Bang! Duel - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 30 min
Herní svět: Divoký západ
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Emiliano Sciarra
Rok vydání: 2015
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

počet bangu u Duelu

Prosím o radu, 

Jako AP byl u tahu soupeře zvolen Toco Ramirez poslal na mě “bang” (je-li hrán klobouk, smíš zaměnit libovolnou AP za její ZP) jsem odpověděl vedle a soupeř využil dovětku a prohodil si sám sobě postavu a AP se u něj v jednom tahu stal West Harding. Soupeř chtěl znovu použít další “bangy”, protože u jeho vlastnosti postavy (West Hardinga) je, "že během svého tahu smí zahrát libovolné množství karet bang. Tím zahrál bang se dvěmi postavami v jednom tahu. Prosím lze to takto v tahu udělat? Nikde to v pravidlech není uvedeno. Přijde mi nelogické, například zahrát bang s jedním AP potom použít kartu vody prohodit AP a ZP a znovu s druhým AP zahrát bang nebo dokonce zahrát další bangy, protože mám nábojový pás… Jak je na tohle v pravidlech myšleno, co je prosím správně?

Předem děkuji.

2.10.2021 23:47:56

V pravidlech je na to myšleno na str. 12 u popisu nábojového pásu. Tvůj soupeř to zahrál správně.

3.10.2021 08:27:28

Ano v pravidlech je to, ale napsané naopak. Je tedy správně pokud s kýmkoliv zahraji bang bez nábojového pasu a pak si AP prohodim, tak s druhou postavou můžu zahrát ještě jeden bang? A pokud to tedy můj soupeř zahrál naopak a zahrál nejprve bang bez nábojového pasu a potom si je prohodil tak mohl s West Hardingem zahrát ještě libovolne bangu? To pak znamená, že kazdy tah mohu zahrát bang s AP postavy si prohodit a zahrát další bang s druhou postavou?

3.10.2021 10:03:37

@JeanClaudeJanDamme Obecně to neplatí, protože hráč může hrát jeden BANG! za tah, ne za postavu! (viz pravidla strana 7). Standardně,  bez vybavení nebo vlastnosti postavy. West Harding je postava s jakoby napevno přidělaným Nábojovým pásem:)
To “naopak” na je dost jasně vysvětleno textem v závorce - “kary BANG! zahrané postavou s Nábojovým pásem ve hře se do limitu jedné karty BANG! za tah nepočítají”.
Čili když máš nábojový pás, je jedno, kterou z postav dáš první BANG, po prohození postav ještě minimálně jeden můžeš hrát.

3.10.2021 10:51:10

Vybíráme z Bazaru

Zombicide Guest Box - Marc Simonetti - malovaný
Zombicide Guest Box - Marc Simonetti - malovaný
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 6 dnů

Offcanvas