zápis z posledního scénáře...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zahrajte si Doomtroopera - hrací balík Černé Legie
Akt. cena: 999 Kč
Končí za: 11 dnů