Neuvěřitelné praktiky poštovních doručovatelů

Nedá mi to abych to tady nevyventiloval. Objednal jsem si z Francie hru pocket rozměrů. Udávám adresu do práce - areál s vrátnicí, krde se na vrátnici nacházejí poštovní schránky jednotlivých firem (samozřejmě udávám přesnou adresu přímo do budovy). A představte si jak ta kráva z České pošty řešila doručení. Nejdříve se snažila nacpat krabici se hrou v obálce do té poštovní schránky, což mělo za následek pouze dobití krabice. Načež poté co se to tam nacpat nepodařilo, nechala ji ležet na poštovních schránkách a odkráčela. Hra tam samozřejmě zmokla a je v podstatě náhoda, že si jí tam všimla asistentka a donesla mi jí.

Máte- li podobné zkušenosti s tímhle prýma podnikem, sem s nimi. Alespoň se mi uleví.
8.11.2010 20:27:20

Pelly
Teď ti doručovatelé aspoň ví kdo si stěžuje. :+)
Aby ti nezačly chodit prošláplé balíky.

P.S. Raději si ani nepřejte vědět ,jak to chodí v jiných státech EU a kdo tam doručuje a jak se zachází s balíky.

13.7.2018 16:30:24

Cenný balík
Netýká se to sice deskovek, ale poukázek (něco jako stravenky). Posílal jsem balíček kolegyni a protože byl nával práce, z nepozornosti se mi na obálku dostala špatná adresa. Sice správné jméno, ale místo do Blanska putovala do Českých Budějovic. Na doručení se spěchalo, takže EMS. Jednoznačně moje chyba. Dál už následovala jen komedie. U EMS pošta garantuje doručení do 24 hodin. Když je problém s dodáním, mají volat. Pošťák ji (poměrně logicky - v Českých Budějovicích nebydlí) nezastihl doma a uráčil se napsat jen SMS. Kolegyně tedy dala ruce na plíce a kvapila na poštu. Tam se ukázalo, že zásilka nikde. Svou chybu jsem našel poměrně rychle a volal, že jsem mamlas a jestli by balíček doručili znovu. Že to fakt spěchá. A oni že ano, ale ať si uvědomím, že chyba adresy nepadá na jejich hlavu a bude potřeba zaplatit doručení znovu. Vcelku pochopitelné, takže souhlas. Přes reklamační formulář jsem jim tedy vyplnil správnou adresu a čekalo se na doručení. Díky zpoždění o den už kolegyně nemohla čekat doma, měla pracovní povinnosti jinde. Pošťák dojel (do Blanska) a protože byl spolehlivější, tak jí volal, že nikdo není doma. Dohodli se tedy, že zásilku nechá na poště. OK. No a kam si myslíte, že jí ten dement poslal? Ano. Na poštu do Českých Budějovic. Jak může být někdo takové pako a když nezastihne adresáta z Blanska doma, tak mu pošle balíček na "jeho" poštu v Českých Budějovicích? Samozřejmě když jsem prskal, co to je za bordel, tak nepochybili. Chci-li reklamaci dále řešit, pak mohu, ale musím osobně na poštu, odkud jsem EMS posílal. Byl jsem zrovna pracovně v Přerově a jet někam 100 km, abych dostal (možná dostal) náhradu škody 134 Kč..... :)

Další poukázková byla, když jsem je posílal jako cenné psaní. To nesmějí bez podpisu předat. Posílám poprvé. Oznámeno, nezastižen. Adresát čekal doma na doručení. Takže se volalo a dělalo dusno.
Asi za 12 dní se situace opakovala s dalším cenným psaním. Do puntíku to samé.
Když jsem za asi 16 dní posílal cenné psaní číslo 3, tak bylo vhozeno do schránky. Adresát opět čekal, nikdo ani nezazvonil. Je sice hezké, že nechtěli riskovat nedoručení, nicméně poukázky v hodnotě 22.000 Kč si jen tak ležely ve schránce. :)

15.7.2018 13:36:42

Ale úplně nejlepší (2 roky zpátky)
Máme rodinný dům a zrovna jsme opravovali střechu. K brance přijel očekávaný vůz České Pošty. Ze střechy jasně vidím, jak pošťák sedí v autě, vyplňuje jakýsi papír. Vystoupí a pokud není úplně slepý, musel nás na té střeše vidět (výhled střecha - branka absolutně nic neblokuje). Aniž by se unavoval zazvonit (byli jsme zrovna v prostoru nad vstupními dveřmi, takže bychom zvonek slyšeli + přítelkyně byla doma), rovnou hodil lístek "oznámeno - nezastižen" do schrány. To ve mě bouchly zase a ulicí zaznělo hromové "TO SI ZE MĚ KURVA DĚLÁTE SRANDU; NE?"
Předtím ani potom jsem nezažil nic drzejšího.

15.7.2018 13:40:57

UPS
Česká pošta je tragická. Ale nedobré zkušenosti mám i s UPS. Bohužel, zatím většina KS věcí, které jsem backnul šla právě přes UPS a doručení balíků touto společností má s ČP mnohé společné. Menší balíček mi bez okolků položili na schránku (venku) a neobtěžovali se ani volat. V té době jsem byl na dovolené a jediné štěstí bylo, že ten den k nám zrovna šli povolané osoby obstarat vše potřebné. Jinak by balík asi někdo ukradl...

Další zkušenost s UPS byla při doručování Tis War of Mine. Paní volá, že veze balík. Říkám OK, jsem na cestě domů, kdy tam budete. Časově jsme se domluvili, měl jsem velkou rezervu, v pohodě jsem dorazil domů a čekám. Nic... po pár hodinách mail, že jsem nebyl zastižen a bla bla. Tak volám paní a ta že u nás byla, zvonila a nic. Kecy v kleci. Volám na ústředí, kdy si budu moct balík vyzvednout na depu, protože absolvovat toto znovu můžu už jen dvakrát a pak to pošlou zpátky odesílateli. Tam z pána vyleze, že ne že by adresát nebyl zastižen, ale že doručovací adresa nebyla nalezena. WTF? To nemají navigaci, nebo se případně neumí zeptat v obci? Nebo zavolat, když už jsme spolu mluvili a paní věděla, že čekám? Zajel jsem na depo a tam jsem strávil skoro hodinu s tím, že balík už připravovali na odeslání zpět, protože doručovací adresa neexistuje... co k tomu říct?

Dost jsem je tam seřval, takže doručení MBP proběhlo už líp, ale i tak jsem musel na depo, ale aspoň to hned nechtěli poslat zpátky...

15.7.2018 20:16:06

to Behe:
Dělal jsem na tom depu v Brně skladníka tři roky a myslím, že můžeš bejt rád, žes to vůbec dostal...

16.7.2018 19:40:12

(Ne)doručovanie zásielok

Ahojte,
je to smutné, ale tieto príbehy človek počúva a zažíva na vlastnej koži neustále.
Nechápem, čo sa s ľuďmi deje, ale mám pocit, že sa to len zhoršuje.
Každý je predsa platený za prácu ktorú vykonáva a asi som naivný, ale mal by ju vykonávať zodpovedne.
Mne to príde, akoby sa títo doručovatelia len vozili celý deň v aute, hrali sa s mobilmi a na konci dňa
vyhádzali balíčky na depách, bez záujmu, že to niekto zaplatil a že na to niekto čaká.
Ja mám pocit, že som osobne neprevzal balík do rúk na súkromnú adresu už možno 3 roky,
a to mi chodia zásielky celkom často. Preto som zvolil taktiku doručovania do zamestnania, ale to nie je vždy možné.
Navyše na niektoré hry z KS čakáte kľudne 2 roky aj viac, a ak nemáte istotu stálej práce, tak to môže byť problém.
Špeciálne s balíčkami zo zahraničia častokrát ani neviete presne, aká prepravná spoločnosť to finálne bude doručovať,
tak si zriadite malú detektívnu kanceláriu a podľa rôznych vyhľadávačov a trackovačov skúšate potom obvolávať depá,
kde by ten váš dlhoočakávaný balík mohol byť.
Je to fakt nepríjemné a otravné, a napriek častokrát veľkej sume za poštovné, nemáte žiadnu istotu, či sa to náhodou nestratí alebo to nepošlú nazad.
Je to furt dokola, som z toho unavený, ale holt asi to bude daň za to, že človek chce mať niečo iné /niečo naviac/,
ako bežne dostupné deskovky v kamenných obchodoch.
Myslíte si, že je možné proti tomu niečo urobiť ? Poraďte, má niekto nejaký nápad?

16.7.2018 20:41:26

Doručování
@Jerzy79 s tím se nic dělat nedá. Je to prostě tak :)

V zaměstnání řešíme občas právě takové ty nestandardní věci u dodavatelů, ale je jich tolik, že to je vlastně "běžný stav". A je jedno jestli je to DPD, DHL, UPS, Urgent Cargus, Fan Courier, rakouská či česká pošta a další. Ve chvíli, kdy tam pracuje člověk, kterému to je jedno to vypadá různě. A házení balíků sem tam, různé přeposílání sem a tam to jsou takové drobnosti. Z poslední doby třeba kurýr zavolal (což už je úspěch) zákazníkovi, že stojí dole ve vsi u kostela a rozhodně nebude zajíždět těma uličkama k němu k baráku, že zas tolik mu neplatějí aby se nervoval a zákazník má dojet do pěti minut ke kostelu, jestli ten balík chce..
Situace (poslední dobou častější), kdy kurýr předem zaplacenou zásilku doručí prostě někomu "kdo jde okolo" jsou taky fajn. Netušim jak to muže fungovat, ale výsledek je ten, že příjemce je uveden jako příjemce, ale balík je doručen na "jinou přítomnou osobu", kterou však příjemce nezná, na schránce její jmeno nenajde a zaplacená zásilka je prostě v tahu. V takovém případě se reklamuje doručení a podává stížnost dopravci, což pomůže jen k tomu, že je vyplacena náhrada, ale ve výsledku trpí příjemce, který čeká, občas je to zboží z výprodeje atd a u dopravce se změní pramálo. Komunikace B2B taky není uplně ideál, ale nedá se nic dělat :)

17.7.2018 09:40:35

Dopravci
Je to vždycky o lidech. PPL, DHL a DPD je třeba u nás v pohodě. Rozumná domluva, jezdí na čas... někteří mají i dost osobní přístup, kdy nedoručený balík vezmou k sobě domů a na předání se domluvíme osobně. Někteří volají, když se nedozvoní, jestli můžou balík nechat u sousedů.... vždycky se dá domluvit, Jen je potřeba se na to nevys... Bohužel, těch slušnejch není zase až tolik.

17.7.2018 18:28:03

Na odľahčenie
https://m.youtube.com/watch?v=EWEiCjzyatw

Mia san mia...

26.7.2018 09:25:08

Vybíráme z Bazaru

Warcraft pandemic
Warcraft pandemic
Akt. cena: 799 Kč
Končí za: 6 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas